Volgens mij bij McLaren. Ze willen de optie lichten en Button een meerjarig contract aanbieden, maar Button wil geen meerjarig contract meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Tarado het volgende:
Aan welke zijde ligt die optie van Button? Lijkt me dat hij volgend jaar ook weer voor McLaren rijdt, dat Massa tzt plaats zal moeten maken lijkt me ook duidelijk maar niet voor iemand als Perez of Bianchi
Waarom is Perez zo ondenkbaar? Die zit nog altijd in het Ferrari opleidingsprogramma (hier dus.)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Tarado het volgende:
Aan welke zijde ligt die optie van Button? Lijkt me dat hij volgend jaar ook weer voor McLaren rijdt, dat Massa tzt plaats zal moeten maken lijkt me ook duidelijk maar niet voor iemand als Perez of Bianchi
Ferrari neemt normaliter een rijder die al wat heeft laten zien en ervaring heeft, ontbreekt beide nog bij Perezquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom is Perez zo ondenkbaar? Die zit nog altijd in het Ferrari opleidingsprogramma (hier dus.)
En zit nog steeds in een Ferrari-powered wagen. Wat wel eens bij een deal kon horen om hem op te leiden. Eigenlijk zoals Massa ook heeft gedaan.
Maar voor komend jaar waarschijnlijk nog niet.
Niet officieel. Williams heeft aangegeven met hen verder te willen, maar er is verder niets officieel bekend gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn Barichello en Maldonaldo nou wel of niet bevestigd? In de openingspost schrijf je van wel, maar ze zijn niet bold en er staan ook nog andere namen onder.
Virgin heeft aangegeven door te willen met D'Ambrosio, al is er nog niets officieel bevestigd. Wat Wickens betreft heb ik nadat hij officieel testrijder is geworden voor Virgin niets meer gelezen dat hem linkt aan een mogelijk racezitje voor volgend jaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En D'Ambrosio vrees ik ook voor, zeker na z'n pitstraat actie op de Hongaroring. Denk dat Wickens wel aan het rijtje opties bij Virgin mag worden toegevoegd.
Ik denk dat Ferrari een rijder neemt (na Massa in 2012) die Alonso niet teveel in de weg gaat rijden. En het kan hebben dat ie regelmatig aan de kant moet voor Fernando. Net als in de Schumi tijd, toen Rubens altijd in dienst reed van Michael. Dus Perez vind ik helemaal geen gekke optie eigenlijk...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari neemt normaliter een rijder die al wat heeft laten zien en ervaring heeft, ontbreekt beide nog bij Perez
Ja, als nummer 1 binnen het team nemen ze een coureur van een groter kaliber. Maar noem mij eens een 2de coureur (dus geen nummer 2 coureur in dienst van nummer 1...) die Ferrari heeft gehad het afgelopen decennium die met een aanzienlijke status het team in kwam?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari neemt normaliter een rijder die al wat heeft laten zien en ervaring heeft, ontbreekt beide nog bij Perez
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
*knip*
Maar voor komend jaar waarschijnlijk nog niet.
*knip*
Al had Massa tussen die twee raceperiodes door nog een periode als testcoureur bij Ferrari, maar daar had je toentertijd meer aan dan nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Na 2 jaar heeft ie ook wel dé ervaring zelf al opgedaan. En ja, net als Massa ''maar'' 2 jaar race ervaring in de F1![]()
quote:Jules Bianchi maakt kans om volgend jaar in de Formule 1 te debuteren. De Fransman komt momenteel uit in de GP2 en hoort bij het opleidingsprogramma van Ferrari. De Scuderia zou bereid zijn om geld neer te leggen om Bianchi aan een stoeltje te helpen. En het team van Williams lijkt geïnteresseerd.
De Braziliaanse journalist Livio Oricchio stelt dat Williams het geld goed kan gebruiken en dat Rubens Barrichello dan moet wijken. De Braziliaan strijkt vijf miljoen dollar per jaar aan salaris op terwijl er veel jonge coureurs zijn die dat bedrag neer willen tellen om door te dringen tot de Formule 1. Namen als Stefano Coletti, Davide Valsecchi, Sam Bird en dus Bianchi passeerden de revue. Volgens Oricchio wil Ferrari zien hoe Bianchi zich staande houdt in de koningsklasse van de autosport en Williams biedt wellicht uitkomst.
Beetje late reactie, nog een jaar zal in ieder geval meer indruk van zijn capaciteiten geven, ik vind hem tot nu toe niet indrukwekkend, ja hij kan heel lang met een setje banden doen maar zonder daar snel mee te zijn, bij Massa had ik toentertijd de indruk dat hij de nieuwe nummer1 van Ferrari kon worden (uiteraard na pensioen Schumacher), we weten nu dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, als nummer 1 binnen het team nemen ze een coureur van een groter kaliber. Maar noem mij eens een 2de coureur (dus geen nummer 2 coureur in dienst van nummer 1...) die Ferrari heeft gehad het afgelopen decennium die met een aanzienlijke status het team in kwam?
Irvine? Nope.
Barrichello? Eigenlijk niet.
Massa? Nope (wel een gelijkaardig traject gevolgd zoals Perez nu, incl. hetzelfde team als Massa toen).
Van Ferrari weet je gewoon dat ze een nummer 1 willen hebben die van nature de nummer 2 van zich kan afhouden, daar willen ze absoluut geen interne team gevechten zien.
Komt nog een bij dat ik zei:
[..]
Na 2 jaar heeft ie ook wel dé ervaring zelf al opgedaan. En ja, net als Massa ''maar'' 2 jaar race ervaring in de F1
![]()
En nu is Massa te laat want nu is zijn plekje overgenomen door Alonso.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje late reactie, nog een jaar zal in ieder geval meer indruk van zijn capaciteiten geven, ik vind hem tot nu toe niet indrukwekkend, ja hij kan heel lang met een setje banden doen maar zonder daar snel mee te zijn, bij Massa had ik toentertijd de indruk dat hij de nieuwe nummer1 van Ferrari kon worden (uiteraard na pensioen Schumacher), we weten nu dat dat niet zo is.
Hij heeft gewoon niet laten zien op het moment dat Schumacher wegging en Kimi kwam, hoewel hij aan Kimi meer gewaagd was dan nu aan Alonsoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:50 schreef ramon83 het volgende:
[..]
En nu is Massa te laat want nu is zijn plekje overgenomen door Alonso.
Massa reed idd zeer steek in z'n begin periode van bij Ferrari. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit een potentiële wereldkampioen in hem gezien, wat dat betreft heeft ie me ook aangenaam verrast in 2008. Maar tijdens z'n Sauber periode vond ik 't toch meer een brokkenpiloot. Ik heb dan ook altijd meer de indruk gehad dat ze hem meer als de ''volgende'' Barrichello hebben binnen gehaald, een rol die hij sinds vorig jaar ook eigenlijk vervuld. Een rol die ik ook voor Perez weggelegd zie imo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje late reactie, nog een jaar zal in ieder geval meer indruk van zijn capaciteiten geven, ik vind hem tot nu toe niet indrukwekkend, ja hij kan heel lang met een setje banden doen maar zonder daar snel mee te zijn, bij Massa had ik toentertijd de indruk dat hij de nieuwe nummer1 van Ferrari kon worden (uiteraard na pensioen Schumacher), we weten nu dat dat niet zo is.
We gaan zien of je gelijk krijgt, Massa is ook weer wat opgeleefd lijkt het dit jaar dus wie weet verlengen ze zijn contract welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Massa reed idd zeer steek in z'n begin periode van bij Ferrari. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit een potentiële wereldkampioen in hem gezien, wat dat betreft heeft ie me ook aangenaam verrast in 2008. Maar tijdens z'n Sauber periode vond ik 't toch meer een brokkenpiloot. Ik heb dan ook altijd meer de indruk gehad dat ze hem meer als de ''volgende'' Barrichello hebben binnen gehaald, een rol die hij sinds vorig jaar ook eigenlijk vervuld. Een rol die ik ook voor Perez weggelegd zie imo.
F1-journalisten hebben echt niets te doen nuquote:
Bianchi genoemd als kandidaat voor stoeltje bij Williams voor 2012
Bianchi genoemd als kandidaat voor stoeltje bij Williams voor 2012 Jules Bianchi maakt kans om volgend jaar in de Formule 1 te debuteren. De Fransman komt momenteel uit in de GP2 en hoort bij het opleidingsprogramma van Ferrari. De Scuderia zou bereid zijn om geld neer te leggen om Bianchi aan een stoeltje te helpen. En het team van Williams lijkt geïnteresseerd.
De Braziliaanse journalist Livio Oricchio stelt dat Williams het geld goed kan gebruiken en dat Rubens Barrichello dan moet wijken. De Braziliaan strijkt vijf miljoen dollar per jaar aan salaris op terwijl er veel jonge coureurs zijn die dat bedrag neer willen tellen om door te dringen tot de Formule 1. Namen als Stefano Coletti, Davide Valsecchi, Sam Bird en dus Bianchi passeerden de revue. Volgens Oricchio wil Ferrari zien hoe Bianchi zich staande houdt in de koningsklasse van de autosport en Williams biedt wellicht uitkomst.
Is helemaal waar. En er zijn nogal wat overeenkomsten tussen Alonso en Schumacher; beiden gingen naar Ferrari toen ze 2 maal kampioen waren (hoewel het bij Alonso wat langer duurde voordat hij bij Ferrari terecht kwam) en moesten zich door een periode heen worstelen waarin de auto niet de beste is van het veld. Maar ondanks dat reden ze allebei wel sterke races en werden er zelfs een paar gewonnen en werd er meegedaan aan de bovenste plekken in het kampioenschap. En nu is de vraag of Alonso en Ferrari het in zich hebben om (weer) te gaan domineren. Hoewel ik nu denk dat de concurrentie wel sterker is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niet laten zien op het moment dat Schumacher wegging en Kimi kwam, hoewel hij aan Kimi meer gewaagd was dan nu aan Alonso
Of Ferrari zwakker met het gemis aan een Jean Todt, Rory Byrne en Ross Brawn.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:55 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Is helemaal waar. En er zijn nogal wat overeenkomsten tussen Alonso en Schumacher; beiden gingen naar Ferrari toen ze 2 maal kampioen waren (hoewel het bij Alonso wat langer duurde voordat hij bij Ferrari terecht kwam) en moesten zich door een periode heen worstelen waarin de auto niet de beste is van het veld. Maar ondanks dat reden ze allebei wel sterke races en werden er zelfs een paar gewonnen en werd er meegedaan aan de bovenste plekken in het kampioenschap. En nu is de vraag of Alonso en Ferrari het in zich hebben om (weer) te gaan domineren. Hoewel ik nu denk dat de concurrentie wel sterker is...
De budgetcuts en het niet mogen testen zijn denk ik grotere redenen dat de boel nu dichter bij elkaar zitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of Ferrari zwakker met het gemis aan een Jean Todt, Rory Byrne en Ross Brawn.....
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Of Ferrari zwakker met het gemis aan een Jean Todt, Rory Byrne en Ross Brawn.....
Beetje van beide denk ik... Maar desondanks slaagt RBR er wel in om te domineren dus dat kan nog steeds...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
De budgetcuts en het niet mogen testen zijn denk ik grotere redenen dat de boel nu dichter bij elkaar zit
quote:Franz Tost has named three drivers he considers "suitable" for Toro Rosso to target.
The Austrian admitted that his premier choices - Vettel, Hamilton, Alonso and Rosberg - are "unlikely" to want to drive for Red Bull's secondary team.
"So when thinking of suitable guys I would pick three, if I may," the Toro Rosso team principal told F1's official website.
Tost mentioned Paul di Resta and Nico Hulkenberg, and also Romain Grosjean, the former Renault driver who is on the cusp of winning the GP2 title and reportedly in talks with up to three teams for the 2012 season.
"Renault burned Grosjean when they teamed him up with Alonso (in 2009), but I still believe he's got huge potential," he said.
Tost acknowledged however that it is Toro Rosso's owner that selects the drivers for his team.
"Well, Red Bull are choosing the drivers from their pool. But that was always the intention and the reason for this team to exist," he said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |