En nu je toetsenbord schoonmaken!!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*spuugt lachend zijn koffie uit op het toetsenbord*
Ik?![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*spuugt lachend zijn koffie uit op het toetsenbord*
Ik?![]()
![]()
Niet altijd waarquote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
en vrouwen zijn sowieso al verder als je het vergelijkt met een jongen van hun leeftijd
Als je het hebt over havo en vwo-meisjes welquote:
Hela!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je het hebt over havo en vwo-meisjes wel
Zie je wel dat je een stoere vent bent. Ondanks je leeftijd. hihi.quote:
Uhuh!quote:Op zondag 27 maart 2005 19:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een stoere vent bent. Ondanks je leeftijd. hihi.
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Uhuh!
Bupa is stiekem ruig en stoer![]()
Maar dat weet hij zelf nog niet
Paazhaaz.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef hitch-hiker het volgende:
Pazen is cool
niksan komt ook niet, dus.....quote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.![]()
0,3pakt een hamer en slaat zo hard op Skaai ze kop dat tie sterretjes ziet en zegt daarna mooi he die hemel met die sterretjes:)))))))))quote:
* quote opslaat*quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Uhuh!
Bupa is stiekem ruig en stoer![]()
Maar dat weet hij zelf nog niet
Kan ie zijn tattoo showenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kijk, alsie nou naar die meet komt he, kunnen we het bevestigen.![]()
Natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:14 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
0,3pakt een hamer en slaat zo hard op Skaai ze kop dat tie sterretjes ziet en zegt daarna mooi he die hemel met die sterretjes:)))))))))
quote:
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?quote:
Heeft ie een tattoo?quote:
Ik neem mijn lieve woorden terug hoor.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?
Ik zal jouw mind wel changenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom niet. Change je dan nog steeds je mind?
Kap es, met je kut irc scripts.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef hitch-hiker het volgende:
Coole mensen hebben geen meetings nodig![]()
quote:
Wat hitch-hiker zegt:quote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem mijn lieve woorden terug hoor.
WAAROM
quote:Coole mensen hebben geen meetings nodig
Oeh!quote:
Flauw hoor.quote:
nee dat ga je nietquote:Op zondag 27 maart 2005 19:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Kap es, met je kut irc scripts.
Ik ga gemeen doen hoor!
En die gekkebekkenfoto's van eerst uit z'n fotoboek waren gewoon actieshots van een slachtoffer tijdens de seks.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Bupa eigenlijk gewoon een 70-jarige pedofiel is.
40-jarige eskimoquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee dat ben ikquote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon zoquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En die gekkebekkenfoto's van eerst uit z'n fotoboek waren gewoon actieshots van een slachtoffer tijdens de seks.
navel, kont, arm, borst, bovenbeen, linkerdij en in mijn nekquote:
jaaaaaaa......quote:
Hoe weet je dat dan.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gewoon zo
Ik heb het gewoon niet zo op meetings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |