Deze welquote:
quote:
Wie zegt datquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ik op een Skaaiiaanse manier!
Je eet van teveel walletjes Bu!
Nietquote:
Nietes.quote:
Oja,das wel kut ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitzoeken Christine?
maar ik ben aan het werk in the middle of nowhere van Rijswijk dus dat gaat niet lukkenquote:
CD van jou, CD van mij....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitzoeken Christine?
Ja, hij gaat terug naar z'n ouders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef niksan het volgende:
[..]
Heb jij/heeft hij al een nieuwe plek??
Toeta is smileydokterquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:34 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik opereer hem wel ff.....
zo gemaakt
Meestal welquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:36 schreef toetatoet het volgende:
[..]
maar ik ben aan het werk in the middle of nowhere van Rijswijk dus dat gaat niet lukken
maarja buikpijn gaat wel weer over
Mijn vriendin had ook steeds hele erge buikpijn.Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis en toen ontdekten ze een ontsteking in de dikke darm.Nou een paar weken later met verder onderzoek ontdekten ze ineens een gezwel in de eierstokken.Gelukkig is het goedaardig.quote:
oh das niet best....gelukkig dat het goedaardig is ja....pfff dat is dan wel ff schrikken!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Mijn vriendin had ook steeds hele erge buikpijn.Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis en toen ontdekten ze een ontsteking in de dikke darm.Nou een paar weken later met verder onderzoek ontdekten ze ineens een gezwel in de eierstokken.Gelukkig is het goedaardig.
Ja,vooral omdat ze al zo opgelucht was dat het een dikke darm ontsteking was en dan dit nieuws!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef toetatoet het volgende:
[..]
oh das niet best....gelukkig dat het goedaardig is ja....pfff dat is dan wel ff schrikken!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
![]()
nou idd! Gaat het nu wel weer goed met haar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,vooral omdat ze al zo opgelucht was dat het een dikke darm ontsteking was en dan dit nieuws!
waar waar waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
![]()
Ja,ik merk dat ze weer wat vrolijker is dan een paar weken geleden.En volgens mij voelt ze zich ook weer een beetje beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nou idd! Gaat het nu wel weer goed met haar?
In Amsterdam (waar ik heel graag heen wil!) bij Accenture! Nu ben ik helemaal blij; eindelijk werpt het solliciteren vruchten af! (okee, ik ben nog niet heel lang bezig, maar toch)quote:
mooi zo!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,ik merk dat ze weer wat vrolijker is dan een paar weken geleden.En volgens mij voelt ze zich ook weer een beetje beter.![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Amsterdam (waar ik heel graag heen wil!) bij Accenture! Nu ben ik helemaal blij; eindelijk werpt het solliciteren vruchten af! (okee, ik ben nog niet heel lang bezig, maar toch)
MissB, waarom ben je sip?
Oh, ok. Dan in ieder geval sterkte! Hopelijk doet shok het strax weer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk
Ik post het wel op shok als die het ooit weer gaat doen, ik zit er even helemaal doorheen hier
Wat is er wat is er wat is er?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik voel me klote
[i]Natalie Imbruglia - That Day
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is Amsterdam zo'n lieve, veilige nette stad Dizer.. Zonder hangjongeren uiteraard.
Oh, en ik woon niet in Rotterdam hoor. Gelukkig niet..
Het OV is er juist prima..
Nee, das gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
In Amsterdam lopen er tenminste om de 3 meter twee agenten samen![]()
Nou ja, ik ga het hier niet uitgebreid beschrijven ivm meelezers maar ik ben gewoon te goed van vertrouwen, nou ja en nu is dat dus weer misgegaan en zit ik weer te janken hier...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er wat is er wat is er?![]()
Mooi nummer btw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |