quote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years
Documentaire over de vele dodelijke ongevallen op de Formule 1 circuits in de jaren '60 en '70 en de manier waarop de coureurs zelf streden voor betere veiligheidsmaatregelen. Sinds het dramatische ongeval van Ayrton Senna in 1994 zijn er geen Formule 1 coureurs meer omgekomen tijdens races. Maar in de jaren '50 tot '70 was dat wel even anders. Toen vielen er haast elk jaar dodelijke slachtoffers, vaak tijdens rechtstreeks op televisie uitgezonden wedstrijden. De fatale ongevallen werden veroorzaakt door mechanische problemen, onveilige circuits of menselijk falen. Tientallen jonge coureurs verloren het leven in verschrikkelijke crashes.
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
Zo. Na bijna 2 maanden afwezigheid ben ik er weer
Hoi enzo
Kan het niet volgen of opnemen...quote:Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years
Documentaire over de vele dodelijke ongevallen op de Formule 1 circuits in de jaren '60 en '70 en de manier waarop de coureurs zelf streden voor betere veiligheidsmaatregelen. Sinds het dramatische ongeval van Ayrton Senna in 1994 zijn er geen Formule 1 coureurs meer omgekomen tijdens races. Maar in de jaren '50 tot '70 was dat wel even anders. Toen vielen er haast elk jaar dodelijke slachtoffers, vaak tijdens rechtstreeks op televisie uitgezonden wedstrijden. De fatale ongevallen werden veroorzaakt door mechanische problemen, onveilige circuits of menselijk falen. Tientallen jonge coureurs verloren het leven in verschrikkelijke crashes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Doe ik idd niet, thnx. Is het maar zo kort dat het op YT gezet kan worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 25-07-2011 21:15:49 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Heb 's een beetje rondgekeken, maar volgens mij is dit het toch. Zag al op meerdere fora, en reacties op website dat er meerdere mensen zijn die 'm abrupt vonden eindigen. Voornamelijk omdat ze het bijna dodelijk ongeluk van Lauda oa niet hebben getoond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Komt er volgende week niet een deel II? Ik vond hem een beetje onaf.
En Tom Pryce, en Cevert, een beetje lugubere ongelukken en verder misschien niet zo relevant. Maar eindig dan even met hoe het er nu voorstaat of hoe het in de jaren 80 beter werd. Zoiets, draai er even een punt aan. Maar goed, voor de rest wat het mooi om te zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb 's een beetje rondgekeken, maar volgens mij is dit het toch. Zag al op meerdere fora, en reacties op website dat er meerdere mensen zijn die 'm abrupt vonden eindigen. Voornamelijk omdat ze het bijna dodelijk ongeluk van Lauda oa niet hebben getoond.
Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef Burnie88 het volgende:
Kan iemand mij nog even precies vertellen waarom Chandok reed dit weekend en niet Trulli? Ik zat zaterdag op de tribune en wist niet wat ik zag toen ik die lul weer langs zag komen.. Ik heb die gast geen één keer de eerste bocht zien nemen zonder zich te verremmen, wat een oetlul! Het is een heel aardige gast, maar serieus, dat hoort niet op de grid thuis. Net zoals D'ambrosio trouwens.
Jammer van het NAB, dat is echt de grootste kut organisatie van het kartenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef vosss het volgende:
Kees heeft het goed naar zn zin zo te zien in de karting
Nooit geweten eik wat die gast deed nadat Bridgestone zich teruggetrokken heeft.
Wel mooi om te zien. Van jarenlang F1 weer helemaal terug naar de basis.
Oke, duidelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.
Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.
Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.
Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.
Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
waar heb je dit bekeken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even de onboard bekeken van de race dit weekend; die Schumacher en Petrov hebben een lekker potje zitten wheelbangen in de eerste ronde
Een superlicentie krijg je echt niet zomaar, daar zitten gewoon regels aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)
Moet Kobayashi zijn licentie dan weer inleveren??quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)
Alleen was Hulkenberg vorig jaar niet beter dan Barri bij Williams.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.
Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.
Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |