Tja, zolang de topteams hun stoeltje gevuld houden met de huidige rijders zullen er ook weinig verschuivingen gaan zijn de komende seizoenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Burnie88 het volgende:
Wat is het rustig op transfermarkt zeg.
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef ramon83 het volgende:
Aardig gek, het was me nog niet eens opgevallen dat Jenson startnummer 3 heeft... Ik had wel verwacht dat Lewis daarmee zou rondrijden.
Donequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tja, zolang de topteams hun stoeltje gevuld houden met de huidige rijders zullen er ook weinig verschuivingen gaan zijn de komende seizoenen.
Denk dat F1 Silly Season 2012 trouwens wel in de OP magNu staat de 2011 er nog in
Dat was idd Schumacherquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.
Was het niet zo dat Jenson dit jaar met 3 zou rijden omdat het in 2010 met nr1 reed, maar dat Lewis graag een oneven getal wou hebben? Of was dat Schumacher?
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt Lewis daar ook mee, Jenson heeft nr4 zover ik me kan herinneren.
Was het niet zo dat Jenson dit jaar met 3 zou rijden omdat het in 2010 met nr1 reed, maar dat Lewis graag een oneven getal wou hebben? Of was dat Schumacher?
Ook veranderdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een even nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Dan ben ik toch niet gek maar dan staat in in de post verkeerd dus?
En dat andere geval was Schumi, hij kreeg nummer 7 omdat er nog nooit iemand kampioen was geworden met nummer 8. Maar dat is volgens mij een bullshit verhaal en hebben ze Schumi gewoon eerste rijder gemaakt (en terecht imo)
Beetje masochist dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een oneven nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.
zo danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:00 schreef Tarado het volgende:
je hebt eenmaal oneven teveel gebruikt
Ja niet raar ook, hij was altijd eerste rijder en een groot gedeelte van zijn carrière heeft hij met startnummer 1 gereden omdat ie kampioen was...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schumacher heeft in zijn carrière in de Formule 1 nog nooit met een even nummer geracet en wil dat ook zo houden, omdat oneven nummers hem in het verleden succes hebben gebracht.
Dat is wss. omdat ie die niet mocht kiezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat hij vasthoudt aan een oneven nummer
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat is wss. omdat ie die niet mocht kiezen
Erg mooi, dat zie je tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, wat een mooie achtervleugel
wat een mooie autoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, wat een mooie achtervleugel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |