tentamen klant staat centraal, ging wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh, ik zat net ook op school.
Wat voor tentamen had je dan?
En ging het een beetje?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Ik mag toch gvd zelf wel bepalen of ik er een adblocker op zet??
Right, Christine jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
Het hielenlikken in SC heeft Christine ook al aangekaard, daar ga ik verder niet op in.
Daarnaast zit je jegens te crew ook vaak het "ik begrijp het wel hoor, lieve crew"-jongetje te spelen. Quotes ga ik nu niet zoeken, heb wel wat beters te doen, maar mensen die jouw FOK!-oeuvre kennen weten dat..
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tentamen klant staat centraal, ging wel goed geloof ik
omdat ik dat tentamen MOET halen om dit jaar af te kunnen studeren dus daaromquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh
Waarom reageerde je dan met een ""-smiley achter die zin over je tentamen
Ik had tentamen geschiedenis. Ging ook wel.
Owquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
omdat ik dat tentamen MOET halen om dit jaar af te kunnen studeren dus daarom
Ik vind hem leuk!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Nu weer, is dat Jamba figuur aan het schreeuwen terwijl ik muziek op heb staan..
ik hoop het maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar gelukkig heb je er wel een goed gevoel over. Dus het gaat helemaal goed komen
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Tralalalala is het kinderspeelkwartier nu over? Rellen doen we maar in feedback heh
Noem je dit een rel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!
Dan moet het wel van twee kanten komen en en van niveau zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Een rel op zijn tijd is best okay hoor!
Nee, dat deed jij.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
Tralalalala is het kinderspeelkwartier nu over? Rellen doen we maar in feedback heh
Tussen de regels? Daar stond niets hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gelukkig lees je ook niet tussen mn regels door heh. Geeft niet hoor.
Stil nou. Je verklapt bijna mn geheime identiteitquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Peri is de oorzaak ja relster is het echt![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stil nou. Je verklapt bijna mn geheime identiteit!
Zeg nou niet hangenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je infectie nog een hele tijd blijft hangen.!!
* PeRi mompelt iets over piemol infectiesquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zeg nou niet hangenmensen krijgen verkeerde ideen nu
als zou dat wel de bedoeling zijn weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |