Je envelop gaat dadelijk op de bus! Mijn SJG heeft nu geen voorhoofd meerquote:Op maandag 2 januari 2006 11:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou, eindelijk heb ik dan alle rust van me afgehaald en aan het werk gegaan voor school.
Ik ben weer wat gelukkiger
Als je gewoon helemaal niks doet word je lanzaam gek (ik dan).
Straks lekker douchen met Lush en dan verder
Oh neequote:Op maandag 2 januari 2006 12:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Je envelop gaat dadelijk op de bus! Mijn SJG heeft nu geen voorhoofd meer![]()
Ik heb er met moeite een fatsoenlijk stukje afgekregen (brokkelde een beetje af..).
Als het goed is heb je morgen post
Ik ga schaatsen vanmiddag![]()
Zo'n grapje is 1 x leuk, tweede keer al minder, maar de derde keer kan echt niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oh neeIk heb je SJG vermoord.
Vanavond weer om 20.00 uur een minuutje stilte.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vreemd gegaan met The Bodyshop.
Durfde niet meer langs de Lush met die groene tas.![]()
75 procent korting did the trick.quote:
Ok, het is je vergevenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zo'n grapje is 1 x leuk, tweede keer al minder, maar de derde keer kan echt niet meer.![]()
JIj gaat ook morgen?quote:
Nee... ik heb nog nooit iets gevonden bij de BodyShop waar ik enthousiast over was eigenlijk...quote:
Ik was altijd erg fan van de oogcreme. That reminds me, die moet ooit weer eens opgaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, er zit er zelfs 1 in Goes, dus dat zal wel
Ik was enthousiast door de White Musk![]()
Nee helaas niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef Shirley het volgende:
Sweetsixteen16, ik heb nog geen envelopje mogen ontvangenJij wel?
Mijn envelop ook hoor! Want de brievenbussen waren om 13.00 uur al afgesloten. Ik denk morgenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee helaas niet!
Misschien dat iedereen nog heel erg moe en suf was.
Hopelijk was er geen rotje in jouw brievenbus waar je em hebt gepost.
Mijnes heb ik veilig op het postkantoor afgeleverd
Uh ja, ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:34 schreef snopprinses het volgende:
ik heb nog een halve Turbo Bubble Bubble Bar slice thuis liggen en ben niet van plan deze nog snel te gaan gebruiken. Is iemand hier misschien in geïntereseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |