abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:01:12 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30548383
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:59 schreef schatje het volgende:
Menno wilt niet als groep tegen Tanja ingaan .

Hij heeft wel een beetje gelijk.

Maar niet als je in het BB Huis zit .
Maar Menno is een scheiterd. Roel heeft vanmiddag ook al zijn ongenoegen over Menno uitgesproken. Hij schijnt over geen enkel gevoelig onderwerp te willen praten. Zeker niet als hij een mening moet geven. Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30548387
dan maar een sjekkie
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_30548390
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch bang dat ze het weer héél voorzichtig gaan brengen en op geen enkel moment fel zullen zijn. Dan gaat het dus niet werken.
Dat denk ik ook. En als ze al hard zijn tegen haar, dan gaat ze huilen en dan mag ze weer met familie / vriendin naar keuze lekker dvd-tjes gaan kijken in het huisje en worden de studie kosten van het ongeboren meisje ook betaald door Talpa..
The truth? Down the hall, second door to the left.
It sure as hell ain't here...
pi_30548395
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
En omdat Dido bang is dat zij dan meteen de volgende keer door Tanja genomineerd wordt. Is vanmiddag ook tijdens de roddelsessie letterlijk zo gezegd.
ja dat klopt
maar Joost werd afgeraden het te doen omdat hij zo tactloos is en daarna was hij er niet meer vanaf te brengen
en de rest vond dat stiekem wel erg oke natuurlijk
pi_30548405
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef StephanL het volgende:
van de loopband afkomen is idd een beetje weird
Oke, maar ze lopen nu een half uurtje. Is dat zo erg? Hoe gaan ze dat s'nachts doen, dan steeds ook een half uurtje... dat houd je haast niet vol (zie fiets-opdracht).
pi_30548425
Ralph vindt Dido lijken op een meisje wat door het bos loopt. Waarom is me totaal onduidelijk.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30548438
Wat is Chantal ineens stil als Tanja erbij is.... ACHTERBAKSE SLOERIE!!!!
pi_30548447
Het is gewoon lastig iets aan te kaarten omdat je zelf je gal wilt spuien maar tegelijkertijd iets wilt bereiken.
Bij het eerste wil je het liefst alle remmen los, bij het tweede moet de rem er juist iets op, diplomatieker zijn.

Ben je te diplomatiek, dan blijf je dus met nog meer frustraties zitten.
Soms is echt de fik erin helemaal niet verkeerd, iedereen gewoon aller eruit gooien eerst, en dan kun je soms daarna toch nog tot elkaar komen.

Maarja, we hebben te maken met Tanja, en Tanhja buigt niet, doet geen water bij de wijn, compromissen alleen dan als ze er maximaal voordeel bij heeft, wat het dan dus weer geen compromis maakt maar een overwinning
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:03:17 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30548457
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....
Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
pi_30548470
niet zingen
pi_30548472
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Het is gewoon lastig iets aan te kaarten omdat je zelf je gal wilt spuien maar tegelijkertijd iets wilt bereiken.
Bij het eerste wil je het liefst alle remmen los, bij het tweede moet de rem er juist iets op, diplomatieker zijn.

Soms is echt de fik erin helemaal niet verkeerd, iedereen gewoon aller eruit gooien eerst, en dan kun je soms daarna toch nog tot elkaar komen.

Maarja, we hebben te maken met Tanja, en Tanhja buigt niet, doet geen water bij de wijn, compromissen alleen dan als ze er maximaal voordeel bij heeft, wat het dan dus weer geen compromis maakt maar een overwinning
Samengevat; het kan alleen maar fout gaan vanavond?
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30548473
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik las op de blog dat ze nu ook niet meer voor de camera's wil bevallen....
Ik heb ook weinig behoefte om haar doos te zien. Al ben ik wel benieuwd wat haar eerste woorden zijn tegen haar dochtertje. Het zal vast iets gaan van:'Verdomme, dus jij hebt mij zoveel pijn gedaan' ipv een blijheid.
Stralend zwanger zijn krijgt opeens een geheel nieuwe betekenis.
Go hard or go home
pi_30548487
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar Menno is een scheiterd. Roel heeft vanmiddag ook al zijn ongenoegen over Menno uitgesproken. Hij schijnt over geen enkel gevoelig onderwerp te willen praten. Zeker niet als hij een mening moet geven. Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.
Roel heeft daar ook wel gelijk in hoor. Menno zit er duidelijk in om een spel te spelen.

Toch blijft het mijn favoriet .

Heeft Roel het al rechtsreeks tegen Menno zelf gezegd?
pi_30548489
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
pi_30548491
Neem nog maar een hijs Tanja.
pi_30548493
Tanja zegt dat ze 3,5 dag met een pakje sigaretten doet.........
pi_30548501
met 1 pakje malboro doet ze 3,5 dag uhhh jat ze de rest van andere ofzo
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:04:47 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30548502
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt. Ze wil geen camera;s in de buurt en vertrouwt de spiegels in het beval kamertje ook niet. Als ze daar moet bevallen, gaat ze het huis uit.
Maar was het nou niet juist de bedoeling van BB dat er wél een bevalling in beeld zou komen??? Wat is anders de toegevoegde waarde van een zwangere???
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_30548509
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef reconnect het volgende:
niet zingen
pi_30548535
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Maar was het nou niet juist de bedoeling van BB dat er wél een bevalling in beeld zou komen??? Wat is anders de toegevoegde waarde van een zwangere???
Ja dat lijkt mij ook inderdaad.
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:05:46 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30548539
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:

[..]

Roel heeft daar ook wel gelijk in hoor. Menno zit er duidelijk in om een spel te spelen.

Toch blijft het mijn favoriet .

Heeft Roel het al rechtsreeks tegen Menno zelf gezegd?
Geen idee, maar gezien de 'sterkte' van deze groep verwacht ik het niet.
pi_30548547
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:

Dus als je heel bot bent dan weet ze waar ze aan toe is... als iedereen dan ook lekker op haar stemt... eens zien hoe BB daarop reageert
pi_30548548
ahw linda is lief tegen roel. "Als je lief bent Roel dan krijg je mij 5 euro voor een pakje shag"
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:06:49 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30548569
Commentaren op streamverslagen deel 194?

Yeah right.

Zal de topictitel weer even aanpassen in Commentaren op de Live streams.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:07:20 #225
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_30548585
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Roel heeft zich ook verschrikkelijk geergerd aan Menno's gelikte opmerking tijdens de live over invalide mensen.
Maar dat was dan ook echt een verschrikkelijk tenenkrommend moment, oehhhhh als ik eraan terugdenk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')