Duitse Knight Rider was coolquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha.
Nee, sorry..
[..]
Tukkers..
Ow, je logt net in op irc?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben sociaal doen.
Bupa!quote:
quote:
quote:
Kijk. Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa!![]()
Jij bent natuurlijk de aller lekkerste.![]()
Nou dan vind ik Dada lekkerderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:32 schreef Bupatih het volgende:
We kunnen altijd nog een dubbelganger voor Dada inschakelen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iddquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Hm, Dada is eigenlijk behoorlijk.
Misschien wel-der dan Dizer!
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Hm, Dada is eigenlijk behoorlijk.
Misschien wel-der dan Dizer!
![]()
quote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nou nou nou....communicatieplan is bijna af ja dus![]()
gayquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind Dada ook veel lekkerder dan Dizer.![]()
D
A
D
A
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef toetatoet het volgende:
ah gossie Dizer toch.....Jij bent ook best leuk hoor
Wauw, Dizer kan zoveel zeggen met 1 blik!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw, Dizer kan zoveel zeggen met 1 blik!![]()
Ik ben nog zo straight als een liniaal hoorquote:
Boepie is gayquote:
Nee okay. Dat dat dan wel even duidelijk is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog zo straight als een liniaal hoor
Maar jij bent ook niet een klein beetje lesbisch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee okay. Dat dat dan wel even duidelijk is.
*verder droomt*
Jaja...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nog zo straight als een liniaal hoor
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een klein beetje lesbisch?
*verder droomt*
Natuurlijk welquote:
Jij bent ook een crapper hè?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
geen crappers peste ja, crappers zijn lief
Ik vind jou ook niet grappigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
.
.
.
.
.
.
Maar nu even niet.
jaja nu opeens weer wel ts ts tsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook een crapper hè?
Oh, dan vind ik ze lief.
hoe kan iemand nou klein beetje lesbisch zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet een klein beetje lesbisch?
*verder droomt*
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan iemand nou klein beetje lesbisch zijn
hihiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaja nu opeens weer wel ts ts ts
stiekem vind ik jou ook lief hoor
dan is dat persoon bi...dus een beetje lesbischquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan iemand nou klein beetje lesbisch zijn
ze zeggen dat iedereen is aanleg biquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan is dat persoon bi...dus een beetje lesbisch![]()
Heb je daar ooit misbruik van gemaakt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef haagse_elfje het volgende:
je heb ook van die chicks die vinden het stoer om met hun vriendinnen te zoenen, zijn meestal van die lelijk breezer sletjes maar toch, soms heb je er mooie exemplaren tussen zitten
Ja, vertel squote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je daar ooit misbruik van gemaakt?
Mijn Ons forum, wat doe jequote:
Oh ik ben er al!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef toetatoet het volgende:
[..]
MENSEN!!!!!!!! BUPA ZIT HIER HOOR!!!!!!!!
uhuh!quote:
simsalabim weg istiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:08 schreef Nano het volgende:
[..]
hey,ik had er nog een smiley onder gezet![]()
Misschien heb ik hem wel vermoordquote:
Nee dag!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:13 schreef Skaai het volgende:
Ja hallo!!
Dat is wel coolquote:
Oh echt waarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat is wel cool
Ik ben trendsetter enzo!!
Oh, ik bedoelde eigenlijk de vorige.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef Zhenar het volgende:
Wat veel inhoudsloze posts op deze pagina!![]()
En ik danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jou ook stoer
En cool
En tof
Hee!!! Zwaai jij maar naar iemand anders met die verveeld-kijkende-smiley, want ik ben toevallig wel ontzettend vermakelijk, ja?!quote:
oh!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jou ook stoer
En cool
En tof
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee!!! Zwaai jij maar naar iemand anders met die verveeld-kijkende-smiley, want ik ben toevallig wel ontzettend vermakelijk, ja?!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee!!! Zwaai jij maar naar iemand anders met die verveeld-kijkende-smiley, want ik ben toevallig wel ontzettend vermakelijk, ja?!![]()
quote:
Jullie zijn ook tof.quote:
Wauw!quote:
Ikke ook? Ikke ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook tof.![]()
Maar niksan....tsja...zij is tof op zo'n typische niksaniaanse manier
En ik op een Skaaiiaanse manier!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook tof.![]()
Maar niksan....tsja...zij is tof op zo'n typische niksaniaanse manier
Nog niet... nog niet...quote:
Ik ben geen moordenaarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog niet... nog niet...
* Zhenar lacht boosaardig.
Dat was trouwens hogere smiley-wiskunde.quote:
Bupa!! Jij slijmbal!!!!quote:
Nog niet... nog niet...quote:
Ooohh Bu! Door de mand!quote:
Deze welquote:
quote:
Wie zegt datquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ik op een Skaaiiaanse manier!
Je eet van teveel walletjes Bu!
Nietquote:
Nietes.quote:
Oja,das wel kut ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitzoeken Christine?
maar ik ben aan het werk in the middle of nowhere van Rijswijk dus dat gaat niet lukkenquote:
CD van jou, CD van mij....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitzoeken Christine?
Ja, hij gaat terug naar z'n ouders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb jij/heeft hij al een nieuwe plek??
Toeta is smileydokterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik opereer hem wel ff.....
zo gemaakt
Meestal welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef toetatoet het volgende:
[..]
maar ik ben aan het werk in the middle of nowhere van Rijswijk dus dat gaat niet lukken
maarja buikpijn gaat wel weer over
Mijn vriendin had ook steeds hele erge buikpijn.Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis en toen ontdekten ze een ontsteking in de dikke darm.Nou een paar weken later met verder onderzoek ontdekten ze ineens een gezwel in de eierstokken.Gelukkig is het goedaardig.quote:
oh das niet best....gelukkig dat het goedaardig is ja....pfff dat is dan wel ff schrikken!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ook steeds hele erge buikpijn.Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis en toen ontdekten ze een ontsteking in de dikke darm.Nou een paar weken later met verder onderzoek ontdekten ze ineens een gezwel in de eierstokken.Gelukkig is het goedaardig.
Ja,vooral omdat ze al zo opgelucht was dat het een dikke darm ontsteking was en dan dit nieuws!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh das niet best....gelukkig dat het goedaardig is ja....pfff dat is dan wel ff schrikken!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
![]()
nou idd! Gaat het nu wel weer goed met haar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,vooral omdat ze al zo opgelucht was dat het een dikke darm ontsteking was en dan dit nieuws!
waar waar waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
![]()
Ja,ik merk dat ze weer wat vrolijker is dan een paar weken geleden.En volgens mij voelt ze zich ook weer een beetje beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nou idd! Gaat het nu wel weer goed met haar?
In Amsterdam (waar ik heel graag heen wil!) bij Accenture! Nu ben ik helemaal blij; eindelijk werpt het solliciteren vruchten af! (okee, ik ben nog niet heel lang bezig, maar toch)quote:
mooi zo!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,ik merk dat ze weer wat vrolijker is dan een paar weken geleden.En volgens mij voelt ze zich ook weer een beetje beter.![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar ik heel graag heen wil!) bij Accenture! Nu ben ik helemaal blij; eindelijk werpt het solliciteren vruchten af! (okee, ik ben nog niet heel lang bezig, maar toch)
MissB, waarom ben je sip?
Oh, ok. Dan in ieder geval sterkte! Hopelijk doet shok het strax weer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik post het wel op shok als die het ooit weer gaat doen, ik zit er even helemaal doorheen hier
Wat is er wat is er wat is er?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me klote
[i]Natalie Imbruglia - That Day
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is Amsterdam zo'n lieve, veilige nette stad Dizer.. Zonder hangjongeren uiteraard.
Oh, en ik woon niet in Rotterdam hoor. Gelukkig niet..
Het OV is er juist prima..
Nee, das gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samen![]()
Nou ja, ik ga het hier niet uitgebreid beschrijven ivm meelezers maar ik ben gewoon te goed van vertrouwen, nou ja en nu is dat dus weer misgegaan en zit ik weer te janken hier...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er wat is er wat is er?![]()
Mooi nummer btw...
Volgens mij zeg ik net tegen Dizer dat Rotterdam helemaal niet zo slecht is als dat 'ie zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef PeRi het volgende:
WAT IS ER MIS MET ROTTERDAM BVO!?!?!?!?!
Verklaar je nader!!
Dat is al een stuk beter jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net tegen Dizer dat Rotterdam helemaal niet zo slecht is als dat 'ie zegt..
Wonen hoef ik inRotterdam
alleen niet, daarvoor vind ik de rust hier ook wel lekker.
.
Maar vind het wel fijn dat ik binnen een half uurtje in het centrum vanRotterdam
kan zijn.
Zo..
Amsterdam is tenminste een mooie stad. Dat kun je van R'dam niet zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is Amsterdam zo'n lieve, veilige nette stad Dizer.. Zonder hangjongeren uiteraard.
Oh, en ik woon niet in Rotterdam hoor. Gelukkig niet..
Het OV is er juist prima..
Rotterdam is best een mooie stad hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Amsterdam is tenminste een mooie stad. Dat kun je van R'dam niet zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please... Met z'n wannabe-wolkenkrabbers, stomme bruggen en andere semi-moderne gebouwen, allemaal ter compensatie van het gebrek aan een echt oud centrum (dat ooit is weggebombardeerd)... Ik vind het er niet uitzien.quote:
Elke stad heeft wel iets mooisquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland
Rotterdam heeft een hele grote haven
zoooo klaar
Echt niet, dat zijn allemaal van die nieuwe vierkante platte gebouwen.quote:
Ik mag het toch wel zeggen als ik de ene stad niet mooi vind en de andere wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland
Rotterdam heeft een hele grote haven
zoooo klaar
No way mên. Weleens bij de maasboulevard geweest? En het Lloydkwartier met het park en de euromast? De haven? Zuid bij LasPalmas en wilhelminaplein? De oude binnenstad, het Weena, het centrum? Waar ik woon? Tussen al het groen en de kinderboerderij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kuch *we hebben nog wel een stuk oude binnenstad* Kuchquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please... Met z'n wannabe-wolkenkrabbers, stomme bruggen en andere semi-moderne gebouwen, allemaal ter compensatie van het gebrek aan een echt oud centrum (dat ooit is weggebombardeerd)... Ik vind het er niet uitzien.
Maar ieder zijn mening!![]()
Vind ik ook mooi.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet, dat zijn allemaal van die nieuwe vierkante platte gebouwen.
Amsterdam heeft al dat oudheid nog in zich
Ok, nou kan er Rotterdam niks aan doen, omdat er natuurlijk enorm veel is plat gebombardeerd tijdens het tweede wereld oorlog. Maar dat neemt niet het recht af om te zeggen dat Amsterdam mooier is
De snelste route naar Ahoyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van Rotterdam ken ik alleen de weg van het CS naar de metro en van de metro naar de Ahoy'.
Dat verlepte stuk stad is echter niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kuch *we hebben nog wel een stuk oude binnenstad* Kuch
Dus jij vindt een stad met allemaal moderne gebouwen mooier?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
*wilde een soortgelijke post plaatsen als PeRi daarnet..
De metro zit op het CS hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van Rotterdam ken ik alleen de weg van het CS naar de metro en van de metro naar de Ahoy'.
Don't mess with my stadje guysquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een stad met allemaal moderne gebouwen mooier?
*erbovenuit toetert*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef Dizer het volgende:
Wel allemaal stemmen op ZOWIEE natuurlijken mij
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Gisteren reden er geen metro's tussen CS en Ahoy. We moesten eerst met tram dan vanuit Beurs met de metroquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
De metro zit op het CS hoor..
Van de metro bij Zuidplein naar Ahoy is idd niet ver.![]()
.
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
Daarnaast heeft Amsterdam ook hele mooie grachten! Utrecht ook btw..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.
Ik heb al gestemdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
*erbovenuit toetert*
Vote me! Vote me! Vote me!
Niet?? Nou, dat komt ook eens in het jaar voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren reden er geen metro's tussen CS en Ahoy. We moesten eerst met tram dan vanuit Beurs met de metro
Weleens gedacht aan de architecturele waarde van Rotterdam? In Amsterdam bestaan alle gebouwen uit één stijl (voor zover ik weet/gezien heb). Rotterdam is dankzij de bombardementen uitgegroeid tot een stad die (kunst)historisch gezien interessanter is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daar![]()
Amsterdam is oud en lelijk man doe mij dan maar het moderne Rotterdam .
Waar ga je heen als je niet in Rotterdam woont en toch met de Amerikaanse trends wil mee doen ? Juist naar Rotterdam omdat die winkels die stuff vaak wel hebben.
Ik ben trotser op de moderne architectuur dan op die oude brok puin.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Feyenoord fanshopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOLVertel me maar wat je wel in Rotterdam kan vinden en niet in Amsterdam
![]()
Half uur inderdaad. Moest tussen allemaal enge mensen heen en roggelende mensen IN de Metro.. zelfs dat gebeurt niet in Amsterdam. Ondanks dat het ranziger is qua metro's, voelde ik me daar toch veiliger.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet?? Nou, dat komt ook eens in het jaar voor..
Sowieso ben je binnen een minuut of 20/25 wel op Zuidplein toch?
Zuidplein zelf is wel veilig, je wordt alleen gek van die grote groepen hangjongeren bij de ingang bij de metro.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zuidplein daar ging ik vroeger altijd met mijn oma heen toen het nog veilig was
Begin jaren 90 dus ofzo
Dat vind ik juist het sneue, dat wannabe-Amerikaanse van Rotterdam. Ik wil niet zeggen dat de inwoners zo zijn, maar de stad straalt het wel erg uit: "Laten we allemaal moderne, hoge, gladde gebouwen neerzetten, dan denkt de rest van Nederland misschien wel dat we onwijs werelds zijn!" Rotterdam... da's gewoon McDonaldization; hap-slik-weg-architectuur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daar![]()
Amsterdam is oud en lelijk man doe mij dan maar het moderne Rotterdam .
Waar ga je heen als je niet in Rotterdam woont en toch met de Amerikaanse trends wil mee doen ? Juist naar Rotterdam omdat die winkels die stuff vaak wel hebben.
Och, ik reis nu al zo'n 7 jaar met de metro en je ziet er (overdag dan, 's avonds kom ik er niet zo vaak) doorgaans gewoon hele normale mensen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Half uur inderdaad. Moest tussen allemaal enge mensen heen en roggelende mensen IN de Metro.. zelfs dat gebeurt niet in Amsterdam. Ondanks dat het ranziger is qua metro's, voelde ik me daar toch veiliger.
quote:
Zet hem opquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ging dus tien minuten geleden rijst opzetten.!!
Ja maar kijk, in Amsterdam waar je moet zijn voor winkels, etenswaren, restauranten en dat soort dingen, zie je geen hangjongeren. Alleen zwerversquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zuidplein zelf is wel veilig, je wordt alleen gek van die grote groepen hangjongeren bij de ingang bij de metro.
En dan nog vind ik de stad leuker..
Ja ik bedoel dus niet de gebouwen maar ook de kleding en de electronica en de goodies enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het sneue, dat wannabe-Amerikaanse van Rotterdam. Ik wil niet zeggen dat de inwoners zo zijn, maar de stad straalt het wel erg uit: "Laten we allemaal moderne, hoge, gladde gebouwen neerzetten, dan denkt de rest van Nederland misschien wel dat we onwijs werelds zijn!" Rotterdam... da's gewoon McDonaldization; hap-slik-weg-architectuur.
Snelkookrijst?quote:
Alleen omdat jij voor staat, hèquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik laat de finale en troostfinale van het tournament trouwens vanavond ofzo beginnen hoor.
Iedereen heeft wel kunnen stemmen.
Jij staat zeker nu nog net voor ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik laat de finale en troostfinale van het tournament trouwens vanavond ofzo beginnen hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:38 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar, ik heb gepost op shok.
Nee hoor, jij kan toch al niet meer winnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben wel érg flauw vandaag.
Zand erover.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb geen zin meer in de R'dam/A'dam discussie.![]()
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!quote:
Alsjeblieft:quote:
Zou't ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!![]()
Als iets flauw is, moet er zout bij tch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!![]()
Nou opzouten met die flauwigheden!quote:
Erg hè, als je zo flauw bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou opzouten met die flauwigheden!
Jezus, wat lame
Ja, dat maakt het wel erg moeilijk om van mezelf te houden.quote:
Ja en daar weer nieuwe kleine leuke durpkes overheen bouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij wilt Rotterdam en Amsterdam met de grond gelijk maken?
Kijk jij snapt hetquote:
Amsterdam AJAXquote:
Ik ben er nog altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:05 schreef Dizer het volgende:
Even voor de duidelijkheid zodat jullie zometeen niet een half uur zonder topic zijn.. ik ga de volgende NIET openen
Heeft hij een mobiel nummer dan?quote:
Feyenoordquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Amsterdam AJAX
Rotterdam Fnoord
Amsterdam Oceans Twelve
Rotterdam Who am I
Amsterdam Rene Froger
Rotterdam Lee Towers
Amsterdam Roellioquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Amsterdam AJAX
Rotterdam Fnoord
Amsterdam Oceans Twelve
Rotterdam Who am I
Amsterdam Rene Froger
Rotterdam Lee Towers
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Amsterdam AJAX
Rotterdam Fnoord
Amsterdam Oceans Twelve
Rotterdam Who am I
Amsterdam Rene Froger
Rotterdam Lee Towers
Kheb het ff over de stad an sich. Wil niet zeggen dat er geen hippie mensen wonenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:09 schreef PeRi het volgende:
Ik ben van menig dat D. vanaf nu zn mond moet gaan houden..![]()
Ah geindoctrineerd dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar de rest van mijn familie wel
En ik heb van kinds af aan geleerd dat Ajaxis
+61402602162quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeft hij een mobiel nummer dan?
Ik dacht dat dat nummer was van het gastgezin waar hij toen logeerde.
Iddquote:
* Skaai beltquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
+61402602162
Tis een mobiel geloof ik, elfje had gesmst.
Dik arrogant vervelend mannetje.quote:
Oeh spannend, we gaan Dada opsporenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
+61402602162
Tis een mobiel geloof ik, elfje had gesmst.
Wenselijk is dat D. ook geen dingen zegt over de steden an sich.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kheb het ff over de stad an sich. Wil niet zeggen dat er geen hippie mensen wonen
* wijst
Alsof we dat bij jou zouden doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh spannend, we gaan Dada opsporen
Ik hoop toch niet dat als ik ooit een tijdje niet op internet kan komen dat er dan ineens een groep Showchatters voor mijn deur staat
Omfg ff los van het feit dat het een Rotterdammer is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gerard Cox
Almere is pas hip!quote:
Gerard Cox is okay.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omfg ff los van het feit dat het een Rotterdammer is.
Ik vind dat de grootste zak stront die zich bn-er mag noemen.
Die achternaam doet 't 'm!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |