Ik vind het een fijn album, mooie cross-over van oud en nieuw. Denk dat je beter gewoon single Came Back Haunted even moet luisteren. Vind je die kut dan moet je dat album vermijdenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
NIN is wel meer dan datBriljante band...maar of ik dat nieuwe album wil luisteren...tsja...
Saaiheid is niet de eerste term die ik bij The National zou gebruiken..quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was heel erg indie. Benaderde zelfs de saaiheid van The National. Dus ik moet er nog een paar luisterbeurten tegen aan gooien om het mooi te vinden
Jawelquote:Op woensdag 4 september 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaiheid is niet de eerste term die ik bij The National zou gebruiken..
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was heel erg indie. Benaderde zelfs de saaiheid van The National. Dus ik moet er nog een paar luisterbeurten tegen aan gooien om het mooi te vinden
Zijn stem, maar muzikaal is het niet echt saai. Dan denk ik eerder aan Interpol vanaf plaat 2/3.quote:
Dat nieuwste album gebruik ik als slaapmuziek. Wel handig met mijn jetlag nu, straks maar eens opzettenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je The National saai vindt moet je misschien gewoon verhuizen naar de Hardstyle-reeks.
Je moet ook gewoon eigenlijk alleen Alligator draaien. Abel en Mr. November lekker afwisselen.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat nieuwste album gebruik ik als slaapmuziek. Wel handig met mijn jetlag nu, straks maar eens opzetten
Nee. National is uitermate geschikt omdat elk nummer hetzelfde klinkt. DEUS en Balthazar zijn tenminste veelzijdigquote:Op woensdag 4 september 2013 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eigenlijk alleen Alligator draaien. Abel en Mr. November lekker afwisselen.
Vind je dEUS en Balthazar ook slaapmuziek?
wie?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Okkervil River!!!
En dat vertellen jullie mij niet ff?
Oja die ookquote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Okkervil River!!!
En dat vertellen jullie mij niet ff?
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)quote:Op woensdag 4 september 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. National is uitermate geschikt omdat elk nummer hetzelfde klinkt. DEUS en Balthazar zijn tenminste veelzijdig
Ik vind national trouwens hele goede band, maar elke band heeft zo zijn zwakke punten...
Interpol vind ik die zanger vreselijk. Ik vind zelf dingen als Coldplay erg saai.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)
dEUS heb ik er ook wel last van, daar kabbelt bijna alles maar op een paar oude plaatjes uitgezonderd..
Boris.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:03 schreef Moody het volgende:
Tja, welke band klinkt per album totaal anders. The National is een ideale band om 's nachts lekker hard in de auto te draaien. Stoort niet, houdt wakker en klinkt strak. Ik kan slechtere bands noemen
Als in: dat zijn er niet veelquote:
Flaming Lips toch ook wel een beetje, Queens of the Stone Age ook een beetje, al is dat niet echt per album.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Als in: dat zijn er niet veel
Je kan ook Bowie noemen of Prince in mindere mate. Beirut doet het ook aardig op dat vlak.
Koreaanse/Chinese/Japanse/.... Boris toch?quote:
Voor de fans ook... vind je iets goed, gaan ze heel wat anders maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef Moody het volgende:
Als ze happy zijn met hun sound en plezier hebben, kun je een band ook niet kwalijk nemen dat ze zichzelf niet steeds opnieuw uitvinden. Heel vermoeiend lijkt me dat ook
Awwwwquote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norrage, je valt een beetje in herhaling. Dat is pas slaapverwekkend.
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Koreaanse/Chinese/Japanse/.... Boris toch?
Je hebt haarze wel eens geplugd hier
Indrukwekkend oeuvre zegWelk album moet ik nemen als Boris-n00b?
Wow bedanktquote:Op woensdag 4 september 2013 19:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.
Feedbacker en Flood zijn misschien wel het meest inaccessible, lange repetitieve gitaartracks. Flood is wel lekker psychedelisch. Pink is erg hard, maar heeft wel veel korte nummers. Heavy Rocks is eigenlijk nog harder dan Pink. New Album is psychedelisch en wat meer poppy, denk dat dat een van de meest gangbare albums van ze is, maar niet echt representatief voor hun stijl. Mabuta no Ura sountrack is juist weer ambient en het album van dit jaar Präparat is ook weer wat psychedelisch.
Ik zou voor Akuma no Uta gaan, is een goede gangbare plaat. Wel erg ruig, harde stoner rock en er zitten wel echt wat nummers tussen die je eerst op een laag volume moet spelen om het te proberen. Het rockt wel erg lekker.
Flood zou je eventueel ook kunnen doen. Is wel dik 70 minuten en instrumentaal. Maar het is echt een hele mooie gitaarreis om het zo te noemen.
Walgelijke post.quote:
Gaat het goed met je?quote:
Ja. Met jou?quote:
Ja ok die nieuwere dEUS platen zijn wel wat eenzijdigerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)
dEUS heb ik er ook wel last van, daar kabbelt bijna alles maar op een paar oude plaatjes uitgezonderd..
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningenquote:
Als ik mijn eindlijstjes top 5 nog eens bekijk voor die jaren, dan krijg ik:quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef ranja het volgende:
2012 is juist het beste jaar van de laatste 5 jaar, al komen 2009 en 2011 wel in de buurt.
Haha prachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Wow bedankt
Ga zeker wat proberen. Sta wel open voor Oosterse pareltjes.
Dan heb ik nog een Oosterse tip voor jou: Wing
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningen
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Moody het volgende:
ThnxGa ze eens uitpluizen....
Die 10 cm lui hebben wel zelfspot
2008 was ook een geweldig jaar....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
2011 en 2008 waren echt, voor mij, ziek goede jaren. Wel 15 albums uit die 2 jaren in mijn album top 100 zelfs. Met maar 4 noteringen uit 2009,2010 en wss 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |