Allen goede nummersquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:13 schreef Kerftminister het volgende:
Als ik nu mag kiezen denk ik:
1. Django Django - Hail Bop
2. The Shins - Simple Song
3. Tame Impala - Mind Mischief
En allemaal Indie ook. Terwijl ik best veel genres ernaast luister ook.quote:
Kom op. Ondanks dat het puber-liefje Ben Howard is, is het toch wel een fijne weg die hij ingeslagen is?quote:
Dat zal prima, maar ik vind er nog steeds bijzonder weinig aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Kom op. Ondanks dat het puber-liefje Ben Howard is, is het toch wel een fijne weg die hij ingeslagen is?
Best lef om van radiohits naar wat donkere totaal geen radio-vriendelijke muziek te gaan.
Geen nood, ik wacht ook tot vrijdag. En dan zullen we de onwetenden in dit topic even terechtwijzenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Tchock het volgende:
En AM nog niet geluisterd. Ik houd me in tot vrijdag als ik hem daadwerkelijk heb. Waarom weet ik ook niet
Die van QOTSA ben ik nog niet helemaal over uit. Er staan wat van de saaiste nummers op die ze ooit gemaakt hebben maar ook geweldige rocknummers waarvan ik zéker weet dat ik ze over jaren nog luister.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Kerftminister het volgende:
Nummer 1 van 2013 is iets van Queens of the Stone Age of Oh Sheit It's X van Thundercat.
Mooiquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef BoerBert het volgende:
Dit jaar gaat Pink Rabbits van The National het goed doen.
Tja Vampyre en Like Clockwork zijn op zichzelf niet hele boeiende nummers, maar passen wel erg goed in de albumsfeer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van QOTSA ben ik nog niet helemaal over uit. Er staan wat van de saaiste nummers op die ze ooit gemaakt hebben maar ook geweldige rocknummers waarvan ik zéker weet dat ik ze over jaren nog luister.
Ja misschien is dat wel mijn favoriet!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stiekem toch wel weer veel briljante nummers van The National.
This Is the Last Time.
Dat is ook een ijzersterk nummer ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja misschien is dat wel mijn favoriet!
Blijft een geniale band.
Al is dit ook een van de kanshebbers voor 2013! WOW!
Pfff. Dat album is echt totaal niet aan mij besteed. Pitchfork was ook al lyrisch maar ik vind er niets aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook een ijzersterk nummer ja.
Deze wil ik ook nog nomineren.
Ken ik nog nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ook een ijzersterk nummer ja.
Deze wil ik ook nog nomineren.
Hele album hoeft van mij niet zo nodig, maar dit nummer vind ik echt briljant.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Dat album is echt totaal niet aan mij besteed. Pitchfork was ook al lyrisch maar ik vind er niets aan.
Het lijstje van Felagund vind ik toch het tofstquote:Definitieve lijst 2012
-----------------------------------
Tjok
01. Alt-J / An Awesome Wave
02. Various Artists / Don't Break My Love
03. The xx / Coexist
04. Ultraísta / Ultraísta
05. Tame Impala / Lonerism
06. Flying Lotus / Until the Quiet Comes
07. Peace / Delicious
08. The Shins / Port of Morrow
09. Four Tet / Pink
10. Burial / Kindred
Moody:
1. Asaf Avidan - Different Pulses
2. Ramona Falls - Prophet
3. Damien Jurado - Maraqopa
4. Perfume Genius - Put Your Back N 2 It
5. The Tallest Man On Earth - There's No Leaving Now
6. Andrew Bird - Break It Yourself
7. Erevan Tusk - Fortify Your Innocence
8. Right Away, Great Captain! - The Church Of The Good Thief
9. Efterklang - Piramida
10. Daniel Rossen - Silent Hour Golden Mile EP
Felagund:
1. Fiona Apple - The Idler wheel..
2. Portico Quartet - s/t
3. Django Django - s/t
4. John Talabot - Fin
5. The Jezabels - Prisoner
6. Frank Ocean - channel Orange
7. Gregory Porter - Be Good
8. Tame Impala - Lonerism
9. Enrico Pieranunzi - Permutation
10. Calexico - Algiers
11. Andrew Bird - Break it yourself
12. Ramona Falls - Prophet
13. Cloud Nothings - Attack on Memory
14. Bruce Springsteen - Wrecking Ball
15. Alabama Shakes - Boys & girls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wat minder 'grote/bekende' bands dan in de meeste lijstjes natuurlijk maar dat zal in 2013 niet veel anders zijn. Hoewel in 2013 tot nu toe de indie een beetje verdrongen wordt door wat major releases.
Het debuut dat vandaag is gelekt bedoel je?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:23 schreef Bol_Wan het volgende:
Nummers zijn lastig, mijn favoriete nummer van dit jaar zal nog wel veranderen. Nu is het waarschijnlijk The Mother We Share van CHVRCHES. Kennie wachten op het debuut
Ja, maar wil het niet ergens van een donkere site plukken, dat heeft meteen invloed op hoe ik iets luister. Gewoon goed voor gaan zitten op de koptelefoonquote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het debuut dat vandaag is gelekt bedoel je?
Nee best aardig, jah Bon Iver ventje dingetje.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
Volcano is dat Justin Vernon projectje toch? Dacht dat dat alleen kon falenRest weet ik niet of ik dat wil checken
Ik dacht dat NIN een of andere metal bagger wasquote:Op woensdag 4 september 2013 15:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Volcano Choir, Nine Inch Nails, Braids..
NIN is wel meer dan datquote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat NIN een of andere metal bagger was![]()
Was heel erg indie. Benaderde zelfs de saaiheid van The National. Dus ik moet er nog een paar luisterbeurten tegen aan gooien om het mooi te vindenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
NIN is wel meer dan datBriljante band...maar of ik dat nieuwe album wil luisteren...tsja...
Ik vind het een fijn album, mooie cross-over van oud en nieuw. Denk dat je beter gewoon single Came Back Haunted even moet luisteren. Vind je die kut dan moet je dat album vermijdenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
NIN is wel meer dan datBriljante band...maar of ik dat nieuwe album wil luisteren...tsja...
Saaiheid is niet de eerste term die ik bij The National zou gebruiken..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was heel erg indie. Benaderde zelfs de saaiheid van The National. Dus ik moet er nog een paar luisterbeurten tegen aan gooien om het mooi te vinden
Jawelquote:Op woensdag 4 september 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaiheid is niet de eerste term die ik bij The National zou gebruiken..
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was heel erg indie. Benaderde zelfs de saaiheid van The National. Dus ik moet er nog een paar luisterbeurten tegen aan gooien om het mooi te vinden
Zijn stem, maar muzikaal is het niet echt saai. Dan denk ik eerder aan Interpol vanaf plaat 2/3.quote:
Dat nieuwste album gebruik ik als slaapmuziek. Wel handig met mijn jetlag nu, straks maar eens opzettenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.
Je moet ook gewoon eigenlijk alleen Alligator draaien. Abel en Mr. November lekker afwisselen.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat nieuwste album gebruik ik als slaapmuziek. Wel handig met mijn jetlag nu, straks maar eens opzetten
Nee. National is uitermate geschikt omdat elk nummer hetzelfde klinkt. DEUS en Balthazar zijn tenminste veelzijdigquote:Op woensdag 4 september 2013 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eigenlijk alleen Alligator draaien. Abel en Mr. November lekker afwisselen.
Vind je dEUS en Balthazar ook slaapmuziek?
wie?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Okkervil River!!!
En dat vertellen jullie mij niet ff?
Oja die ookquote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Okkervil River!!!
En dat vertellen jullie mij niet ff?
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)quote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. National is uitermate geschikt omdat elk nummer hetzelfde klinkt. DEUS en Balthazar zijn tenminste veelzijdig
Ik vind national trouwens hele goede band, maar elke band heeft zo zijn zwakke punten...
Interpol vind ik die zanger vreselijk. Ik vind zelf dingen als Coldplay erg saai.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)
dEUS heb ik er ook wel last van, daar kabbelt bijna alles maar op een paar oude plaatjes uitgezonderd..
Boris.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:03 schreef Moody het volgende:
Tja, welke band klinkt per album totaal anders. The National is een ideale band om 's nachts lekker hard in de auto te draaien. Stoort niet, houdt wakker en klinkt strak. Ik kan slechtere bands noemen
Als in: dat zijn er niet veelquote:
Flaming Lips toch ook wel een beetje, Queens of the Stone Age ook een beetje, al is dat niet echt per album.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Als in: dat zijn er niet veel
Je kan ook Bowie noemen of Prince in mindere mate. Beirut doet het ook aardig op dat vlak.
Koreaanse/Chinese/Japanse/.... Boris toch?quote:
Voor de fans ook... vind je iets goed, gaan ze heel wat anders maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef Moody het volgende:
Als ze happy zijn met hun sound en plezier hebben, kun je een band ook niet kwalijk nemen dat ze zichzelf niet steeds opnieuw uitvinden. Heel vermoeiend lijkt me dat ook
Awwwwquote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norrage, je valt een beetje in herhaling. Dat is pas slaapverwekkend.
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Koreaanse/Chinese/Japanse/.... Boris toch?
Je hebt haarze wel eens geplugd hier
Indrukwekkend oeuvre zegWelk album moet ik nemen als Boris-n00b?
Wow bedanktquote:Op woensdag 4 september 2013 19:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.
Feedbacker en Flood zijn misschien wel het meest inaccessible, lange repetitieve gitaartracks. Flood is wel lekker psychedelisch. Pink is erg hard, maar heeft wel veel korte nummers. Heavy Rocks is eigenlijk nog harder dan Pink. New Album is psychedelisch en wat meer poppy, denk dat dat een van de meest gangbare albums van ze is, maar niet echt representatief voor hun stijl. Mabuta no Ura sountrack is juist weer ambient en het album van dit jaar Präparat is ook weer wat psychedelisch.
Ik zou voor Akuma no Uta gaan, is een goede gangbare plaat. Wel erg ruig, harde stoner rock en er zitten wel echt wat nummers tussen die je eerst op een laag volume moet spelen om het te proberen. Het rockt wel erg lekker.
Flood zou je eventueel ook kunnen doen. Is wel dik 70 minuten en instrumentaal. Maar het is echt een hele mooie gitaarreis om het zo te noemen.
Walgelijke post.quote:
Gaat het goed met je?quote:
Ja. Met jou?quote:
Ja ok die nieuwere dEUS platen zijn wel wat eenzijdigerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)
dEUS heb ik er ook wel last van, daar kabbelt bijna alles maar op een paar oude plaatjes uitgezonderd..
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningenquote:
Als ik mijn eindlijstjes top 5 nog eens bekijk voor die jaren, dan krijg ik:quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef ranja het volgende:
2012 is juist het beste jaar van de laatste 5 jaar, al komen 2009 en 2011 wel in de buurt.
Haha prachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Wow bedankt
Ga zeker wat proberen. Sta wel open voor Oosterse pareltjes.
Dan heb ik nog een Oosterse tip voor jou: Wing
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningen
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Moody het volgende:
ThnxGa ze eens uitpluizen....
Die 10 cm lui hebben wel zelfspot
2008 was ook een geweldig jaar....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
2011 en 2008 waren echt, voor mij, ziek goede jaren. Wel 15 albums uit die 2 jaren in mijn album top 100 zelfs. Met maar 4 noteringen uit 2009,2010 en wss 2012.
Too...much....information.....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.
Je hebt ook nog deze mafketels, hele aparte muziek maar erg vet:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
Mjah iedereen blijft ook zeggen hoe goed ze zijn. Tegenwicht hèquote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.
Dus, Okkervil River. Zeg het maar. Ik ben nu bezig met de eerste luisterbeurt. Klinkt wel aardig, maar nog niet heel spectaculair.
Nooit verkeerd, Japan is een van de grootste muzieklanden ter wereld, wordt erg onderschat. Brazilië is er nog zo een.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Too...much....information.....
Ga er wel ff voor zitten binnenkort..... Japan staat nog op mijn to-see-list, dus ik moet wel een beetje op de hoogte zijn van de muziek
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
Die hoorde ik in Kill Bill, dat vond ik een mindere versie van Shonen Knife.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.
Paar jaar gelden heb ik ze nog live gezien. Wat ouder geworden maar nog steeds heerlijk rockend.
Er komt trouwens ontzetten veel van dit soort muziek uit Japandenk ook aan de 5.6.7.8's
FANTASTISCHquote:Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef Moody het volgende:
Ook genieten, al is het op een andere manier....
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Album van vorig jaar was ook erg sterk, met o.a. Lady:
Was mijn #2 beste nummer van 2012
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.
Wel verschillende albums hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel verschillende albums hoorMutations is veel "liever".
Vindt Loser nog altijd zijn beste nummer. Zal niet origineel zijn, maar het blijft na al die jaren wel overeind.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.
Hmm wel leuk nummertje ja, maar wat ik zover gehoord heb bevalt Hotwax me al beter.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Vindt Loser nog altijd zijn beste nummer. Zal niet origineel zijn, maar het blijft na al die jaren wel overeind.
Tuurlijk, hij heeft meer goede nummers gemaakt. Valt een prima top-10 te maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm wel leuk nummertje ja, maar wat ik zover gehoord heb bevalt Hotwax me al beter.
Dan doen we er gewoon nog één, omdat het kan:quote:
Shonen Kife was ook eerder.... 5678's is wat harder, wat meer surf er door.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die hoorde ik in Kill Bill, dat vond ik een mindere versie van Shonen Knife.
Nu zijn twee van de drie leden trouwens vervangen door jongere en frissere dames, hier zie je ze:
Heb je je verdiept in Japanse muziek of alleen dit soort bands? Is namelijk altijd leuk om iemand te hebben voor aanraders.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Shonen Kife was ook eerder.... 5678's is wat harder, wat meer surf er door.
In vergelijkbaar genre: Mama Guitar
en Banana Erectors
met name dit soort en andere herriequote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Kerftminister het volgende:
Heb je je verdiept in Japanse muziek of alleen dit soort bands? Is namelijk altijd leuk om iemand te hebben voor aanraders.
Hmm ok, ben wel nog redelijk nieuw met surf. Vind Go!Go!7188 (ook Japans toevallig) en The Expendables (surf, reggae, punk, ska) erg vet, maar weet niet hoe representatief dat is voor de rest.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
met name dit soort en andere herrieBanana Erectors en 5678's zaten beide bij Sympathy for the Record Industry, een (amerikaans) label waar je de platen bijna blind van kan kopen
als je van garagerock/surf/etc houdt
Ik bedoel dan met name het jongste albumquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.
En ook dat album is niet saai, tenminste imo.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel dan met name het jongste album
binnenkort Sebadoh in Utrecht... band van Lou Barlow, een lid van Dinosaur jr tijdens de goede jaren,quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dinosaur Jr. wordt echt een van mijn favoriete bands hoor.
Zonde dat ik niet 6 maanden eerder met ze begonnen was, dan had ik morgen naar het concert gekund.
The National is de enige band die ik ken die daadwerkelijk met elk album beter wordtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:52 schreef Moody het volgende:
[..]
En ook dat album is niet saai, tenminste imo.
Elk nummer heeft of een geweldige brug of een geweldige climax. Heel knap als je na 4 ijzersterke albums (debuut was mwah) nog zoveel unieke nummers in elkaar kan timmeren.
Ja, sorry. Vind hem op het eind nogal inkakken. Gospel en Racing Like a Pro hebben me nooit kunnen boeien. De eerste acht tracks vind ik stuk voor stuk veel beter dan de laatste vijf.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boxer dieptepunten. Wat?
Ik kan geen favoriet kiezen tussen de laatste 3 albums, maar misschien zegt dat genoeg over de kwaliteit van de albums. Blijft mijn favoriete band van de afgelopen jaren. Live ook bezopen sterk...quote:Op donderdag 5 september 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
The National is de enige band die ik ken die daadwerkelijk met elk album beter wordtDe eerste drie kunnen me weinig boeien, Boxer heeft enorme hoogte- en dieptepunten, High Violet is voor het eerst van begin tot eind geweldig en Trouble Will Find Me is... Wauw.
Jaquote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan geen favoriet kiezen tussen de laatste 3 albums, maar misschien zegt dat genoeg over de kwaliteit van de albums. Blijft mijn favoriete band van de afgelopen jaren. Live ook bezopen sterk...
Zonder wijn durft Matt niet eens het podium op. Hoe bezopen is datquote:Op donderdag 5 september 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaEén keer live gezien toen ik werkelijk nog nooit van ze gehoord had. Stond voor een andere band helemaal vooraan te wachten. Een van de beste concerten die ik ooit gezien heb.
Heel bezopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Zonder wijn durft Matt niet eens het podium op. Hoe bezopen is dat
Niks mis mee toch. Beter dan iedere vijf minuten vragen of alles nog goed gaat met het publiek en of ze er nog een beetje zin in hebben. Ladderzat door het publiek waggelen, blijft mooi.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij het "trucje" van het publiek inlopen vrijwel elk concert herhaalt. Korsakov zal invloed hebben.
Het mag dan standaard zijn, maar het was voor mij tijdens Terrible Love het hoogtepunt van de show. Overal kippenvel. Nog best een mooie foto van geschoten trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij het "trucje" van het publiek inlopen vrijwel elk concert herhaalt. Korsakov zal invloed hebben.
Is mooi, maar als je 'm vaker dan 5x live gezien hebt, wordt het een beetje gênantquote:Op donderdag 5 september 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Beter dan iedere vijf minuten vragen of alles nog goed gaat met het publiek en of ze er nog een beetje zin in hebben. Ladderzat door het publiek waggelen, blijft mooi.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mag dan standaard zijn, maar het was voor mij tijdens Terrible Love het hoogtepunt van de show. Overal kippenvel. Nog best een mooie foto van geschoten trouwens.Ik stond iets naar rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb alleen niet zo'n mooie foto....
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Is mooi, maar als je 'm vaker dan 5x live gezien hebt, wordt het een beetje gênant
Ik klaag niet, want hij heeft het blijkbaar nodig om te kunnen presteren.
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.
Mijn gedeelde record staat op vier.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.
Ik moest lachen om je sig.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
4 van de 5 optredens waren tijdens festivals
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je sig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt compleet van de band af. Spinvis heb ik vier keer gezien, elke keer was compleet anders. Een echt concert, een solo theatertour die volledig steunde op een looppedaal, een theatertour met complete band en een solo akoestisch setje in een muziekwinkel (die telt wel niet volledig als concert, maar vooruit). Geen enkele keer vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja, ik heb bepaalde bands twee keer gezien. Dat vind ik wel meer dan genoeg eigenlijk. Je kent het dan wel, weet welke nummers ze meestal doen, etc. Wordt pas weer spannend als ze nieuw materiaal hebben of hun hele setlist omgooien, maar dat doen ze meestal niet.
Net als Prince.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Radiohead zou ik zo vijf keer kunnen zien.Al spelen die al twintig jaar nooit twee keer dezelfde setlist, dat helpt natuurlijk wel voor de ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
My Bloody Valentine, ze hebben dit jaar een album uitgebracht dat mbv heet.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:24 schreef MaJo het volgende:
Wat is MBVIk haat afkortingen als ik niet weet waar ze voor staan
herkenden
Ah okquote:Op donderdag 5 september 2013 05:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
My Bloody Valentine, ze hebben dit jaar een album uitgebracht dat mbv heet.
Die zou ik na 20 keer nog niet zat zijnquote:Op donderdag 5 september 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Radiohead zou ik zo vijf keer kunnen zien.Al spelen die al twintig jaar nooit twee keer dezelfde setlist, dat helpt natuurlijk wel voor de ervaring.
Met 'van je plek komen' bedoel je wat passief in het publiek staan? Dat waren er inderdaad een boel. Ik vind het zelf geen muziek om heel uitbundig op te bewegen maar je kon net zo goed een stel etalagepoppen neergezet hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 01:44 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom 't gros van 't publiek bij 'n live-optreden van MBV nauwelijks van hun plek komt?
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:06 schreef Felagund het volgende:
Misschien neemt het publiek het shoegazing te letterlijk?
Het klinkt vast cliché maar je wilt bij deze muziek toch in het moment zitten en niet rond staan springen?quote:Op donderdag 5 september 2013 01:44 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom 't gros van 't publiek bij 'n live-optreden van MBV nauwelijks van hun plek komt?
Begrijp er niks van, namelijk. Ik heb me desondanks prima vermaakt. Heb 't er nog warm van. Uitstekend optreden.
Slecht? Nee, man. Na Grizzly Bear de beste popplaat van 2012. Live was 'ie ook briljant.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef neohu het volgende:
Hij zal hier vast al eens voorbij zijn gekomen, maar ik ben de laatste week echt verslaafd aan dit nummertje:
Rest van het album is echt ramslecht, though.
Waarom? De muziek leent zich heel goed om op los te gaan. Ik kan er niet eens bij stil blijven staan.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef neohu het volgende:
Het klinkt vast cliché maar je wilt bij deze muziek toch in het moment zitten en niet rond staan springen?
Nee je hebt ook gelijk. Het is gewoon te zoetsappig voor mij verder.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Slecht? Nee, man. Na Grizzly Bear de beste popplaat van 2012. Live was 'ie ook briljant.
Hebben we het over een andere band?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:23 schreef DO2 het volgende:
Ja, de zang kwam nauwelijks boven het geweld van de gitaren uit. Op de albums komt dat veel beter naar voren.
Dat was wel een minpuntje.
Nee, omdat ik zo benieuwd was/ben hoe dit live klinkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:28 schreef DO2 het volgende:
Omdat er vrijwel niets over bleef van de zang?
helemaal mee eens! Bij arcade fire in de HMH staan ze ook altijd als lijken terwijl ik er helemaal in opga. Het Nederlands publiek kan een voorbeeld nemen aan de Spanjaarden, in Bilbao ging het helemaal los bij arcade fire, en zo hoort het!!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waarom? De muziek leent zich heel goed om op los te gaan. Ik kan er niet eens bij stil blijven staan.
Ik begrijp juist niet hoe iedereen het voor mekaar krijgt om op die muziek stoicijns voor zich uit te blijven staren.
Ik beleef die muziek veel intenser wanneer ik de vrijheid heb om erop te bewegen.
Maar goed, blijkbaar geldt dat lang niet voor iedereen.
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
helemaal mee eens! Bij arcade fire in de HMH staan ze ook altijd als lijken terwijl ik er helemaal in opga. Het Nederlands publiek kan een voorbeeld nemen aan de Spanjaarden, in Bilbao ging het helemaal los bij arcade fire, en zo hoort het!!
Ik had dat juist totaal niet. Ik heb gisteren een aanzienlijk deel van het optreden met mn ogen dicht gestaan, ik sta daar niet eens bij stil (hihi!).quote:Op donderdag 5 september 2013 14:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waarom? De muziek leent zich heel goed om op los te gaan. Ik kan er niet eens bij stil blijven staan.
Ik begrijp juist niet hoe iedereen het voor mekaar krijgt om op die muziek stoicijns voor zich uit te blijven staren.
Ik beleef die muziek veel intenser wanneer ik de vrijheid heb om erop te bewegen.
Maar goed, blijkbaar geldt dat lang niet voor iedereen.
Als je dus aan het dansen was, ben je me wellicht opgevallen. Ik stond aan een statafel rechts vooraan, lekker vrij uitzichtquote:Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef DO2 het volgende:
Nee, ik stond in het begin achteraan, en aan het eind vooraan, maar dan helemaal rechts.
Ik had een BoC t-shirt aan.
Hoho, Bilbao is Baskenland he. Basken zijn nogal fanatiek. Als je ergens in Barcelona staat ofzo zal het ook wel een dode boel zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
helemaal mee eens! Bij arcade fire in de HMH staan ze ook altijd als lijken terwijl ik er helemaal in opga. Het Nederlands publiek kan een voorbeeld nemen aan de Spanjaarden, in Bilbao ging het helemaal los bij arcade fire, en zo hoort het!!
Volgens mij gaat dit nog over My Bloody Valentine.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Agger het volgende:
Concert ga ik altijd los. Prachtig om te doen. Lekker meebleren, lekker springen en lekker vaak de moshpit in. Is alleen maar mooi.
Ja, in die hoek stond ik ( te dansen ), inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:52 schreef neohu het volgende:
[..]
Als je dus aan het dansen was, ben je me wellicht opgevallen. Ik stond aan een statafel rechts vooraan, lekker vrij uitzicht
quote:After a long, mysterious rollout of bits and pieces of information about their new album Reflektor, Arcade Fire will finally share some new material. The Daily Beast reports, via an interview with filmmaker Anton Corbijn, that the music video for the new single (also called "Reflektor") will be out on Monday at 9 p.m. That's 9 p.m. on 9/9, the date that was obscurely hinted at last month. Corbijn, who's done videos like the one for Nirvana's "Heart-Shaped Box", is directing. “I can’t say much more than that, because it’s all a surprise,” he said to the Daily Beast, adding, “You’ll have to watch the TV Monday evening.” OK!
Yeah, feit blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit nog over My Bloody Valentine.
Cool, wat luister je?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker aan de Arabische muziek met dit prachtige weer.
Dat is midden in mijn conferentieweek, dus ik denk dat ik de volgende dag maar ga kijken/luisteren.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
Dinsdag 10 september 02:00 Nederlandse tijd. Ik blijf op.
Dat wordt de eerste clip die ik lang tijd ga kijken dan, Corbijn is een enorm genie. Al vind ik zijn fotografie wat beter dan zijn filmwerk.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
Anton Corbijn regisseert de video voor de nieuwe single van Arcade Fire, die inderdaad op de 9e uitkomt. Zo veel genialiteit bij elkaar
[..]
Ik weet niet, Highway to Hassake kon ik anders maar moeilijk hebben. Werd gauw erg irritant, lag misschien aan de kwaliteit. Khaled en vrienden maken veel relaxtere muziek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Omar Suleyman. De enige echte koning in de Arabische Wereld
[..]
Dat wordt de eerste clip die ik lang tijd ga kijken dan, Corbijn is een enorm genie. Al vind ik zijn fotografie wat beter dan zijn filmwerk.
Heb je zijn remixen van Björk-nummers gehoord? Als je Björk leuk kan maken kan je wat mij betreft niet meer stukquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik weet niet, Highway to Hassake kon ik anders maar moeilijk hebben. Werd gauw erg irritant, lag misschien aan de kwaliteit. Khaled en vrienden maken veel relaxtere muziek.
"The sad spoils of a job in music criticism: I am finally given the chance to review a new release by the Pixies, and it's this."quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/18560-pixies-ep-1/.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/18560-pixies-ep-1/.
Precies. Stelletje hipstersquote:
Donequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vind ik bij hem nog lastig, luister meestal niet naar nummers specifiek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vast niet, wordt volgens mij vrij goed verkocht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die de laatste Editors prima te pruimen vind
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget itquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
London Grammar - If You Wait is ook uit/gelekt
[ afbeelding ]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisterenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget it
MUZ / London Grammar
Wel een goed album overigens
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Stelletje hipsters
Best een goed nummertje. Beter dan sommige draken die de "grote bands" van dit moment uitpoepen (ik noem een Editors, maar kan er nog wel wat noemen)
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleemquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebt
AM blijft leuk, maar als ik het teveel luister gaat de stem me toch een beetje tegen staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Natuurlijk geen verrassing meer maar AM is toch echt het album van het jaar. Nu al.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboyquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoor
Cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboy
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleem
Bij mij werkt het beste om alleen de albums te "bewaren" die je op het eerste gehoor erg sterk vindt.
Ik pluis die Indie-playlists ook maandelijks uit en kijk op http://www.israbox.com voor de echte indie releases. Daarbij check ik af en toe de rotatielijst op MuMe en de toplijst op RYM. Kans is dan klein dat je een goed album mist
En dan heb ik nu ook nog eens bijna mijn 500gb harde schijf vol zitten omdat ik alles in flac downloadquote:
FLAC is leuk, maar niet heilig. Je moet er ook de apparatuur voor hebben om het ten volle te benutten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
En dan heb ik nu ook nog eens bijna mijn 500gb harde schijf vol zitten omdat ik alles in flac download
Ik converteer alles naar mp3 zodat ik ook wat op mijn telefoon kan zetten voor onderwegquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:06 schreef Moody het volgende:
[..]
FLAC is leuk, maar niet heilig. Je moet er ook de apparatuur voor hebben om het ten volle te benutten.
Ik heb even meegedaan, maar download de laatste jaren voornamelijk mp3 v0 of 320kb.
Daarbij "vrees" ik dat het over 5-7 jaar wel gedaan is met offline muziek luisteren.
FLAC downloaden weer converteren?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik converteer alles naar mp3 zodat ik ook wat op mijn telefoon kan zetten voor onderweg32gb kaartje staat inmiddels ook alweer vol
Goed hè?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Natuurlijk geen verrassing meer maar AM is toch echt het album van het jaar. Nu al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Ja ongeveer hetzelfde doe ik ook, albums die ik na 1 keer luisteren iets speciaals vind hebben, bewaar ik, verder kijk ik ook die RYM lijsten en af en toe ook op israbox.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleem
Bij mij werkt het beste om alleen de albums te "bewaren" die je op het eerste gehoor erg sterk vindt.
Ik pluis die Indie-playlists ook maandelijks uit en kijk op http://www.israbox.com voor de echte indie releases. Daarbij check ik af en toe de rotatielijst op MuMe en de toplijst op RYM. Kans is dan klein dat je een goed album mist
Het is ook meteen duidelijk dat James Murphy een vinger in de pap heeft gehad. En da's helemaal niet erg.quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef neohu het volgende:
YEShttp://www.nme.com/news/arcade-fire/72529
quote:Op zondag 8 september 2013 16:52 schreef DO2 het volgende:
Is dat David Bowie die ik hoor? Jawel, toch?
Trek je conclusies. Ik denk jaquote:Speculation has now begun to grow, suggesting David Bowie features on the track after it was reported yesterday that he had joined the band and former LCD Soundsystem man James Murphy in recording sessions at New York's Electric Lady studios. Whilst Bowie is known to be a fan of the group and once performed 'Wake Up' with them, representatives for Arcade Fire have stated they can "neither confirm nor deny" the rumours.
Read more at http://www.nme.com/news/arcade-fire/72529#jqf7pkfva9z7P3gx.99
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.quote:Reader Drew Hufsey sent us the above audio, which he claims is a new Arcade Fire song. Is it "Reflektor"? Representatives of the band offered no comment on the song's legitimacy.
Ze zullen hem ook niet voor niets hebben benaderd voor de productie. Ben wel heel benieuwd naar het album nu, hoop wel een beetje op variatie in de nummers. Vind het een erg tof nummer, maar of ik tien van die 'dance' achtige nummers ga trekken, geen idee.quote:Op zondag 8 september 2013 16:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het is ook meteen duidelijk dat James Murphy een vinger in de pap heeft gehad. En da's helemaal niet erg.
Ach, de vorige albums waren ook heel afwisselend. Ik twijfel er niet aan dat AF niet de fout maakt een heel album hier mee vol te gooien.quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef neohu het volgende:
[..]
Ze zullen hem ook niet voor niets hebben benaderd voor de productie. Ben wel heel benieuwd naar het album nu, hoop wel een beetje op variatie in de nummers. Vind het een erg tof nummer, maar of ik tien van die 'dance' achtige nummers ga trekken, geen idee.
Haha nou dit lijkt me overduidelijk Arcade Fire hoorquote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork:
[..]
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.
Nee dat lijkt me ook niet, maar las over een 'vermeende' gig in een salsa-bar, waar ze meerdere dance nummers gespeeld zouden hebben. Maar het nummer op zichzelf is zo tofquote:Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, de vorige albums waren ook heel afwisselend. Ik twijfel er niet aan dat AF niet de fout maakt een heel album hier mee vol te gooien.
Geen twijfel over mogelijk nee.quote:Op zondag 8 september 2013 17:58 schreef neohu het volgende:
[..]
Haha nou dit lijkt me overduidelijk Arcade Fire hoor
Als het niet echt zou zijn, hadden ze dat wel gezegd. Daarbij is het overduidelijk Arcade Fire, natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork:
[..]
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.
Ik zag Hometown Girls voorbij komen op Facebook, lekker nummertje.quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand die plaat van The Strypes meegekregen? Het krijgt me nog niet helemaal mee, maar het is bizar hoe catchy die liedjes van een stel vijftien/zestienjarige jochies zijn. Kunnen nog wat leuke dingen gaan maken, over een jaar of vijf
Die kom je ook niet vaak tegen! Kerel was de soundtrack van mijn middelbare school periode. Recentere werk is een stuk minder helaas...quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam deze ook weer eens tegen, blijft lekker zomers..
leuke plaat zeg. Zeker bovenin de R&B-platen van dit jaarquote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Janelle Monáe is erg goed zeg, een van de beste platen van het jaar.
Ik ken hem zelf van de Tiësto (re)mixquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die kom je ook niet vaak tegen! Kerel was de soundtrack van mijn middelbare school periode. Recentere werk is een stuk minder helaas...
De beste plaat in het genre dit jaar hoor (ik tel Thundercat dan meer als funk), overall ook een van de betere. Grote kans dat die in mijn eindejaarslijst komt, als de plaat nog een klein beetje op me groeit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuke plaat zeg. Zeker bovenin de R&B-platen van dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |