IEquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:12 schreef Skaai het volgende:
Ik kan die kut OP niet wijzigen, want dan slaat mijn IE gewoon vast.
Je moeder op een houtvlot!quote:
Shame on you !quote:
Ik was aan het slapenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was aan het slapen
Maar goed. Ik heb toch niks belangrijks gemist.
Logisch, want ik was er toch niet.
Zonder mij is het niet leukquote:
Huh dat stukje heb ik ook gemist geloof ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb niks gemist hoor.
Christine en haar zwarte lijst.
En...dat was het.
Ik vind dat altijd wel een leuke manier van TT-maken!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Waar slaat die titel trouwens op? Op de laatste 3 posts uit het vorige topic ofzo?
Oeh, vertelquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Huh dat stukje heb ik ook gemist geloof ik
Heb je mijn msn-problemen wel meegekregen? Anders wil ik ze wel even herhalen voor je
Geen commentaar jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Waar slaat die titel trouwens op? Op de laatste 3 posts uit het vorige topic ofzo?
Niks vergeleken met mijn dubbelzinnige, gevatte, originele, humoristische, grappige TT'squote:Op zaterdag 9 april 2005 11:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een leuke manier van TT-maken!![]()
Da's waar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks vergeleken met mijn dubbelzinnige, gevatte, originele, humoristische, grappige TT's
Grapje Skaai![]()
Een beetje bi is niet bahquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij toevallig lesbisch? [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, dit is Skaai.
Skaai, dit is Zhenar.
Tabbed browsingquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:00 schreef Skaai het volgende:
Ik heb FF. Nog geen 5 minuten. En ik kan nu al niet meer zonder.
Alles reageert veel sneller mên!
Wat is FF?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:00 schreef Skaai het volgende:
Well hello therequote:
FireFox. Andere internetbrowser.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:00 schreef Skaai het volgende:
quote:
Eh ja hoi. Ik ben een FF newbie, ik kom er nog wel achterquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vergeet alle toffe extensions niet.
Zelf vind ik de BB-code extension oa super.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh ja hoi. Ik ben een FF newbie, ik kom er nog wel achter
Nou het is dus een drama he?quote:
Misschien moet je 'm even opnieuw installeren?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het is dus een drama he?[afbeelding]
Geen vrolijke geluidjes meer als mensen online komen of iets tegen me zeggen
Als ik een bestand ontvangen heb kan ik er niet op klikken om het te openen
En ja dat was het wel
Al gedaan, ik had eerst msn 7 met hetzelfde probleem en daarna dus 6.2 geinstalleerd, maar het blijft zo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm even opnieuw installeren?
Dat kun je instellen. Bij profiel of opties geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Skaai het volgende:
En waarom staat mijn status btw altijd offline?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En ja dat was het wel
Het is gewoon de schuld van alle mannen op de wereld.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Al gedaan, ik had eerst msn 7 met hetzelfde probleem en daarna dus 6.2 geinstalleerd, maar het blijft zo.
En ik heb al gekeken bij 'geluid' enzo maar dat lukt ook niet
Ik ben verdoemd
Of ik wen er gewoon even aan natuurlijk
Collectieve zelfmoord?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een ellende! MSN zonder geluidjes?! In zo'n wereld wil ik niet leven!
quote:
Het leven van een msn-er is hard. *snik*quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een ellende! MSN zonder geluidjes?! In zo'n wereld wil ik niet leven!
Zolang je nog niet verplicht over moet blijf ik lekker bij 6.2 hoor. Maar goed, zal nog wel 2 maand zijn ofzo. Anders trillian ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die nieuwe msn is klote,gelijk betaaldingen gezeik steeds
Sorry, ik kan niet tellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Is het gelukt?
Ja, [ShowChatters] uitgezonderd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van alle mannen op de wereld.
Ja doe maar ik heb al spijt vanmiddag dumpen die handelquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang je nog niet verplicht over moet blijf ik lekker bij 6.2 hoor. Maar goed, zal nog wel 2 maand zijn ofzo. Anders trillian ofzo.
*Zucht*quote:
Stiekemert!quote:
Met die geluidjes heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En ja dat was het wel
Wat is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vergeet alle toffe extensions niet.
Zelf vind ik de BB-code extension oa super.
Ja ik heb hem al maar zie niks gebeuren ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts terug daar een plaatje van gepost.
Lukt het?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Deze dus
*meteen de nieuwe extension uitprobeert*
Wat was het probleem precies? Of de oplossing?quote:
Nu we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Gmail notifier - extension is ook wel handig.
Preciesquote:
Vergeet Adblock niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Gmail notifier - extension is ook wel handig.
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat was het probleem precies? Of de oplossing?
Ik klembordquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies
En ik wilde "Make selection Url" even uitproberen.
En ik gebruik ze ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alhoewel je die natuurlijk niet mag gebruiken op FOK!
Aha. Op die fietsquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanGeen idee waarom ze weg waren, maar timbob heeft ze gestuurd aan me
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ketnet is toch van belgie ?
Wat lief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanGeen idee waarom ze weg waren, maar timbob heeft ze gestuurd aan me
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Alleen die smileys in die extension zijn wat minder
Standaard PHPBB smilies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Alleen die smileys in die extension zijn wat minder
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha. Op die fiets
Ben je nu weer helemaal vrolijk?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
Ware het niet dat er net weer een harde schijf verdwenen is van mijn computer
* Ghostbuster mompelt iets van geen ruimte meer hebben enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
Someone up there must really hate you.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
Neequote:Op zaterdag 9 april 2005 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ze moeten jou wel hebben, hè
Heb je ooit een nerderige Bill gedumpt vroeger?
Haha wat is daar leuk aan danquote:
Weet ik veel wat er leuk aan isquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ketnet is toch van belgie ?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
En MSN haat mij
Soms sta ik als online, maar zien sommige mensen mij niet online -> offline
Soms krijg ik berichten pas na een paar minuten (en tegelijkertijd)
Soms kan ik niet aanmelden, terwijl anderen dat wel kunnen
Soms zie ik smileys niet, terwijl anderen ze wel zien.
Het kan ook mannelijk zijn hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ok
Ik hou toch ook wel een beetje van haar hoor, haat-liefde dus![]()
Flabber je hebt gedruktquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:24 schreef Bupatih het volgende:
http://fun.drno.de/flash/BigRedButton.swf
Can't live with them, can't live without them.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, ok
Ik hou toch ook wel een beetje van haar hoor, haat-liefde dus![]()
Mijn pc heeft deze week last van de maandelijke periode geloof ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het kan ook mannelijk zijn hoor
Maar ik associeer haar vaak met mn schoonmoeder,soms gaat het goed meestal niet
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Mijn fiets staat al een paar dagen op het station. Die moet ik zo maar eens ophalen. Als ie er nog staat..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja....tss....ik moest toch wat verzinnen!
Ja maar ik dacht dus niet dat jij dacht dat wij dachten dat jij een vrouw was en niemand dat denkt..............ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dacht dat wij dachten dat ik een vrouw was en dat iedereen dat denkt ofzo dan
![]()
Ok dan denkt ik dat ik dat verkeerd dacht even dan,ik zal er niet meer aan denkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dus niet dat jij dacht dat wij dachten dat jij een vrouw was en niemand dat denkt..............ofzo![]()
Maar je bent dus een man?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ok dan denkt ik dat ik dat verkeerd dacht even dan,ik zal er niet meer aan denken![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus ook zo'n.....eeeh.....ding?
Dat zie je wel vaker bij mannen jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus ook zo'n.....eeeh.....ding?
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk: dat ze dat wel vaker hebben, anders zouden ze geen man zijn he?quote:
Omdat je denkt dat de rest van de wereld dom is?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk: dat ze dat wel vaker hebben, anders zoude ze geen man zijn he?![]()
Waarom ga ik hier op in?
En dat is ook zo volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat de rest van de wereld dom is?
Heyquote:
Heyquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb al 6 afleveringen van Buffy gezien
Heyquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Ja het gaat wel, stukken beter. MInder moe enzoalleen soms dan krijg ik een aanval en deze moet ik nog bloedprikken
![]()
![]()
Oh goedzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mijn blaasontsteking is ook eindelijk helemaal weg
Ow, en die foto is Bupa![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mijn haar zo doen
[afbeelding]
Of zo
Nee daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Laten we het daar maar even niet over hebben![]()
Die moet echt even checken,of er een ding hangt wie is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mijn haar zo doen
[afbeelding]
Of zo
Geen Elvis meer, want mijn haar is nu te lang om nog een kuif van te maken. De laatse keer dat ik naar de kapper ging was in september ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]geen Elvis-coupe meer?
Die eerste vind ik leuker![]()
Que?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die moet echt even checken,of er een ding hangt wie is dat?
En met jou dan? Je had toch een date?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee daar heb je eigenlijk wel gelijk in![]()
![]()
Lang is ook leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Geen Elvis meer, want mijn haar is nu te lang om nog een kuif van te maken. De laatse keer dat ik naar de kapper ging was in september ofzo![]()
![]()
![]()
Ik wou het namelijk lang laten groeien
Maar nu weer kort dus, alleen ik vraag me af of mijn hoofd erbij past
Nummer 1 vind ik ook het leukstquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lang is ook leuk![]()
Maar nummer 1 is het leukst vind ik
Ja maar het is niks gewordenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En met jou dan? Je had toch een date?![]()
Lang haarquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik laat mn haar ooklang
groeien!
Tot ik het zat ebn en dan knip ik het in 1 keer af en dan heb ik na 2 minuten spijt
Hillary Duff?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Lang haar![]()
![]()
![]()
Hilary Duff had ik van dat lange haar, geil![]()
Ehm zei ik dat?
Prutserquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef BVO het volgende:
Me gemiddelde ging van 45 naar 39, nu weer terug.!
Aantal posts: 19203 (gemiddeld 41 per dag)
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:35 schreef BVO het volgende:
Nou, ik ga nog even telefoonterreurfragmentjes luisteren..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een geile lekkere man?
Antwoord is: nee / ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bupa Donna heeft een truth vraag voor je
Ik vind het maar onhandig dat die foto's in een apart topic staanquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bupa Donna heeft een truth vraag voor je
Geilquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kies dan een mooie foto uit Leonie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had al ge-edit jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
inhandig is okay.
quote:
En dan nog klagen als ik iets over H. zeg.quote:
Maar het is geenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik vind het wel een leuk woord.
Inhandig
Ja ik heb al onwijs lopen zeiken erover ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind het maar onhandig dat die foto's in een apart topic staan
Ik snapte het in het begin ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb al onwijs lopen zeiken erover ook
Je kan niet even snel switchen zo
uhuh Maar heb maar gebookmarkdquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik snapte het in het begin ook niet![]()
Maar ja, ik was niet van plan mee te doen, maar lurken is wel leuk natuurlijk
Ik kijk nooit in mn bookmarksquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
uhuh Maar heb maar gebookmarkd,dat gaat nog
Ik gebruik ze ook nooit,maar Fok was zo traag gisterenavond,dat het voor die Truth or dare wel handig wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in mn bookmarksonhandig systeem
Ik zeg toch niks over KDquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:46 schreef BVO het volgende:
[..]
En dan nog klagen als ik iets over H. zeg.!
*slingers vast uit de kast haalt*.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
Nog 11 dagen! Dan bestaat SC één jaar!
Maar niet in de plaats voor Toetquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:18 schreef BVO het volgende:
Bupatih! Zet Svurno z'n ava ook 'ns in de OP!
Nog 22 dagen. Dan bestaat QyRoZ 27 jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
Nog 11 dagen! Dan bestaat SC één jaar!
Ik ben al 4 dagen alleen thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog 80 minuten en ik ben de rest van de dag alleen thuis..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:22 schreef QyRoZ het volgende:
Nog 22 dagen. Dan bestaat QyRoZ 27 jaar..
Dat ding kan alleen maar blaffenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben geen inboedel, ik ben slecht een hardnekkinge gast. Je weet wel, die krijg je vast ook wel eens op bezoek, van die mensen die maar niet weg willen gaan, hoe goed je het ook probeert.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
Q. moet ook nog in het Ava+OP-plaatje!
SCI ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
Q. moet ook nog in het Ava+OP-plaatje!
Sorry.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:25 schreef QyRoZ het volgende:
Tom! Haal die foto van mij weg.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
http://images.google.nl/images?q=showchat&hl=nl&lr=&sa=N&tab=wi
Mooi, dat eerste plaatje..
Oh sorryquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
mag de zon weer aan?
Druk op het knopje zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
mag de zon weer aan?
dankjequote:Op zaterdag 9 april 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh sorryIk zat aan de verkeerde schakelaar
*zon weer aanzet*
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroeptekenquote:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroepteken
Dan moet tie eerst eens terugkomen....quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Dada gaat niet uit de OP hoor!!!1!!11!!! ::(![]()
![]()
:((:
![]()
!
Maar dan komt Svurno er ook niet in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Dada gaat niet uit de OP hoor!!!1!!11!!! ::(![]()
![]()
:((:
![]()
!
quote:
Dan haal je toetatoet er maar uit. Ofzo. Of je vervangt die punt. Je zet ze anders neer. Propt ergens een ava tussen. Weet ik het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan komt Svurno er ook niet in.
Hoi Tania
Ja, het spijt me zeer, maar Q komt hier veel vaker dan T-A.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
Maar...
Q vond zichzelf meer een gast en T-A wilde wél in de OP
Jammer dat er geen 'i' in zit, ik voel me normaal gesproken het puntje op de 'i'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders doe je Svurno in de plaats van Dada, die zien we voorlopig niet meer denk ik en dan Q. misschien als punt van het uitroepteken
Ja ik vind ook wel dat tie erin moet blijven,maar ik vind het wel leuk als hij wat vaker langs zou komen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]. Dada is een van de weinige echte SC-ers en blijft er dus gewoon in.
En ik ben natuurlijk way toffer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, het spijt me zeer, maar Q komt hier veel vaker dan T-A.
Waarom toetatoet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan haal je toetatoet er maar uit. Ofzo. Of je vervangt die punt. Je zet ze anders neer. Propt ergens een ava tussen. Weet ik het.
Als dit al ruziemaken is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
Oh het is weer het 'BVO en Bupa ruziemaak-uurtje'
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
Oh het is weer het 'BVO en Bupa ruziemaak-uurtje'
Misschien omdat die van al de users het minst vaak hier is (geweest)?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom toetatoet?
Oh, dus het was gisteren niet 'at random' gekozen?
Nee, dat was vanwege kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Duiveltja het volgende:
En vanwege dit gezeik zijn de blokjes in B&H waarschijnlijk gebanned...
Iemand die er vanaf het begin bij is, geliefd is door alle users, enz.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
En waarom is Dada een van de weinige echte SC'ers?
Why? Omdat hij er van het begin bij zat?
Hij is er nu al een héle lange tijd niet meer.
Dan is Riann of Redguy ook een echte SC'er!!!!!!
Wat ik trouwens ook belachelijk vind hoor.quote:
Dan verander ik het gewoon consequent.quote:
Zo snel wordt je dus vergeten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, ga alsjeblieft niet zo door zitten zagen.
Ik heb Dada al maanden niet meer in SC gezien. Van mij mag zijn avatar weg.
FOK! is voor mij dé plek om over allerlei kleine dingen urenlang te zeuren.quote:
Onzin.quote:
Wat ik in het begin zei dusquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
BVO, ga alsjeblieft niet zo door zitten zagen.
Ik heb Dada al maanden niet meer in SC gezien. Van mij mag zijn avatar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |