Wat een stomme reden zegquote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
MissBliss staat wel mooier ja..
Al ben ik nu de enige met de naam helemaal in hoofdletters..
Alleen daarom zal een finale BVO - ZOWIEE al mooi staan..
Ga maar naar FB.quote:
Heeft skiczukie dat gedaan?quote:
Jaquote:
Mja, ik denk dat ik gewoon regelmatig ga afwisselen ofzo, ik vind het ook zo zonde van ZOWIEEquote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
MissBliss staat wel mooier ja..
Al ben ik nu de enige met de naam helemaal in hoofdletters..
Alleen daarom zal een finale BVO - ZOWIEE al mooi staan..
Leuk, leuk, leuk zegquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Hij heeft het eerste couplet van mijn tekst ingezongen
Daar gaat het niet omquote:
ZOWIEE is dan ook een mooie naamquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik gewoon regelmatig ga afwisselen ofzo, ik vind het ook zo zonde van ZOWIEE
Mooi vrouw geworden hequote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik zag die van The Nanny in het vorige topic?
Niet zonde van de naam maar van het account.quote:
allebeiquote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet zonde van de naam maar van het account.
Ja idd dat arme poesjequote:
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorquote:
Google enzoquote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef Orginial het volgende:
Dat mens van The Nanny.Iemand een idee hoe Franny Fine eruitziet nu?
Net of mijn naam zo super is.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorik kon niks verzinnen bij het registreren.
Bupa! waar slaat die naam eigelijk op ?quote:
Hij is iig niet in capsquote:
Hoewel dat makkelijk terug te vinden is in lijstjes enzoquote:
wat is een ZOWIEE eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gek geweest op die naam hoorik kon niks verzinnen bij het registreren.
Zowie is een kat die inmiddels dood is. ZOWIEE was de username die ik daarvan gemaakt heb.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef MissBliss het volgende:
Fotoboek van ZOWIEE
Dit is toch zeker een kloon van Croupouque of ben ik gek?
Staat in mijn fotoboekquote:Op zondag 27 maart 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bupa! waar slaat die naam eigelijk op ?![]()
Ok, ik dacht het alquote:Op zondag 27 maart 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Croupouque post vaak bij zijn kloon in het fotoboek
Hilbert ja.quote:
De hond van m'n oma heet ook Zowie, maar ik geloof dat ze 't als Zoë bedoeld heeftquote:Op zondag 27 maart 2005 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zowie is een kat die inmiddels dood is. ZOWIEE was de username die ik daarvan gemaakt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |