Heel bezopen.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Zonder wijn durft Matt niet eens het podium op. Hoe bezopen is dat
Niks mis mee toch. Beter dan iedere vijf minuten vragen of alles nog goed gaat met het publiek en of ze er nog een beetje zin in hebben. Ladderzat door het publiek waggelen, blijft mooi.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij het "trucje" van het publiek inlopen vrijwel elk concert herhaalt. Korsakov zal invloed hebben.
Het mag dan standaard zijn, maar het was voor mij tijdens Terrible Love het hoogtepunt van de show. Overal kippenvel. Nog best een mooie foto van geschoten trouwens.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij het "trucje" van het publiek inlopen vrijwel elk concert herhaalt. Korsakov zal invloed hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is mooi, maar als je 'm vaker dan 5x live gezien hebt, wordt het een beetje gênantquote:Op donderdag 5 september 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Beter dan iedere vijf minuten vragen of alles nog goed gaat met het publiek en of ze er nog een beetje zin in hebben. Ladderzat door het publiek waggelen, blijft mooi.
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het mag dan standaard zijn, maar het was voor mij tijdens Terrible Love het hoogtepunt van de show. Overal kippenvel. Nog best een mooie foto van geschoten trouwens.Ik stond iets naar rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb alleen niet zo'n mooie foto....
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Is mooi, maar als je 'm vaker dan 5x live gezien hebt, wordt het een beetje gênant
Ik klaag niet, want hij heeft het blijkbaar nodig om te kunnen presteren.
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.
Mijn gedeelde record staat op vier.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er dan ook 5 keer naar dezelfde band? Lijkt mij ook een beetje een overkill.
Ik moest lachen om je sig.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
4 van de 5 optredens waren tijdens festivals
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je sig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt compleet van de band af. Spinvis heb ik vier keer gezien, elke keer was compleet anders. Een echt concert, een solo theatertour die volledig steunde op een looppedaal, een theatertour met complete band en een solo akoestisch setje in een muziekwinkel (die telt wel niet volledig als concert, maar vooruit). Geen enkele keer vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja, ik heb bepaalde bands twee keer gezien. Dat vind ik wel meer dan genoeg eigenlijk. Je kent het dan wel, weet welke nummers ze meestal doen, etc. Wordt pas weer spannend als ze nieuw materiaal hebben of hun hele setlist omgooien, maar dat doen ze meestal niet.
Net als Prince.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Radiohead zou ik zo vijf keer kunnen zien.Al spelen die al twintig jaar nooit twee keer dezelfde setlist, dat helpt natuurlijk wel voor de ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
My Bloody Valentine, ze hebben dit jaar een album uitgebracht dat mbv heet.quote:Op donderdag 5 september 2013 05:24 schreef MaJo het volgende:
Wat is MBVIk haat afkortingen als ik niet weet waar ze voor staan
herkenden
Ah okquote:Op donderdag 5 september 2013 05:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
My Bloody Valentine, ze hebben dit jaar een album uitgebracht dat mbv heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |