Precies. Stelletje hipstersquote:
Donequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vind ik bij hem nog lastig, luister meestal niet naar nummers specifiek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vast niet, wordt volgens mij vrij goed verkocht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die de laatste Editors prima te pruimen vind
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget itquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
London Grammar - If You Wait is ook uit/gelekt
[ afbeelding ]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisterenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget it
MUZ / London Grammar
Wel een goed album overigens
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Stelletje hipsters
Best een goed nummertje. Beter dan sommige draken die de "grote bands" van dit moment uitpoepen (ik noem een Editors, maar kan er nog wel wat noemen)
Te weinig tijd, teveel albums. Bekend probleemquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je het niet zo op het nieuwe album van Editors hebt
AM blijft leuk, maar als ik het teveel luister gaat de stem me toch een beetje tegen staanquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:46 schreef Arn0 het volgende:
Natuurlijk geen verrassing meer maar AM is toch echt het album van het jaar. Nu al.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik probeer elk nieuw album waarvan ik na even proberen het kan waarderen mee te pakken maar ik krijg zo meer albums dan dat ik kan luisteren
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboyquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik geen actieve strijder tegen dat album hoor. Bij 5 posts de afgelopen maand houdt het wel op. Daarbij was ik gewoon best wel teleurgesteld, omdat ik het een leuke band vind! Ik doe het niet om jou (of wie dan ook) te kwetsen hoor
Cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mij kwetsen door te zeggen dat je Editors niet leuk vind? Ik ben echt geen enorme Editors fanboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |