Klopt, je merkt amper dat Jungle op je hoofdje zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
En daarbij heb ik ook Jungle uitgeprobeerd, en het werkt iig wel goed voor de doorkambaarheid van mijn haarAl had ik er best veel in gedaan volgens mij, ik voelde helemaal niet of er iets in zat of niet...
![]()
Ik vraag er altijd naarquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef CherryLips het volgende:
waarom krijg ik nooit proefjes
in de winkel bedoel ik. misschien omdat ik er ook vandaag niet naar durfde te vragen.
Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Leegle het volgende:
Ik vond de Snowfairy echt té zoet in de winkel. Ben afgelopen donderdag naar Deb Bosch geweest, waar de verkoopster echt superaardig was! Cadeautje ingepakt en een gratis proefje Ginger meegekregen (lekker lekker)
Niet zeuren, had je maar niet moeten posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bovenstaande quote en dit bericht verwijderennn aub!
Flauw hequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ginger is mijn absolute nummer 1 zeep....![]()
Natuuuurlijk is dat ook meteen de allerduurste zeep.
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik had gisteren een klein beetje op mijn arm gesmeerd om te proberen, en bleeft het de hele avond erg goed ruiken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Leegle het volgende:
Ben zelf helemaal gek op Karma, maar heb t idee dat de Kream niet zo goed intrekt en wat afgeeft. Aan het eind vd dag zit t altijd in mn kleren., wat niet echt handig is als je ook nog ns andere geurtjes op wil (en de kleren nog n dagje aan wil)... Al blijft Karma overheerlijk natuurlijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |