Ja als niemand anders er eentje maaktquote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, weer een topic geopend om er zo snel mogelijk een te openen
Schijt er is altijd wel weer een foutjequote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, weer een topic geopend om er zo snel mogelijk een te openen
#125???
Foto'squote:
Joh, maakt nie uitquote:Op maandag 4 april 2005 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Schijt er is altijd wel weer een foutje
BrEeZaHL00k ?quote:
BrEeZaHL00k is hip, kijk maar naar B®3Ez@H Saajts #15quote:Op maandag 4 april 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
BrEeZaHL00k ?
Je zit toch ook in die leeftijd?
Ik ben een vaste kijker van die topicreeksquote:Op maandag 4 april 2005 20:04 schreef Timmai het volgende:
[..]
BrEeZaHL00k is hip, kijk maar naar B®3Ez@H Saajts #15
bewijs? foto ofzo?quote:Op maandag 4 april 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net wel een een meisje in bikini gezienvoor de webcam
Mijn avater is weer weg!quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef Timmai het volgende:
[..]
waar is jouw avatar gebleven?![]()
én kom eens op msn
quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn avater is weer weg!
En msn staat bij mij aan,alleen jij staat niet in mijn lijst
quote:
Waarmee?quote:Op maandag 4 april 2005 21:33 schreef PeRi het volgende:
*strooit*
Gewassen of gebruikt?quote:Op maandag 4 april 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Slipjes natuurlijk!
Dus je hebt geen slipje meer aan?quote:Op maandag 4 april 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Slipjes natuurlijk!
niet zozeer stom, alswel een enorme loser..quote:Op maandag 4 april 2005 21:37 schreef Timmai het volgende:
Timbob is stom
dat wilde ik ook weer niet zeggen..quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef timbob het volgende:
[..]
niet zozeer stom, alswel een enorme loser..
maar je zat in de buurt
Dat zal welquote:Op maandag 4 april 2005 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik trek gewoon een andere uit die berg in mn kast!
Het waren dus wel ongewassen slipjesquote:Op maandag 4 april 2005 21:52 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ze allemaal weggejaagd met mn strooisel.
Maar op deze manier is het compleet zinloosquote:
Hoeveel moeten er nog komen...quote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar op deze manier is het compleet zinloos
de tvp-obsessiequote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar op deze manier is het compleet zinloos
*zit aan een bureau*.quote:Op maandag 4 april 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
*zit aan een bruine boterham met kip-kerrie.!
*Geeft aai over bol*quote:Op maandag 4 april 2005 23:22 schreef timbob het volgende:
ik voel me kut
ik ben moe
en mentaal ook geen hoogstandje meer.
ik naar bed.
doei.
Zeg eens even wat er is, dan hoef ik de tv niet aan te zettenquote:Op maandag 4 april 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
Wéér geen ER Live.!
Naja, toch nog maar ff tv kijken..
Jazeker, het al trieste kneuzencircus is nu helemaal compleet!quote:
Fajah Lourens ja, met die prammen van d'rquote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Ik kijk het voor het eerst, en tis nog echt leuk ook..
Best leuke kandidaten ook..
Het zijn nu toch weer kleine beschaafde borstjes?quote:Op maandag 4 april 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fajah Lourens ja, met die prammen van d'r.
Dat zei ik niet.
quote:Op maandag 4 april 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zijn nu toch weer kleine beschaafde borstjes?
quote:
puke
longinus
nononono
flapp0r
__Saviour__
wepeel2
DionysuZ
l33tdav
suicyder
lopat
Bob-B
Passione
Frank-NL
Xitami
Grumbellll
MeneerGiraffe
dWc_RuffRyder
bar_en_boog
viperdesign
atreidez
The_t
jajoah
logisnack
baracuda
lordoftheboard
bloodhoundfromhell
pietverdriet
ironmikey
dudeo2
the_terminator
glacier
allemaal weg. promoten/gebruiken van adblockers.
ik heb gezocht met de zoekfunctie even snelquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
[..]
Kutcrew.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
[..]
Die komen er waarschijnlijk ook in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
mja maar dan maar abbo`s ofzo
Dus? Ik mag toch gvd zelf wel bepalen of ik er een adblocker op zet??quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:41 schreef Bupatih het volgende:
Opzich hebben ze wel een punt.
Ze lopen hierdoor namelijk wel inkomsten mis.
En als je Fok! gratis wilt houden, heb je die banners toch echt nodig.
Dus? Zij mogen gvd toch zelf wel bepalen of ze je bannen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Ik mag toch gvd zelf wel bepalen of ik er een adblocker op zet??
mag ook maar je mag het niet op fok zetten ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag wel. Maar je mag op het forum niet zeggen dat je er een hebt of iemand anders erop wijzen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag wel. Maar je mag niet zeggen dat je er een hebt of iemand anders erop wijzen.
Dat blijkt maar weer, autoritairquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus? Zij mogen gvd toch zelf wel bepalen of ze je bannen?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, autoritair-zooitje.
Zo simpel is het.quote:"Op het blocken van banners staat een ban. Als user gebruik je onze servers, ons dataverkeer en onze resources. Het enige dat wij daar tegenover stellen is dat er reclame op de site staat. Dat is tevens onze enige bron van inkomsten en de enige manier voor ons om uberhaupt open te kunnen blijven.
Als je niet van plan bent door heel simpel reclame in beeld te krijgen, dan vinden wij dat broodroof en besluiten we dat je niet welkom bent om van onze resources gebruik te maken."
Ik ook niet.quote:
Omg, je tong zit nu echt tot aan de endeldarm he?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Uit het topic:
[..]
Zo simpel is het.
Heb je geen zin in banners, dan flikker je toch op naar een ander forum?
Weer zo'n opmerking van jou die nergens opslaatquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg, je tong zit nu echt tot aan de endeldarm he?.
Klantvriendelijk? Klantvriendelijk? Wat wil je dan? Dat ze 10 euro per jaar gaan vragen om zó hun inkomsten te krijgen? Vind je dat wel klantvriendelijk?quote:Ze roepen het zelf over zich af met die k*tbanners, echt, klantvriendelijk zijn ze niet echt..
*gaat op zoek naar een adblocker..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, je bent een inlikker eerste klas..
Ik niet hoor..
Je sloopt als het ware iets uit Fok!.quote:Ik vind het onzin dat ze je van de website weren als jij ervoor kiest niet lastig gevallen wenst te worden door een vervelende kikker. Moeten ze het geld maar op een manier verkrijgen waar de gebruikers geen last van hebben, de klant is koning..
Wanneer leer jij nou eens met onderbouwde argumenten komen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Jij bent toch echt nummer 1 hielenlikker hier hoor..
Niet alleen in SHO (wat C. zei) maar ook zeker t.o.v. de crew.
Ten eerste, laat ze dat eerst maar eens in de policy zetten.
Ten tweede vind ik het absoluut geen stijl en snijden ze zichzelf in de vingers aangezien door die-banners er steeds minder mensen op de FP komen.
.
quote:De crew kan en zal in bijzondere gevallen ten allen tijde overwegen af te wijken van de gangbare regels. Onze rechtvaardigheid komt uit ons gevoel, niet uit vastgestelde regels.
En... Jij zat altijd te zeuren over de trage serversquote:De crew van FOK! behoudt zich het recht voor in te grijpen waar nodig.
Jouw "Print dit topic" doet het ook nietquote:
Hallo!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:16 schreef toetatoet het volgende:
haaidiehooo
nope, ik zit op school....net tentamen gehadquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo!!!
Ben je weer onder de baas zijn tijd aan het werken?
Oeh, ik zat net ook op school.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nope, ik zit op school....net tentamen gehad
tentamen klant staat centraal, ging wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh, ik zat net ook op school.
Wat voor tentamen had je dan?
En ging het een beetje?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Right, Christine jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
Het hielenlikken in SC heeft Christine ook al aangekaard, daar ga ik verder niet op in.
Daarnaast zit je jegens te crew ook vaak het "ik begrijp het wel hoor, lieve crew"-jongetje te spelen. Quotes ga ik nu niet zoeken, heb wel wat beters te doen, maar mensen die jouw FOK!-oeuvre kennen weten dat..
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tentamen klant staat centraal, ging wel goed geloof ik
omdat ik dat tentamen MOET halen om dit jaar af te kunnen studeren dus daaromquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh
Waarom reageerde je dan met een ""-smiley achter die zin over je tentamen
Ik had tentamen geschiedenis. Ging ook wel.
Owquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
omdat ik dat tentamen MOET halen om dit jaar af te kunnen studeren dus daarom
Ik vind hem leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Nu weer, is dat Jamba figuur aan het schreeuwen terwijl ik muziek op heb staan..
ik hoop het maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar gelukkig heb je er wel een goed gevoel over. Dus het gaat helemaal goed komen
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Tralalalala is het kinderspeelkwartier nu over? Rellen doen we maar in feedback heh
Noem je dit een rel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!
Dan moet het wel van twee kanten komen en en van niveau zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!
Nee, dat deed jij.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Tralalalala is het kinderspeelkwartier nu over? Rellen doen we maar in feedback heh
Tussen de regels? Daar stond niets hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukkig lees je ook niet tussen mn regels door heh. Geeft niet hoor.
Stil nou. Je verklapt bijna mn geheime identiteitquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Peri is de oorzaak ja relster is het echt![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stil nou. Je verklapt bijna mn geheime identiteit!
Zeg nou niet hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je infectie nog een hele tijd blijft hangen.!!
* PeRi mompelt iets over piemol infectiesquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zeg nou niet hangenmensen krijgen verkeerde ideen nu
als zou dat wel de bedoeling zijn weer![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Beev die Bupa van hielenlikken beschuldigt![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik hielenlik niet.
.
Ik spreek alleen mijn voorkeur uit voor een gering aantal vrouwelijk users..
And I like itquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]. Ik hielenlik niet.
.
Ik spreek alleen mijn voorkeur uit voor een gering aantal vrouwelijk users..
Hilarisch, hè?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:00 schreef Tania18 het volgende:
Beev die Bupa van hielenlikken beschuldigt![]()
![]()
![]()
Oh, Tania.quote:
Oh Bob Bupaquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Tania.
Jij denkt er ook zo over![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik al eens verteld hoe tof jij bent?
Dat je mijn all-time favourite bent
Oh,Tania!!
Jullie mogen je bij mij altijd inlikken hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:11 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik dit wel zeggen?
Of lik ik dan weer in?![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie mogen je bij mij altijd inlikken hoor
Daar is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het maar niet, anders krijg ik weer Christine en Beev over mij heen.
Ik laat me nog liever castreren op een barbecue terwijl een dik vadsig wijf mijn ballen aan een stokje spiest om die daarna aan een loops everzwijn te geven.quote:
Maar goed. De kans dat dát gebeurt is nihil...dus kom maar opquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever castreren op een barbecue terwijl een dik vadsig wijf mijn ballen aan een stokje spiest om die daarna aan een loops everzwijn te geven.
Het zou zo een Asterix en Obelix verhaal kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever castreren op een barbecue terwijl een dik vadsig wijf mijn ballen aan een stokje spiest om die daarna aan een loops everzwijn te geven.
B natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef Zhenar het volgende:
Zal ik vandaag:
A-Een baan gaan zoeken
of
B-Lekker niksen
Moeilijk, moeilijk...
Ik krijg hier een mental image van.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:17 schreef QyRoZ het volgende:
Having fun, Bupa?
Vanwege dat everzwijn?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou zo een Asterix en Obelix verhaal kunnen zijn
Hey Dizer!quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
Een berichtje vanuit mijn stage
Ik heb niet echt nog een oordeel over mijn stage. De opracht is best wel pittig. Het is op kantoor best wel gezellig maar tijdens de pauzes vind ik er geen bal aan. Iedereen gaat dan darten of voetbal spelen op de gamecube. Maar beiden vind ik niks aan
Doe maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:48 schreef babette21 het volgende:wat een geklaag hier... mag ik meedoen?!
Lang!quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik moet beginnen... wil je de korte of de lange versie?!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
btw John Mayer is nu op Action Radio....
en straks komtHooverphonic
![]()
dus toch nog íets leuks....
Ik heb wel ff de tijdquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik moet beginnen... wil je de korte of de lange versie?!
Heb gister alles van''m gedownload... damn, wat is dat goedquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
btw John Mayer is nu op Action Radio....
en straks komtHooverphonic
![]()
dus toch nog íets leuks....
vooruit dan maar..... [hoop dat ik 't onderwijl 'n beetje droog hou]quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
Lang!
nee maar nu kun je wél aanvragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:02 schreef Airelle het volgende:
Ik me helemaal inloggen daar op dat Action Radio.
Is dat helemaal niet nodig voor het luisteren.
yepquote:
niet afquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Opdracht voor DA?
Niet af? of niet goed?
Hoi. Ik mis school, ik mis fok en ik mis mijn normale leven.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi. Ik mis school, ik mis fok en ik mis mijn normale leven.
Dat elke dag om 6 uur op en van 7.00 tot 19.00 wegzijn is niet leuk
Ik schud de wijze spreuken zó uit mijn mouw.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Wat is iedereen toch aan het klagen?
Kijk naar buiten. Zie de zon!
Kijk naar mensen. Zie de vrolijkheid!
Kijk naar jezelf. Zie het geluk!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Hoi
Ik kom niet op de school waar ik op wil, ik heb een internetverslaving, en een normaal leven lijkt het ook niet echt.
elke dag tot 3 uur 's avonds op zijn en om 12 uur wakker worden is niet leuk-O-
Ah. Daar hebben we een zwartkijker.quote:
Nu is het echtquote:
USquote:
Whehe, coolquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu is het echt
Van US
En hij is/was ook weblogger
jij hebt tenminste nog een liefdeslevenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb ongeveer hetzelfde op die school na, ik heb dan wel weer het slechtste liefdesleven aller tijden om dat op te heffen. En blaasontsteking
Waren er maar mensen zoals jou en ik. Dan was het een stuk leuker/vrediger op deze aardkloot.quote:
Als ik ff naar buiten en de zon kijk heft dat niet echt het 3de jaar achter elkaar dat ik weggooi op...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah. Daar hebben we een zwartkijker.
Pessimist
Ik heb je de details verteldquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:23 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog een liefdesleven
jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je de details verteldook niet om vrolijk van te worden toch?
Moet je maar niet zo'n stom kapsel nemen.quote:
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef timbob het volgende:
[..]
Als ik ff naar buiten en de zon kijk heft dat niet echt het 3de jaar achter elkaar dat ik weggooi op...
denkik.
Relativeren enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef babette21 het volgende:
ja veel geklaag, maar tot nu toe allemaal wel met 'n goeie reden... allemaal pech enzo....
en daar kan de zon helaas niets aan veranderen....
Jaquote:
Zolang er maar niet op gezeken wordt.quote:
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh jaJou was ik vergeten
Jij bent ook altijd vrolijk
Nasiquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
Wie verzint iets lekkers voor mij wat ik kan eten en wat snel en makkelijk te maken is. Want ik heb honger.
Tostiquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik heb net een tosti gegeten![]()
*pets*quote:
Nasi kán snel en makkelijk. En lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
*pets*
Snel en makkelijk zeg ik toch. En niet als avondeten. Maar tussendoor.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef timbob het volgende:
[..]
je zal het wel allemaal lief bedoelen.
Neequote:maar het slaat natuurlijk als kut op dirk..
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedsquote:
Ik hoop dat ik ook zo vrolijk kan blijven als ik afgestudeerd ben en nog geen werk kan krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedssmileys!
![]()
Ik ben niet stuk te krijgen!![]()
De afhaalchinees is geen optie Buupquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nasi kán snel en makkelijk. En lekker![]()
Hee ja, laten we elkaar gaan bitchslappen, daar heb ik zin in!quote:
Kijk. Now we're talking.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedssmileys!
![]()
Ik ben niet stuk te krijgen!![]()
Gewoon vertrouwen in jezelf hebben, da's alles.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo vrolijk kan blijven als ik afgestudeerd ben en nog geen werk kan krijgen
Nee, PeeR (quote:
Zelfs van zwartkijkers zie ik het positieve in: zij laten mij merken hoe positief en blij ik zelf eigenlijk ben!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk. Now we're talking.
Daar kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen
Lower baby, lower.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee ja, laten we elkaar gaan bitchslappen, daar heb ik zin in!![]()
![]()
Ik ben toch ook zo poezelig als een peerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, PeeR (PeeR
)
Zelf maken natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs van zwartkijkers zie ik het positieve in: zij laten mij merken hoe positief en blij ik zelf eigenlijk ben!![]()
Dus van mij mag iedereen gewoon zijn gal spuien hoor.![]()
Dan zit je wel extra lang zonder uitkering. Maar als dat geen probleem is...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:38 schreef Tania18 het volgende:
Na 1 maand ga ik pas langzaam beginnen met zoeken denk ik
En zo zoetquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben toch ook zo poezelig als een peer
Dat wel, maar als het goed is ben ik ergens eind juli of begin augustus klaar. Dus dan ga ik eerst eens twee weken op vakantie, vervolgens alle zooi van de laatste jaren uitpluizen en dan op zoek naar werk (ik heb nu al wel een lijst van bedrijven gemaakt die ik zou kunnen aanschrijven e.d. en al wat contacten opgedaan). En ik onderschat de kans om snel werk te vinden zeker niet, ik weet hoe moeilijk het is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan zit je wel extra lang zonder uitkering. Maar als dat geen probleem is...
Je moet natuurlijk niet het lege, nutteloze gevoel onderschatten dat je krijgt zodra je bent afgestudeerd. Ik vind luieren prima, maar wil wel voortdurend iets aan de horizon hebben. Anders voel je je ook zo toekomstloos...
Doet Fok! bij jullie ook zo raar trouwens? Soms heel traag, dan weer heel snel... Weird!![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo zoet
En zo sappig
En zo lekker
Hihi
quote:
Je liegt dus tegen ons? Het is niet waar? Je meent het niet echt allemaal. Buupquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Christine en BVO denken door dit soort berichten écht dat ik een slijmbal ben.
Maar het is meer een grapje. Ironie enzo.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je liegt dus tegen ons? Het is niet waar? Je meent het niet echt allemaal. Buup
Ik haat jou ook!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb alles gelogen.
Alles.
Eigenlijk, diep van binnen, haat ik jullie allemaal!!
Ik doe wel vrolijk enzo, maar eigenlijk ben ik hartstikke chagrijnig, boos en verdrietig.
Ik lieg hier alles bij elkaar. Ik probeer me bij iedereen in te likken. Ik slijm waar het maar kan!!![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb alles gelogen.
Alles.
Eigenlijk, diep van binnen, haat ik jullie allemaal!!
Ik doe wel vrolijk enzo, maar eigenlijk ben ik hartstikke chagrijnig, boos en verdrietig.
Ik lieg hier alles bij elkaar. Ik probeer me bij iedereen in te likken. Ik slijm waar het maar kan!!![]()
He bah!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik haat jou ook!!!!
En blijf van mijn kont af!
uiteraard.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef Timmai het volgende:
[..]
maar je heet wel Tim, en je hebt een BOB-sleutelhanger
Kwik? Kwek? Of Kwak?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:
Loop net even een rondje met de hond, komt neefje K. eraan: "Jeee dat haar ziet er echt niet uit!"
Kwukquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwik? Kwek? Of Kwak?
Maar...maar......post eens een foto dan
idd... ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwik? Kwek? Of Kwak?
Maar...maar......post eens een foto dan
Ja maar, eerlijk toegeven; het ziet er ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:
Loop net even een rondje met de hond, komt neefje K. eraan: "Jeee dat haar ziet er echt niet uit!"
Als jij een foto post, krijg je van mij een ode topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |