Half uur inderdaad. Moest tussen allemaal enge mensen heen en roggelende mensen IN de Metro.. zelfs dat gebeurt niet in Amsterdam. Ondanks dat het ranziger is qua metro's, voelde ik me daar toch veiliger.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet?? Nou, dat komt ook eens in het jaar voor..
Sowieso ben je binnen een minuut of 20/25 wel op Zuidplein toch?
Zuidplein zelf is wel veilig, je wordt alleen gek van die grote groepen hangjongeren bij de ingang bij de metro.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zuidplein daar ging ik vroeger altijd met mijn oma heen toen het nog veilig was
Begin jaren 90 dus ofzo
Dat vind ik juist het sneue, dat wannabe-Amerikaanse van Rotterdam. Ik wil niet zeggen dat de inwoners zo zijn, maar de stad straalt het wel erg uit: "Laten we allemaal moderne, hoge, gladde gebouwen neerzetten, dan denkt de rest van Nederland misschien wel dat we onwijs werelds zijn!" Rotterdam... da's gewoon McDonaldization; hap-slik-weg-architectuur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daar![]()
Amsterdam is oud en lelijk man doe mij dan maar het moderne Rotterdam .
Waar ga je heen als je niet in Rotterdam woont en toch met de Amerikaanse trends wil mee doen ? Juist naar Rotterdam omdat die winkels die stuff vaak wel hebben.
Och, ik reis nu al zo'n 7 jaar met de metro en je ziet er (overdag dan, 's avonds kom ik er niet zo vaak) doorgaans gewoon hele normale mensen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Half uur inderdaad. Moest tussen allemaal enge mensen heen en roggelende mensen IN de Metro.. zelfs dat gebeurt niet in Amsterdam. Ondanks dat het ranziger is qua metro's, voelde ik me daar toch veiliger.
quote:
Zet hem opquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef PeRi het volgende:
Ik ging dus tien minuten geleden rijst opzetten.!!
Ja maar kijk, in Amsterdam waar je moet zijn voor winkels, etenswaren, restauranten en dat soort dingen, zie je geen hangjongeren. Alleen zwerversquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zuidplein zelf is wel veilig, je wordt alleen gek van die grote groepen hangjongeren bij de ingang bij de metro.
En dan nog vind ik de stad leuker..
Ja ik bedoel dus niet de gebouwen maar ook de kleding en de electronica en de goodies enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het sneue, dat wannabe-Amerikaanse van Rotterdam. Ik wil niet zeggen dat de inwoners zo zijn, maar de stad straalt het wel erg uit: "Laten we allemaal moderne, hoge, gladde gebouwen neerzetten, dan denkt de rest van Nederland misschien wel dat we onwijs werelds zijn!" Rotterdam... da's gewoon McDonaldization; hap-slik-weg-architectuur.
Snelkookrijst?quote:
Alleen omdat jij voor staat, hèquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik laat de finale en troostfinale van het tournament trouwens vanavond ofzo beginnen hoor.
Iedereen heeft wel kunnen stemmen.
Jij staat zeker nu nog net voor ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
Ik laat de finale en troostfinale van het tournament trouwens vanavond ofzo beginnen hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:38 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar, ik heb gepost op shok.
Nee hoor, jij kan toch al niet meer winnen.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben wel érg flauw vandaag.
Zand erover.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb geen zin meer in de R'dam/A'dam discussie.![]()
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!quote:
Alsjeblieft:quote:
Zou't ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!![]()
Als iets flauw is, moet er zout bij tch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wil je Bupa met een korreltje zout nemen?!![]()
Nou opzouten met die flauwigheden!quote:
Erg hè, als je zo flauw bentquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou opzouten met die flauwigheden!
Jezus, wat lame
Ja, dat maakt het wel erg moeilijk om van mezelf te houden.quote:
Ja en daar weer nieuwe kleine leuke durpkes overheen bouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij wilt Rotterdam en Amsterdam met de grond gelijk maken?
Kijk jij snapt hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |