En of, Moody, en ofquote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
De nieuwe MGMT is in ieder geval huul'n met de pet op
Ik niet. Hij heeft toch allemaal shit met zijn rug begreep ik? Hopelijk speelt ie nog gitaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
En of, Moody, en of
Moest daarna even Oracular Spectacular opzetten om het weg te spoelen, maar wat zijn die ver weg gezakt zeg. Dit is gewoon een mindere versie van Foxygen..
Volgende week naar Frank Turner in de Effenaar. Niemand bij zeker?
Volgens mij komt er iemand mee die gitaar voor em speelt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft toch allemaal shit met zijn rug begreep ik? Hopelijk speelt ie nog gitaar
BaasjeOok verkrijgbaar in Zweeds en Duits
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Deze reeks heeft echt een complete schat aan mooie muziek! Ik lees nu al een aantal topics terug en steeds kom ik nieuwe geweldige artiesten tegen. Jullie
Hmm nee, deze doet 't niet echt voor mij, helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Onder die noemer ga ik iets proberen opnieuw te pluggen. Overal namelijk compleet genegeerd: De nieuwe Toad the Wet Sprocket! Heerlijke poprockliedjes, Lekker subtiel en soepel voortkabbelen. Denk Nada Surf en Brendan Benson...
Ik ga deze band sowieso vergeten, maar moet hem even onthouden voor als ik in een dreampopstemming zit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:58 schreef Moody het volgende:
Hier verder dan maar weer.
Heerlijke dreampop....
Lekker albumpje hoor
luister je helemaal niet naar teksten danquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:26 schreef Tchock het volgende:
http://rock.rapgenius.com/Arcade-fire-reflektor-lyrics
Die tekstChristus, ik had helemaal niet door hoe diep het was.
Ik in ieder geval nooit heel aandachtig.quote:Op zondag 15 september 2013 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
luister je helemaal niet naar teksten dan
Maar waar ik het meest naar uit keek van hem was waardeloosquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Damn, wat is Imitations toch ook weer heerlijk. Die Mark Lanegan kopt ze er wel in op het ogenblik
Sowieso is Supersoaker een hele sterke single. Ik was ook positief verrast door ze.quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef BoerBert het volgende:
Nieuwe Kings of Leon (ja ja, geen indie, oké) verveelt mij verrassenderwijs ook alweer na 4 nummers.
Is ie te vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Callahan doet 't weer, hoor. Wat een ongelooflijk mooie plaat. Bizar. Zoals al zijn platen is het bij mij weer meteen raak. Dream River verlaat mijn platenspeler de komende week niet meer, en wie weet nog wel een stuk langer. Ongelooflijk. Goudeerlijke teksten, briljante arrangementen en dan die zware stem van Callahan. Die stem.![]()
BILL CALLAHAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik hoopte op een tof album, maar ik kwam aan bij track nummertje vijf ofzo en dat vond ik gelijk weer niks. Ben toen maar gestoptquote:Op maandag 16 september 2013 16:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Sowieso is Supersoaker een hele sterke single. Ik was ook positief verrast door ze.
Als 't goed is wel. Ik was al om half 9 bij Rough Trade om mijn vinyl te scoren.quote:
Ach, ben allang blij dat ze weer eens een single hebben gemaakt die het niveau haalt van hun eerste jaren.quote:Op maandag 16 september 2013 16:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja ik hoopte op een tof album, maar ik kwam aan bij track nummertje vijf ofzo en dat vond ik gelijk weer niks. Ben toen maar gestopt.
Ik vind die single niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Vind je de rest beter?quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Z het volgende:
Ik ga zo even kijken bij de platenzaak of Bill er al ligt.
Ik zit met smart te wachten op de FKA Twigs EP. Is dat indie? Ja dat is indie. Geproduceerd door Arca en morgen uit. De hype zal groot zijn verwacht ik. En terecht.
Check. Gevonden. Straks maar eens luisterenquote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Als 't goed is wel. Ik was al om half 9 bij Rough Trade om mijn vinyl te scoren.
Echt een wereldplaat, met hier en daar invloeden van Jethro Tull en Talk Talk die je duidelijk hoort. Qua songwriter-plaat gaat er geen betere uitkomen dit jaar, daar ben ik nu al heilig van overtuigd. Bill Callahan, wat een ongelooflijke held.![]()
quote:Like most of the non-singles from Oracular, “Introspection” is derived from the ornate pastoralia of Kinks and Bowie and then handed off to producer Dave Fridmann to turn it all pixellated and paisley. But it plays out as a four-and-a-half-minute distraction, with all kinds of “What’s this button do?” knob-twiddling-- windshield-wiper stereo panning, perpetually increasing distortion that drowns out the chorus, tremolo effects.
Typisch Pitchforkquote:Op maandag 16 september 2013 20:20 schreef Tchock het volgende:
MGMT krijgt een zesje van Pitchfork.
Hoogtepunt (van de review, niet het album):
[..]
Waarom de emogif?quote:
Ik denk dat dat puur gegeven is omdat het album 'EP-1' heet.quote:Met hun 1 voor Pixies ook![]()
Emogif vanwege die enorme overdrijving van Pitchfork ook altijd. Ik erger me ook altijd aan dat wollige taalgebruik.quote:Op maandag 16 september 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom de emogif?Ik vind het een prachtige zin.
[..]
Ik denk dat dat puur gegeven is omdat het album 'EP-1' heet.Al moet ik toegeven dat het op het eerste gehoor inderdaad heel kut klonk.
Beeldspraak kan heel mooi zijn, een review staat of valt met het woordgebruik. Maar Pitchfork schiet er af en toe in door, inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Emogif vanwege die enorme overdrijving van Pitchfork ook altijd. Ik erger me ook altijd aan dat wollige taalgebruik.
Ik vind deze nog wel raak eerlijk gezegd. Wollig taalgebruik is juist leuk, wat Tchock zegt. anders kan je net zo goed nu.nl recensies lezenquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Emogif vanwege die enorme overdrijving van Pitchfork ook altijd. Ik erger me ook altijd aan dat wollige taalgebruik.
Misschien ook omdat mijn Engels niet zo goed isquote:Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel raak eerlijk gezegd. Wollig taalgebruik is juist leuk, wat Tchock zegt. anders kan je net zo goed nu.nl recensies lezen
Het is bijna wetenschappelijke literatuurquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
En ik vind dus 'all kinds of “What’s this button do?” knob-twiddling-- windshield-wiper stereo panning, perpetually increasing distortion' een prachtige zinsnede. Het lijkt haast een versregel.
Nee man. Heb je wel eens Engelse wetenschappelijke literatuur gezien?quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is bijna wetenschappelijke literatuur
perpetually increasing distortion klinkt wel wetenschappelijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Heb je wel eens Engelse wetenschappelijke literatuur gezien?Dat er woorden in staan die iets boven het niveau van havo-Engels zijn maakt het niet wetenschappelijk.
Nee, sorry.quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
perpetually increasing distortion klinkt wel wetenschappelijk
Ik moet overigens genoeg artikelen doorlezen, maar dat leest makkelijker weg dan die dingen op PitchforkMaar dat is meer omdat ik dat jargon beter beheers.
Dat leest misschien anders maar ja, in principe staat er niet meer dan telkens toenemende ruis. Dat is in het Engels ook niet echt anders te zeggen..quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
perpetually increasing distortion klinkt wel wetenschappelijk
Ik moet overigens genoeg artikelen doorlezen, maar dat leest makkelijker weg dan die dingen op PitchforkMaar dat is meer omdat ik dat jargon beter beheers.
Ook overdrevenquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit een P4K recensie gelezen. Wel geprobeerd maar wat een langdradige meuk altijd
Kijk wel altijd naar de cijfers
ben het wel eens met Norrage hoor, vaak heel langdradig en meanderend geschreven. Plus het heeft een beetje zo'n ingegoten stijl. Volgens mij hebben de journalisten daar weinig creatieve vrijheid..quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook overdrevenHet is geen Nijntje, maar je doet voorkomen alsof het echt niet mogelijk is er doorheen te worstelen. Dan is je Engels niet zo sterk of je stelt je een beetje aan, is mijn analyse
Colleges zijn hier gelukkig eigenlijk altijd in prettig (lees: eenvoudig doch correct) Engels. Bevalt me goed en kost me totaal geen moeite om te volgen. In vakliteratuur ken ik de standaardwoorden wel en veel vaktaal ook, alleen sommige woorden ken ik niet, omdat het toch vaak moeilijker geschreven is dan dat men zo zou vertellen. Boeken die ik lees verschillen echt heel erg. Sommigen zeer eenvoudig Engels en sommigen zeer complex. Doe mij dat eerste maar, want dat is voor mij veel begrijpelijker.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, het valt mij in elk geval nooit heel zwaar. De literatuur die soms bij mijn studie voorbijkomt is vele malen erger, en daar ken ik zoals Bob al zei in elk geval het jargon nog van
Mijn studie (colleges en studieboeken) zelf is volledig in het Nederlands (wat gezien het onderwerp niet zo raar is) maar veel literatuur is wel Engels.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Colleges zijn hier gelukkig eigenlijk altijd in prettig (lees: eenvoudig doch correct) Engels. Bevalt me goed en kost me totaal geen moeite om te volgen. In vakliteratuur ken ik de standaardwoorden wel en veel vaktaal ook, alleen sommige woorden ken ik niet, omdat het toch vaak moeilijker geschreven is dan dat men zo zou vertellen. Boeken die ik lees verschillen echt heel erg. Sommigen zeer eenvoudig Engels en sommigen zeer complex. Doe mij dat eerste maar, want dat is voor mij veel begrijpelijker.
Niemand zegt ook dat het heel makkelijk is, maar hier wordt gedaan alsof je het Oude Testament in het originele Hebreeuws door moet worstelenquote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Kom op, Pitchfork is qua taal zwaar over de top en bovenal quasi-literair, dat is hun handelskenmerk. Dat worstelen heeft niet zozeer met taalbeheersing te maken, eerder met Pitchforks stijl.
Serieus de moeilijkst denkbare Nederlandse bijbel is beter leesbaar dan P4quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het heel makkelijk is, maar hier wordt gedaan alsof je het Oude Testament in het originele Hebreeuws door moet worstelen
wat Max zegt. We hebben het niet over moeilijk, meer over traag en stroperigquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het heel makkelijk is, maar hier wordt gedaan alsof je het Oude Testament in het originele Hebreeuws door moet worstelen
Precies. En doodsaai. Ik lees recensies om leuke dingen over albums te weten te komen, maar bij P4k is dat als een speld in een hoop geblaat. Echt verschrikkelijk vind ik het. En aan mijn Engels ligt het niet. Integendeel, ik lees en schrijf dat makkelijker dan Nederlands. Enige Nederlands dat ik ooit lees is dit forum en de krant. En een spaarzaam muziekblogjequote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat Max zegt. We hebben het niet over moeilijk, meer over traag en stroperig
Haar live gezien in de kerk op Vlieland. Was vrijwel alleen maar vocaal, een beetje saai maar heel indrukwekkend. Leuk hoorquote:Op maandag 16 september 2013 21:52 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zie alleen wat kritiek dat de stukken wat langdradig en geforceerd kunnen zijn. Zo heftig is het toch allemaal niet? Enfin, beetje non-discussie dit.
Ik kwam dit filmpje tegen gisteren en vond het toch wel een erg mooie sfeer neerzetten. Blijft daarnaast een prachtig album.![]()
Ohja. Straks op bedquote:Op maandag 16 september 2013 22:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Ga jij 's de nieuwe Callahan luisteren, Nor.
Niet te veel lezen daar. Hun Best New Music checken en kijken of er nog bekende namen tussen staan verderquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Pitchfork reviews is altijd een hele hoop geblaat over niks. Er wordt niks over het album gezegd, maar gewoon een beetje geluld over intenties en meningen die nergens op gebaseerd zijn. Heb ooit een Pitchfork review gelezen van het debuut van The Mars Volta dat hard afgekraakt werd zonder goede argumenten, toen maar gekozen het te negeren.
Ook ernstig hoe ze platen als Yeezus dan wel geweldig vinden.
Wow......quote:
Ik ga 'm de 7e zien hier in Londen. Ben benieuwd of ie de grote zaal van Paradiso een beetje vol kan krijgen. Zou mooi zijn.quote:
A beer. Thank you.quote:The grandeur, though, is short-lived, and that’s the most profound and affecting thing about Dream River. At its core, this is a record about accepting and even embracing the smallness of human life, and how difficult that can be, given our damnably innate sense of adventure, ambition, and restlessness. For at least four minutes, though, Callahan finds peace and stillness in the form of “Small Plane”. The song is a quiet miracle; an afternoon epiphany told in dream logic and simple language to no one, because his only companion is taking a nap. And yet, what a perfect moment to take stock of things: “I really am a lucky man/ Flying this small plane.” It’s a testament to simplicity, or maybe just the power of his wistful, prismatic delivery, that a songwriter once known for his delight in intricate wordplay has never sung more stirring words than these.
Hij is mooi hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Callahan is BNM op Pitchfork, dus vandaag wil ik geen kwaad woord horen over deze quasi-intellectuelen, heren.
BILL CALLAHAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ga 'm de 7e zien hier in Londen. Ben benieuwd of ie de grote zaal van Paradiso een beetje vol kan krijgen. Zou mooi zijn.
Heb je 'm trouwens al geluisterd, Z?
"Ben je bang dat je niet meer kan zingen zodra je de baard in de keel krijgt?"quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef MaJo het volgende:
Jullie nog goede vragen voor The Strypes? Ik ben een beetje blanco vandaag
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
"Ben je bang dat je niet meer kan zingen zodra je de baard in de keel krijgt?"
Vraag ze misschien iets over Arctic Monkeys, met wie ze gaan touren.quote:
Pas op met goede quotes uit recensies van P4Kquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:20 schreef Maxerazzi het volgende:
Tof, ben benieuwd naar je eerste ervaringen met het album.
Goede quote uit recensie P4K:
[..]
A beer. Thank you.
A beer. Thank you.
A beer...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef BoerBert het volgende:
Ja, of de gitarist niet Jamie Cook wil vervangen voor live-optredens.
was ik al van planquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vraag ze misschien iets over Arctic Monkeys, met wie ze gaan touren.
Wát een album zeg. Ik kan al wel zeggen zijn beste. Misschien wel van dit jaar. Ongelooflijk meeslepend..,klassiekertje. Maar ik hou het hierbij , want ik mag van jullie niet te snel optimistisch zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is mooi hoorheel eigenaardig album, schitterend subtiel, enorm onvoorspelbaar. Spannend. Heel mooi
Ik probeer ook al de hele tijd mijn enthousiasme te temperen. Wil maar niet lukken, het is gewoon een te goede plaat. Callahan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wát een album zeg. Ik kan al wel zeggen zijn beste. Misschien wel van dit jaar. Ongelooflijk meeslepend..,klassiekertje. Maar ik hou het hierbij , want ik mag van jullie niet te snel optimistisch zijn.
Maar toch:
Beetje zoals Nick Drake. Heb ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, Sometimes I Wish We Were An Eagle blijft toch wel mijn favoriet, maar dan luister ik zijn andere werken (daarmee bedoel ik dus ook onder Smog) en vraag ik me af of ik nou wel een favoriet heb. In ieder geval wonderlijk hoe hij zichzelf op iedere plaat opnieuw uit weet te vinden met wat subtiele aanpassingen, waardoor een album compleet anders kan aanvoelen.
Prachtige song inderdaad. Maar, DO2, wordt het niet eens tijd dat jij mee gaat doen in onze verering van het nieuwe pareltje van Bill?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Prachtige song inderdaad. Maar, DO2, wordt het niet eens tijd dat jij mee gaat doen in onze verering van het nieuwe pareltje van Bill? het nieuwe pareltje van Bill eens gaat luisteren, zodat je mee kunt doen met de verering?
en er komt nog een coverplaat van Sweet/Hoffs in novemberquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Willis Earl Beal is weer vrij interessant wat mij betreft. Veel toegankelijker dan de eerste overigens.
Coverplaat van Lanegan vind ik ook wel leuk. Geen topper voor dit jaar, maar leuk als tussendoortje. Dan vond ik de coverplaat van Scott Matthew vanwege de keuzes net wat beter.
Ik heb ac berkheimer nog nooit kunnen luisteren omdat ik het niet kon kopen of niet op spotify kon vinden, maar nu staat het daar en doe ik een poging!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:27 schreef ranja het volgende:
Overigens neem ik niemand meer serieus die straks in December niet AC Berkheimer in de jaarlijst heeft opgenomen.
het nieuwste album?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ac berkheimer nog nooit kunnen luisteren omdat ik het niet kon kopen of niet op spotify kon vinden, maar nu staat het daar en doe ik een poging!
Die vorige die jij altijd de hemel in prijst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
het nieuwste album?
de oudere albums staan wel allemaal op bandcamp
http://acberkheimer.bandcamp.com/album/in-a-series-of-long-days
Ah, de 80's zijn nu aan de beurt neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
en er komt nog een coverplaat van Sweet/Hoffs in november
dat is ook wel heel erg indie natuurlijk, geen pitchfork/nme/etcetera bands en zoquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
Maar bandcamp, aah. Die site heb ik nog nooit bekeken
Klopt. Heb al de versie van Our Lips Are Sealed gehoord, van de Gogo's, maar die vond ik maar zo-zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ah, de 80's zijn nu aan de beurt neem ik aan?
Had de zanger zijn zonnebril op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Interview ging goed, alleen wat praten die gasten snelbinnen een kwartier was ik weer buiten
Nou, ben in elk geval wel benieuwd. Toevallig laatst die vorige twee nog eens gedraaid in de auto en toen vroeg ik me nog af wanneer ze de 80's (en hopelijk ook nog eens de 90's) zouden oppakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Heb al de versie van Our Lips Are Sealed gehoord, van de Gogo's, maar die vond ik maar zo-zo.
Misschien dat Bangles/Gogo's wat te dicht bij elkaar liggen waardoor het gewoon vreemd klinkt om het nummer van de een met de stem van de ander te horen.
http://www.billboard.com/(...)album-exclusive-songquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, ben in elk geval wel benieuwd. Toevallig laatst die vorige twee nog eens gedraaid in de auto en toen vroeg ik me nog af wanneer ze de 80's (en hopelijk ook nog eens de 90's) zouden oppakken.
neequote:Op dinsdag 17 september 2013 17:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had de zanger zijn zonnebril op?
Ah vet. Dat vorige album was inderdaad erg goed, die nieuwe maar even checken dusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef calexico27 het volgende:
Iemand bekend met Crystal Stilts? Die hebben een nieuw album uit: Nature Noir. In Love with Oblivion vond ik geweldig, dus ik ben zeer benieuwd naar dit nieuwe werk van hun.
Kijk, daar zat ik nou op te wachten: een fraaie lofzang van DO2. Ik leg meteen weer de naald erop.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:19 schreef DO2 het volgende:
Ik wil hier toch nog wel even vermeld hebben dat de nieuwe van Bill Callahan er weer eentje is om in te lijsten.
Jawel. Ik ben er klaar voor. Laat de herfst maar komen.
En zeg haar de wind mee te nemen. De zuchtende. En de steunende.
Maar bovenal, de beukende wind. Die de bomen doet kraken. En de regen. Die ene.
Die zo goed kan kletteren op onze daken. Ook zij mag nu wel ontwaken.
Dan zet ik dit plaatje alvast op.
Jij was toch nog een YLT newbie? Ik vind die nieuwste YTL toch wel de minste, maar je eerste YLT album is natuurlijk altijd geweldigquote:Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Hij staat bij mij ook wel op #1, denk ik. Al blijf ik ook zweren bij de Yo La Tengo van dit jaar. Gedeelde eerste plek houd ik het op.
Ik luister het intensief sinds hun laatste album inderdaad, en dat was januari, dacht ik? Dus ik ben de groene periode wel door, mag ik hopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij was toch nog een YLT newbie? Ik vind die nieuwste YTL toch wel de minste, maar je eerste YLT album is natuurlijk altijd geweldig
Kritiek, soit, maar dit is echt volstrekte kul.quote:While the songs on Dream River aren't what anyone would consider pedestrian, they don't feel particularly daring or weighty.
Dat is het ook zeker. Ik mis alleen de experimentele lang-gerekte nummers en met uitzondering van het eerste nummer ook de wat hardere rockendere nummers. Album kabbelt een beetje voort. Mijn favoriete album is dan toch wel Popular Songs. Dat is net zo'n popplaat als Fade, maar sluit gewoon omdat het kan met 3 epische nummers afquote:Op woensdag 18 september 2013 18:11 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik luister het intensief sinds hun laatste album inderdaad, en dat was januari, dacht ik? Dus ik ben de groene periode wel door, mag ik hopen.Painful, I Can Hear the Heart Beating As One en And Then Nothing Turned Itself Inside-Out zijn mijn andere favorieten, maar ik vind Fade zo'n subtiele popplaat, echt waanzinnig knap.
Ja, ik eigenlijk ook, hoewel ik de 2e ook een paar erg leuke covers vind tellen. Maar overall is nummer 1 beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef ranja het volgende:
[..]
http://www.billboard.com/(...)album-exclusive-song
Toch vind ik de eerste vele malen beter dan de 2e
Heel mooi. De man maakt is erg constant, maakt alleen maar goede platen.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En alweer een dag later, wat is het oordeel, Z?
Channel je nu Yoda?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:07 schreef Z het volgende:
[..]
Heel mooi. De man maakt is erg constant, maakt alleen maar goede platen.
Het raarste eraan was dat norrage devo niet kent.quote:
Heel veel rare geluiden. Fluiten, sirenes, rare ritmes, electro-beats...echt een van de veelzijdigste albums die ik ooit gehoord hebquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel veel rare geluiden. Fluiten, sirenes, rare ritmes, electro-beats...echt een van de veelzijdigste albums die ik ooit gehoord heb
Jij bent natuurlijk de expert met dit soort platenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan moet je disco volante van mr bungle eens opzetten, maarja dat is geen indie (gewoon WB) maar toch wel een stuk veelzijdiger dan deze (niet dat het geen leuke plaat was hoor
)
(en beginnen bij nr 2 want nr 1 ga je niet leuk vinden, van disco volante)quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de expert met dit soort platen
hehe ik luister nu naar de secret song van mr bungle en dat zou idd nummer van de staat geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
ohja het heeft ergens wel iets weg van Mr. Bungle, maar dat is nog veel raarder en harder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad een grote tegenvaller.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het raarste eraan was dat norrage devo niet kent.
Ik ken devo nog steeds nietquote:Op donderdag 19 september 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een grote tegenvaller.
Zoals dit epische nummer?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef debeterebob het volgende:
Liedjes met dierengeluiden zijn baas
Einde bericht.
TAAAAAAAAMEEEE!!!!!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef debeterebob het volgende:
En je hebt ook nummers waarin ritmisch wordt gehijgd, maar dat maakt me meestal nerveus![]()
Die duurt wel erg langquote:Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoals dit epische nummer?
Marais La Nuit, a song by Neko Case on Spotify.
quote:
Is het alleen maar instrumentaal?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Mein Gott, wat is Rachel's - Systems/Layers een ongelooflijk mooi album!![]()
Zitten ook twee nummers met zang in volgens mij. Daarnaast zijn er veel samples aanwezig van gesprekken in een stad, voorbij razende auto's en ga zo maar door. Het is een soort blik op het stadsleven. Grotendeels instrumentaal inderdaad, want dat was je vraag.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is het alleen maar instrumentaal?
onnederlands slechtquote:Op donderdag 19 september 2013 11:45 schreef debeterebob het volgende:
De Staat is overigens wel goed, on-Nederlands goed.
Dit moet je toch wel kunnen waarderen?quote:
Is dat niet jouw probleem, omdat je het in een hokje wil duwen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze (te) vaak live gezien op festivals maar heb er nooit wat aan gevonden. Van die niks-muziek.
Niet hard, geen rock, geen pop, geen niks eigenlijk
Het hoeft niet in een hokje, ik geef alleen maar aan dat ik het gewoon niks vindquote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef debeterebob het volgende:
Is dat niet jouw probleem, omdat je het in een hokje wil duwen?
Daarom zet ik bovenstaand filmpje hier neerquote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze (te) vaak live gezien op festivals maar heb er nooit wat aan gevonden. Van die niks-muziek.
Niet hard, geen rock, geen pop, geen niks eigenlijk
misschien dat ik 'm vanavond even aanklik dan, misschien...quote:Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom zet ik bovenstaand filmpje hier neer
Gewoon een soort Jacco Gardner toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Felagund het volgende:
De staat is toch wel gewoon pop/rock?
maar dan minder spannendquote:Op donderdag 19 september 2013 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een soort Jacco Gardner toch?
Je kan het ook gewoon "goed" noemen. Nederlands betekent: slechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Is het ookquote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef Norrage het volgende:
Elvis Costello samen met the Roots
Dat moet wel vet zijn
Prima plaat idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Hmm was wel leuk, maar niet super verder.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef Bol_Wan het volgende:
Nieuwe Sebadoh stelt ook zeker niet teleur. Ze kunnen het nog hoor
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 10:45 schreef Z het volgende:
CHVRCHES op de luisterpaal. Ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen in weten te lossen.
Ik vond de plaat behoorlijk sterk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vind ik dus vrij weinig aan. Hoe kan dit de BBC-Sound van 2013 zijn
Sommige hypes begrijp ik echt niet, zoals deze inderdaad. De Eefje de Visser hype begrijp ik ook niet zo. Mooie stem en teksten, maar weinig variatie in de nummers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Norrage het volgende:
Maar dit kan ik geen heel album volhouden zeg. En begrijpen waarom het zo'n hype is doe ik ook niet...zal wel kapot gedraaid worden op 3fm.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zat net een interview met Jon Hopkins te lezen. Op de vraag wat zijn favoriete nummer aller tijden was, gaf 'ie dit antwoord:
Wat een keuze.
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschatquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
Erg goed dit, wel oppassen, want niet alles van hen is even goed.
En dan nu een van de meest onderschatte bands ooit:
Os Mutantes
Heb ze leren kennen door die verrekte Flying Lotus, die een nummer van ze samplede op zijn Captain Murphy album.
Goatquote:
Os Mutantes is Braziliaans.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso is Spaanse indie best goed. Volgens mij wel onderschat
Kakquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Os Mutantes is Braziliaans.
En het is iets te oud om Indie te kunnen zijn huhu, jaren 70 volgens mij.
Ik denk van wel. Ik vind titels als 'Goatlord', 'Goathead' en 'Goatman' wel grappigquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat we het over dezelfde goat hebben
Wow...Die Willisquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:42 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Willis Earl Beal is weer vrij interessant wat mij betreft. Veel toegankelijker dan de eerste overigens.
Coverplaat van Lanegan vind ik ook wel leuk. Geen topper voor dit jaar, maar leuk als tussendoortje. Dan vond ik de coverplaat van Scott Matthew vanwege de keuzes net wat beter.
Toch is die eerste helemaal niet verkeerd, vind ik. Je moet er alleen wel veel meer 'doorheen luisteren', omdat hij de prima songs daar soms wel erg verstopt heeft onder een dikke lo-fi laag. Dus ik kan me je gevoel wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef kciR het volgende:
Die plaat van Willis Earl Beal is inderdaad een toppertje. Veel beter te verteren dan die eerste, waar ik maar een paar nummers kon waarderen.
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:48 schreef MaJo het volgende:
Hier trouwens mijn interview met the Strypes: http://majtiemedia.wordpr(...)terview-the-strypes/
Jimmy Alter is weer lekker traag dus ik heb hem alvast op mijn eigen site geplaatst
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend meequote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een leuk verhaal geworden. Zelf heb ik weinig met de band, maar wel grappig om te lezen hoe ze zijn begonnen en dergelijke. Lijkt me wel lastig, zulke jonge ventjes interviewen.
Daarom, met zestien kan het alle kanten op. Dat ze een beetje puberaal gaan doen of het niet allemaal helemaal snappen, maar ook de goede kant gelukkig.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks! Vond het wel spannend juist omdat ze zo jong zijn maar ze waren heel vriendelijk en serieus dus het viel ontzettend mee
Zo, je zou niet zeggen dat het Midlake is. Aparte sound.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Nieuwe single van Midlake. Ik vind 'm maar meh. Dat vertrek van Tim Smith is een te groot verlies, heb ik 't idee.
https://soundcloud.com/ato_records/midlake-provider
Ik zeg maar niks....quote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemenquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig nog geluisterd gister, en moet toch zeggen dat ik hem inderdaad verschrikkelijk saai en eentonig vind
En dat is alweer het laatste dat ik erover zeg anders worden jullie boos
Inderdaadquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Godver wat is Trouble Will Find Me een prachtige plaat. Ik probeer te studeren met de muziek op de achtergrond maar ik word constant afgeleid door mooie zinnen en kippenvel.
Waar wachten we dan nog op?quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Felagund het volgende:
We moeten gewoon twee topics er van maken, één voor users die het nieuwe album wel goed vinden en één voor die het niks aan vinden. Al vermoed ik dat het actiever in de eerste gaat zijn.
Ik vind jullie nog vrij gezellig, dus ik open hem maar niet.quote:
De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, 't is toch wat, al die verschillende meningen. The horror.
Ik heb te laat geeditquote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Ik kan beter albums die al besproken zijn niet meer noemen. Ik vertel jou toch ook niet met elke mogelijkheid die ik krijg dat ik bepaalde muziek niet leuk vind?
Dankzij jou nu ook weer opstaan. Geweldige zondagavond plaatquote:Op zondag 22 september 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 secondenquote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
De meningen zijn juist de reden dat een reeks als deze werkt, maar ik vind het vervelend worden als je over sommige bands of albums überhaupt geen woord kunt zeggen zonder dat iemand nog even zijn sterk negatieve mening moet herhalen. We get it. Ik kraak ook niet tot in den treure muziek van anderen af dus waardeer ik het als anderen dat niet bij mij doen.
En als ik dat verkeerd zie moet ik gewoon niet meer posten over dingen als The National.
Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat jij altijd als een wijf reageert op andermans negatieve meningen over jouw mening...ik geef toe, ik moet eens ophouden met mijn mening over de nieuwe National te posten (daarom had ik hem ook binnen 5 seconden ge-edit, maar kennelijk refresh jij de site elke 4 seconden) maar bij de eerste keer dat iemand of ik een negatieve mening gaf zit jij al zo te miepen...Jij bent serieus de enige in dit topic waar niet gewoon vrijwel alles tegen gezegd kan worden...dat vind ik best jammer.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal minder wijvig reageren en het volgende keer voor me houden.
Ik zou eigenlijk wel willenquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Norrage het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar hun concert 7 novemberMisschien kunnen ze me daar overhalen
Gaan er nog meer?
Oooeh klinkt wel fijn...doet me denken dat ik Nicolas weer eens moet luisterenquote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
Om het dan maar even op een ander onderwerp te gooien: mijn grote held Nicolas Jaar heeft een nieuw label opgericht, en onderdeel daarvan is dat er een wekelijkse uitgave wordt gedaan. Deze week bijvoorbeeld drie tracks van zijn labelvrienden, volgende week is de uitgave het nieuwe Darkside album. Er zit een soort abonnementsdienst aan gekoppeld, voor $5 per maand krijg je elke week de uitgave in download en toegang tot een stream van het volledige werk van dit label Other People en zijn vorige, Clown & Sunset.
Ik zit er sterk over te denken om het te doen. Wat is nou $5 per maand?Even uitzoeken hoe lang je er aan vast zit mocht het tegenvallen.
edit: er is ook een abo voor $50 per jaar, dan krijg je alle 52 uitgaves plus download van het volledige werk van de twee labels.![]()
Als het dezelfde lui zijn als op Clown & Sunset gaat dat om, voor zover ik weet:quote:Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Felagund het volgende:
Wie zitten er allemaal op het label? Klinkt niet slecht voor de prijs.
Hoe belangrijk zijn je colleges?quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
Als ik 't goed begreep, behoorlijk belangrijk. Maar dat is een rekbaar begrip natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn je colleges?Ik zou alles skippen voor zoiets
Waar (welke kant) in Londen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Meeeeh, Darkside staat over twee weken in Londen, en er zijn nog kaarten, maar dan heb ik net een eenmalig college in de avond. Meeeeeeeh. Meeeeeeeeeeh.
Ach, colleges zijn helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Op maandag moet er eigenlijk ook gewerkt worden, dus dat wordt hem voor mij ook niet. (Ik geef de volgende dag ook een presentatie, dus sowieso niet handig).quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
http://www.fabriclondon.com/club/listing/821
Central, richting East.
Volgende week dus in dat abo van Other People, dus ik neem aan dat de echte release niet lang op zich laat wachten.quote:
Zit jij in Londen??quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op maandag moet er eigenlijk ook gewerkt worden, dus dat wordt hem voor mij ook niet. (Ik geef de volgende dag ook een presentatie, dus sowieso niet handig).
Ik meen dat de release op 8 oktober is in Berlijn.quote:Op zondag 22 september 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgende week dus in dat abo van Other People, dus ik neem aan dat de echte release niet lang op zich laat wachten.
Nee, ten westen daarvan. Maar niet ver, volgens mij iets langer dan een half uur met de trein.quote:
Welkom in dit slangennestquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
Mag ik ook aan dit toppik meedoen? Geen idee wat indie is maar hou van muziek
Klinkt een beetje als Pussy Riot. Maar welkomquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welkom in dit slangennest leuk topic#LXXXVI
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?quote:Op zondag 22 september 2013 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ten westen daarvan. Maar niet ver, volgens mij iets langer dan een half uur met de trein.
Beiden. Zit er nu voor 3,5 maanden, mijn project had nog redelijk wat reisgeld beschikbaar. Reis zelf is ook niet duur, ging er toch al heen voor conferentie en kan er dus ook een paar maand huur van betalen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?
En ik zit in Utrecht Tchock
Houden van muziek is een goede reden om in dit topic te komen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef LuciferRising het volgende:
Heb je je inschrijfgeld al betaald? zo niet, PM me ffenquote:
Met picsquote:Op maandag 23 september 2013 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb je je inschrijfgeld al betaald? zo niet, PM me ffen
Aye, tenzij het een vent is. Ik hoef zijn Lucifer niet te zijn, Rising of nietquote:
Zo he, meid liet me dat gisteren horen, nou dan komt de muziekelitist in me naar boven hoor. Ben uiteindelijk geëindigd met een lulverhaal over Deltron 3030.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
En ik zal voortaan minder mijn mening erdoor proberen te drukken. Haten moeten we met zijn allen op die echte mainstream meuk zoals wat er nu op #1 staat in de top 50![]()
Ik snap dit niet heÁl die singer-songwriters tegenwoordig, en allemaal klinkt het hetzelfde en allemaal bereiken ze de #1 positie
![]()
Geen reet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Maxerazzi het volgende:
LuciferRising, wat vind jij van The National?
Zo gezellig zeg!quote:Op maandag 23 september 2013 00:09 schreef LuciferRising het volgende:
Is dit een geheim genootschap ofzo? Hou je bijdehante opmerkingen lekker voor je. Internet helden
Utregquote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Conferentie? Of is die stage gelukt te regelen zonder dat ik dat wist?
En ik zit in Utrecht Tchock
Volgens mij nietquote:Op maandag 23 september 2013 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Utregwelke buurt woon je, of heb ik dat al eens gevraagd?
We zijn ook niet altijd even vrouwvriendelijk hier.quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht leuk een nieuwe vrouw in dit topictotdat ik de laatste twee posts las
Die 2e post ging nog welquote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
dat kunnen zoveel buurten zijnquote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij nietbuurt het centrum!
Ik woon écht centrum. 30 meter van de Domquote:Op maandag 23 september 2013 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat kunnen zoveel buurten zijnik woon in pijlsweerd, ook vlak bij het centrum
daar heb ik nog nooit last van gehadquote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zijn ook niet altijd even vrouwvriendelijk hier.
28. Maakt het nog triester he?quote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
[Bijdehante opmerking]Ze zal wel net 14 zijn.[/Bijdehante opmerking]
dan moet je niet in de buurt van het centrum zeggenquote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik woon écht centrum. 30 meter van de Dom
Ik dacht dat je met buurt, buurt bedoelde. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 september 2013 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan moet je niet in de buurt van het centrum zeggenwel toffe locatie!
Beter bijdehant dan bijdevoet.quote:Op maandag 23 september 2013 00:16 schreef DO2 het volgende:
[Bijdehante opmerking]Ze zal wel net 14 zijn.[/Bijdehante opmerking]
ik heb het nieuwe album nog nooit geluisterdquote:Op maandag 23 september 2013 00:18 schreef Norrage het volgende:
Ik vind ze ook fantastisch hoor! Anders zou ik nooit voor 40 euro naar de HMH gaan
Deze mannelijke reacties heb jij toch ook ondergaan?quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
dan zou het alsnog gewoon de buurt het centrum zijnquote:Op maandag 23 september 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met buurt, buurt bedoelde. Als je snapt wat ik bedoel.
Idd werd snel saaiquote:Op maandag 23 september 2013 00:21 schreef Kerftminister het volgende:
Vond die Roots + Costello plaat trouwens niet heel erg boeiend. Terwijl de plaat met John Legend een paar jaar geleden echt geweldig was. Vooral de 'I Write Left-Handed' van Bill Withers. Die is misschien nog wel beter dan het origineel dat ook al echt geweldig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |