Ik heb inderdaad niets te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef Elefes het volgende:
En ik gooide de andere dicht.. Wat ben je er vroeg bij Sanne, niets te doen deze laatste namiddag van 2005?
kut he oud en nieuwquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niets te doen.Zit te wachten tot het morgen is en iedereen weer normaal met zijn leven verder gaat.
Och ik hoef em niet per se direct kwijt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:51 schreef kwakveense het volgende:
ik zie veel flying fox aanbiedingen...misshcien dat ik er over een poosje op in kan gaan maar ik heb momenteel even geen budget voor lush-spullen, ook niet om over te nemen...helaas!
Dat is een blond meisje en ze heet Dezeureeh Desiree.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sanne, wat is dat icoontje bij jou in plaats van bijvoorbeeld nu mijn superman teken?
You're welcome.quote:
OoohbabyyeahbabyoohbabygiveittomebabyoohMartiniBabyquote:
Met een beetje fantasie maken we daar toch zo een blond Lush meisje van?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:57 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig nieuwjaar! (ook al is dit een dezeureee topic)
Zo dat heb je snel gedaan!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar
Enne ik lag om 00.45 al in m'n eerste lushbad van 2006.....
(jammer alleen dat mannetje al sliep toen ik eruit kwam en ik een ander ding niet voor het eerst in 2006 kon doen)
Too much info.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
(jammer alleen dat mannetje al sliep toen ik eruit kwam en ik een ander ding niet voor het eerst in 2006 kon doen)
Ik lag heerlijk relaxed, vuurwerk is al de hele week bezig dus op den duur hoor je daar steeds minder van... Ook nu zijn ze weer aan de gang trouwensquote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo dat heb je snel gedaan!![]()
Lag je dan wel relaxed? Of was het bij jou niet zo'n rotherrie met dat vuurwerk?
Sorry, zal 't niet meer doenquote:[..]
Too much info.![]()
Vervelend he, opdrachtenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Maeghan het volgende:
Nou, k mocht vanochtend vroeg op en terug naar huis om fijn huiswerk te gaan doen. Een opdracht, een opdracht herzien, een hoofstuk leren, vocabulaire leren, en de vervoeging van het bijv. naamwoord. Ik heb er zin in, maar niet heus.
Ben benieuwd wanneer m'n bestelling uit engeland aan zal komen.
Even bellen morgen, en vragen of ze ze achter willen houden? Dat doen ze, verzekerden ze mij laatstquote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Oh, weten jullie misschien nog of ze in Den Bosch nog Snow Fairy hebben? Vriendin van me wilt ineens 2 flesjes, en ze waren in A'dam uitverkocht, en Den Bosch is toch net zo ver voor me als A'dam zeg maar.
Ik wel hoor. Ik word rijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat ik een studie doe waar niet echt veel mee te verdienen valt
Doe ik, dank jequote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Even bellen morgen, en vragen of ze ze achter willen houden? Dat doen ze, verzekerden ze mij laatst
Die droom hou ik mezelf ook altijd voor.quote:
Hier ook niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die droom hou ik mezelf ook altijd voor.
Maar nou had ik alweer niks geworden met de staatsloterij![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb 12,50 gewonen, nanananana! (Heb ik dan wel 27 euro voor betaald, maar dat zeg ik er niet bij).
En ik wil m'n Lushbestelling! Ik zit te wachten op m'n gratis kadodoos (sure, ik zal wel een fles Snow Fairy gratis krijgen of zo, stinkspul =P).
Toen ik er was hadden ze er nog een stuk of 10 staan geloof ik, bij de kassa. Dat was eh, woensdag geloof ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Oh, weten jullie misschien nog of ze in Den Bosch nog Snow Fairy hebben? Vriendin van me wilt ineens 2 flesjes, en ze waren in A'dam uitverkocht, en Den Bosch is toch net zo ver voor me als A'dam zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |