ja je hebt zo van die dagen:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Dido wilde het er niet meer over hebben, maar ze gaat maar door.
Blijkbaar is ze er toch niet 'helemaal klaar mee'.
Dan zal je zien dat het alsnog een vette discussie wordt en iedereenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dr zijn al hiervoor diverse opmerkingen gemaakt door sommige bewoners he. Maar de keuze die nu gedaan wordt lijkt mij het beste: één persoon (Joost dus) gaat in de groep in zijn eentje tegen Tanja zeggen dat haar gedrag niet door de beugel kan.
Onderaan de vorige startpost staat een link er naar toe.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waar staat de openingspost ook weer?
Bovenaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
HIEROquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nee, wassen op de "ouderwetse" manier.. aan de wasbak!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Mogen ze nou gewoon douchen of nie?
Op de andere meld Lieske dat ze een bijna doodervaring heeft gehadquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef reconnect het volgende:
ik kan alleen de stream met dido en joost volgen
Nee toch? Volgens mij alleen 'ouderwets' wassen bij de kraan, zoals het op de site stond.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Nee, mag niet. Tenminste, geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:17 schreef TRiXeS het volgende:
Dat wil BB dus niet hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef EmjaY het volgende:
eindelijk eens een normaal gesprek tussen hun 2
Hele zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Had Rob het nou over "helastiek"?
Niemand mag douchen. Alleen Tanja wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Tenminste, geloof ik.
het feest kan beginnen tanja is binnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja wakker..
En haar eerste 3 zinnen beginnen weer met "Ik" - en dat op een klaagtoon.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja wakker..
nog niet helemaal wakker misschien.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef Jobbeltje het volgende:
Lieske geeft Tanja een glaasje Limonade..
Tanja heeft tot twee keer toe "Dankjewel" gezegt
Dat zal nog wat worden als dat kind 'ik' gaat zeggen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En haar eerste 3 zinnen beginnen weer met "Ik" - en dat op een klaagtoon.
U vraagt, Tanja draaitquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Martine73 het volgende:
Rookt Tanja nu nog steeds niet? Ze is al 7 minuten wakker hoor!
Ow nee... volgens mij een spelletje.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef BB-King het volgende:
Hebben Joost en Dido ruzie gehad ofzo?
dat had ik dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef Maurisico het volgende:
haha, je zou nu de streams maar binnenvallen: Joost en Dido ruzie? Joost een soa??
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ralph zingt ondertussen op de loopband. Binnensmonds. Hij is echt multigetallenteerd!
O gelukkig.. ik miste het al!quote:
Anders lees je ff de OPquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja een fictief verhaal. Dido geeft Joost mediatraining over hoe je iemand aanspreekt over een vervelende opmerking die gemaakt is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef guapo het volgende:
Dido en Joost praten in de tuin. Ze hebben een discussie over de CHLAMYDIA van Joost..........
Wortels.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:29 schreef Wup het volgende:
wat hangt er toch voor plant uit die rugzak.....
een bos wortels ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:29 schreef Wup het volgende:
wat hangt er toch voor plant uit die rugzak.....
ow oke dank je wel, zomaar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wortels.
daar heeft ze geleerd niet vanuit de ik-vorm te praten:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef BB-King het volgende:
Chantal heeft een opleiding communicatie achter de rug...![]()
Ja, want ze is Office-managerquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef BB-King het volgende:
?wat is dit en welke opmerkingen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:33 schreef MissX het volgende:
oh neee volgens Tanja is dit een goede les voor sommige die opmerkingen hadden
Ja, d'r vinger opsteken aan de bar als ze een drankje wil bestellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef BB-King het volgende:
Watquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Roel blijft kutten. 'tZit 'm echt heel erg dwars.
Dat zwanger zijn heel erg zwaar is en dat je daarom niet voor zo'n programma moet opgeven... Ondanks dat je de ster van de show bent en alles voor elkaar krijgt.quote:
Ja en voor het lullen achter iemands rug had ze een 10quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:30 schreef BB-King het volgende:
Dat Tanja zich aanstelt.quote:
haha, stom van me, zeker te weinig geslapen:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef Debbus het volgende:
Dat zwanger zijn heel erg zwaar is en dat je daarom niet voor zo'n programma moet opgeven... Ondanks dat je de ster van de show bent en alles voor elkaar krijgt.
Maar ja, hij staat wel in dubio hoor. Hij wil wel, maar hij is bang dat wij het allemaal tegen zijn vriending gaan vertellen die nu in Turkije vakantie viert en gepaald wordt door een turkse beachboy.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef kwakveense het volgende:
en even heel hard dido nemen
Wat een takkewijf is dat zeg!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat Tanja zich aanstelt.
What's newquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat Tanja zich aanstelt.
Ik kan dat ook niet meer. Hij is te groot. Je moet het in een keer goed doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik kan de openingspost niet editten om ff een goede opening ervan te maken, aan jou de eer schatje..
wat is daar nou weer mis mee....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef kwakveense het volgende:
tanja eet geschilde appel...dan kun je net zo goed geen appel eten....
Goeie vent is Ralph manquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: ik zweet me kapot man
Ralph: red je het niet, ik neem het zo van je over
Roel: echt
Ralph: ja echt
Roel: je bent een echte maat van me
Ik vind het idd ook een beetje vreemd dat ze zelfs bij deze opdracht wordt ontzien....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:42 schreef miss_bleu het volgende:
Dit had tanja ook makkelijk kunnen doen. Dit is gewoon 30 min lopen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:40 schreef Wup het volgende:
scanman we ze van gisteren nog wel:)
Tegen Ralph, hij had het over de foto van Joosts vriendin die voor hem stondquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef miss_bleu het volgende:
tegen wie had roel het
"kan iemand deze natuurramp voor mij weghalen"
De vitamientjes zitten vlák onder de schil. Als je dus te dik schilt, eet je de appel vrij zinloos op.quote:
Ik dus ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef Flakkie01 het volgende:
Roel kan iemand even deze natuurramp weghalen ...dacht dat hij het over Tanja had
Idd bah!quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef MissX het volgende:wrom schakelen ze nou weer weg, het werd net leuk
Nu moet ik of Dido of Chantal aanhoren
Niemand zegt dat het makkelijk is Phileine... Maar ze probeert het niet eens, dát is het probleem...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
nou ik vind het niet helemaal eerlijk, echt zwanger zijn is wel wat zwaarder dan zo'n zak aan je buik. Doen ze ook het verweken van je gewrichten, het maagzuur, de benauwdheid, gekneusde ribben en de extreme vermoeidheid bij?
Aan de andere kant onbegrijpelijk dat Tanja niet even op die loopband gaat staan, een kwartiertje zal het toch heus wel lukken. Zelfs als het pijn zou doen, zou ik dat toch wel doen lijkt me. Hoop wel dat de groep haar er nu echt op aanspreekt in plaats van nu zo te lopen gallen. dat vind ik ook weer zielig
je kan ook gewoon even het geluid uitzettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef MissX het volgende:wrom schakelen ze nou weer weg, het werd net leuk
Nu moet ik of Dido of Chantal aanhoren
Ik vind ook dat ze echte baby's hadden moeten implanteren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
nou ik vind het niet helemaal eerlijk, echt zwanger zijn is wel wat zwaarder dan zo'n zak aan je buik.
Dat was vanmiddag volgens Chantal (als ik me goed herinner) een reden om te zorgen dat iemand NIET wint.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Goeie vent is Ralph manIk weet ook zeker dat alsie dat geldbedrag wint hij een hoop weggeeft
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido zegt mooi waar het op staat
Dido en Joost zijn 'het' gesprek met Tanja aan het voorbereiden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Dido: "Wij vinden het jammer dat je geen deel meer uitmaakt van de groep"zellufs
Say no more.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag volgens Chantal (als ik me gioed herinner) een reden om te zorgen dat iemand NIET wint.
Jemig wat een hysterische zwangerschap. Alsof je 24/7 last hebt van benauwdheid en gekneusde ribbelen. Verweken van de gewrichten? Ik denk dat je de banden bedoeld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
nou ik vind het niet helemaal eerlijk, echt zwanger zijn is wel wat zwaarder dan zo'n zak aan je buik. Doen ze ook het verweken van je gewrichten, het maagzuur, de benauwdheid, gekneusde ribben en de extreme vermoeidheid bij?
Chantal is gewoon een geldwolf, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag volgens Chantal (als ik me gioed herinner) een reden om te zorgen dat iemand NIET wint.
Nog erger is dat ze vanmorgen weigerde om samen met de hele groep even te puffen enzo. Iedereen deed leuk mee, behalve de dame voor wie het allemaal bedoeld was.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef phileine het volgende:
Aan de andere kant onbegrijpelijk dat Tanja niet even op die loopband gaat staan, een kwartiertje zal het toch heus wel lukken. Zelfs als het pijn zou doen, zou ik dat toch wel doen lijkt me. Hoop wel dat de groep haar er nu echt op aanspreekt in plaats van nu zo te lopen gallen. dat vind ik ook weer zielig
Die Ralphshots kun je wel aan scanman overlaten.... Heb zowat alle digitale apparatuur hier in huis al van een mooi wallpapertje voorzienquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry beetje mislukte zin, ik bedoelde die 300 screenshots van Ralph
aha, weer wat geleerd....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
De vitamientjes zitten vlák onder de schil. Als je dus te dil schilt, eet je de appel vrij zinloos op.
Maar als het lekker is, is niets zinloos natuurlijk
Maar volgens Phileine had het 'loop-er-eens-rond- met-gewichten-aan-je-lijf' moeten heten, dit is een belediging voor de zwangerschap.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:48 schreef noekje het volgende:
Jemig wat een hysterische zwangerschap. Alsof je 24/7 last hebt van benauwdheid en gekneusde ribbelen. Verweken van de gewrichten? Ik denk dat je de banden bedoeld.
Ja, sorry hoor, elke zwangere heeft wel wat klachten maar is niet depressief en kan zeker wel meer als 5 minuten lopen. Ze heeft geen bekkeninstabiliteit of wat dan ook. Ze is gewoon een luie donder gegoten in de vorm van een zwangere vrouw.
Maar het moet zo van Dido.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:49 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Joost, wat een kneusje... beetje begripvol die boodschap overbrengen... Tanja heeft daar dus echt schijt aan, die lacht zich kapot.
Zeg gewoon dat je je aan haar irriteerd en dat je dr het liefst meteen eruit zou kicken... stomme zeug
van Dido moet hij Tanja ook aan haar verstand peuteren dat Tanja het voor de rest aan het verpesten is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:49 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Joost, wat een kneusje... beetje begripvol die boodschap overbrengen... Tanja heeft daar dus echt schijt aan, die lacht zich kapot.
Zeg gewoon dat je je aan haar irriteerd en dat je dr het liefst meteen eruit zou kicken... stomme zeug
Na 't eten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer gaan ze het nou tegen Tanja zeggen dan? Of hebben ze dat al gedaan?
Jamaar ik Ralph en Roel samen in 1 beeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef __dani het volgende:
[..]
je kan ook gewoon even het geluid uitzetten
Je mag denk ik best hard zijn, in de zin van confronterend, maar overdadig begripvol zijn, laat Tanja alleen maar voldaner dan ze al is achter, en de groep gefrustreerder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:49 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Die krijgt een pak bagger over zich heen..quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef APK het volgende:
Dat gaat leuk worden vanavond, bijna iedereen wil Tanja met haar gedrag confronteren
quote:TANJA en TALPA het verschil is dus NJLP en dat is de afkorting van NiJLPaard en die kunnen ook zo geeuwen en die krijg je met geen stok uit het water laat staan met een nominatie. Conclusie wie weet er een oppasser die ons kan helpen, die moeten we dan wel over de schutting gooien maar we redden er wel 12 bewoners mee.
Een Fok!-actie buiten de muur, dat gaat werken. Ze denken nog steeds dat ze Tanja niet mogen stemmen, dat moet maar eens veranderd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch bang dat ze het weer héél voorzichtig gaan brengen en op geen enkel moment fel zullen zijn. Dan gaat het dus niet werken.
Als ze allemáál meedoen wil het ook op een voorzichtige manier nog wel werken, maar zoals het er nu voorstaat gaan ze er een nachtje over slapen en wordt het helemaal niets... Wat zijn het eigenlijk toch een stelletje mietjes... Roddelen achter iemands rug durven ze wel, maar de knuppel het hoenderhok in....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch bang dat ze het weer héél voorzichtig gaan brengen en op geen enkel moment fel zullen zijn. Dan gaat het dus niet werken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:55 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid wil dat Tanja uit 'r slof schiet vanavond.
als er 1 schaap...... blaaaaaaquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze allemáál meedoen wil het ook op een voorzichtige manier nog wel werken, maar zoals het er nu voorstaat gaan ze er een nachtje over slapen en wordt het helemaal niets... Wat zijn het eigenlijk toch een stelletje mietjes... Roddelen achter iemands rug durven ze wel, maar de knuppel het hoenderhok in....![]()
omdat Tanja Dido niet moet....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef soapie het volgende:
Waarom doet zij dat gesprek niet zelf als ze het allemaal zo goed weet??![]()
Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef noekje het volgende:
Ik vind Tanja een belediging voor alle zwangerschappen op de wereld. Extreme moeheid van wat??
Over gewrichten gesproken en het verweken, zij moet eens wat gaan doen aan haar conditie en zorgen dat die spieren wat in beweging blijven anders ligt ze na 3 weeën op de IC.
En omdat Dido bang is dat zij dan meteen de volgende keer door Tanja genomineerd wordt. Is vanmiddag ook tijdens de roddelsessie letterlijk zo gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
[..]
omdat Tanja Dido niet moet....
en Joost wil het graag, hij heeft nog geen ervaring met dit soort dingen
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef Bep het volgende:
Ik denk dat het gesprek heel lief gebracht gaat worden, Tanja gaat huilen en de groep excuseert zich en loopt beschaamt weg
Maar Menno is een scheiterd. Roel heeft vanmiddag ook al zijn ongenoegen over Menno uitgesproken. Hij schijnt over geen enkel gevoelig onderwerp te willen praten. Zeker niet als hij een mening moet geven. Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
Menno wilt niet als groep tegen Tanja ingaan.
Hij heeft wel een beetje gelijk.
Maar niet als je in het BB Huis zit.
Dat denk ik ook. En als ze al hard zijn tegen haar, dan gaat ze huilen en dan mag ze weer met familie / vriendin naar keuze lekker dvd-tjes gaan kijken in het huisje en worden de studie kosten van het ongeboren meisje ook betaald door Talpa..quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
En omdat Dido bang is dat zij dan meteen de volgende keer door Tanja genomineerd wordt. Is vanmiddag ook tijdens de roddelsessie letterlijk zo gezegd.
Oke, maar ze lopen nu een half uurtje. Is dat zo erg? Hoe gaan ze dat s'nachts doen, dan steeds ook een half uurtje... dat houd je haast niet vol (zie fiets-opdracht).quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef StephanL het volgende:
van de loopband afkomen is idd een beetje weird
Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....
Samengevat; het kan alleen maar fout gaan vanavond?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Het is gewoon lastig iets aan te kaarten omdat je zelf je gal wilt spuien maar tegelijkertijd iets wilt bereiken.
Bij het eerste wil je het liefst alle remmen los, bij het tweede moet de rem er juist iets op, diplomatieker zijn.
Ben je te diplomatiek, dan blijf je dus met nog meer frustraties zitten.
Soms is echt de fik erin helemaal niet verkeerd, iedereen gewoon aller eruit gooien eerst, en dan kun je soms daarna toch nog tot elkaar komen.
Maarja, we hebben te maken met Tanja, en Tanhja buigt niet, doet geen water bij de wijn, compromissen alleen dan als ze er maximaal voordeel bij heeft, wat het dan dus weer geen compromis maakt maar een overwinning
Ik heb ook weinig behoefte om haar doos te zien. Al ben ik wel benieuwd wat haar eerste woorden zijn tegen haar dochtertje. Het zal vast iets gaan van:'Verdomme, dus jij hebt mij zoveel pijn gedaan' ipv een blijheid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....
Roel heeft daar ook wel gelijk in hoor. Menno zit er duidelijk in om een spel te spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Menno is een scheiterd. Roel heeft vanmiddag ook al zijn ongenoegen over Menno uitgesproken. Hij schijnt over geen enkel gevoelig onderwerp te willen praten. Zeker niet als hij een mening moet geven. Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
Maar was het nou niet juist de bedoeling van BB dat er wél een bevalling in beeld zou komen??? Wat is anders de toegevoegde waarde van een zwangere???quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
![]()
Ja dat lijkt mij ook inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar was het nou niet juist de bedoeling van BB dat er wél een bevalling in beeld zou komen??? Wat is anders de toegevoegde waarde van een zwangere???
Geen idee, maar gezien de 'sterkte' van deze groep verwacht ik het niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft daar ook wel gelijk in hoor. Menno zit er duidelijk in om een spel te spelen.
Toch blijft het mijn favoriet.
Heeft Roel het al rechtsreeks tegen Menno zelf gezegd?
Dus als je heel bot bent dan weet ze waar ze aan toe is... als iedereen dan ook lekker op haar stemt... eens zien hoe BB daarop reageertquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Het is gewoon lastig iets aan te kaarten omdat je zelf je gal wilt spuien maar tegelijkertijd iets wilt bereiken.
Bij het eerste wil je het liefst alle remmen los, bij het tweede moet de rem er juist iets op, diplomatieker zijn.
Ben je te diplomatiek, dan blijf je dus met nog meer frustraties zitten.
Soms is echt de fik erin helemaal niet verkeerd, iedereen gewoon aller eruit gooien eerst, en dan kun je soms daarna toch nog tot elkaar komen.
Maarja, we hebben te maken met Tanja, en Tanhja buigt niet, doet geen water bij de wijn, compromissen alleen dan als ze er maximaal voordeel bij heeft, wat het dan dus weer geen compromis maakt maar een overwinning
Maar dat was dan ook echt een verschrikkelijk tenenkrommend moment, oehhhhh als ik eraan terugdenk...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.
Hoe lief moet Roel daar voor doen vraag ik me afquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef __dani het volgende:
ahw linda is lief tegen roel. "Als je lief bent Roel dan krijg je mij 5 euro voor een pakje shag"
Inderdaad. Zou BB een veto gebruiken...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Dus als je heel bot bent dan weet ze waar ze aan toe is... als iedereen dan ook lekker op haar stemt... eens zien hoe BB daarop reageert
Pas dan gelijk de hele OP aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Sanne het volgende:
Commentaren op streamverslagen deel 194?
Yeah right.
Zal de topictitel weer even aanpassen in Commentaren op de Live streams.
mams zal thuis dat contract wel aan het doorspitten zijn.......quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
![]()
Waarom niet meteen BB-slow-chatquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef Sanne het volgende:
Commentaren op streamverslagen deel 194?
Yeah right.
Zal de topictitel weer even aanpassen in Commentaren op de Live streams.
Als iedereen op Tanja stemt dan zal BB zeggen:quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou BB een veto gebruiken...
Van een kale kip kan je niet plukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Wup het volgende:
[..]
mams zal thuis dat contract wel aan het doorspitten zijn.......
het kan nog zo zijn dat Tanja geld moet toeleggen als ze er op een bepaald moment uitstapt:)
iedereen is nu stil, omdat ze haar dadelijk willen aanspreken, dit zwijgen heeft nu niets met achterbaksheid te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Chantal ineens stil als Tanja erbij is.... ACHTERBAKSE SLOERIE!!!!
Maar nog wel vele jaren treiteren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:10 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Van een kale kip kan je niet plukken![]()
Tanja moet wel heel erg sterk in haar schoenen staan wil ze de algemene opinie over zichzelf kunnen negeren als ze eenmaal het huis uit is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Maar nog wel vele jaren treiteren.
Geen id, meestal komen vrouwen flink aan... een kilo of 10. Baby en nog wat vet reserves die je lichaam aanmaakt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja denkt dat ze afgevallen is door haar zwangerschap.
Kan dat überhaubt?
Dat was het ook. Het kwam op mij wel over alsof ie namens die groep sprak, omdat ze zo instemmend klonken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar dat was dan ook echt een verschrikkelijk tenenkrommend moment, oehhhhh als ik eraan terugdenk...![]()
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef milagro het volgende:
[..]
iedereen is nu stil, omdat ze haar dadelijk willen aanspreken, dit zwijgen heeft nu niets met achterbaksheid te maken.
van pufklas kom je echt niet van je straie af hoor.. straie zijn littekens van het scheuren van je huid omdat het niet genoeg rek heeft en te snel moet uitzetten.. die puf je niet weg..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Elke vrouw weet toch dat je zonder oefeningen vet onder de straie komt te zitten. Het is al niks, laat staan wat er overblijft na 12 weken bankhangen![]()
![]()
![]()
Ja, je kan zelf afvallen en door het kind er weer 10 kilo of zo bij krijgen, dan kom je per saldo dus niet aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Tanja denkt dat ze afgevallen is door haar zwangerschap.
Kan dat überhaubt?
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.
Ik denk niet dat het nog gaat gebeuren. Op het moment supreme durft niemand meer...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!
Verheug je je er maar niet teveel op, ze zullen wel heel begripvol zijn en uiteindelijk gewoon eromheen lullen en vervolgens keer op keer achter dr rug lullen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:12 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Duidelijk stilte voor de storm en ze zijn allemaal bloednerveus.
Jottum het eerste echte BB dingetje komt eraan.![]()
O. Aha. In ieder geval gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, je kan zelf afvallen en door het kind er weer 10 kilo of zo bij krijgen, dan kom je per saldo dus niet aan.
Alles gaat dan naar je kind en niet naar jou.
Dat had ik dus ook, 54 kilo de zwangerschap in, en met 7 maanden nog steeds 54 kilo
Ze zit er nu lekker sociaal bij te praten omdat ze iets aanvoelt, dus nu krab iedereen achter zijn oren of ze het gaan doorzettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het uitstellen tot bij/ na het eten. Beter gelijk, dan ben je er maar vanaf!!!
Precies, geen moment beter dan het heden en van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen na vandaagquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Precies, geen moment beter dan het heden en van uitstel komt afstel![]()
grapjasquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
O. Aha. In ieder geval gefeliciteerd![]()
Inderdaad.... er komen 10 woorden uit en we zijn weer dikke vriendjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:16 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ze zit er nu lekker sociaal bij te praten omdat ze iets aanvoelt, dus nu krab iedereen achter zijn oren of ze het gaan doorzetten![]()
Ze zal het wel in de gaten hebben.... (ls ze slim is tenminste)quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl durft het bijna niet te zeggen, maar Tanja lijkt nu van minder passief en negatief dan tot nu toe.
Laten we hopen dat je ongelijk krijgtquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen na vandaag![]()
Eerst Roel en Dido die op het punt staan om te gaan zoenen en dan op het moment supreme het lekker laten varen en er niks meer van komt... echt een anticlimax...
Deze discussie zal dus ook wel niet plaatsvinden en zeker niet pieken![]()
![]()
oh? ze zei anders net nog dat de verloskundige ook erg goed kon liegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl durft het bijna niet te zeggen, maar Tanja lijkt nu van minder passief en negatief dan tot nu toe.
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je ongelijk krijgt![]()
Ik had eik na het posten ook alweer spijt, want toen ging het meteen alweer mis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
oh? ze zei anders net nog dat de verloskundige ook erg goed kon liegen.
iedere getoonde belangstelling van wie dan ook en zij wurmt er toch weer iets negatiefs in
onzin.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, punt voor Tanja.... "Als jullie die zak langerdan 36 uur dragen word je ook wel kribbig"
![]()
![]()
Welk nummer bedoelen ze?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Natte Lie moet janken om GTST, jammer, wel in de lijn der verwachtingen.
Kijk, daar hebben we een echte kenner!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Hier spreekt een buitenstaander: Een vrouw moet niet zeiken als ze zwanger is, ze heeft zich toch zelf laten neuken. En dan die Tanja, ze komt over als een depressief, sjachereinig , lui kreng, die gewoon de grootste fout van het televisieseizoen van Talpa gaat worden. Sodemieter toch op zeg, als ik toch zo'n wijf had zou ik haar meteen die peuken de godsganselijke dag uit haar hoofd rukken en aan het zwangerschapgymnastiek schoppen gewoon. Elke vrouw weet toch dat je zonder oefeningen vet onder de straie komt te zitten. Het is al niks, laat staan wat er overblijft na 12 weken bankhangen![]()
![]()
![]()
Niks wat in jouw straatje pastquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Welk nummer bedoelen ze?
Geen idee, maar ik vind alles van haarquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:23 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Welk nummer bedoelen ze?
Dan neem ik dat maar van je aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Niks wat in jouw straatje past![]()
Ik waarschuw je alvast![]()
Mocht je het toch stiekum afvragen: Klikkerdeklikquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan neem ik dat maar van je aan
Nee ze zeggen geen woord.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ze vanavond niet meer gaan praten hoor.
dan barst het morgen wel, of overmorgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees dat ze vanavond niet meer gaan praten hoor.
Ja... Doe alles wat zwangere vrouwne niet horen te doen en heb een hekel aan je kind.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:29 schreef Inca het volgende:
heeft tanja een geheime opdracht?
Hahahaquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ja... Doe alles wat zwangere vrouwne niet horen te doen en heb een hekel aan je kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |