Edit: Ff gekeken naar z'n persberichtgeschiedenis (galgje), hij zou toen de Generaal overleden was één wedstrijd in het zwart spelen, dat was in maart..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
Herinneren mensen zich nog dat Hives ooit in rouwtenue (helemaal zwart) ging spelen omdat hij niet tevreden was over z'n prestaties?
Kijk ik ff naar z'n team.. zie ik dat die lui nog steeds in rouwtenue spelen
Tis wat..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:
Morgen m'n 1e wedstrijd ik kan nu al niet meer poepen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Edit: Ff gekeken naar z'n persberichtgeschiedenis (galgje), hij zou toen de Generaal overleden was één wedstrijd in het zwart spelen, dat was in maart..
tis niet zo makkelijk om iemand met goed leiderschap en nog wat ervaring te kopen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef REFUSED het volgende:
[..]
jep, als je relatief een goedkope solid/solid coach wilt hebben zul je dat moeten doen. een matig leiderschap speler coach maken is gewoon weggegooid geld in mijn ogen, dan voldoet een solid/poor extern ook wel.
Zo'n logo ga ik dus echt niet doen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef HT-Moker het volgende:
[afbeelding]
Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.
Bedankt!
Mijn verwachtingen? Met een team met Bergkamp de nieuwe Messi en geweldige voetballers hoop ik op de volle 3 puntenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef Daemon19 het volgende:
@ Voreg: Ik hoop dat je wint! Wat zijn de verwachtingen?
ik zou ze alle 3 wegdoen. Niet omdat ze slecht zijn (zeker niet, mooie spelers!), maar omdat ze al 21 zijn. Trainen met 21 gaat dus even echt niet opschieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:14 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb 3 goede midjes. Ik wil er waarscijnlijk een van verkopen. en daarvan 3 nieuwe trainees kopen voor positiespel(het liefst 17 of 18 jaar oud)
willen jullie eens nadenken voor hoeveel ik ze kan verkopen, en welke ik het beste weg kan doen.
ik zal wel even stemmen, maar dat ik dat als logo neem kan je echt vergeten hoor hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef HT-Moker het volgende:
[afbeelding]
Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.
Bedankt!
Heel erg bedankt voor je reactie, maar hoeveel kan ik ongeveer voor ze vragen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Daarnaast nog 3 17-18 jarigen mindere goden/trainies ernaast, en je bent de man over enkele seizoenen.
Ik gebruik MSN niet voor dit soort doeleinden, ik gebruik het hele programma eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef DJqbl5 het volgende:
misschien mag ik je even op MSN toevoegen? dan kan je met het een en het ander vertellen.
Ben namelijk nog niet heel erg ervaren.
dus ik kan het beste 4 nieuwe spelers halen ongeveer. maar bedoel je nu dat ik moet gaan trainen op passen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als je het niveau van je spelers nodig hebt om kampioen te worden/niet te degraderen, dan kan soortgelijke spelers van 18, formi van 19, met veel minder passen terugkopen en die trainen. Dit levert meer geld op, trainen gaat sneller, en verzwakt je team niet op je aanval beetje na. En het hele plan kost je geen extra geld. Om de passing skill achteruitgang op te vangen kan je een iets betere aanvaller kopen dan je nu hebt.
Daarnaast nog 3 17-18 jarigen mindere goden/trainies ernaast, en je bent de man over enkele seizoenen.
gaat echt heel erg sloom he....wil net een speler kopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:57 schreef MacMauser het volgende:
Welke adres kun je ook alweer naartoe als Hattrick plat ligt? Er moest dacht ik een omweg zijn om toch bij Hattrick te komen...
Zo'n adres bestaat niet. Er bestaat alleen een raar adres dat de meeste firewalls/blockers bij mensen op het werk niet kennen zodat die mensen nog fijn op hun werk kunnen ht'en.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef MacMauser het volgende:
Nu doet ie het hier wel weer, maar ik wil dat adres in mijn favorieten hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |