Nasi kán snel en makkelijk. En lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
*pets*
Snel en makkelijk zeg ik toch. En niet als avondeten. Maar tussendoor.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef timbob het volgende:
[..]
je zal het wel allemaal lief bedoelen.
Neequote:maar het slaat natuurlijk als kut op dirk..
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedsquote:
Ik hoop dat ik ook zo vrolijk kan blijven als ik afgestudeerd ben en nog geen werk kan krijgenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedssmileys!
![]()
Ik ben niet stuk te krijgen!![]()
De afhaalchinees is geen optie Buupquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nasi kán snel en makkelijk. En lekker![]()
Hee ja, laten we elkaar gaan bitchslappen, daar heb ik zin in!quote:
Kijk. Now we're talking.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik ben werkloos en gebruik nog steedssmileys!
![]()
Ik ben niet stuk te krijgen!![]()
Gewoon vertrouwen in jezelf hebben, da's alles.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook zo vrolijk kan blijven als ik afgestudeerd ben en nog geen werk kan krijgen
Nee, PeeR (quote:
Zelfs van zwartkijkers zie ik het positieve in: zij laten mij merken hoe positief en blij ik zelf eigenlijk ben!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk. Now we're talking.
Daar kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen
Lower baby, lower.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee ja, laten we elkaar gaan bitchslappen, daar heb ik zin in!![]()
![]()
Ik ben toch ook zo poezelig als een peerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, PeeR (PeeR
)
Zelf maken natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs van zwartkijkers zie ik het positieve in: zij laten mij merken hoe positief en blij ik zelf eigenlijk ben!![]()
Dus van mij mag iedereen gewoon zijn gal spuien hoor.![]()
Dan zit je wel extra lang zonder uitkering. Maar als dat geen probleem is...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:38 schreef Tania18 het volgende:
Na 1 maand ga ik pas langzaam beginnen met zoeken denk ik
En zo zoetquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben toch ook zo poezelig als een peer
Dat wel, maar als het goed is ben ik ergens eind juli of begin augustus klaar. Dus dan ga ik eerst eens twee weken op vakantie, vervolgens alle zooi van de laatste jaren uitpluizen en dan op zoek naar werk (ik heb nu al wel een lijst van bedrijven gemaakt die ik zou kunnen aanschrijven e.d. en al wat contacten opgedaan). En ik onderschat de kans om snel werk te vinden zeker niet, ik weet hoe moeilijk het is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan zit je wel extra lang zonder uitkering. Maar als dat geen probleem is...
Je moet natuurlijk niet het lege, nutteloze gevoel onderschatten dat je krijgt zodra je bent afgestudeerd. Ik vind luieren prima, maar wil wel voortdurend iets aan de horizon hebben. Anders voel je je ook zo toekomstloos...
Doet Fok! bij jullie ook zo raar trouwens? Soms heel traag, dan weer heel snel... Weird!![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo zoet
En zo sappig
En zo lekker
Hihi
quote:
Je liegt dus tegen ons? Het is niet waar? Je meent het niet echt allemaal. Buupquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Christine en BVO denken door dit soort berichten écht dat ik een slijmbal ben.
Maar het is meer een grapje. Ironie enzo.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je liegt dus tegen ons? Het is niet waar? Je meent het niet echt allemaal. Buup
Ik haat jou ook!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb alles gelogen.
Alles.
Eigenlijk, diep van binnen, haat ik jullie allemaal!!
Ik doe wel vrolijk enzo, maar eigenlijk ben ik hartstikke chagrijnig, boos en verdrietig.
Ik lieg hier alles bij elkaar. Ik probeer me bij iedereen in te likken. Ik slijm waar het maar kan!!![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb alles gelogen.
Alles.
Eigenlijk, diep van binnen, haat ik jullie allemaal!!
Ik doe wel vrolijk enzo, maar eigenlijk ben ik hartstikke chagrijnig, boos en verdrietig.
Ik lieg hier alles bij elkaar. Ik probeer me bij iedereen in te likken. Ik slijm waar het maar kan!!![]()
He bah!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik haat jou ook!!!!
En blijf van mijn kont af!
uiteraard.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef Timmai het volgende:
[..]
maar je heet wel Tim, en je hebt een BOB-sleutelhanger
Kwik? Kwek? Of Kwak?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:
Loop net even een rondje met de hond, komt neefje K. eraan: "Jeee dat haar ziet er echt niet uit!"
Kwukquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwik? Kwek? Of Kwak?
Maar...maar......post eens een foto dan
idd... ben benieuwd...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwik? Kwek? Of Kwak?
Maar...maar......post eens een foto dan
Ja maar, eerlijk toegeven; het ziet er ook niet uit.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:22 schreef Orginial het volgende:
Loop net even een rondje met de hond, komt neefje K. eraan: "Jeee dat haar ziet er echt niet uit!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |