quote:
Wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat ben ik vrolijk vandaag..ondanks wat er gisteren is gebeurd
Of bedoel je de nieuwe zeebeving?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:05 schreef Zhenar het volgende:
Ja, wat?
quote:De Geliefden
Deze kaart verwijst aan de ene kant naar een grote liefdeservaring, en houdt ons aan de andere kant voor dat zo'n stap met een noodzakelijke beslissing samen dient te gaan. Ze kan ook voor een beslissing staan die niets met de liefde heeft te maken, en in dat geval betekent De Geliefden dat we deze beslissing met heel ons hart zullen moeten nemen zonder achterdeurtjes open te houden. In ons werk zullen we tot een duidelijke keuze moeten komen en ons innerlijk voorbehoud laten varen. Op het niveau van bewustzijn geeft De Geliefden aan dat we ons van onze mogelijkheden bewust worden wanneer we ons bewust beperken en achter een gedane keuze blijven staan. Alleen wanneer we zonder compromissen een beslissing nemen en ons eraan houden, vinden we de weg naar een gelukkig stemmende ervaring. Ten aanzien van persoonlijke relaties staat deze kaart voor een grote liefde die ons diep raakt.
Toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal
Wat ben ik vrolijk vandaag..ondanks wat er gisteren is gebeurd
Ja en wat mij het meeste opviel is dat het op tweede paasdag was terwijl de eerste op tweede kerstdag wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Is er nou ook weer een tsunami geweest? Ik ben net thuis en heb me nog niet ingelezen.
Oeh, passend zeg!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
Dat tarot vind ik maar eng Zhenar
Lees dan wat er bij mij hoort:
[..]
Dat is wel raar ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en wat mij het meeste opviel is dat het op tweede paasdag was terwijl de eerste op tweede kerstdag was
Maar hij was wel veel minder erg gelukkig geloof ik.
Oh, ja ik heb alleen gisterenavond een stukje op het nieuws gezien, ik dacht dat het wel meevielquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja!
Maar we weten nog niet hoe erg het is, toch? De golven moeten Sumatra nog bereiken geloof ik.
Ja he?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
Maar het blijft natuurlijk creepy als de spijker op de kop wordt geslagen.
Beter vroeg dan laat?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
5.
Ik ben al begonnen aan de OP van Topic250 en het zal iets spectucaleers worden! Het enige wat ik van jullie vraag is een beetje hulp op het gebied van informatie en zo. Wie zijn de vaste users? Ik heb staan: BVO, Christine, Tania18, MissBliss, babette21, haagse_elfje, bar_rel, Zhenar, Tom_Tom-, Sevansational, Duiveltja, _ELMaikel_, Orginial, Nano, timbob, Bupatih, Dada, Timmai, Skaai, PeRi, mark_03, Dizer en Static. Mis ik iemand? Of zijn er mensen die eigenlijk geen vaste users hiertussen?
Ik vind Rotterdam ook verschrikkelijk. Maar ik ben dan ook van oorsprong Amsterdammer, dus dan mag het.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ik wou graag een aantal dingen mededelen
3.
Rotterdam is een klote stad. Stomme OV verbiendingen en ook nog eens stomme mensen die daarrondlopen (met name de hangjongeren) Sorry Beev, jij behoort tot de goeie danen echt, de vijandigheid ligt daar voor het plukken!! Geef me veel liever Amsterdam of Utrecht
Toetatoet staat er niet bij!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:17 schreef Dizer het volgende:
5.
Ik ben al begonnen aan de OP van Topic250 en het zal iets spectucaleers worden! Het enige wat ik van jullie vraag is een beetje hulp op het gebied van informatie en zo. Wie zijn de vaste users? Ik heb staan: BVO, Christine, Tania18, MissBliss, babette21, haagse_elfje, bar_rel, Zhenar, Tom_Tom-, Sevansational, Duiveltja, _ELMaikel_, Orginial, Nano, timbob, Bupatih, Dada, Timmai, Skaai, PeRi, mark_03, Dizer en Static. Mis ik iemand? Of zijn er mensen die eigenlijk geen vaste users hiertussen?
Graag gedaan hoor, alleen je zal waarschijnlijk met ZOWIEE moeten blijven stemmen want als je MissFok! wordt, sta je bekend als ZOWIEEquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Beter vroeg dan laat?![]()
![]()
Mja, ik weet niet of ik met MissBliss of ZOWIEE blijf posten maar ja zó belangrijk is dat niet
En Sevansational heb ik nog nooit van gehoord![]()
Oh en thanks voor je stem
Nee, ik was even wat anders aan het doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn jullie allemaal opeens stil
Zo erg was mijn post niet, toch?
Whehe, ik ga er niet vanuit hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, alleen je zal waarschijnlijk met ZOWIEE moeten blijven stemmen want als je MissFok! wordt, sta je bekend als ZOWIEE
Rotterdam =quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam ook verschrikkelijk. Maar ik ben dan ook van oorsprong Amsterdammer, dus dan mag het.![]()
[..]
Toetatoet staat er niet bij!
En Skaai en PeRi worden wel erg gemakkelijk in de ShowChat-familie opgenomen vind ik. Is er geen ontgroeningsprocedure?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |