Ik heb inderdaad niets te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef Elefes het volgende:
En ik gooide de andere dicht.. Wat ben je er vroeg bij Sanne, niets te doen deze laatste namiddag van 2005?
kut he oud en nieuwquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niets te doen.Zit te wachten tot het morgen is en iedereen weer normaal met zijn leven verder gaat.
Och ik hoef em niet per se direct kwijt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
ik zie veel flying fox aanbiedingen...misshcien dat ik er over een poosje op in kan gaan maar ik heb momenteel even geen budget voor lush-spullen, ook niet om over te nemen...helaas!
Dat is een blond meisje en ze heet Dezeureeh Desiree.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sanne, wat is dat icoontje bij jou in plaats van bijvoorbeeld nu mijn superman teken?
You're welcome.quote:
OoohbabyyeahbabyoohbabygiveittomebabyoohMartiniBabyquote:
Met een beetje fantasie maken we daar toch zo een blond Lush meisje van?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:57 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig nieuwjaar! (ook al is dit een dezeureee topic)
Zo dat heb je snel gedaan!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar
Enne ik lag om 00.45 al in m'n eerste lushbad van 2006.....
(jammer alleen dat mannetje al sliep toen ik eruit kwam en ik een ander ding niet voor het eerst in 2006 kon doen)
Too much info.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
(jammer alleen dat mannetje al sliep toen ik eruit kwam en ik een ander ding niet voor het eerst in 2006 kon doen)
Ik lag heerlijk relaxed, vuurwerk is al de hele week bezig dus op den duur hoor je daar steeds minder van... Ook nu zijn ze weer aan de gang trouwensquote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan!![]()
Lag je dan wel relaxed? Of was het bij jou niet zo'n rotherrie met dat vuurwerk?
Sorry, zal 't niet meer doenquote:[..]
Too much info.![]()
Vervelend he, opdrachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Maeghan het volgende:
Nou, k mocht vanochtend vroeg op en terug naar huis om fijn huiswerk te gaan doen. Een opdracht, een opdracht herzien, een hoofstuk leren, vocabulaire leren, en de vervoeging van het bijv. naamwoord. Ik heb er zin in, maar niet heus.
Ben benieuwd wanneer m'n bestelling uit engeland aan zal komen.
Even bellen morgen, en vragen of ze ze achter willen houden? Dat doen ze, verzekerden ze mij laatstquote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Oh, weten jullie misschien nog of ze in Den Bosch nog Snow Fairy hebben? Vriendin van me wilt ineens 2 flesjes, en ze waren in A'dam uitverkocht, en Den Bosch is toch net zo ver voor me als A'dam zeg maar.
Ik wel hoor. Ik word rijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat ik een studie doe waar niet echt veel mee te verdienen valt
Doe ik, dank jequote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Even bellen morgen, en vragen of ze ze achter willen houden? Dat doen ze, verzekerden ze mij laatst
Die droom hou ik mezelf ook altijd voor.quote:
Hier ook niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die droom hou ik mezelf ook altijd voor.
Maar nou had ik alweer niks geworden met de staatsloterij![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb 12,50 gewonen, nanananana! (Heb ik dan wel 27 euro voor betaald, maar dat zeg ik er niet bij).
En ik wil m'n Lushbestelling! Ik zit te wachten op m'n gratis kadodoos (sure, ik zal wel een fles Snow Fairy gratis krijgen of zo, stinkspul =P).
Toen ik er was hadden ze er nog een stuk of 10 staan geloof ik, bij de kassa. Dat was eh, woensdag geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Oh, weten jullie misschien nog of ze in Den Bosch nog Snow Fairy hebben? Vriendin van me wilt ineens 2 flesjes, en ze waren in A'dam uitverkocht, en Den Bosch is toch net zo ver voor me als A'dam zeg maar.
Je envelop gaat dadelijk op de bus! Mijn SJG heeft nu geen voorhoofd meerquote:Op maandag 2 januari 2006 11:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou, eindelijk heb ik dan alle rust van me afgehaald en aan het werk gegaan voor school.
Ik ben weer wat gelukkiger
Als je gewoon helemaal niks doet word je lanzaam gek (ik dan).
Straks lekker douchen met Lush en dan verder
Oh neequote:Op maandag 2 januari 2006 12:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je envelop gaat dadelijk op de bus! Mijn SJG heeft nu geen voorhoofd meer![]()
Ik heb er met moeite een fatsoenlijk stukje afgekregen (brokkelde een beetje af..).
Als het goed is heb je morgen post
Ik ga schaatsen vanmiddag![]()
Zo'n grapje is 1 x leuk, tweede keer al minder, maar de derde keer kan echt niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oh neeIk heb je SJG vermoord.
Vanavond weer om 20.00 uur een minuutje stilte.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vreemd gegaan met The Bodyshop.
Durfde niet meer langs de Lush met die groene tas.![]()
75 procent korting did the trick.quote:
Ok, het is je vergevenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo'n grapje is 1 x leuk, tweede keer al minder, maar de derde keer kan echt niet meer.![]()
JIj gaat ook morgen?quote:
Nee... ik heb nog nooit iets gevonden bij de BodyShop waar ik enthousiast over was eigenlijk...quote:
Ik was altijd erg fan van de oogcreme. That reminds me, die moet ooit weer eens opgaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, er zit er zelfs 1 in Goes, dus dat zal wel
Ik was enthousiast door de White Musk![]()
Nee helaas niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef Shirley het volgende:
Sweetsixteen16, ik heb nog geen envelopje mogen ontvangenJij wel?
Mijn envelop ook hoor! Want de brievenbussen waren om 13.00 uur al afgesloten. Ik denk morgenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee helaas niet!
Misschien dat iedereen nog heel erg moe en suf was.
Hopelijk was er geen rotje in jouw brievenbus waar je em hebt gepost.
Mijnes heb ik veilig op het postkantoor afgeleverd
Uh ja, ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nog een halve Turbo Bubble Bubble Bar slice thuis liggen en ben niet van plan deze nog snel te gaan gebruiken. Is iemand hier misschien in geïntereseerd?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nog een halve Turbo Bubble Bubble Bar slice thuis liggen en ben niet van plan deze nog snel te gaan gebruiken. Is iemand hier misschien in geïntereseerd?
Zeker weten van Yesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Elefes het volgende:
[..]Turbo ruikt lekker!
Edit: ik zie dat ymme me voor was, volgende keer beter.. Ik moet toch eens wat vaker refreshen
Auntie Pamelaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Elefes
Ik heb jouw envelopje ontvangen!
Wat ruikt Ma Bar lekker en nu ben ik benieuwd hoe SJG op mijn huidje aanvoelt
Van Shirley heb ik nog geen envelop ontvangen![]()
Hebben jullie mijn envelop al ontvangen?
Klopt, is nog een oude ladingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vanmiddag nl een flesje bij de Lush Leidsestraat gehaald. Ik vond het al zo raar. Er stonden er nog 5 ofzo, kleine flesjes.
Sorry lieverdquote:
Wij krijgen een Bodyshop in Almere.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Sanne het volgende:
Ik ben vandaag vreemd gegaan met The Bodyshop.
Durfde niet meer langs de Lush met die groene tas.![]()
Lijkt me leuker dan de pomp hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wij krijgen een Bodyshop in Almere.
M'n zus zo: Waarom ga je daar niet solliciteren?
Ik:![]()
![]()
![]()
Haha ja, die was geweldig lekker!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sorry lieverdik ben in de war met het woord dat Jet voorheen altijd gebruikte
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Sanne blijft populairste meisjesnaam
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef Vava het volgende:
Ik heb vanavond gedoucht met een heleboel Sweety Pie, zo lekker!!
Ja maar Lush danquote:
Dat had ik ook met Fuel, ik bleef smeren met dat blok. Het leek of er niks in mijn haar kwam. Maar bij het borstelen was het toch wel heel zacht en daarna ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
En daarbij heb ik ook Jungle uitgeprobeerd, en het werkt iig wel goed voor de doorkambaarheid van mijn haarAl had ik er best veel in gedaan volgens mij, ik voelde helemaal niet of er iets in zat of niet...
![]()
In je ondertitel staat dat je uit Tilburg komt? Dan kun je eventjes op en neer gaan naar Den Bosch natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil m'n spulletjes
Ze worden pas verzonden als m'n fresh producten binnen zijn. (waarschijnlijk donderdag) En dan heb ik ze met een beetje pech pas ná het weekend...
En ik wil zo graag weer een lushbadje...
Nee? Nog niks?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Van Shirley heb ik nog geen envelop ontvangen![]()
Hebben jullie mijn envelop al ontvangen?
Klopt, je merkt amper dat Jungle op je hoofdje zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
En daarbij heb ik ook Jungle uitgeprobeerd, en het werkt iig wel goed voor de doorkambaarheid van mijn haarAl had ik er best veel in gedaan volgens mij, ik voelde helemaal niet of er iets in zat of niet...
![]()
Ik vraag er altijd naarquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef CherryLips het volgende:
waarom krijg ik nooit proefjes
in de winkel bedoel ik. misschien omdat ik er ook vandaag niet naar durfde te vragen.
Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Leegle het volgende:
Ik vond de Snowfairy echt té zoet in de winkel. Ben afgelopen donderdag naar Deb Bosch geweest, waar de verkoopster echt superaardig was! Cadeautje ingepakt en een gratis proefje Ginger meegekregen (lekker lekker)
Niet zeuren, had je maar niet moeten posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bovenstaande quote en dit bericht verwijderennn aub!
Flauw hequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....![]()
Natuuuurlijk is dat ook meteen de allerduurste zeep.
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik had gisteren een klein beetje op mijn arm gesmeerd om te proberen, en bleeft het de hele avond erg goed ruiken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Leegle het volgende:
Ben zelf helemaal gek op Karma, maar heb t idee dat de Kream niet zo goed intrekt en wat afgeeft. Aan het eind vd dag zit t altijd in mn kleren., wat niet echt handig is als je ook nog ns andere geurtjes op wil (en de kleren nog n dagje aan wil)... Al blijft Karma overheerlijk natuurlijk!![]()
Leuk!! Bij welke van de 3 ben je geweest?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef JacMar het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik ben ook nieuw hier! Heb al wel een hele tijd meegelezen;-)
Ik heb afgelopen zomer kennis gemaakt met Lush in Stockholm. Heb toen een stuk Karma zeep gekocht![]()
Vorige week heb ik een online bestelling gedaan:
Karma zeep
[afbeelding]
Blue Skies and Fluffy White Clouds Bubble Bar slice
[afbeelding]
In the Nude Bath Melt
[afbeelding]
Floating Island (ook voor in bad)
[afbeelding]
King of Skin (huidverzorging)
[afbeelding]
En aangezien ik boven de ¤25 zat met mijn bestelling heb ik als cadeautje de Snowfaerie gekozen..Omdat ik daar in dit topic al veel goeds over heb gelezen..![]()
Ik kan bijna niet wachten![]()
Ja ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:46 schreef ymme het volgende:
OhWat dom..
Nou heb ik dus voor iemand de karma kream in een zak gedaan, om deze op te sturen.
Ben ik helemaal vergeten voor wie? Email's zijn verwijdert bij mijn hotmailHoe dat dat kan, geen idee...
Dus PLEASE, jij die van mij Karma Kream zou krijgen... die er allang had moeten zijnMaar waar ik door drukte nog niet aan toe ben gekomen, geef een gil, of stuur me even opnieuw een email met je gegevens, dan gaat deze vandaag de deur nog uit.
![]()
Volgens mij van die gene waar in Jungle van gekregen heb, deze was overigens een beetje gebrokkelt aangekomen, maar dat geeft niets.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik
Ik mail je zometeen welJungle bevalt wel?
Ik heb voor mn verjaardag een SnowShowers pakket gekregenDaar zit in:
- Snowcake (hoewel ik die dus niet lekker vindmisschien ruil ik hem wel..
- Schnuggle![]()
![]()
jammer dat hij zo snel opgaat, I'n loving it
![]()
- Champagne Snow Showers Jelly - Ja, hier post ik dus eigenlijk voor, ik las dat je er badschuim van kan maken, maar hoe??
- Olive Branch
- Skinny Dip buttercream - Die voelt veel lekkerder dan mijn andere Butter cream (iets met rose garden) heel zacht enzo, die rose garden is geen succes
- Randy Buttercream - Same here
- Ultimate Shinedie wou ik toch al omdat hij eruit gaat.
- Snow Fairy - OMG, wát een geur![]()
En verder nog (gratis) een Christmas massagebar en een Ginger powder
Oeh wouwquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry.
Ik heb er een verassings envelop gemaakt..
Oh echt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef Elefes het volgende:
Ultimate Shine gaat er toch niet uit? Irrisistable Bliss geloof ik
Ultimate Shine is fijn![]()
Ja, kijk maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh echt?
Nou dan heb ik tenminste een voorraad want ik heb 2 nieuwe numet blikje
Als ik 1 week op vakantie ga, neem ik volgens mij voor 1 jaar aan Lush mee. Veel te veel dus, en om alles dan te gebruiken zou ik een paar keer per dag onder de douche moeten springenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, kijk maar
Gelukkig, want Ultimate Shine is mijn favoriete shampoo (voor zover ik ze gebruikt heb) die in een blikje past (en dat is op vakantie bijvoorbeeld wel erg handig).
En sinds ik gisteren Jungle heb gebruikt en die werkt, hoef ik geen flessen meer mee te nemen op vakantie, dat scheelt een hoop gedoe met plastic zakjes etc. tegen het lekken
Ik neem ook altijd te veel meequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Als ik 1 week op vakantie ga, neem ik volgens mij voor 1 jaar aan Lush mee. Veel te veel dus, en om alles dan te gebruiken zou ik een paar keer per dag onder de douche moeten springen![]()
Bij mij blijven de bars altijd in het blikje 'plakken". Zodat ik deze er bijna niet meer uitkrijg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd te veel mee(al ben ik nog niet met Lush op vakantie geweest).
Zo'n shampoo bar tin neemt veel minder ruimte in dan een fles en het kan niet gaan lekker, dus ik gooi het niet uit frustratie zo makkelijk weg
Om eerlijk te zijn, ik zat net te denken dat je precies alle producten heb gekozen die ik niet lekker vindquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
naar wat denk je van mijn bestelling? lekker?
Heeeeerlijk zoet allemaal, I like it!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo mijn tweede bestelling gedaan (al lushverslaafd en nog nooit irl gebruikt)
Sweetie Stack
Massage Bars, Wiccy Magic Muscles
Zeep, Ooh Là Là 100g
Zeep, Angels Delight
Bruisballen, Honey Bee
Zeep, Demon in the Dark (voor mijn mannetje)
ow lekker naar Londen! dat lijkt me echt super! ben nog nooit IN een lushwinkel geweest. Verzenden is voor mij goedkoper dan naar een vestiging te rijden... maar lijkt me zo leuk om lekker een poos in zo'n winkel rond te snuffelen! en dan ook nog in LONDEN! geluksvogel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
Heeeeerlijk zoet allemaal, I like it!!
Ik ga zelf ook die Muscles-massagebar halen, dit weekend in Londen.
En natuurlijk nog wat dingetjes erbij. Rockstar, Almond Kisses, en wie weet wat nog meer![]()
Haha je enthousiasme werkt aanstekelijk, en dat van iemand die nog nooit een Lushervaring heeft gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ow lekker naar Londen! dat lijkt me echt super! ben nog nooit IN een lushwinkel geweest. Verzenden is voor mij goedkoper dan naar een vestiging te rijden... maar lijkt me zo leuk om lekker een poos in zo'n winkel rond te snuffelen! en dan ook nog in LONDEN! geluksvogel!
Alvast heeeeeeeel veel plezier!
Gelukkig maar, stel je voor dat iedereen Rockstar wilde, dan viste ik toch maar mooi achter het net!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:20 schreef Elefes het volgende:
Sommige dingen moeten maar net je smaak zijn bij de Lush
Dat mag. Hou je vastquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
en mag ik vragen wat je zelf van Lush allemaal hebt?
quote:My Lush List!
! = Lekker, succes, blijvertje!
x = Nee, bah, vies, komt er niet meer in
Zeep
Honey I Washed the Kids (!)
Snowcake (!)
Sea Vegetable
Banana Moon (x)
Figs ‘n Leaves (!)
Sandstone
Ooh La La
‘t Was the Night Before Christmas
Campo dei Fiori (x)
Prince (!)
Gratuitous Violets (x)
Milky Bar
Cereology
Semivuoi
Proefjes zeep:
- Bohemian
- Miranda (x)
- Rock Star (!)
- Angels Delight
- Soap Sod (x)
- Alkmaar
- I Should Coco
- Semivuoi
- Ginger
- Extra Virgin Olive
Huidverzorging
Smitten
Karma Cream (!)
Coalface
Fresh Farmacy (!)
Angels on Bare Skin
Aquamarina (x)
Herbalism (!)
Imperialis
Dream Cream
Running for the Embassy (x)
Tea Tree Water
Enzymion
Proefjes huidverzorging:
- Ocean Salt (!)
- Skin Sin
- Schnuggle
Persoonlijk
T for Toes (x)
Silky Underwear (!)
Ambrosia
Prince Shaving Cream
Prince Eau de Cologne
Aromarant
Krystal (x)
Eggsnog Lipbalm
Proefjes persoonlijk:
- Fair Trade Foot Lotion
- Candy Fluff (!)
- Bare Naked Lady
- Karma Dusting Powder
- Oxeo Cube
Bubble Bar Slices
Cream Candy Bath Bubble Bar Slice
Karma Bubble Bar Slice
Snow Festival
Cleanliness Bubble Bar Slice
Ruby Red Slippers Bubble Bar Slice
Bad & Douche
Lemslip Butter Cream
Sweetie Pie Shower Jelly
The Olive Branch
Ring of Roses Butter Cream
The Olive Branch
Karma piramide
Snow Fairy
Teddy Bear's Christmas Bath Ballistic
Mr. Butterball Bath Ballistic
Proefjes Bad & Douche:
- Freeze
- The Olive Branch (!)
- Skinny Dip Butter Cream
Vers
Proefjes Vers:
- Cosmetic Warrior (x)
- Cupcake
- Brazened Honey (!)
Haarverzorging
Big (!)
Hybrid (!)
Ultimate Shine (!)
New
American Cream
Hybrid
Snake Oil for Scalps
Arabian Bright
Proefjes haarverzorging:
- Reincarnate (x)
- Jungle (x)
- The Strokes
- Arabian Bright
Massage Bars
Shimmy Shimmy
Soft Coeur (the Honeymooner)
The Christmas Massage Bar
Nou, er zijn echt wel producten waar ik haast van over mn nek ging. Met als uitschieter Waylander Rassoul. Blugh wat stinkt dat zeg!! (alhoewel er mensen hier echt dol erop zijn,geloof ik!)quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Aarti ik kan me echt niet voorstellen dat het stinkt?
Idd, die is echt viesquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nou, er zijn echt wel producten waar ik haast van over mn nek ging. Met als uitschieter Waylander Rassoul. Blugh wat stinkt dat zeg!! (alhoewel er mensen hier echt dol erop zijn,geloof ik!)
Oh oepsquote:
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, heel veel is ook al op hoor, dus in werkelijkheid valt het wel mee.
Ik hou het voor mezelf bij, vind ik wel gemakkelijk.
quote:
Ik ook niet...ik hou mezelf dan voor dat ik me gewoon verveel...maar ondertussen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Ik ben helemaal niet veel met Lush bezig![]()
Jij moet echt hoognodig eens naar een Lushwinkel toequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik hou mezelf dan voor dat ik me gewoon verveel...maar ondertussen...
Huh? Jawel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef PeRi het volgende:
Xcuz_Me, jij hield toch niet van die lijstjes?
Pimpen met je lushcollectie werd hier niet meer gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Zou het trouwens heel leuk vinden als iedereen een foto van zijn lushcollectie plaatst?
Hoe kom je daarbij PeRi?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pimpen met je lushcollectie werd hier niet meer gewaardeerd.
Huh?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, dat las ik idd ergens maar toen had ik al besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb hier nog ruim een half potje Imperialis staan... Die had je zo kunnen overnemen / ruilen...
Jammerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, dat las ik idd ergens maar toen had ik al besteld.
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik niet. Maar ik heb die 2 grote rellen hier ook volkomen gemist. Ik heb er niets van meegekregen dat lijstjes / collectiefoto's niet meer welkom zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog wel wat posts herinneren. Laten we het daar op houden.
Misschien door een enkeling, die heeft dan pech en kijkt maar een andere kant op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog wel wat posts herinneren. Laten we het daar op houden.
Ohja! Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand hier niet zo'n foto gemaakt waarbij je elk Lush-dingetje kon aanklikken en er een balkje verscheen waarop stond wat het was? Dat vond ik wel handig eigenlijk.
Nou vooruit, mijn lijstje en foto's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
inderdaad want ik wil het wel zien als newbie lush
Ik heb wel snowfestival 2x in de aanbieding en 1 ruby red slippers, die liggen alle 3 vreselijk bubble bar te liggen wezen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Maeghan het volgende:
Is er trouwens nog iemand die Hollywood heeft en er vanaf wil? =)
Het staat wel erg leuk al die rode glitters bij elkaar!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef noekje het volgende:
De ruby reds om mezelf enorm in te dekken. Ik deed mee met de gratis actie en ik had er heel veel besteld, ook voor vriendinnetjes maar toen zat ik met 6 kapotte waarvan de helft nog eens verbrijzeld tot pulver. Met het zweet op mijn rug heb ik toen gemaild en heb toen wel 6 nieuwe gekregen van lush mailorder. Hoe lief maar het telt dan opeens wel enorm aan.
Ja en dan staat mijn 12 days er nog niet op met 12 kerstprodukten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Anitra het volgende:
Noekje wat een verzameling ondertussen
De RRS ligt maar te liggen en dat vind ik zonde.
Bij iedereen geloof ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
Ja ik ga binnenkort ook weer eens foto's makenverzameling is ernstig gegroeid!
Ja leuk ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
Daarom! Een begin 2006 tussenstandfoto zeg maar
Jij moet het ook overal vandaan vissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou ook eens nieuwe foto's moeten maken, maar ik heb zo veel spul dat ik er tegenop zie om het allemaal uit de kast/doos te slepen =P
Ja bij mij ook, boven op mijn slaapkamer bij de wastafel ligt veel en verder ligt er een hoop in de badkamer. En dan nog de dingen die mijn moeder heeft. Jeetje, als ik dat allemaal bij elkaar ga halen voor een foto kan ik nog gaan zoeken waar het hoortquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ligt hier ook overal en nergens. Ik woon afwisselend een paar weken bij m'n vriend en dan weer een paar weken bij mij en de minder favo producten liggen nu in het onbewoonde huis.
Dat wordt dus even traplopen en tasjes sjouwen straks.
he meaghanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n bestelling binnen, en ik had een gratis Merry Christmas cadeaupakket erbij. Alleen wel jammer dat ik niet van Sonic Deathmonkey, Hybrid en Christmas Kisses hou. Wel zat er Snowcake bij, en Lush Pud, en Letters to Santa (die ik dus superlekker vind ruiken naar the Christmas Massage trouwens).
Verder had ik besteld: Lemslip, the Sicilian, imperialis, 200 gram Jungle, Fresh Farmacy, Lemony Flutter, Mask of Magnaminty, Aqua Marina, en 2 grote Buffy's. En dat voor het luttele bedrag van £60,15 inc. verzending (28e besteld, en nu al in huis... --- gisteren zelfs, als m'n moeder niet te lui had geweest om de deur open te doen =P).
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer heb jij besteld Beessie? Ik de 29e, maar nog steeds niks binnen.
Dat begrijp ik dan echt niet want ik heb met creditcard betaald en die wordt aangeraden als je je bestelling snel in huis wil hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
de 29ste met eenmalige machtiging ... ik heb blijkbaar geluk gehad???
Euhm, ik heb nu een volle plank in de kast (met 9 van die kleine doosjes van de Ikea vol spullen en dan de rest van de plank vol potjes en zo) en nog een volle curverdoos met voornamelijk discons en kerstspul. En eigenlijk heb ik gewoon geen plek meer om het fatsoenlijk uit te stallen en geeft het als ik het allemaal bij elkaar zet een nogal sterke lushwinkellucht af die mijn ouders niet zo op prijs stellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij moet het ook overal vandaan vissen?
Ik ga van de week een nieuw rekje opzetten en dan gaat het Lush kastje leeg, dus misschien volgt dan een nieuwe foto.
Ja, ik heb ze al gemaakt, alleen ik had nog even niets om ze in te doen en geen postzegels, maar met een beetje mazzel vergeet ik vanmiddag niet naar het postkantoor te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
he meaghan
was het nog gelukt om mij wat monstertjes te sturen? heb net mijn EERSTE bestelling van Lush gekregen en helaas geen monstertjes erbij inen ook de snow fairy kreeg ik in 100g ipv 250g.. wel jammer....
verder ruikt het allemaal lekker. En ga ik zo onder de douche met of Sea Vegetable of Red Rooster... eens kijken wat ik daar van ga vinden.
en nu maar wachten op mijn 2e bestelling! en misschien op de monstertjes die ik van Meaghan krijg
Ja, maar de Sweetie Pie ging er niet minder van stinken, dus heb ik 'm aan Vava gegevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heeft iemand ervaring met het maken van badschuim van een jelly?? Zo onder de douche gebruiken lijkt me onmogelijk namelijk
Hoera, ik heb een vriendin die ruikt naar kauwgomballen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vooral mijn vriend is ook erg blij met de grote fles Snow Fairy.. Hij vindt het zo'n lekker luchtje![]()
Niet dus he
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Post-order status:
[afbeelding]
Klik aan voor nog groter formaat
![]()
Bedankt! Dat wordt vanavond lekker badderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef noekje het volgende:
Bubble bars verkruimelen onder de stromende kraan. Je kunt de bubble bar wel in 2 of 3 stukken snijden en dan één stuk verkruimelen.
Nog even met je handen door het water woelen en ik doe dan nog heel eventjes de sproeier er overheen.
Cristmas kisses stinken? Die behoort echt tot mijn favorieten. De Hollywood trouwens ook.
Ik heb Champagne Snow Showers jelly, maar het gaat me meer om de bruikbaarheid dan de geurquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar de Sweetie Pie ging er niet minder van stinken, dus heb ik 'm aan Vava gegeven.
Ik ben begonnen met 1 deel S.P. en 3 delen water en heel veel geduld. Flink schudden en dan elke keer water bijdoen tot het naar wens is.
Hahaha, 't was ook maar een grapjequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Champagne Snow Showers jelly, maar het gaat me meer om de bruikbaarheid dan de geur
Omdat het me erg in de weg lag en het niet meer gebruikte.. aantal dingen verkocht en dingen die ik niet kon slijten weggegooid. Maar niks nieuws.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe komt het dat je veel weg hebt gedaan heaven7?
ooooooeeei spannend hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze al gemaakt, alleen ik had nog even niets om ze in te doen en geen postzegels, maar met een beetje mazzel vergeet ik vanmiddag niet naar het postkantoor te gaan.
Een apparte curverdoos voor discons en kerstspulquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Euhm, ik heb nu een volle plank in de kast (met 9 van die kleine doosjes van de Ikea vol spullen en dan de rest van de plank vol potjes en zo) en nog een volle curverdoos met voornamelijk discons en kerstspul. En eigenlijk heb ik gewoon geen plek meer om het fatsoenlijk uit te stallen en geeft het als ik het allemaal bij elkaar zet een nogal sterke lushwinkellucht af die mijn ouders niet zo op prijs stellen![]()
Ja, Hotmail doet wat raar bij mij, maar ik hoef hem toch niet meer, sorry dat ik dat niet even heb doorgegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef heaven7 het volgende:
@Shirley, wil je die deo nou nog hebben? Ik kan je via de mail niet bereiken, krijg em iedere keer terug.
Hallo vriendje van XcUZ_me!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoera, ik heb een vriendin die ruikt naar kauwgomballen...
ja echt wel! zat net te bedenken dat ik er ook beter een paar meer mee had kunne nemen... zodat ik meerdere zeepjes tegelijkertijd in gebruik kan hebben en netjes kan laten drogen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef Leegle het volgende:
Tja, Beessie-Jen, Lush bevordert koopverslavingIk heb ook van die zeepschuitjes voor mn zeepjes... in mooie felle kleuren!
Dat ken ik ook al, en ik heb er 5 ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb met ong. 25 zeepjes het luxeprobleem dat ik niet meer kan kiezen als ik aan het douchen ben.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Combineren is goed!Ik doe soms eerst Sandstone en daarna Lemslip. Of eerst Rockstar en daarna Snow Fairy.
Ziek eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat ken ik ook al, en ik heb er 5 ofzo(en dan nog Snow Fairy en Sweetie Pie).
Soms gebruik ik er gewoon twee, omdat ik het zo lekker vind
Anitra: doet Hybrid zijn werk ook goed als conditioner? (Het is toch twee-in-één?)
The Strokes blijft!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Brazened Honey, Dream time Tample Balm en The Strokes (voor die eruit is)
En dan de Egg Snog als kerstding, dat is de enige die mijn lippen momenteel zacht kan houden zonder vellen te moeten plukken en zei gister nog dat ik baal dat ik er niet meer van gekocht had, dus dat is nu opgelost
http://www.lush.nl/?page=aktie1quote:Af en toe is het tijd voor afscheid. Op deze pagina kun je de producten vinden die binnenkort uit de collectie gaan. Ze zullen natuurlijk vervangen worden door nieuwe producten. Zit je favoriet erbij? Bestel dan snel! Zolang de voorraad strekt!
Rainbow Warrior
Arabian Bright
Bollywood
After Tango
Karma Ballistic
Wow Wow
Herbalism
Irrisistable Bliss
Fuel
Soft
Hard
The Strokes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef Skaai het volgende:Ik ben zo blij
Ik heb een Lush 'come fly away with me' toilettas
Er zit een FlyingFox 100ml in, Woosh templebalm, Woosh jelly en een Seanick shampoo bar met een blikje
En ik heb nog een AOBS gekocht. En nog wat leuks en uiteindelijk mocht ik een Narcotic en Candy Fluff gratis meenemen![]()
Ik zag 'm liggen, hij is best simpel, maar de binnenkant is leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef Elefes het volgende:
[..]! *Jaloers is... (Zie één van mijn laatste posts.)
En, is ie mooi de tas?
Ik wil 'm ook hebben..!
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Elefes het volgende:
Weet iemand trouwens of je in de winkel ook een tinnetje krijgt bij twee shampoo bars?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zag 'm liggen, hij is best simpel, maar de binnenkant is leuk
Wacht ik maak er een foto van
Hij kost 29,95 en er zitten 4 producten in én een 10% kortingsbonquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Elefes het volgende:
Weet iemand trouwens of je in de winkel ook een tinnetje krijgt bij twee shampoo bars?
Ik heb het al weer bedacht, die Come Fly With Me is een goede keus voor mij als ik weer moet gaan vliegen in de zomer, met de temple balm enzo..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |