Pimpen met je lushcollectie werd hier niet meer gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Zou het trouwens heel leuk vinden als iedereen een foto van zijn lushcollectie plaatst?
Hoe kom je daarbij PeRi?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pimpen met je lushcollectie werd hier niet meer gewaardeerd.
Huh?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, dat las ik idd ergens maar toen had ik al besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:Ik heb hier nog ruim een half potje Imperialis staan... Die had je zo kunnen overnemen / ruilen...
Jammerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, dat las ik idd ergens maar toen had ik al besteld.
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik niet. Maar ik heb die 2 grote rellen hier ook volkomen gemist. Ik heb er niets van meegekregen dat lijstjes / collectiefoto's niet meer welkom zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog wel wat posts herinneren. Laten we het daar op houden.
Misschien door een enkeling, die heeft dan pech en kijkt maar een andere kant op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog wel wat posts herinneren. Laten we het daar op houden.
Ohja! Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Had iemand hier niet zo'n foto gemaakt waarbij je elk Lush-dingetje kon aanklikken en er een balkje verscheen waarop stond wat het was? Dat vond ik wel handig eigenlijk.
Nou vooruit, mijn lijstje en foto's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
inderdaad want ik wil het wel zien als newbie lush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |