Tja, zolang de topteams hun stoeltje gevuld houden met de huidige rijders zullen er ook weinig verschuivingen gaan zijn de komende seizoenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Burnie88 het volgende:
Wat is het rustig op transfermarkt zeg.
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef ramon83 het volgende:
Aardig gek, het was me nog niet eens opgevallen dat Jenson startnummer 3 heeft... Ik had wel verwacht dat Lewis daarmee zou rondrijden.
Donequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tja, zolang de topteams hun stoeltje gevuld houden met de huidige rijders zullen er ook weinig verschuivingen gaan zijn de komende seizoenen.
Denk dat F1 Silly Season 2012 trouwens wel in de OP magNu staat de 2011 er nog in
Dat was idd Schumacherquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.
Was het niet zo dat Jenson dit jaar met 3 zou rijden omdat het in 2010 met nr1 reed, maar dat Lewis graag een oneven getal wou hebben? Of was dat Schumacher?
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.
Was het niet zo dat Jenson dit jaar met 3 zou rijden omdat het in 2010 met nr1 reed, maar dat Lewis graag een oneven getal wou hebben? Of was dat Schumacher?
Ook veranderdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een even nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?
En dat andere geval was Schumi, hij kreeg nummer 7 omdat er nog nooit iemand kampioen was geworden met nummer 8. Maar dat is volgens mij een bullshit verhaal en hebben ze Schumi gewoon eerste rijder gemaakt (en terecht imo)
Beetje masochist dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een oneven nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.
zo danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
je hebt eenmaal oneven teveel gebruikt
Ja niet raar ook, hij was altijd eerste rijder en een groot gedeelte van zijn carrière heeft hij met startnummer 1 gereden omdat ie kampioen was...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een even nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.
Dat is wss. omdat ie die niet mocht kiezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat hij vasthoudt aan een oneven nummer
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat is wss. omdat ie die niet mocht kiezen
Erg mooi, dat zie je tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, wat een mooie achtervleugel
wat een mooie autoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, wat een mooie achtervleugel
Ja, was een leuk idee maar de lucht van de wielen is te onstabiel om downforce op die manier te verkrijgen. De stap achteruit was te groot.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:35 schreef RingBewoner het volgende:
Er was toch een idee om dit soort vleugels op F1 wagens te zetten:
[ afbeelding ]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Dus alleen boven de achterbanden? Het probleem is namelijk dat je door de bocht heen niet te dicht achter je voorganger kan rijden vanwege het verlies van downforce.
[Edit: 2e foto]
Die bracht hem geen succes. Hij viel meteen in de eerste ronde uit, waarna hij naar Benetton verkastte.quote:
Grond effect zou hierbij kunnen helpen (en dan niet met skirts zoals in het verleden, maar met tunnels in de sidepods en onderkant oid).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb nog nooit een mooie vleugel gezien op iets wat geen vogel of vliegtuig was, en waar geen muziek op gespeeld kon worden.
Wat mij betreft decimeren ze het (frontaal) vleugeloppervlak geleidelijk. Iets zwaardere auto's, dikke sloffen eronder. Inhalen wordt makkelijker, en het wordt ook veiliger, hogere rechtelijnsnelheid, maar die rechte stukken zijn toch niet boeiend qua stuurmanskunst en alleen maar sneller voorbij, en daar waar het gebeurt, de bochten, nemen een groter deel van de race in beslag. Deze aerodynamica is voor de auto-industrie ook helemaal niet interessant.
Ook vermoed ik dat de foutmarge breder wordt. Je kunt iets dwarser gaan zonder te spinnen, over het randje van grip gaan zal vaker tijdverlies betekenen ipv veel tijdverlies door een spin. Daardoor kunnen ze meer risico nemen, en dan zie je als kijker ook beter wie de bocht perfect neemt en wie er iets te enthousiast was.
Je moet het ook heel geleidelijk doen, en ook de grondeffectdownforce maximeren. Het punt is dat veel downforce alleen maar nadelen heeft tegenover meer mechanische grip. Voor de veiligheid, voor de kijkers, voor de coureurs.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Grond effect zou hierbij kunnen helpen (en dan niet met skirts zoals in het verleden, maar met tunnels in de sidepods en onderkant oid).
De Arrows A2 reed ooit zonder achtervleugel, omdat men dacht dat het grondeffect genoeg downforce zou moeten opleveren. Alleen bleek de wagen niet stabiel en zat er zeer snel weer een achtervleugel op.
[ afbeelding ]
Van 2000 naar 2001 is er een grote stap gemaakt. De voorvleugel mocht hoger gemonteerd worden en de achtervleugel moest minder onderdelen bevatten m.a.w. minder horizontale/frontale oppervlakten. Dit was een poging om de snelheid te verminderen en het inhalen makkelijker te maken. Beide is toen eigenlijk mislukt omdat toen Michelin terug kwam. En zij en Bridgestone hebben toen zulke goede banden gemaakt dat die het verlies aan downforce meer dan goed gemaakt hebben, waardoor de auto's alsnog sneller waren dan het jaar ervoor. En het inhalen bleek nog net zo moeilijk als ervoor, wat de tactiek des te belangrijker maakte, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet het ook heel geleidelijk doen, en ook de grondeffectdownforce maximeren. Het punt is dat veel downforce alleen maar nadelen heeft tegenover meer mechanische grip. Voor de veiligheid, voor de kijkers, voor de coureurs.
Dan zou ik gewoon elk jaar het toegestane frontaal oppervlak van vleugels met 10% verminderen.
Hm.... Word spectaculair gebracht, net als de trailer vorig jaar. Ook die Dev diary's waren veelbelovend. Vond de game uiteindelijk heel gaaf, ik vind het leuk om te racen. Maar..... het viel wel tegen, het was verre van een simulator. Nou is het ook geen sim maar het arcade gehalte was knettershoog. Dit jaar mag het van mij wel wat moeilijker, als ik te vroeg op het gas ga dan wil ik er ook af schuiven. Als ik te vroeg tijdens training of kwali mijn DRS open/aanzet dan wil ik ook dat de achterkant uitbreekt. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef JohnB52 het volgende:
Ook beetje f1 nieuws: trailer van de nieuwe game, waarin t seizoen tot dusver zit:
Ook dat vingertje ja :-)
veel plezier!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:02 schreef RingBewoner het volgende:
SPA here we come! Zeker!! Nog een week, dan zit ik in het hotel in de Ardennen. Heb er enorm zin in.
Bronze, heb tickets gewonnen. Zal tijdens de race voornamelijk langs Kemmel richting Les combes staan. Gedurende Vrijdag en Zaterdag zal ik ook langs Pouhon en Stavelot staan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
veel plezier!
welke tribune zit je?
Ik zie toch echt een achtervleugelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Grond effect zou hierbij kunnen helpen (en dan niet met skirts zoals in het verleden, maar met tunnels in de sidepods en onderkant oid).
De Arrows A2 reed ooit zonder achtervleugel, omdat men dacht dat het grondeffect genoeg downforce zou moeten opleveren. Alleen bleek de wagen niet stabiel en zat er zeer snel weer een achtervleugel op.
[ afbeelding ]
Ja, bij vorige werkgever. Had de tickets tijdens een personeelsfeest gewonnen. Ik had iets van 25 boze mailtjes een dag later dat ik die tickets had gewonnen terwijl ik er amper een halfjaar werkte en toen nog iets van 2 of 3 week te gaan had.quote:
Als Gachot (ofzo) zich niet had misdragen had hij niet eens gereden. Maar dat weekend heeft hij zich wel op de kaart gezet en is juist daarom bij Benetton beland. Had hij dat weekend niet gereden, of was hij bij Jordan gebleven (die het seizoen erna welgeteld 1 punt behaalden en Schumacher werd in z'n Benetton 3e), dan had het misschien wel heel anders gelopen (er zijn genoeg voorbeelden van talenten die het niet gehaald hebben). Dus in dat opzicht ligt al zijn succes bij die autoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die bracht hem geen succes. Hij viel meteen in de eerste ronde uit, waarna hij naar Benetton verkastte.
Nee, voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een achtervleugel
Of is dat de foto van na de correctie?
quote:Maria de Villota op jacht naar testzitje in de Formule 1
Maria de Villota heeft de smaak te pakken na een Formule 1-test met de Renault R29 op Paul Ricard en aast nu op een vaste verbintenis in de koningsklasse van de autosport. AS bericht dat haar management met een renstal in gesprek is over een testzitje.
De Villota: De Formule 1 is altijd mijn ultieme doel geweest en na deze test weet ik zeker dat ik het kan, ik kan een Formule 1-auto besturen. Fysiek en als coureur ben ik op mijn best, dat moet ik gebruiken. We werken er al aan. Zoiets krijgt niet binnen een dag gestalte, maar het is zaak om het snel af te ronden.
Renault meldt dat De Villota driehonderd kilometer aflegde tijdens haar test en volgens teambaas Eric Boullier zette de 31-jarige Spaanse geen stap verkeerd.
Die Brabhamquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, voor.
Dit is na de correctie:
[ afbeelding ]
Volgens mij werd de extreem lage achtervleugel gezien als verlenging van het bodywork en niet als echte vleugel. En blijkbaar werkte het niet helemaal zoals verwacht, vandaar de correctie naar de hogere achtervleugel.
Meer teams experimenteerden in 1979 (het eerste jaar dat grondeffect veelvuldig werd toegepast) met een auto zonder achtervleugel, zoals Brabham, maar zonder veel succes.
[ afbeelding ]
Als ze het talent hebben, dan moet dat echt geen obstakel zijn. Sterker nog, ik zou het zelfs toejuichen, omdat je zo weer een dimensie aan de Formule 1 toevoegt. Het is alleen wel zo dat de kwaliteit voorop moet staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Vrouwelijke straaljager-piloten zijn er zat en ook astronautes ... ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Beetje in de rondte rijden de hele middag, dat kan toch iedereenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:10 schreef ari_zahav het volgende:
Danica zit liever onderuitgezakt in een nascar tegenwoordig
Hebben jouw voorbeelden niet alleen maar G-krachten naar boven en beneden (z-axis). Met rijden heb je ze alle kanten op. En als er zelfs in the 90's er mannen waren die 1 complete race op Interlagos niet konden voltooien, dan....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vrouwelijke straaljager-piloten zijn er zat en ook astronautes ... ik zie het probleem niet.
9+ G redt je niet in een F1 ...
in een straaljager vlieg je alleen over de z-as?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Hebben jouw voorbeelden niet alleen maar G-krachten naar boven en beneden (z-axis). Met rijden heb je ze alle kanten op. En als er zelfs in the 90's er mannen waren die 1 complete race op Interlagos niet konden voltooien, dan....
Kan je met je rudder dan 5g trekken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
in een straaljager vlieg je alleen over de z-as?
Geen idee maar G-kracht is G-kracht of het nou van links rechts onder of boven komt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Kan je met je rudder dan 5g trekken?
Ben ik niet met je eens. Daar zit wel verschil in. Als je naar links of rechts gaat krijg je veel kracht op de nek en dat moet je trainen. 3G en dat in een weekend 200 keer is zwaar. Ik denk dat ik in een weekend niet veel moeite zou hebben om 200 keer in een achtbaan te gaan die omhoog of omlaag schiet en dan met 3G, dan belast je de nek veel minder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen idee maar G-kracht is G-kracht of het nou van links rechts onder of boven komt.
Tja geen idee, klinkt logisch maar zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Het lijkt me alleen niet dat het omgaan me G-kracht nou de hoofdreden is dat er minder vrouwen autoracen dan mannen en dus ook minder in de topklasses terechtkomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Daar zit wel verschil in. Als je naar links of rechts gaat krijg je veel kracht op de nek en dat moet je trainen. 3G en dat in een weekend 200 keer is zwaar. Ik denk dat ik in een weekend niet veel moeite zou hebben om 200 keer in een achtbaan te gaan die omhoog of omlaag schiet en dan met 3G, dan belast je de nek veel minder.
Met thrust vectoring en fly-by-wire kun je tegenwoordig wel gekkere dingen met een jachtvliegtuig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Kan je met je rudder dan 5g trekken?
Ik denk ook niet dat De Villota een F1 waardig talent is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Vrouwen in de F1 lijkt mij geen probleem, maar laat ze eens een jaar feeder series rijden eerst dan.. GP2 is een perfecte opstap voor F1, maar er rijdt geen vrouw rond daar, dus in de F1 hoeven we dan toch ook niet snel iemand te verwachten. En hoe zit t met F2, GP3, enz.. Enige klasse met vrouwen op hoog nivo is Indycar, en daar gooien ze nou ook niet bepaald hoge ogen.
Met 31 jaar mag je ook niet echt een talent meer genoemd worden, toch?
Ik heb juist uit een documentaire over straaljagerpiloten begrepen dat een vrouwenlichaam beter geschikt is om hoge en langdurige G-Krachten te weerstaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de allerbesten uit de indycars niet of met grootse moeite meekomen in de F1 en geen toegevoegde waarde hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Karstman het volgende:
Heeft Danica Patrick eigenlijk al eens F1 getest. Als ik kijk naar wat ze doet in de Indycar zou ze prima mee kunnen in een lotus of misschien nog wel beter.
Daarom ken ik haar ook van naam. Maar ik kan je zo al wel vertellen dat ze bij lange na niet goed genoeg is.quote:Lijkt me ook wel een redelijke stap voor een kleiner team, trekt veel belangstelling en sponsorgeld zou je zeggen.
Toen ik aspirant F16-piloot was ging een verhaal in de rondte dat vrouwen hun baarmoederhals moesten laten dichtnaaien als ze straaljager-piloot wilden worden en moesten tekenen dat -indien onvruchtbaar- het nooit de schuld van de luchtmacht was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb juist uit een documentaire over straaljagerpiloten begrepen dat een vrouwenlichaam beter geschikt is om hoge en langdurige G-Krachten te weerstaan.
Dit omdat de afstand hart-hersenen en de afstand hart-voeten gemiddeld genomen korter is bij een vrouw dan bij een man. Dat is weer een voordeel voor het goed in stand houden van de bloedsomloop bij die krachten.
Spiermassa is een ander verhaal natuurlijk.
Dat geld zeker niet voor iedere coureur, zoals een Mario Andretti, Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya om er maar een paar te noemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de allerbesten uit de indycars niet of met grootse moeite meekomen in de F1 en geen toegevoegde waarde hebben.
[..]
Daarom ken ik haar ook van naam. Maar ik kan je zo al wel vertellen dat ze bij lange na niet goed genoeg is.
Deze caps bevestigen dat ook:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat had meer met de layout van de baan te maken. De McLaren lijkt nogal goede mechanische grip te hebben. Daarom gaat die auto ook zo goed in de regen en vooral op een opdrogende baan.
Dat lijkt me nogal naief. Michael Andretti, Da Matta, Zanardi, Bourdais, die kwamen gewoon tekort, konden het tempo echt niet bijbenen. Dan had je nog coureurs als JPM en JV, die er in de VS ver en ver bovenuit staken. JPM had veel moeite met een middelmatig coureur als Ralf en werd vernietigd door Raikkonen, die dan op zijn beurt Massa niet te snel af was. Hij heeft voor leuke momenten gezorgd maar uiteindelijk was het gewoon een mislukking. Niet snel genoeg, niet onbelangrijk in deze sport. JV eigenlijk hetzelfde verhaal, iets beter maar ook gewoon niet sneller dan de middelmaat van de coureurs, en tactisch en mentaal ook niet beter. Doordat hij en JPM meteen in konden stappen in de beste auto leek het nog wat. Maar als ze onderaan waren begonnen zoals de meeste Europeanen, hadden ze niet de snelheid om de topteams op te vallen. Uiteindelijk hebben ze allemaal diep teleurgesteld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat geld zeker niet voor iedere coureur, zoals een Mario Andretti, Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya om er maar een paar te noemen.
Verder ben ik benieuwd wat een coureur als Will Power in de Formule 1 zou kunnen. Ik zie hem in de F1 best wel een kans maken.
Tof! Dankje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
http://www.raceteevee.com/
geen idee of dit live is
Beiden zijn niet live, misschien in een later stadium, ik ga er in ieder geval niet op wachtenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Tarado het volgende:
nog een link;
http://www.ustream.tv/channel/bavaria-city-racing-2011
dat is in ieder geval live, veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien
Vermoeden kreeg ik ook een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijken gewoon amateur filmpjes die achter elkaar gezet zijn
Ik hoop het voor je! Veel plezier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien
de telegraaf dan waarschijnlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lezen we morgen in de krant "Bizar fietsongeluk"
Hij zei krant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de telegraaf dan waarschijnlijk
Thx :-)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Voor de buisquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef LeXX het volgende:
[..]
Thx :-)
Ben ook bij BCR geweest. Tot mijn verbazing geen renault... Demo's waren leuk, maar deed het lange wachten niet rechtvaardigen. Geen echt vol programma, volgende keer weer voor de buis ipv erbij...
H-E-L-D!!! Dankje, heb de docu ook al gedownload maar dit is toch even mooier. Was laatst ook op Canvas, maar het is zó mooi in beeld gebracht, zeker een 2e keer kijken waard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had geredenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor de buis? Heb je die nep-samenvatting gezien op RTL7? Dat was gewoon Olav die even moest laten zien hoe stoer hij wel niet was dat hij bij Ferrari was uitgenodigd. Man, ik heb het na een kwartier weer weggezet.
Gelukkig ben ik er volgend weekend live bij.
Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.
Komt goed. Voorpret begint morgen al. Dan ga ik alvast naar vriend van mijn zusje toe die met mij mee gaat. Ik woon in Groningen en hij in Sliedrecht. Dan kunnen we woensdag lekker rustig aan doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:15 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had gereden
Ik ging om het geluid, maar er gaat niets boven meer dan 20 auto's achter elkaar langs te horen jankenGelukkig al meerdere keren een GP bezocht.
Have fun in Spa
Die beelden van Bandini had ik nog niet eerder gezien. Tamelijk gruwelijk was dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |