Wat is er wat is er wat is er?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me klote
[i]Natalie Imbruglia - That Day
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is Amsterdam zo'n lieve, veilige nette stad Dizer.. Zonder hangjongeren uiteraard.
Oh, en ik woon niet in Rotterdam hoor. Gelukkig niet..
Het OV is er juist prima..
Nee, das gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samen![]()
Nou ja, ik ga het hier niet uitgebreid beschrijven ivm meelezers maar ik ben gewoon te goed van vertrouwen, nou ja en nu is dat dus weer misgegaan en zit ik weer te janken hier...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er wat is er wat is er?![]()
Mooi nummer btw...
Volgens mij zeg ik net tegen Dizer dat Rotterdam helemaal niet zo slecht is als dat 'ie zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef PeRi het volgende:
WAT IS ER MIS MET ROTTERDAM BVO!?!?!?!?!
Verklaar je nader!!
Dat is al een stuk beter jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net tegen Dizer dat Rotterdam helemaal niet zo slecht is als dat 'ie zegt..
Wonen hoef ik inRotterdam
alleen niet, daarvoor vind ik de rust hier ook wel lekker.
.
Maar vind het wel fijn dat ik binnen een half uurtje in het centrum vanRotterdam
kan zijn.
Zo..
Amsterdam is tenminste een mooie stad. Dat kun je van R'dam niet zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is Amsterdam zo'n lieve, veilige nette stad Dizer.. Zonder hangjongeren uiteraard.
Oh, en ik woon niet in Rotterdam hoor. Gelukkig niet..
Het OV is er juist prima..
Rotterdam is best een mooie stad hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Amsterdam is tenminste een mooie stad. Dat kun je van R'dam niet zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please... Met z'n wannabe-wolkenkrabbers, stomme bruggen en andere semi-moderne gebouwen, allemaal ter compensatie van het gebrek aan een echt oud centrum (dat ooit is weggebombardeerd)... Ik vind het er niet uitzien.quote:
Elke stad heeft wel iets mooisquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland
Rotterdam heeft een hele grote haven
zoooo klaar
Echt niet, dat zijn allemaal van die nieuwe vierkante platte gebouwen.quote:
Ik mag het toch wel zeggen als ik de ene stad niet mooi vind en de andere wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hallo waar gaat dit over zeg?
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland
Rotterdam heeft een hele grote haven
zoooo klaar
No way mên. Weleens bij de maasboulevard geweest? En het Lloydkwartier met het park en de euromast? De haven? Zuid bij LasPalmas en wilhelminaplein? De oude binnenstad, het Weena, het centrum? Waar ik woon? Tussen al het groen en de kinderboerderij?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kuch *we hebben nog wel een stuk oude binnenstad* Kuchquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please... Met z'n wannabe-wolkenkrabbers, stomme bruggen en andere semi-moderne gebouwen, allemaal ter compensatie van het gebrek aan een echt oud centrum (dat ooit is weggebombardeerd)... Ik vind het er niet uitzien.
Maar ieder zijn mening!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |