Wat een stomme reden zegquote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
MissBliss staat wel mooier ja..
Al ben ik nu de enige met de naam helemaal in hoofdletters..
Alleen daarom zal een finale BVO - ZOWIEE al mooi staan..
Ga maar naar FB.quote:
Heeft skiczukie dat gedaan?quote:
Jaquote:
Mja, ik denk dat ik gewoon regelmatig ga afwisselen ofzo, ik vind het ook zo zonde van ZOWIEEquote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
MissBliss staat wel mooier ja..
Al ben ik nu de enige met de naam helemaal in hoofdletters..
Alleen daarom zal een finale BVO - ZOWIEE al mooi staan..
Leuk, leuk, leuk zegquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Hij heeft het eerste couplet van mijn tekst ingezongen
Daar gaat het niet omquote:
ZOWIEE is dan ook een mooie naamquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik gewoon regelmatig ga afwisselen ofzo, ik vind het ook zo zonde van ZOWIEE
Mooi vrouw geworden hequote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik zag die van The Nanny in het vorige topic?
Niet zonde van de naam maar van het account.quote:
allebeiquote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet zonde van de naam maar van het account.
Ja idd dat arme poesjequote:
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorquote:
Google enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef Orginial het volgende:
Dat mens van The Nanny.Iemand een idee hoe Franny Fine eruitziet nu?
Net of mijn naam zo super is.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorik kon niks verzinnen bij het registreren.
Bupa! waar slaat die naam eigelijk op ?quote:
Hij is iig niet in capsquote:
Hoewel dat makkelijk terug te vinden is in lijstjes enzoquote:
wat is een ZOWIEE eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorik kon niks verzinnen bij het registreren.
Zowie is een kat die inmiddels dood is. ZOWIEE was de username die ik daarvan gemaakt heb.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Fotoboek van ZOWIEE
Dit is toch zeker een kloon van Croupouque of ben ik gek?
Staat in mijn fotoboekquote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bupa! waar slaat die naam eigelijk op ?![]()
Ok, ik dacht het alquote:Op zondag 27 maart 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Croupouque post vaak bij zijn kloon in het fotoboek
Hilbert ja.quote:
De hond van m'n oma heet ook Zowie, maar ik geloof dat ze 't als Zoë bedoeld heeftquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zowie is een kat die inmiddels dood is. ZOWIEE was de username die ik daarvan gemaakt heb.
dat is zoquote:Op zondag 27 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:Vind ik nou oudere vrouwen mooi, of lijkt dat maar zo?
Da's toch niet erg hè?quote:
Oh-my-God it`s Chandler Bing.. IEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind d'r wel wat van Maggie Wheeler hebben, Janice (Oh my God, Chandler Bing) van Friends hebben
Zit je ermee??quote:Op zondag 27 maart 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toch niet erg hè?
Fran Descher.
Kristin Davis.
Niet bepaald jonge vrouwen
Eens isquote:
Nieuwe serie op tv:quote:Op zondag 27 maart 2005 18:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eens is![]()
Hoe oud was jij ook al weer
Niet mee eensquote:
Fuck, 1 jaar te oudquote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind 2/3 jaar ouder ofzo erg okay, maar veel meer hoeft niet wmb.!
Haha het word echt erg hequote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nieuwe serie op tv:
Desperate ELMaikel
en 7 of 8quote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind 2/3 jaar ouder ofzo erg okay, maar veel meer hoeft niet wmb.!
Dat zegt ze toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet mee eens
Iets jongere fietsen of fietsen die even oud zijn, zijn niet zo goed om het op te leren
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet mee eens
Iets jongere fietsen of fietsen die even oud zijn, zijn net zo goed om het op te leren
21....pas jarig geweestquote:Op zondag 27 maart 2005 18:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eens is![]()
Hoe oud was jij ook al weer
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?quote:
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snaptquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
We schelen maar 5jaar daten ??quote:
ja en me dan nog geeeneens feliciterenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msn
![]()
Ooh echt wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja en me dan nog geeeneens feliciteren![]()
![]()
Oké, 1-0.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snapt
*Bewijs inmiddels laten zien heeftquote:
Nee gezelig daten eigelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*Bewijs inmiddels laten zien heeft![]()
Ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry
Is ut nou weer goed?
1-0quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan daarna zitten we gezelig op de bank te genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar bovenquote:
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel vanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan zitten we gezelig op de bank genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar boven![]()
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel van)
maar als we naar mijn huis gaan kunnen we niet naar boven want ik woon helemaal boven![]()
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaasquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?
LOL @ smilliequote:
Kan je net zo goed op het strand gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijn![]()
Woon je in de buurt van het strand dan ?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op het strand gaan zitten
Ik noem dat geen meet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaas![]()
5 min lopen ervandaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het strand dan ?![]()
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actiequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versierenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Met een plastic schepjequote:Op zondag 27 maart 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ga je dan eindelijk zandkastelen bouwen
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versieren
quote:
Zitten al teveel hotels bij mij in de buurt dus dat wordt gezellig in de zomer....nu zie ik er al veel trouwensquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
om drie uur snachts zou dat toch wel gaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
Je kraakt mn strand af, ben net zo blij dat ik bij het strand woonquote:Op zondag 27 maart 2005 18:42 schreef babette21 het volgende:
* vlucht altijd richting Kijkduin.....:D
't strand van Scheveningen is zo ontzettend niet leuk.......
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....quote:Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
om drie uur snachts zou dat toch wel gaan
Duits breezer tuig dat klinkt echt engquote:Op zondag 27 maart 2005 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaja......ooit.....heb ik daar nou aan.....
![]()
Scheisse, meine Breezer is leer!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duits breezer tuig dat klinkt echt eng
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooitquote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.
Hij is een puber.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef Zhenar het volgende:
_ElMaikel_, ben je loops ofzo? Bronstig? :p
Nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooit
Jij niet zeker met je 19quote:
Ik ontken ook niks.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
en vrouwen zijn sowieso al verder als je het vergelijkt met een jongen van hun leeftijd
Het was niet agressief ofzo hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat is nou een echt voorbeeld van een puberreactie
Alsof alle pubers agressief reageren!quote:
Jijquote:
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeurquote:
Dat komt omdat ik mee kan praten met volwassenen enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
Hij is gewoon ontzettend wijs voor zijn leeftijdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Stel taalpuristen, zolang jullie me snappen, niet zeuren.
Buup, ik dacht dat jij al een volwassen stoere ruige kerel was
Maar niet dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Is Bupa niet stoer en ruig??quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Ruig welquote:
En nu je toetsenbord schoonmaken!!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*spuugt lachend zijn koffie uit op het toetsenbord*
Ik?![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*spuugt lachend zijn koffie uit op het toetsenbord*
Ik?![]()
![]()
Niet altijd waarquote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
en vrouwen zijn sowieso al verder als je het vergelijkt met een jongen van hun leeftijd
Als je het hebt over havo en vwo-meisjes welquote:
Hela!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je het hebt over havo en vwo-meisjes wel
Zie je wel dat je een stoere vent bent. Ondanks je leeftijd. hihi.quote:
Uhuh!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een stoere vent bent. Ondanks je leeftijd. hihi.
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Uhuh!
Bupa is stiekem ruig en stoer![]()
Maar dat weet hij zelf nog niet
Paazhaaz.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef hitch-hiker het volgende:
Pazen is cool
niksan komt ook niet, dus.....quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.![]()
0,3pakt een hamer en slaat zo hard op Skaai ze kop dat tie sterretjes ziet en zegt daarna mooi he die hemel met die sterretjes:)))))))))quote:
* quote opslaat*quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Uhuh!
Bupa is stiekem ruig en stoer![]()
Maar dat weet hij zelf nog niet
Kan ie zijn tattoo showenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:14 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
0,3pakt een hamer en slaat zo hard op Skaai ze kop dat tie sterretjes ziet en zegt daarna mooi he die hemel met die sterretjes:)))))))))
quote:
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?quote:
Heeft ie een tattoo?quote:
Ik neem mijn lieve woorden terug hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?
Ik zal jouw mind wel changenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?
Kap es, met je kut irc scripts.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef hitch-hiker het volgende:
Coole mensen hebben geen meetings nodig![]()
quote:
Wat hitch-hiker zegt:quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem mijn lieve woorden terug hoor.
WAAROM
quote:Coole mensen hebben geen meetings nodig
Oeh!quote:
Flauw hoor.quote:
nee dat ga je nietquote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kap es, met je kut irc scripts.
Ik ga gemeen doen hoor!
En die gekkebekkenfoto's van eerst uit z'n fotoboek waren gewoon actieshots van een slachtoffer tijdens de seks.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Bupa eigenlijk gewoon een 70-jarige pedofiel is.
40-jarige eskimoquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee dat ben ikquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon zoquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En die gekkebekkenfoto's van eerst uit z'n fotoboek waren gewoon actieshots van een slachtoffer tijdens de seks.
navel, kont, arm, borst, bovenbeen, linkerdij en in mijn nekquote:
jaaaaaaa......quote:
Hoe weet je dat dan.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gewoon zo
Ik heb het gewoon niet zo op meetings.
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gewoon zo
Ik heb het gewoon niet zo op meetings.
Nee. Dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan.
Ooit een meeting gehad?
*in oor fluistert*quote:
*zenuwachtig lacht*quote:
Hou je mond ja?quote:Op zondag 27 maart 2005 19:26 schreef hitch-hiker het volgende:
Of voor 19 jarige meisjes die verkering zoeken![]()
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*zenuwachtig lacht*
hihi.
Maar toch heb je me nog niet van gedachten veranderd.
Nah!! Da's niet eerlijkquote:
Change je mind dan!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nah!! Da's niet eerlijk
Ik had me er al helemaal op verheugd enzo!!
quote:
Ligstoel.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:42 schreef Skaai het volgende:
Wat is een chaise longue??
Wat liefquote:Op zondag 27 maart 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
Om ZOWIEE op te vrolijken
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Oke. Ja ik lees een boek, en dat wijf ligt nu te bevallen op een chaise longuequote:
Nietes.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:06 schreef PeRi het volgende:
Buup, je avatar is non-Bupa like.
Ik had het topic al eerder bedacht, maar nog nooit geopend.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:07 schreef PeRi het volgende:
Je hebt dus naar me geluisterd toen ik je aan de slag stuurde voor de laatste TTT
Ja, maar...ik vind het fantastischquote:
Zeg nou gewoon dat je naar me geluisterd hebt. Dan is mijn ego ook weer gestreeld.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het topic al eerder bedacht, maar nog nooit geopend.
Jaja, oke nu weer genoeg gespamdquote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar...ik vind het fantastisch
Hij heeft mijn sontekst 'ingerapt'.
*streelt Peri's ego*quote:Op zondag 27 maart 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je naar me geluisterd hebt. Dan is mijn ego ook weer gestreeld.![]()
Helemaal nietquote:
haha die mp3 wel een beetje agressief hoorquote:
Erg mooi gedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 20:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha die mp3 wel een beetje agressief hoor
En welke users gaan er schuil achter Bange Hans & Ban B danquote:
Helemaal wel en ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 27 maart 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal niet
Ik reageer gewoon op jou.
Zeg, maakt het uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg wat wordt het nou? ZOWIEE of MissBliss?
Ik heb nog geen keuze gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.. was alleen maar een vraag
Weet ik veel.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En welke users gaan er schuil achter Bange Hans & Ban B dan
Toch wel?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Helemaal wel en ik maakte maar een grapje
Eens isquote:
Terugkrabbenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Skaai het volgende:
Ik haat mijn kat.
Schijterige sukkel is het, met zijn scherpe nagels.
Mijn vingers hebben het net overleefd, het waren bijna plakjes.
ZOWIEEquote:
Moet ik eerst mijn nagels laten groeienquote:
Mail ze, of stel het morgen voorquote:Op zondag 27 maart 2005 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wanneer gaan wij van showchat eens allemaal langs bij fokradio!?
Dan moet ik gaan luisterenquote:
Jou jeugd is nog bezig man! Je bent pas 16quote:Op zondag 27 maart 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh mijn jeugd ! Het komt allemaal terug![]()
Bij mijn jeugd zie ik die periode van 0 tot 10quote:Op zondag 27 maart 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jou jeugd is nog bezig man! Je bent pas 16![]()
quote:
Alfred J. Kwakquote:Op zondag 27 maart 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de tv progamma's waren toen nog tof![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb nog geen foto's van haar gezien in haar fotoboek.
Of bedoelde je dat niet?![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Bupa, je begint het te verliezen.... dat was niet grappig
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga uitloggen. Voorgoed.
Fok! heeft geen zin meer voor mij.
Doei Dizer.
quote:
huilliequote:Op zondag 27 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Doei Dizer.
Nee niet doen... doe het niet.. alsjeblieft! Ik meende er niks van..quote:Op zondag 27 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Doei Dizer.
*passmailer gebruikt*quote:
huiliequote:Op zondag 27 maart 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee niet doen... doe het niet.. alsjeblieft! Ik meende er niks van..
Wij kunnen niet zonder je
David de Boskabouterquote:Op zondag 27 maart 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
of [afbeelding]
en [afbeelding]
of [afbeelding]
En natuurlijk [afbeelding]![]()
Er staat een fotoquote:Op zondag 27 maart 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
Je bent het echt kwijt.. zelfs dit is niet grappigquote:
Samurai Pizza Cats zou nu ook nog wel aanslaan denk ik geweldig was datquote:Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
David de Boskabouter
Samurai Pizza Cats![]()
![]()
Niels Holggerson
![]()
![]()
je vergeet:quote:Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*passmailer gebruikt*
*fotoboek op slot zet*
*icoon weghaalt*
Ey slome ben je nu nog niet wegquote:Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*passmailer gebruikt*
*fotoboek op slot zet*
*icoon weghaalt*
Niels Holgerson was toch wel één van mijn favo tekenfilmsquote:Op zondag 27 maart 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Samurai Pizza Cats zou nu ook nog wel aanslaan denk ik geweldig was dat![]()
met die droge vertellerquote:Op zondag 27 maart 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Samurai Pizza Cats zou nu ook nog wel aanslaan denk ik geweldig was dat![]()
Met dat kind en zijn moeder.. elke keer als ze uit de ovens geschoten werdenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:53 schreef timbob het volgende:
[..]
met die droge verteller
ja, dat was echt grappig
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Elke 10 topics komt er weer zo'n nostalgie-pagina
tjah...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ik zo tegen je praten op msn
ben je al weg
Dat liedje was altijd zo mooi en toen al die vogels kuikens kregenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niels Holgerson was toch wel één van mijn favo tekenfilms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |