Nou ja, relatief dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Q is keitof.
Ik heb je weleens voorbij zien vliegen heur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pfff gelukkig maar
Ik ken peri en skaai al maar zij mij niet denk ik
Niemand is zo tof alsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeleken met Tori.
Hehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Hi, my name is Tori Amos and I'm tof."
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:25 schreef PeRi het volgende:
Ik vind mezelf trouwens geen vaste SHO SC user DIzer. Ik roep alleen af en toe wat onzinngs en dan ben ik meestal weer weg
Relaxquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
De Pet Shop Boys zijn toffer.
[afbeelding]
Hallo, wij zijn de Pet Shop Boys en we vinden Tori maar saai. Homo's, die zijn pas tof.
Ok. Ik vat hemquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.
Kutmuziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:33 schreef QyRoZ het volgende:
De Pet Shop Boys zijn toffer.
[afbeelding]
Hallo, wij zijn de Pet Shop Boys en we vinden Tori maar saai. Homo's, die zijn pas tof.
Jij heiden, jij. Ik kan wel merken dat jij niet in de eighties bent opgegroeid.quote:
Ik ben gelukkig maar 2,5 jaar in de jaren '80 opgegroeid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:36 schreef QyRoZ het volgende:
Jij heiden, jij. Ik kan wel merken dat jij niet in de eighties bent opgegroeid.
Tom, waarom heb je niet meegedaan aan de user verkiezingen?quote:
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:37 schreef Dizer het volgende:
Tom, waarom heb je niet meegedaan aan de user verkiezingen?
Je weet niet wat je hebt gemist. Madonna, Micheal Jackson toen ie nog zwart was, Duran Duran, Toto, Pet Shop Boys.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig maar 2,5 jaar in de jaren '80 opgegroeid.
Toen dat op tv was hadden wij geen kabel. Ik ben opgegroeid met nagesynchroneerde series op duitse zenders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben opgegroeid met Irene Moors & de Smurfen en Spice Girls. Ha! Beat that!
Telekidsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben opgegroeid met Irene Moors & de Smurfen en Spice Girls. Ha! Beat that!
Hahahhahahahaha.quote:
Tukkers.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef QyRoZ het volgende:
Toen dat op tv was hadden wij geen kabel. Ik ben opgegroeid met nagesynchroneerde series op duitse zenders.
Duitse Knight Rider was coolquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahahhahahahaha.
Nee, sorry..
[..]
Tukkers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |