Ik heb wel snowfestival 2x in de aanbieding en 1 ruby red slippers, die liggen alle 3 vreselijk bubble bar te liggen wezen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef Maeghan het volgende:
Is er trouwens nog iemand die Hollywood heeft en er vanaf wil? =)
Het staat wel erg leuk al die rode glitters bij elkaar!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef noekje het volgende:
De ruby reds om mezelf enorm in te dekken. Ik deed mee met de gratis actie en ik had er heel veel besteld, ook voor vriendinnetjes maar toen zat ik met 6 kapotte waarvan de helft nog eens verbrijzeld tot pulver. Met het zweet op mijn rug heb ik toen gemaild en heb toen wel 6 nieuwe gekregen van lush mailorder. Hoe lief maar het telt dan opeens wel enorm aan.
Ja en dan staat mijn 12 days er nog niet op met 12 kerstprodukten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Anitra het volgende:
Noekje wat een verzameling ondertussen
De RRS ligt maar te liggen en dat vind ik zonde.
Bij iedereen geloof ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
Ja ik ga binnenkort ook weer eens foto's makenverzameling is ernstig gegroeid!
Ja leuk ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
Daarom! Een begin 2006 tussenstandfoto zeg maar
Jij moet het ook overal vandaan vissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Maeghan het volgende:
Ik zou ook eens nieuwe foto's moeten maken, maar ik heb zo veel spul dat ik er tegenop zie om het allemaal uit de kast/doos te slepen =P
Ja bij mij ook, boven op mijn slaapkamer bij de wastafel ligt veel en verder ligt er een hoop in de badkamer. En dan nog de dingen die mijn moeder heeft. Jeetje, als ik dat allemaal bij elkaar ga halen voor een foto kan ik nog gaan zoeken waar het hoortquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ligt hier ook overal en nergens. Ik woon afwisselend een paar weken bij m'n vriend en dan weer een paar weken bij mij en de minder favo producten liggen nu in het onbewoonde huis.
Dat wordt dus even traplopen en tasjes sjouwen straks.
he meaghanquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n bestelling binnen, en ik had een gratis Merry Christmas cadeaupakket erbij. Alleen wel jammer dat ik niet van Sonic Deathmonkey, Hybrid en Christmas Kisses hou. Wel zat er Snowcake bij, en Lush Pud, en Letters to Santa (die ik dus superlekker vind ruiken naar the Christmas Massage trouwens).
Verder had ik besteld: Lemslip, the Sicilian, imperialis, 200 gram Jungle, Fresh Farmacy, Lemony Flutter, Mask of Magnaminty, Aqua Marina, en 2 grote Buffy's. En dat voor het luttele bedrag van £60,15 inc. verzending (28e besteld, en nu al in huis... --- gisteren zelfs, als m'n moeder niet te lui had geweest om de deur open te doen =P).
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer heb jij besteld Beessie? Ik de 29e, maar nog steeds niks binnen.
Dat begrijp ik dan echt niet want ik heb met creditcard betaald en die wordt aangeraden als je je bestelling snel in huis wil hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
de 29ste met eenmalige machtiging ... ik heb blijkbaar geluk gehad???
Euhm, ik heb nu een volle plank in de kast (met 9 van die kleine doosjes van de Ikea vol spullen en dan de rest van de plank vol potjes en zo) en nog een volle curverdoos met voornamelijk discons en kerstspul. En eigenlijk heb ik gewoon geen plek meer om het fatsoenlijk uit te stallen en geeft het als ik het allemaal bij elkaar zet een nogal sterke lushwinkellucht af die mijn ouders niet zo op prijs stellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij moet het ook overal vandaan vissen?
Ik ga van de week een nieuw rekje opzetten en dan gaat het Lush kastje leeg, dus misschien volgt dan een nieuwe foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |