Ja, ik heb ze al gemaakt, alleen ik had nog even niets om ze in te doen en geen postzegels, maar met een beetje mazzel vergeet ik vanmiddag niet naar het postkantoor te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
he meaghan
was het nog gelukt om mij wat monstertjes te sturen? heb net mijn EERSTE bestelling van Lush gekregen en helaas geen monstertjes erbij inen ook de snow fairy kreeg ik in 100g ipv 250g.. wel jammer....
verder ruikt het allemaal lekker. En ga ik zo onder de douche met of Sea Vegetable of Red Rooster... eens kijken wat ik daar van ga vinden.
en nu maar wachten op mijn 2e bestelling! en misschien op de monstertjes die ik van Meaghan krijg
Ja, maar de Sweetie Pie ging er niet minder van stinken, dus heb ik 'm aan Vava gegevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heeft iemand ervaring met het maken van badschuim van een jelly?? Zo onder de douche gebruiken lijkt me onmogelijk namelijk
Hoera, ik heb een vriendin die ruikt naar kauwgomballen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vooral mijn vriend is ook erg blij met de grote fles Snow Fairy.. Hij vindt het zo'n lekker luchtje![]()
Niet dus he
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Post-order status:
[afbeelding]
Klik aan voor nog groter formaat
![]()
Bedankt! Dat wordt vanavond lekker badderenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef noekje het volgende:
Bubble bars verkruimelen onder de stromende kraan. Je kunt de bubble bar wel in 2 of 3 stukken snijden en dan één stuk verkruimelen.
Nog even met je handen door het water woelen en ik doe dan nog heel eventjes de sproeier er overheen.
Cristmas kisses stinken? Die behoort echt tot mijn favorieten. De Hollywood trouwens ook.
Ik heb Champagne Snow Showers jelly, maar het gaat me meer om de bruikbaarheid dan de geurquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar de Sweetie Pie ging er niet minder van stinken, dus heb ik 'm aan Vava gegeven.
Ik ben begonnen met 1 deel S.P. en 3 delen water en heel veel geduld. Flink schudden en dan elke keer water bijdoen tot het naar wens is.
Hahaha, 't was ook maar een grapjequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Champagne Snow Showers jelly, maar het gaat me meer om de bruikbaarheid dan de geur
Omdat het me erg in de weg lag en het niet meer gebruikte.. aantal dingen verkocht en dingen die ik niet kon slijten weggegooid. Maar niks nieuws.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe komt het dat je veel weg hebt gedaan heaven7?
ooooooeeei spannend hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze al gemaakt, alleen ik had nog even niets om ze in te doen en geen postzegels, maar met een beetje mazzel vergeet ik vanmiddag niet naar het postkantoor te gaan.
Een apparte curverdoos voor discons en kerstspulquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Euhm, ik heb nu een volle plank in de kast (met 9 van die kleine doosjes van de Ikea vol spullen en dan de rest van de plank vol potjes en zo) en nog een volle curverdoos met voornamelijk discons en kerstspul. En eigenlijk heb ik gewoon geen plek meer om het fatsoenlijk uit te stallen en geeft het als ik het allemaal bij elkaar zet een nogal sterke lushwinkellucht af die mijn ouders niet zo op prijs stellen![]()
Ja, Hotmail doet wat raar bij mij, maar ik hoef hem toch niet meer, sorry dat ik dat niet even heb doorgegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef heaven7 het volgende:
@Shirley, wil je die deo nou nog hebben? Ik kan je via de mail niet bereiken, krijg em iedere keer terug.
Hallo vriendje van XcUZ_me!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoera, ik heb een vriendin die ruikt naar kauwgomballen...
ja echt wel! zat net te bedenken dat ik er ook beter een paar meer mee had kunne nemen... zodat ik meerdere zeepjes tegelijkertijd in gebruik kan hebben en netjes kan laten drogen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef Leegle het volgende:
Tja, Beessie-Jen, Lush bevordert koopverslavingIk heb ook van die zeepschuitjes voor mn zeepjes... in mooie felle kleuren!
Dat ken ik ook al, en ik heb er 5 ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb met ong. 25 zeepjes het luxeprobleem dat ik niet meer kan kiezen als ik aan het douchen ben.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Combineren is goed!Ik doe soms eerst Sandstone en daarna Lemslip. Of eerst Rockstar en daarna Snow Fairy.
Ziek eigenlijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat ken ik ook al, en ik heb er 5 ofzo(en dan nog Snow Fairy en Sweetie Pie).
Soms gebruik ik er gewoon twee, omdat ik het zo lekker vind
Anitra: doet Hybrid zijn werk ook goed als conditioner? (Het is toch twee-in-één?)
The Strokes blijft!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Brazened Honey, Dream time Tample Balm en The Strokes (voor die eruit is)
En dan de Egg Snog als kerstding, dat is de enige die mijn lippen momenteel zacht kan houden zonder vellen te moeten plukken en zei gister nog dat ik baal dat ik er niet meer van gekocht had, dus dat is nu opgelost
http://www.lush.nl/?page=aktie1quote:Af en toe is het tijd voor afscheid. Op deze pagina kun je de producten vinden die binnenkort uit de collectie gaan. Ze zullen natuurlijk vervangen worden door nieuwe producten. Zit je favoriet erbij? Bestel dan snel! Zolang de voorraad strekt!
Rainbow Warrior
Arabian Bright
Bollywood
After Tango
Karma Ballistic
Wow Wow
Herbalism
Irrisistable Bliss
Fuel
Soft
Hard
The Strokes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef Skaai het volgende:Ik ben zo blij
Ik heb een Lush 'come fly away with me' toilettas
Er zit een FlyingFox 100ml in, Woosh templebalm, Woosh jelly en een Seanick shampoo bar met een blikje
En ik heb nog een AOBS gekocht. En nog wat leuks en uiteindelijk mocht ik een Narcotic en Candy Fluff gratis meenemen![]()
Ik zag 'm liggen, hij is best simpel, maar de binnenkant is leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef Elefes het volgende:
[..]! *Jaloers is... (Zie één van mijn laatste posts.)
En, is ie mooi de tas?
Ik wil 'm ook hebben..!
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Elefes het volgende:
Weet iemand trouwens of je in de winkel ook een tinnetje krijgt bij twee shampoo bars?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zag 'm liggen, hij is best simpel, maar de binnenkant is leuk
Wacht ik maak er een foto van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |