Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?quote:
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snaptquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij Duiveltja's secretaresse?
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
21....pas jarig geweest
Ik ben nu ECHT volwassen![]()
We schelen maar 5jaar daten ??quote:
ja en me dan nog geeeneens feliciterenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja dat had je pas nog gezegt op msn
![]()
Ooh echt wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja en me dan nog geeeneens feliciteren![]()
![]()
Oké, 1-0.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Sinds jij de meest vanzelfsprekende dingen niet snapt
*Bewijs inmiddels laten zien heeftquote:
Nee gezelig daten eigelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*Bewijs inmiddels laten zien heeft![]()
Ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Nogmaals sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry
Is ut nou weer goed?
1-0quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja wat wil je doen.....naar de speeltuin?![]()
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan daarna zitten we gezelig op de bank te genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar bovenquote:
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel vanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Beetje dansen in een dure club daarna rijden we met mijn limo naar jou of naar mijn huis en dan zitten we gezelig op de bank genieten van een glaasje wijn en daarna gaan we naar boven![]()
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijnquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jou limo.......ok klinkt best goed (geloof er alleen niet zo veel van)
maar als we naar mijn huis gaan kunnen we niet naar boven want ik woon helemaal boven![]()
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaasquote:Op zondag 27 maart 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou toch een keer naar Scheveningen komen?
LOL @ smilliequote:
Kan je net zo goed op het strand gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijn![]()
Woon je in de buurt van het strand dan ?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op het strand gaan zitten
Ik noem dat geen meet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaas![]()
5 min lopen ervandaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het strand dan ?![]()
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actiequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versierenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Met een plastic schepjequote:Op zondag 27 maart 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ga je dan eindelijk zandkastelen bouwen
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versieren
quote:
Zitten al teveel hotels bij mij in de buurt dus dat wordt gezellig in de zomer....nu zie ik er al veel trouwensquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
om drie uur snachts zou dat toch wel gaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
Je kraakt mn strand af, ben net zo blij dat ik bij het strand woonquote:Op zondag 27 maart 2005 18:42 schreef babette21 het volgende:
* vlucht altijd richting Kijkduin.....:D
't strand van Scheveningen is zo ontzettend niet leuk.......
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....quote:Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
om drie uur snachts zou dat toch wel gaan
Duits breezer tuig dat klinkt echt engquote:Op zondag 27 maart 2005 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaja......ooit.....heb ik daar nou aan.....
![]()
Scheisse, meine Breezer is leer!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duits breezer tuig dat klinkt echt eng
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooitquote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.
Hij is een puber.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef Zhenar het volgende:
_ElMaikel_, ben je loops ofzo? Bronstig? :p
Nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooit
Jij niet zeker met je 19quote:
Ik ontken ook niks.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
en vrouwen zijn sowieso al verder als je het vergelijkt met een jongen van hun leeftijd
Het was niet agressief ofzo hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat is nou een echt voorbeeld van een puberreactie
Alsof alle pubers agressief reageren!quote:
Jijquote:
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeurquote:
Dat komt omdat ik mee kan praten met volwassenen enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
Hij is gewoon ontzettend wijs voor zijn leeftijdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Stel taalpuristen, zolang jullie me snappen, niet zeuren.
Buup, ik dacht dat jij al een volwassen stoere ruige kerel was
Maar niet dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Is Bupa niet stoer en ruig??quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Ruig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |