abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33678182
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:50 schreef Koewam het volgende:
DIE PI!

Kom je daar an?
Bovenstaande quote en dit bericht verwijderennn aub!
pi_33678261
Ik ben weg van Tramp, echt een hele bijzondere, sensuele geur. Hij is echter ook wel door mannen te gebruiken, vind hem daarvoor wel geschikt!
pi_33678390
Tramp is hier echt nummer 1!!
pi_33678438
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Anitra het volgende:
Had het nog nooit gezien, of geroken.....een verborgen schat
pi_33678495
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Elefes het volgende:

[..]

En daarbij heb ik ook Jungle uitgeprobeerd, en het werkt iig wel goed voor de doorkambaarheid van mijn haar Al had ik er best veel in gedaan volgens mij, ik voelde helemaal niet of er iets in zat of niet...
Klopt, je merkt amper dat Jungle op je hoofdje zit
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33678502
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef Anitra het volgende:
Ik vind 'm echt ranzig
Tap tap tap
pi_33678604
Tramp vind ik ook lekker
Hij staat op mijn wishlisty.
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:07:32 #108
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_33678952
Hallo allemaal

Ik ben ook nieuw hier! Heb al wel een hele tijd meegelezen;-)
Ik heb afgelopen zomer kennis gemaakt met Lush in Stockholm. Heb toen een stuk Karma zeep gekocht

Vorige week heb ik een online bestelling gedaan:

Karma zeep

Blue Skies and Fluffy White Clouds Bubble Bar slice

In the Nude Bath Melt

Floating Island (ook voor in bad )

King of Skin (huidverzorging)

En aangezien ik boven de ¤25 zat met mijn bestelling heb ik als cadeautje de Snowfaerie gekozen..Omdat ik daar in dit topic al veel goeds over heb gelezen..
Ik kan bijna niet wachten
pi_33679022
Ik vond de Snowfairy echt té zoet in de winkel. Ben afgelopen donderdag naar Deb Bosch geweest, waar de verkoopster echt superaardig was! Cadeautje ingepakt en een gratis proefje Ginger meegekregen (lekker lekker)
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:13:28 #110
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_33679165
Ben echt heeel benieuwd naar de snowfaerie ;-)
Anders kan ik er misschien iemand anders blij mee maken, maar eerst zelf ruiken...

Zucht...Hoe lang zou het nog duren voordat mijn pakje komt
pi_33679264
waarom krijg ik nooit proefjes
in de winkel bedoel ik. misschien omdat ik er ook vandaag niet naar durfde te vragen.
Tap tap tap
pi_33679393
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef CherryLips het volgende:
waarom krijg ik nooit proefjes
in de winkel bedoel ik. misschien omdat ik er ook vandaag niet naar durfde te vragen.
Ik vraag er altijd naar
Maar dat praat ik voor mezelf goed omdat het allemaal al best prijzig is daar, ze kunnen er imho best wat bij doen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33679520
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Leegle het volgende:
Ik vond de Snowfairy echt té zoet in de winkel. Ben afgelopen donderdag naar Deb Bosch geweest, waar de verkoopster echt superaardig was! Cadeautje ingepakt en een gratis proefje Ginger meegekregen (lekker lekker)
Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....
Natuuuurlijk is dat ook meteen de allerduurste zeep.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:32:03 #114
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33679841
Ik heb een stukje ginger van Ymme gehad, en vond het niet lekker, blugh
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33680098
Ginger vind ik echt vies. Ik vind het een oude vrouwen luchtje
Back in business.
  woensdag 4 januari 2006 @ 07:11:23 #116
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_33684531
Dan maar een oude vrouw, maar ginger is toch echt wel mijn geur! Zeep, poeder, parfum, lotion. Alles is lekker ervan.
pi_33684948
Eindelijk eindelijk eindelijk heb ik de Smitten handcreme!!

Van mijn vriendje gekregen. Ben zo blij, ruik de hele dag aan mijn handen als ik het gebruikt heb.
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:10:25 #118
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33686180
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef Koewam het volgende:

[..]

Bovenstaande quote en dit bericht verwijderennn aub!
Niet zeuren, had je maar niet moeten posten.
Whatever I want.
pi_33687195
Helaas geen tijd (zin?) om hele topic door te lezen, maar hoelang duurt het gemiddelde voordat een bestelling geleverd word?
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
pi_33688555
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....
Natuuuurlijk is dat ook meteen de allerduurste zeep.
Flauw he
Ginger is echt een van mijn favorieten. Heerlijk voordat je naar bed gaat
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33688771
Oh Wat dom..

Nou heb ik dus voor iemand de karma kream in een zak gedaan, om deze op te sturen.
Ben ik helemaal vergeten voor wie? Email's zijn verwijdert bij mijn hotmail Hoe dat dat kan, geen idee...

Dus PLEASE, jij die van mij Karma Kream zou krijgen... die er allang had moeten zijn Maar waar ik door drukte nog niet aan toe ben gekomen, geef een gil, of stuur me even opnieuw een email met je gegevens, dan gaat deze vandaag de deur nog uit.

Volgens mij van die gene waar in Jungle van gekregen heb, deze was overigens een beetje gebrokkelt aangekomen, maar dat geeft niets.
pi_33689085
Ik heb het gevoel dat ik meer vergeten ben op te sturen. Als dit zo is, laat het me dan aub weten.
pi_33689147
Ik kwam er gisteren achter dat ik Karma Cream best lekker vind Vooral na een tijdje, als de geur ietsje zachter wordt.
(Bedankt voor het proefje Sweetsixteen )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33689235
Ben zelf helemaal gek op Karma, maar heb t idee dat de Kream niet zo goed intrekt en wat afgeeft. Aan het eind vd dag zit t altijd in mn kleren., wat niet echt handig is als je ook nog ns andere geurtjes op wil (en de kleren nog n dagje aan wil)... Al blijft Karma overheerlijk natuurlijk!
pi_33689289
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Leegle het volgende:
Ben zelf helemaal gek op Karma, maar heb t idee dat de Kream niet zo goed intrekt en wat afgeeft. Aan het eind vd dag zit t altijd in mn kleren., wat niet echt handig is als je ook nog ns andere geurtjes op wil (en de kleren nog n dagje aan wil)... Al blijft Karma overheerlijk natuurlijk!
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik had gisteren een klein beetje op mijn arm gesmeerd om te proberen, en bleeft het de hele avond erg goed ruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')