Ik vond hem ook wel goed bedacht. Niet erg aardig en zo, maar je weet wel precies waar het op staat.quote:
Goede peptalk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef Lucille het volgende:
Samenvatting:
1) Je relatie is niks
2) Je maakt het uit
3) Hij heeft er ook geen zin meer in
4) Je mist hem
Peptalk:
1) Het is uit, over
2) Move on.
3) Het kan alleen maar beter en de zomer komt eraan!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef Lucille het volgende:
Samenvatting:
1) Je relatie is niks
2) Je maakt het uit
4) Je mist hem
Peptalk:
1) Het is uit, over
2) Move on.
Ja vooral volstoppen met chocola en een liter chocolade vanille ijs daar zul je veel aandacht mee trekken van de mannen..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:55 schreef Lempicka het volgende:
Mannen.. als ze echt van je houden, dan geven ze je alles wat je nodig hebt. Dus uitmaken was een goed idee!
En nu de deur uit! een doos dure bonbons kopen en met een film met je favoriete lekkertje in de hoofdrol en een dekbedje op de bank gaan zitten.
Morgen schijnt de zon weer, en er zijn heel veel leuke mannen.
quote:
Meisje, plz...stort je niet in een wanhoop waarin je weer een niet leuke relatie krijgt. Tuurlijk zijn er ook goede dingen aan hem, maar zoals ik lees ook veel slechte. Wees even een tijdje lekker vrijgezel, kijk goed om je heen en zié dat er nog echt veel leuke jongens om je heen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:56 schreef Ikke001 het volgende:
Toen hij me achterna zat was hij nochtans niet bang in het donker, heeft maar 2 maanden achter men gat gelopen voor ik wilde.
Maar dat hij me niet trg wil, dat weet ik dus ook niet. Toen we elkaar zaterdag terug zagen kon hij me zelfs niet eens aankijken, hij verteld aan vrienden dat hij me nog steeds graag ziet en dat we er wel weer te boven komen, hij heeft wel even lief gedaan tegen mij ook en dan weer dit...
Ksnap het gewoon niet meer...
Bedanktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:58 schreef Grumbellll het volgende:
* Grumbellll geef aandacht Ikke001.
Meid, sterk in je schoenen blijven staan, niks van je exen aantrekken en proberen om een nieuwe pad te belopen en op zoek gaan naar een nieuw vriendje.
En als die banger is in het donker, kan je nu toch ook vragen om een wandeling
Heb je dit gevonden op Google???quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij...
Ik neem altijd graag de hand van een meid die het moeilijk heeft,
samen doorstaan we de barre winters en de wanhopige tijden,
Ik zal je troosten en zal door je haren strelen als ze weer voor je ogen zitten,
's morgens zal ik je trakteren op een goddelijk ontbijt
en je teder betasten totdat je weer rustig in m'n armen in slaap valt,
op een bed van rozeblaadjes, zal ik je knuffelen en teder betasten
zodat onze lichamen beiden versmelten in een zee van liefde,
en zal ik een wandelingetje met je maken door het donkere bos,
Als het middernacht is zal ik toeslaan als een hongerige wolf en
laat ik je verdeeld en verdorven achter bij de karnivoren van de nacht.
Ik zal je altijd liefhebben, met heel m'n hart en ziel,![]()
![]()
Jij hebt het over betasten in een topic waarin een meisje denkt aan haar ex?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Neem een voorbeeld aan mij...
Ik neem altijd graag de hand van een meid die het moeilijk heeft,
samen doorstaan we de barre winters en de wanhopige tijden,
Ik zal je troosten en zal door je haren strelen als ze weer voor je ogen zitten,
's morgens zal ik je trakteren op een goddelijk ontbijt
en je teder betasten totdat je weer rustig in m'n armen in slaap valt,
op een bed van rozeblaadjes, zal ik je knuffelen en teder betasten
zodat onze lichamen beiden versmelten in een zee van liefde,
en zal ik een wandelingetje met je maken door het donkere bos,
Als het middernacht is zal ik toeslaan als een hongerige wolf en
laat ik je verdeeld en verdorven achter bij de karnivoren van de nacht.
Ik zal je altijd liefhebben, met heel m'n hart en ziel,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:53 schreef Lucille het volgende:
Samenvatting:
1) Je relatie is niks
2) Je maakt het uit
4) Je mist hem
Peptalk:
1) Het is uit, over
2) Move on.
Tuurlijk niet, dat is m'n gevoel wat spreektquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef Big_M het volgende:
[..]
Heb je dit gevonden op Google???![]()
Ontopic:
Strekte, en later zul je zien dat deze keuze niet zo slecht was!
Echt, vooral zulke dingen op MSN bespreken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:52 schreef Ikke001 het volgende:
Hij is nu blijkbaar online, moet nog niet werken i guess, kzou maar best van MSN blijven zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |