Mag wel. Maar je mag op het forum niet zeggen dat je er een hebt of iemand anders erop wijzen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus? Ik mag toch gvd zelf wel bepalen of ik er een adblocker op zet??
quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mag wel. Maar je mag niet zeggen dat je er een hebt of iemand anders erop wijzen.
Dat blijkt maar weer, autoritairquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus? Zij mogen gvd toch zelf wel bepalen of ze je bannen?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, autoritair-zooitje.
Zo simpel is het.quote:"Op het blocken van banners staat een ban. Als user gebruik je onze servers, ons dataverkeer en onze resources. Het enige dat wij daar tegenover stellen is dat er reclame op de site staat. Dat is tevens onze enige bron van inkomsten en de enige manier voor ons om uberhaupt open te kunnen blijven.
Als je niet van plan bent door heel simpel reclame in beeld te krijgen, dan vinden wij dat broodroof en besluiten we dat je niet welkom bent om van onze resources gebruik te maken."
Ik ook niet.quote:
Omg, je tong zit nu echt tot aan de endeldarm he?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Uit het topic:
[..]
Zo simpel is het.
Heb je geen zin in banners, dan flikker je toch op naar een ander forum?
Weer zo'n opmerking van jou die nergens opslaatquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg, je tong zit nu echt tot aan de endeldarm he?.
Klantvriendelijk? Klantvriendelijk? Wat wil je dan? Dat ze 10 euro per jaar gaan vragen om zó hun inkomsten te krijgen? Vind je dat wel klantvriendelijk?quote:Ze roepen het zelf over zich af met die k*tbanners, echt, klantvriendelijk zijn ze niet echt..
*gaat op zoek naar een adblocker..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, je bent een inlikker eerste klas..
Ik niet hoor..
Je sloopt als het ware iets uit Fok!.quote:Ik vind het onzin dat ze je van de website weren als jij ervoor kiest niet lastig gevallen wenst te worden door een vervelende kikker. Moeten ze het geld maar op een manier verkrijgen waar de gebruikers geen last van hebben, de klant is koning..
Wanneer leer jij nou eens met onderbouwde argumenten komen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
Jij bent toch echt nummer 1 hielenlikker hier hoor..
Niet alleen in SHO (wat C. zei) maar ook zeker t.o.v. de crew.
Ten eerste, laat ze dat eerst maar eens in de policy zetten.
Ten tweede vind ik het absoluut geen stijl en snijden ze zichzelf in de vingers aangezien door die-banners er steeds minder mensen op de FP komen.
.
quote:De crew kan en zal in bijzondere gevallen ten allen tijde overwegen af te wijken van de gangbare regels. Onze rechtvaardigheid komt uit ons gevoel, niet uit vastgestelde regels.
En... Jij zat altijd te zeuren over de trage serversquote:De crew van FOK! behoudt zich het recht voor in te grijpen waar nodig.
Jouw "Print dit topic" doet het ook nietquote:
Hallo!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:16 schreef toetatoet het volgende:
haaidiehooo
nope, ik zit op school....net tentamen gehadquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo!!!
Ben je weer onder de baas zijn tijd aan het werken?
Oeh, ik zat net ook op school.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nope, ik zit op school....net tentamen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |