Ff kijken dan maarquote:Op maandag 28 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Geloof het wel..
Oh, we kunnen stemmen!!!
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Woont Harry in je buurtquote:
Hopen dat ik daartussen zitquote:De vier vrouwen en de vier heren met de meeste stemmen zullen op 6 april bekend worden gemaakt.
De jury zal de uiteindelijke winnaars kiezen en wie dat zijn zal op 7 april bekend gemaakt worden op het forum en de FP.
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggenquote:
We zullen het 6 april zien, we zullen het 6 april zienquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Whazzaaaaaaaaap?
Whaazaaa Zhenarquote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Whazzaaaaaaaaap?
Gestemd.quote:
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Whaazaaa Zhenar
Ik heb seizoen 2 van Buffy besteld!!
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las het. Way to go!!! Dat is echt een vet seizoen!!!
Én Waarom dan ?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)
En als bar_rel klaar is met z'n Buffy collectie, dan raad ik 'm de Friends collectie aanquote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar seizoen 3 is wel het aller aller vetst (vind ik)
Seizoen twee heeft gewoon een toffe langlopende verhaallijn (en de introductie van Spike en Drusilla!)quote:
Die is nu maar 9,99 bij FRS he per 8 afleveringen ofzo, dus dan kost het je 25 euro voor één seizoenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En als bar_rel klaar is met z'n Buffy collectie, dan raad ik 'm de Friends collectie aan
Oeh Oehquote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Seizoen twee heeft gewoon een toffe langlopende verhaallijn (en de introductie van Spike en Drusilla!)
Seizoen drie heeft een (IMO) nog toffere langlopende verhaallijn en... FAITH!!!![]()
[afbeelding]
Ik vond 4 ook erg leuk eigenlijk! Alleen Riley is zo lame.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oeh Oehklinkt leuk
Maar 4 is weer minder hé? maar ja ik wil ze wel allemaal hebbengelukig bne ik bijna jarig, dus kan ik 3 en 4 kopen
!
!
Ik kan niet wachten, alleen jammer dat ik nu nog maar 4 afleveringen heb om tekijken en dan moet wachten tot seizoen 2 die pas over 1 week wordt geleverdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond 4 ook erg leuk eigenlijk! Alleen Riley is zo lame.
Persoonlijk vond ik seizoen 6 niet zo. Dat is zo'n depri seizoen... Maar nog steeds hoogstaande televisie, dat wel!
Klopt, heeft ook heel wat Grammys gewonnen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn muzikale tiptop3 van deze week!
2. John Mayer. In Amerika al groot en in NL is nu z'n single Daughters uit.
Ja, ik geloof het wel. Hij maakt echt prima muziek.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef Duiveltja het volgende:
Klopt, heeft ook heel wat Grammys gewonnen toch?
Your body is een wonderlandquote:Op maandag 28 maart 2005 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn muzikale tiptop3 van deze week!
John Mayer.
Ohja, die ken ik ookquote:
Geweldige zanger ook idd. Als je van zulke muziek houdt; The 4 of us. Geweldige band ookquote:Op maandag 28 maart 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, die ken ik ook
Zit nu Jack Johnson te luisteren. Ook wel een aanrader
Ik zoek ze ff opquote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geweldige zanger ook idd. Als je van zulke muziek houdt; The 4 of us. Geweldige band ook!
Dus je doet zelf niet mee?quote:
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:15 schreef PeRi het volgende:
Ja. Daar ben ik geweest. Jij toch ook?
Nope ik heb tot nu toe nergens wat kunnen vinden daarover. Helaasch.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet jij al of dat ergens is uitgekomen als CD ofzo? Omdat het werd opgenomen.
Waarom wat is er gebeurd?quote:
Ik moet websites makenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik moet websites maken
5 stuks
en ik moet opdrachten doen voor 6 april die niet lukken
en alles moet NU af!
nou heb ik een jaar lang geen ene kut te doen en dan moet alles in 1 keer...
en websites maken is gewoon oerdom werk
Fedussie?quote:
ja maar het moet wel allemaal nu.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fedussie?
Toch gaat het wel goedkomen denk ik hoorje moet er weer even inkomen denk ik
Dan heb ik maar 1 tip: Fok afsluiten en aan de slagquote:
Maar dat is moelijk hoor !quote:Op maandag 28 maart 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 tip: Fok afsluiten en aan de slag![]()
Praat ABNquote:Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef timbob het volgende:
Ja mar 't is toch mooier een volkslied mit een verleden...
Loat wij daor noe neet veur weglopen. want dan mut al die Drenten ok nog weer een neij varsie uut de kop leren. En ik ebbe 't vermoeden dat een ieleboel Drenten best wel wies bint mit wat wij hebt. Ik bedoele die van J.J.U. Mar dan in de zeuven varianten. Ik ebbe daor wel fedussie in....
vertrouwen / geloof
Ik heb er geen één gevondenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat gaan we trouwens langzaam vandaag
Is iederen nog eieren aan het zoeken ofzo
Bij mij werden ze niet eens verstoptquote:
De paashaas komt overal in het land hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 21:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij mij werden ze niet eens verstopt
Nou niet bij mijquote:Op maandag 28 maart 2005 21:38 schreef Nano het volgende:
[..]
De paashaas komt overal in het land hoor![]()
Dat is raar!Heb je wel een mooie tekening gemaakt of heb je hem wel meegeholpen met eitjes schilderen?quote:
Ey groei eens opquote:Op maandag 28 maart 2005 21:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is raar!Heb je wel een mooie tekening gemaakt of heb je hem wel meegeholpen met eitjes schilderen?
Nano, waarom heb jij geen fotoboekje?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
In Brabant en Limburg hadden ze trouwens bavaria bierkratjes verstopt.
Daar heb ik er ook nog geen van gevonden.
Oh,heb ik nog geen tijd voor genomen om te maken.Dat doe ik nog wel een keerquote:Op maandag 28 maart 2005 21:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Nano, waarom heb jij geen fotoboekje?![]()
Ik heb vandaag de paashaas nog voorbij zien hupsen.Een jongen had een hazenpak aangedaan en hupste vrolijk door de winkelstraatquote:
slaap lekker schatquote:
Wat is er met je tim?quote:
Leg uit ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |