Wat hadden jullie misdaanquote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef Dizer het volgende:
Yep, Christine en ik hebben gisternacht onze eerste ban van maar liefst 14 minuten gehad. Het was afschuwelijk!
Ik voel me ineens een stuk meer thuis hier, zo met die titelquote:
Het is hardstikke hip manquote:
Zeg er dan wat van. Schop dat topic omhoogquote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hebben die smilie nog steeds niet aangepast
Hoe gaat het er mee vandaag?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze hebben die smilie nog steeds niet aangepast
ik zag die film bij kruidvat volgens mij liggen voor iets van 8 euro, ik heb hem alleen nog nooit gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 14:32 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, heb net voor de geloof ik 5e keer American Beauty bekeken... het blijft een superfilm
Doen ... zitten ook nog 2 naakte vrouwen inquote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ik zag die film bij kruidvat volgens mij liggen voor iets van 8 euro, ik heb hem alleen nog nooit gezien!
Je icon!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Heb hier gewoon keihard chipz aanstaan
Doet ie het niet?quote:
Wat is er met mijn iconquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Schiet op!!
Slowchat Verkiezingen.
Was het beetje gezelig?quote:
Waar was het dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja hoor,wel erg druk!
Maar goed dat heb je op tweede paasdag.
Welles jij moet meedoenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Er zijn niet echt veel deelnemers trouwens![]()
Waarom doe jij niet mee??
I knowquote:Op maandag 28 maart 2005 15:26 schreef Duiveltja het volgende:
Ik en foto's plaatsen op FOK! gaan niet samen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol
http://www.ongein.com/ongein/item.aspx?ID=2613
Whehe, heel flauwquote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol
OMGquote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol
Ik kom ook uit Emmenquote:Op maandag 28 maart 2005 15:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol
Whahhaquote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef bar_rel het volgende:
Nooit geweten dat je zo paaseieren kreeg:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Je moet nog even stemmen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:52 schreef haagse_elfje het volgende:
ja?
Ik hoor em denken "you like that don't you bitch"quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Ff kijken dan maarquote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Geloof het wel..
Oh, we kunnen stemmen!!!
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Woont Harry in je buurtquote:
Hopen dat ik daartussen zitquote:De vier vrouwen en de vier heren met de meeste stemmen zullen op 6 april bekend worden gemaakt.
De jury zal de uiteindelijke winnaars kiezen en wie dat zijn zal op 7 april bekend gemaakt worden op het forum en de FP.
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggenquote:
We zullen het 6 april zien, we zullen het 6 april zienquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Whazzaaaaaaaaap?
Whaazaaa Zhenarquote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Whazzaaaaaaaaap?
Gestemd.quote:
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Whaazaaa Zhenar
Ik heb seizoen 2 van Buffy besteld!!
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!
Én Waarom dan ?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)
En als bar_rel klaar is met z'n Buffy collectie, dan raad ik 'm de Friends collectie aanquote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)
Seizoen twee heeft gewoon een toffe langlopende verhaallijn (en de introductie van Spike en Drusilla!)quote:
Die is nu maar 9,99 bij FRS he per 8 afleveringen ofzo, dus dan kost het je 25 euro voor één seizoenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En als bar_rel klaar is met z'n Buffy collectie, dan raad ik 'm de Friends collectie aan
Oeh Oehquote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seizoen twee heeft gewoon een toffe langlopende verhaallijn (en de introductie van Spike en Drusilla!)
Seizoen drie heeft een (IMO) nog toffere langlopende verhaallijn en... FAITH!!!![]()
[afbeelding]
Ik vond 4 ook erg leuk eigenlijk! Alleen Riley is zo lame.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oeh Oehklinkt leuk
Maar 4 is weer minder hé? maar ja ik wil ze wel allemaal hebbengelukig bne ik bijna jarig, dus kan ik 3 en 4 kopen
!
!
Ik kan niet wachten, alleen jammer dat ik nu nog maar 4 afleveringen heb om tekijken en dan moet wachten tot seizoen 2 die pas over 1 week wordt geleverdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond 4 ook erg leuk eigenlijk! Alleen Riley is zo lame.
Persoonlijk vond ik seizoen 6 niet zo. Dat is zo'n depri seizoen... Maar nog steeds hoogstaande televisie, dat wel!
Klopt, heeft ook heel wat Grammys gewonnen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn muzikale tiptop3 van deze week!
2. John Mayer. In Amerika al groot en in NL is nu z'n single Daughters uit.
Ja, ik geloof het wel. Hij maakt echt prima muziek.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt, heeft ook heel wat Grammys gewonnen toch?
Your body is een wonderlandquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn muzikale tiptop3 van deze week!
John Mayer.
Ohja, die ken ik ookquote:
Geweldige zanger ook idd. Als je van zulke muziek houdt; The 4 of us. Geweldige band ookquote:Op maandag 28 maart 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, die ken ik ook
Zit nu Jack Johnson te luisteren. Ook wel een aanrader
Ik zoek ze ff opquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geweldige zanger ook idd. Als je van zulke muziek houdt; The 4 of us. Geweldige band ook!
Dus je doet zelf niet mee?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
Ja. Daar ben ik geweest. Jij toch ook?
Nope ik heb tot nu toe nergens wat kunnen vinden daarover. Helaasch.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet jij al of dat ergens is uitgekomen als CD ofzo? Omdat het werd opgenomen.
Waarom wat is er gebeurd?quote:
Ik moet websites makenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik moet websites maken
5 stuks
en ik moet opdrachten doen voor 6 april die niet lukken
en alles moet NU af!
nou heb ik een jaar lang geen ene kut te doen en dan moet alles in 1 keer...
en websites maken is gewoon oerdom werk
Fedussie?quote:
ja maar het moet wel allemaal nu.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fedussie?
Toch gaat het wel goedkomen denk ik hoorje moet er weer even inkomen denk ik
Dan heb ik maar 1 tip: Fok afsluiten en aan de slagquote:
Maar dat is moelijk hoor !quote:Op maandag 28 maart 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 tip: Fok afsluiten en aan de slag![]()
Praat ABNquote:Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef timbob het volgende:
Ja mar 't is toch mooier een volkslied mit een verleden...
Loat wij daor noe neet veur weglopen. want dan mut al die Drenten ok nog weer een neij varsie uut de kop leren. En ik ebbe 't vermoeden dat een ieleboel Drenten best wel wies bint mit wat wij hebt. Ik bedoele die van J.J.U. Mar dan in de zeuven varianten. Ik ebbe daor wel fedussie in....
vertrouwen / geloof
Ik heb er geen één gevondenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat gaan we trouwens langzaam vandaag
Is iederen nog eieren aan het zoeken ofzo
Bij mij werden ze niet eens verstoptquote:
De paashaas komt overal in het land hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij mij werden ze niet eens verstopt
Nou niet bij mijquote:Op maandag 28 maart 2005 21:38 schreef Nano het volgende:
[..]
De paashaas komt overal in het land hoor![]()
Dat is raar!Heb je wel een mooie tekening gemaakt of heb je hem wel meegeholpen met eitjes schilderen?quote:
Ey groei eens opquote:Op maandag 28 maart 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is raar!Heb je wel een mooie tekening gemaakt of heb je hem wel meegeholpen met eitjes schilderen?
Nano, waarom heb jij geen fotoboekje?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
In Brabant en Limburg hadden ze trouwens bavaria bierkratjes verstopt.
Daar heb ik er ook nog geen van gevonden.
Oh,heb ik nog geen tijd voor genomen om te maken.Dat doe ik nog wel een keerquote:Op maandag 28 maart 2005 21:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Nano, waarom heb jij geen fotoboekje?![]()
Ik heb vandaag de paashaas nog voorbij zien hupsen.Een jongen had een hazenpak aangedaan en hupste vrolijk door de winkelstraatquote:
slaap lekker schatquote:
Wat is er met je tim?quote:
Leg uit ?quote:
die websites kunnen me gestolen wordenquote:
die websites kunnen me gestolen wordenquote:
Je hebt altijd wel wat te doen.Je kan gaan fokkenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
die websites kunnen me gestolen worden
het is meer die school waar ik niet op ga komen en dan niks te doen heb.
Dat ken ik ik word waarschijnlijk ook niet toegelaten omdat mijn decaan een heel negatief beeld van mij gaat schetsen . Maar goed welke school had jij je voor opgegeven dan?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
die websites kunnen me gestolen worden
het is meer die school waar ik niet op ga komen en dan niks te doen heb.
wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel wat te doen.Je kan gaan fokken![]()
Waarom geven ze dat eigenlijk allemaal in één keer op?Slaat nergens op.
Ja maar ik dacht dat je daardoor problemen had met...............nou ja laat ook maarquote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
wat?
die websites zijn niet voor die school hoor.
dat is "werk"
Echt rot voor je manquote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
wat?
die websites zijn niet voor die school hoor.
dat is "werk"
de design academy in eindhoven...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat ken ik ik word waarschijnlijk ook niet toegelaten omdat mijn decaan een heel negatief beeld van mij gaat schetsen . Maar goed welke school had jij je voor opgegeven dan?
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat je daardoor problemen had met...............nou ja laat ook maar
Ik geloof dat ik er met mijn gedachten niet helemaal bij zit.
Oh,dan had ik het toch een beetje goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:34 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb dit afgelopen hele jaar geen flikker uitgevoerd, en nou moet ik toelatingsopdrachten doen voor een school waar ik heel graag op wil, en komen ze ineens aan met 5 opdrachten van websites die het liefst eergister al af waren...
nou ben ik al slecht in plannen, maar das nogal onhandig
Kut man ik kom waarschijnlijk dus niet op de Landstede maar de strijd is nog niet gestreden.quote:
er is maar 1 design academy...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kut man ik kom waarschijnlijk dus niet op de Landstede maar de strijd is nog niet gestreden.
Heb je al gekeken voor andere design academy''s dan ?
Hard daarom is mij waarschijnlijk ook verteld iets achter de hand te houden wat dacht je van de toneel school in Amsterdam?quote:
toneelschoolquote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hard daarom is mij waarschijnlijk ook verteld iets achter de hand te houden wat dacht je van de toneel school in Amsterdam?
Naja coolquote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef timbob het volgende:
[..]
toneelschool!
wat dacht jij van meedoen aan het leids cabaret festival
nee, ik wil industrieel ontwerp gaan doen.
Ik ga waarschijnlijk vooropleiding theater doen in Den Bosch en daar word je ook geselecteerd.Toelatingseisen voldoe ik ruim,maar ik moet ook wat achter de hand houden.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hard daarom is mij waarschijnlijk ook verteld iets achter de hand te houden wat dacht je van de toneel school in Amsterdam?
oe, ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh,heb ik nog geen tijd voor genomen om te maken.Dat doe ik nog wel een keer![]()
12 - De Gehangenequote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me momentele in de tarot aan het verdiepen en heb een geinige webpage gevonden:
Kijk hier wat jouw persoonlijke tarotkaart is.
Mijne is De zegewagen. Echt een kaart die goed bij mij past!
Wat hebben jullie?
(Ik ben wel benieuwd of iemand De Dood of De Duivel heeft... scary!)
5 - De Hiërofantquote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me momentele in de tarot aan het verdiepen en heb een geinige webpage gevonden:
Wat hebben jullie?
nouquote:Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
Ik ben ook de keizer!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben "De Keizer"
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarot/4.htm
nee hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel eens een foto gezien.
In mijn 1000ste post had ik een foto gezet hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
nee hoor..
niet dat ik weet in ieder geval![]()
0 - De Dwaasquote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Wat hebben jullie?
Hmmquote:De Dwaas
De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid. Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein. Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben, maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden. Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven. Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag. Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazing-wekkende. Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant. Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.
ik heb óók de Zegewagen....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Wat hebben jullie?
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
0 - De Dwaas
[..]
Hmm
Mja, ik ga nu Javier Guzman kijken en daarna verdiep ik me wel even erin
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
klopt ook geen fuck van als ik het nog eens doe ben ik ook de 4 - De Keizer
is natuurlijk altijd leukquote:In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen
Dat is best een crisiskaart.quote:
Dan ben ik liever keizerquote:Op maandag 28 maart 2005 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je het een van de twee keren verkeerd gedaan, want er komt altijd hetzelfde uit.
Tja, maar welke is het nou echt?quote:
*insert een tarararara boem geluidje*quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Skaai het volgende:
En van je heeeela heeeeela heeelaa hooolala HOI!
Jaaaa parapapapapaa snelkookpan, snelkookpan...!!!quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaaa parapapapapaa snelkookpan, snelkookpan...!!!
Happy happy joy joy. Douchen krengquote:
Die ken ik alquote:Op maandag 28 maart 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
Het is hier wel een beetje s(k)aai.
* Skaai helpt meequote:
Jouw PI is kapot.quote:
Ja maar dat lukt mij niet!quote:
Ga slapen!quote:
Maak maar tijd!quote:
ohquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maak maar tijd!
Zitten sippen werkt ook niet!
Skaai heeft gelijk Timbobquote:
Nope.quote:
quote:
Wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat ben ik vrolijk vandaag..ondanks wat er gisteren is gebeurd
Of bedoel je de nieuwe zeebeving?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef Zhenar het volgende:
Ja, wat?
quote:De Geliefden
Deze kaart verwijst aan de ene kant naar een grote liefdeservaring, en houdt ons aan de andere kant voor dat zo'n stap met een noodzakelijke beslissing samen dient te gaan. Ze kan ook voor een beslissing staan die niets met de liefde heeft te maken, en in dat geval betekent De Geliefden dat we deze beslissing met heel ons hart zullen moeten nemen zonder achterdeurtjes open te houden. In ons werk zullen we tot een duidelijke keuze moeten komen en ons innerlijk voorbehoud laten varen. Op het niveau van bewustzijn geeft De Geliefden aan dat we ons van onze mogelijkheden bewust worden wanneer we ons bewust beperken en achter een gedane keuze blijven staan. Alleen wanneer we zonder compromissen een beslissing nemen en ons eraan houden, vinden we de weg naar een gelukkig stemmende ervaring. Ten aanzien van persoonlijke relaties staat deze kaart voor een grote liefde die ons diep raakt.
Toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat ben ik vrolijk vandaag..ondanks wat er gisteren is gebeurd
Ja en wat mij het meeste opviel is dat het op tweede paasdag was terwijl de eerste op tweede kerstdag wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Is er nou ook weer een tsunami geweest? Ik ben net thuis en heb me nog niet ingelezen.
Oeh, passend zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
Dat tarot vind ik maar eng Zhenar
Lees dan wat er bij mij hoort:
[..]
Dat is wel raar ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en wat mij het meeste opviel is dat het op tweede paasdag was terwijl de eerste op tweede kerstdag was
Maar hij was wel veel minder erg gelukkig geloof ik.
Oh, ja ik heb alleen gisterenavond een stukje op het nieuws gezien, ik dacht dat het wel meevielquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja!
Maar we weten nog niet hoe erg het is, toch? De golven moeten Sumatra nog bereiken geloof ik.
Ja he?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
Maar het blijft natuurlijk creepy als de spijker op de kop wordt geslagen.
Beter vroeg dan laat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
5.
Ik ben al begonnen aan de OP van Topic250 en het zal iets spectucaleers worden! Het enige wat ik van jullie vraag is een beetje hulp op het gebied van informatie en zo. Wie zijn de vaste users? Ik heb staan: BVO, Christine, Tania18, MissBliss, babette21, haagse_elfje, bar_rel, Zhenar, Tom_Tom-, Sevansational, Duiveltja, _ELMaikel_, Orginial, Nano, timbob, Bupatih, Dada, Timmai, Skaai, PeRi, mark_03, Dizer en Static. Mis ik iemand? Of zijn er mensen die eigenlijk geen vaste users hiertussen?
Ik vind Rotterdam ook verschrikkelijk. Maar ik ben dan ook van oorsprong Amsterdammer, dus dan mag het.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ik wou graag een aantal dingen mededelen
3.
Rotterdam is een klote stad. Stomme OV verbiendingen en ook nog eens stomme mensen die daarrondlopen (met name de hangjongeren) Sorry Beev, jij behoort tot de goeie danen echt, de vijandigheid ligt daar voor het plukken!! Geef me veel liever Amsterdam of Utrecht
Toetatoet staat er niet bij!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
5.
Ik ben al begonnen aan de OP van Topic250 en het zal iets spectucaleers worden! Het enige wat ik van jullie vraag is een beetje hulp op het gebied van informatie en zo. Wie zijn de vaste users? Ik heb staan: BVO, Christine, Tania18, MissBliss, babette21, haagse_elfje, bar_rel, Zhenar, Tom_Tom-, Sevansational, Duiveltja, _ELMaikel_, Orginial, Nano, timbob, Bupatih, Dada, Timmai, Skaai, PeRi, mark_03, Dizer en Static. Mis ik iemand? Of zijn er mensen die eigenlijk geen vaste users hiertussen?
Graag gedaan hoor, alleen je zal waarschijnlijk met ZOWIEE moeten blijven stemmen want als je MissFok! wordt, sta je bekend als ZOWIEEquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beter vroeg dan laat?![]()
![]()
Mja, ik weet niet of ik met MissBliss of ZOWIEE blijf posten maar ja zó belangrijk is dat niet
En Sevansational heb ik nog nooit van gehoord![]()
Oh en thanks voor je stem
Nee, ik was even wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn jullie allemaal opeens stil
Zo erg was mijn post niet, toch?
Whehe, ik ga er niet vanuit hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, alleen je zal waarschijnlijk met ZOWIEE moeten blijven stemmen want als je MissFok! wordt, sta je bekend als ZOWIEE
Rotterdam =quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam ook verschrikkelijk. Maar ik ben dan ook van oorsprong Amsterdammer, dus dan mag het.![]()
[..]
Toetatoet staat er niet bij!
En Skaai en PeRi worden wel erg gemakkelijk in de ShowChat-familie opgenomen vind ik. Is er geen ontgroeningsprocedure?![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik was even wat anders aan het doen.
Je bent lief
Oja klik
Normaal gesproken niet, maar ik vond dit wel een goed adviesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij ook
Maaruh.. je neemt toch geen advies aan van Lucille? ()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar ik vond dit wel een goed advies
Ik ben blij dat je niet sip bent trouwens
Met mij gaat het ook best goed vandaag
Moah... voel me er niet zo betrokken tot wat hier staat.quote:Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:39 schreef Christine het volgende:DADA
(of nabestaanden van Dada)
Als je dan nog af en toe op fok komt lurken, stuur dan ook eens een berichtje...
(Laatste bezoek: 3 dagen, 12 uur, 1 minuten geleden)
Wanneer doen we nou die herdenkingsdienst?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:39 schreef Christine het volgende:DADA
(of nabestaanden van Dada)
Als je dan nog af en toe op fok komt lurken, stuur dan ook eens een berichtje...
(Laatste bezoek: 3 dagen, 12 uur, 1 minuten geleden)
Tijdens de meet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer doen we nou die herdenkingsdienst?
ChRiStInE_KlOoN.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Eeeeeeeuh nee.
Als ik een kloon zou hebben () zou ik er wel een normale naam voor kiezen.
pffff je weet toch wel dat ik een mevrouw benquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rotterdam =
Toetatoet!! Ja die ga ik erbij doen.. Sorry toetatoet!!
Ontgroeningsprocedure? Naakt poseren(ze zijn toch allebei vrouwen?
)
Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet eerlijk, jij hebt een klonenscanner
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pffff je weet toch wel dat ik een mevrouw ben
Hoi Qquote:
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Q
Vind jij jezelf al een vaste SC user of niet?
Dat zag ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRi
Nou, je blijft anders behoorlijk plakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.
pfff gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRi
Ja, ik moet me nodig eens wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, je blijft anders behoorlijk plakken
Nou ja, relatief dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Q is keitof.
Ik heb je weleens voorbij zien vliegen heur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar
Ik ken peri en skaai al maar zij mij niet denk ik
Niemand is zo tof alsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeleken met Tori.
Hehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Hi, my name is Tori Amos and I'm tof."
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef PeRi het volgende:
Ik vind mezelf trouwens geen vaste SHO SC user DIzer. Ik roep alleen af en toe wat onzinngs en dan ben ik meestal weer weg
Relaxquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
De Pet Shop Boys zijn toffer.
[afbeelding]
Hallo, wij zijn de Pet Shop Boys en we vinden Tori maar saai. Homo's, die zijn pas tof.
Ok. Ik vat hemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.
Kutmuziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
De Pet Shop Boys zijn toffer.
[afbeelding]
Hallo, wij zijn de Pet Shop Boys en we vinden Tori maar saai. Homo's, die zijn pas tof.
Jij heiden, jij. Ik kan wel merken dat jij niet in de eighties bent opgegroeid.quote:
Ik ben gelukkig maar 2,5 jaar in de jaren '80 opgegroeid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
Jij heiden, jij. Ik kan wel merken dat jij niet in de eighties bent opgegroeid.
Tom, waarom heb je niet meegedaan aan de user verkiezingen?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:37 schreef Dizer het volgende:
Tom, waarom heb je niet meegedaan aan de user verkiezingen?
Je weet niet wat je hebt gemist. Madonna, Micheal Jackson toen ie nog zwart was, Duran Duran, Toto, Pet Shop Boys.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig maar 2,5 jaar in de jaren '80 opgegroeid.
Toen dat op tv was hadden wij geen kabel. Ik ben opgegroeid met nagesynchroneerde series op duitse zenders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben opgegroeid met Irene Moors & de Smurfen en Spice Girls. Ha! Beat that!
Telekidsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben opgegroeid met Irene Moors & de Smurfen en Spice Girls. Ha! Beat that!
Hahahhahahahaha.quote:
Tukkers.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef QyRoZ het volgende:
Toen dat op tv was hadden wij geen kabel. Ik ben opgegroeid met nagesynchroneerde series op duitse zenders.
Duitse Knight Rider was coolquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha.
Nee, sorry..
[..]
Tukkers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |