Vind ik ook mooi.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet, dat zijn allemaal van die nieuwe vierkante platte gebouwen.
Amsterdam heeft al dat oudheid nog in zich
Ok, nou kan er Rotterdam niks aan doen, omdat er natuurlijk enorm veel is plat gebombardeerd tijdens het tweede wereld oorlog. Maar dat neemt niet het recht af om te zeggen dat Amsterdam mooier is
De snelste route naar Ahoyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van Rotterdam ken ik alleen de weg van het CS naar de metro en van de metro naar de Ahoy'.
Dat verlepte stuk stad is echter niet noemenswaardig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kuch *we hebben nog wel een stuk oude binnenstad* Kuch
Dus jij vindt een stad met allemaal moderne gebouwen mooier?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
*wilde een soortgelijke post plaatsen als PeRi daarnet..
De metro zit op het CS hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van Rotterdam ken ik alleen de weg van het CS naar de metro en van de metro naar de Ahoy'.
Don't mess with my stadje guysquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een stad met allemaal moderne gebouwen mooier?
*erbovenuit toetert*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef Dizer het volgende:
Wel allemaal stemmen op ZOWIEE natuurlijken mij
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Gisteren reden er geen metro's tussen CS en Ahoy. We moesten eerst met tram dan vanuit Beurs met de metroquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
De metro zit op het CS hoor..
Van de metro bij Zuidplein naar Ahoy is idd niet ver.![]()
.
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:22 schreef BVO het volgende:
[..].
Daarnaast heeft Amsterdam ook hele mooie grachten! Utrecht ook btw..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het feit dat de Rotterdammers zo trots zijn op alle oude stadsdelen die ze nog hebben geeft de architecturele armoede wel aan. Amsterdam is gewoon een groot brok heerlijke, mooie, oude stad! Daar kan Rotterdam echt niet tegenop.
Ik heb al gestemdquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
*erbovenuit toetert*
Vote me! Vote me! Vote me!
Niet?? Nou, dat komt ook eens in het jaar voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gisteren reden er geen metro's tussen CS en Ahoy. We moesten eerst met tram dan vanuit Beurs met de metro
Weleens gedacht aan de architecturele waarde van Rotterdam? In Amsterdam bestaan alle gebouwen uit één stijl (voor zover ik weet/gezien heb). Rotterdam is dankzij de bombardementen uitgegroeid tot een stad die (kunst)historisch gezien interessanter is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LOLquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Amsterdam met die eigenwijze inwoners daar![]()
Amsterdam is oud en lelijk man doe mij dan maar het moderne Rotterdam .
Waar ga je heen als je niet in Rotterdam woont en toch met de Amerikaanse trends wil mee doen ? Juist naar Rotterdam omdat die winkels die stuff vaak wel hebben.
Ik ben trotser op de moderne architectuur dan op die oude brok puin.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Feyenoord fanshopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOLVertel me maar wat je wel in Rotterdam kan vinden en niet in Amsterdam
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |