Kan je net zo goed op het strand gaan zittenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Op het dak kijken naar de sterren hemel kan ook leuk zijn![]()
Woon je in de buurt van het strand dan ?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:31 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan je net zo goed op het strand gaan zitten
Ik noem dat geen meet.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Kan dus niet want jij doet niet aan meetingen. Als jij naar Scheveningen komt is ut een mini-meet....dus helaas![]()
5 min lopen ervandaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van het strand dan ?![]()
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actiequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versierenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan lopen we ook nog hand in hand naar het strand en dan als we daar zijn is het tijd voor actie![]()
Met een plastic schepjequote:Op zondag 27 maart 2005 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ga je dan eindelijk zandkastelen bouwen
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ik merk dat je een ervaren rot bent in het versieren
quote:
Zitten al teveel hotels bij mij in de buurt dus dat wordt gezellig in de zomer....nu zie ik er al veel trouwensquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
om drie uur snachts zou dat toch wel gaanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nah... met je date naar 't strand van Scheveningen..... gezellig tussen de Duitsers...
Je kraakt mn strand af, ben net zo blij dat ik bij het strand woonquote:Op zondag 27 maart 2005 18:42 schreef babette21 het volgende:
* vlucht altijd richting Kijkduin.....:D
't strand van Scheveningen is zo ontzettend niet leuk.......
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....quote:Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
om drie uur snachts zou dat toch wel gaan
Duits breezer tuig dat klinkt echt engquote:Op zondag 27 maart 2005 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor... dat breezer-tuig zit er 24/7.....
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jaja......ooit.....heb ik daar nou aan.....
![]()
Scheisse, meine Breezer is leer!quote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duits breezer tuig dat klinkt echt eng
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooitquote:Op zondag 27 maart 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan kun je je er alvast op verheugen enzo.
Hij is een puber.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:39 schreef Zhenar het volgende:
_ElMaikel_, ben je loops ofzo? Bronstig? :p
Nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
me verheugen op ooit......volgens mij is dat ooit gewoon nooit
Jij niet zeker met je 19quote:
Ik ontken ook niks.quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
en vrouwen zijn sowieso al verder als je het vergelijkt met een jongen van hun leeftijd
Het was niet agressief ofzo hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 18:49 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Dat is nou een echt voorbeeld van een puberreactie
Alsof alle pubers agressief reageren!quote:
Jijquote:
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeurquote:
Dat komt omdat ik mee kan praten met volwassenen enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
Hij is gewoon ontzettend wijs voor zijn leeftijdquote:Op zondag 27 maart 2005 18:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je komt soms ook zo over als een ouwe geitenwollen sokken zeur![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Stel taalpuristen, zolang jullie me snappen, niet zeuren.
Buup, ik dacht dat jij al een volwassen stoere ruige kerel was
Maar niet dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Is Bupa niet stoer en ruig??quote:Op zondag 27 maart 2005 18:56 schreef Skaai het volgende:
Maar niet dus.
Ruig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |