dat is zoquote:Op zondag 27 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:Vind ik nou oudere vrouwen mooi, of lijkt dat maar zo?
Da's toch niet erg hè?quote:
Oh-my-God it`s Chandler Bing.. IEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind d'r wel wat van Maggie Wheeler hebben, Janice (Oh my God, Chandler Bing) van Friends hebben
Zit je ermee??quote:Op zondag 27 maart 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toch niet erg hè?
Fran Descher.
Kristin Davis.
Niet bepaald jonge vrouwen
Eens isquote:
Nieuwe serie op tv:quote:Op zondag 27 maart 2005 18:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eens is![]()
Hoe oud was jij ook al weer
Niet mee eensquote:
Fuck, 1 jaar te oudquote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind 2/3 jaar ouder ofzo erg okay, maar veel meer hoeft niet wmb.!
Haha het word echt erg hequote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nieuwe serie op tv:
Desperate ELMaikel
en 7 of 8quote:Op zondag 27 maart 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind 2/3 jaar ouder ofzo erg okay, maar veel meer hoeft niet wmb.!
Dat zegt ze toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet mee eens
Iets jongere fietsen of fietsen die even oud zijn, zijn niet zo goed om het op te leren
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet mee eens
Iets jongere fietsen of fietsen die even oud zijn, zijn net zo goed om het op te leren
21....pas jarig geweestquote:Op zondag 27 maart 2005 18:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eens is![]()
Hoe oud was jij ook al weer
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?quote:
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snaptquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
We schelen maar 5jaar daten ??quote:
ja en me dan nog geeeneens feliciterenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msn
![]()
Ooh echt wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja en me dan nog geeeneens feliciteren![]()
![]()
Oké, 1-0.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snapt
*Bewijs inmiddels laten zien heeftquote:
Nee gezelig daten eigelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*Bewijs inmiddels laten zien heeft![]()
Ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry
Is ut nou weer goed?
1-0quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan daarna zitten we gezelig op de bank te genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar bovenquote:
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel vanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan zitten we gezelig op de bank genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar boven![]()
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel van)
maar als we naar mijn huis gaan kunnen we niet naar boven want ik woon helemaal boven![]()
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaasquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?
LOL @ smilliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |