abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2011 @ 19:55:55 #1
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99932518
110110_49243_FOK!_F1-Nieuwtjesbanner2011.png

Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 |
85[F1] F1 nieuwtjes topic deel 88: Waar nieuwe regelgeving gaat gelden.
Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2011:
1. Bahrein (13 maart)
2. Australië (27 maart)
3. Maleisië (10 april)
4. China (17 april)
5. Turkije (8 mei)
6. Spanje (22 mei)
7. Monaco (29 mei)
8. Canada (12 juni)
9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni)
10. Groot-Brittannië (10 juli)
11. Duitsland (24 juli)
12. Hongarije (31 juli)
13. België (28 augustus)
14. Italië (11 september)
15. Singapore (25 september)
16. Japan (9 oktober)
17. Zuid-Korea (24 oktober)
18. India (30 oktober)
19. Abu Dhabi (13 november)
20. Brazilië (27 november)

Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2010:
1. Bahrein 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2. Australië 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
3. Maleisië 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
4. China 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
5. Spanje 2010 Formula 1 Gran Premio de España Telefónica #1
6. Monaco Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #1
7. Turkije 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1
8. Canada Formula 1 Grand Prix du Canada 2010
9. Europa (Valencia, Spanje) 2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1
10. Groot-Brittannië 2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1
11. Duitsland Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2010 #1
12. Hongarije 2010 Formula 1 Hungarian Grand Prix #1
13. België 2010 Formula 1 Belgian Grand Prix #1
14. Italië Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2010 #1
15. Singapore 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix #1
16. Japan 2010 Formula 1 Japanese Grand Prix #1
17. Zuid-Korea Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
18. Brazilië Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
19. Abu Dhabi 2010 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #1

Eindstanden 2010
Uitslag GP van Abu Dhabi 2010 met eindstanden Coureurs en Constructeurs

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus Renault GP
- McLaren
- Mercedes GP
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Team Lotus
- Virgin Racing
- Williams

Wie staan er in 2011 aan de start:

Red Bull Racing WCC 2010
01. Sebastian Vettel WDC 2010
02. Mark Webber

McLaren
03. Jenson Button WDC 2009
04. Lewis Hamilton WDC 2008

Ferrari
05. Fernando Alonso WDC 2005/06
06. Felipe Massa

Mercedes GP
07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04
08. Nico Rosberg

Lotus Renault GP
09. Nick Heidfeld (vervanger Robert Kubica)
10. Vitaly Petrov

Williams
11. Rubens Barrichello
12. Pastor Maldonado

Force India
14. Adrian Sutil
15. Paul Di Resta

Sauber
16. Kamui Kobayashi
17. Sergio Perez

Scuderia Toro Rosso
18. Sébastien Buemi
19. Jaime Alguersuari

Team Lotus Naam kan eventueel nog veranderen
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
22. Narain Karthikeyan Daniël Ricciardo
23. Vitantonio Liuzzi

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jerome D'Ambrosio

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011-topic en de voorlopige entry list 2011 van de FIA (2-12-2010).

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
- Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
- Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
- Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting Regulations
Sporting Regulations 2011

Technical Regulations
Technical Regulations 2011

Gerelateerde reguleringen
O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

Testschema 2011


De kalender voor 2011 met 20 races


Uitzendingen van BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2011

De OP is hier te vinden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 25 juli 2011 @ 19:59:21 #2
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99932654
titel klinkt niet heel correct :|W

En laatste nuttige post:
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years

Documentaire over de vele dodelijke ongevallen op de Formule 1 circuits in de jaren '60 en '70 en de manier waarop de coureurs zelf streden voor betere veiligheidsmaatregelen. Sinds het dramatische ongeval van Ayrton Senna in 1994 zijn er geen Formule 1 coureurs meer omgekomen tijdens races. Maar in de jaren '50 tot '70 was dat wel even anders. Toen vielen er haast elk jaar dodelijke slachtoffers, vaak tijdens rechtstreeks op televisie uitgezonden wedstrijden. De fatale ongevallen werden veroorzaakt door mechanische problemen, onveilige circuits of menselijk falen. Tientallen jonge coureurs verloren het leven in verschrikkelijke crashes.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_99932677
Zo. Na bijna 2 maanden afwezigheid ben ik er weer :7

Hoi enzo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99933017
Hoi
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:16:57 #5
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99933367

Dit was ik helemaal vergeten :D
The line is a dot to you!
pi_99934713
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
Zo. Na bijna 2 maanden afwezigheid ben ik er weer :7

Hoi enzo :)
:W wb!

:* erop voor je geband-zijn... ;)

------

quote:
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years

Documentaire over de vele dodelijke ongevallen op de Formule 1 circuits in de jaren '60 en '70 en de manier waarop de coureurs zelf streden voor betere veiligheidsmaatregelen. Sinds het dramatische ongeval van Ayrton Senna in 1994 zijn er geen Formule 1 coureurs meer omgekomen tijdens races. Maar in de jaren '50 tot '70 was dat wel even anders. Toen vielen er haast elk jaar dodelijke slachtoffers, vaak tijdens rechtstreeks op televisie uitgezonden wedstrijden. De fatale ongevallen werden veroorzaakt door mechanische problemen, onveilige circuits of menselijk falen. Tientallen jonge coureurs verloren het leven in verschrikkelijke crashes.
Kan het niet volgen of opnemen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_99934805
Die heb ik toevallig laatst gezien. Gewoon van usenet getrokken :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99934822
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99934858
Als je niet over usenet beschikt:

[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_99935391
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef Nelis89 het volgende:
Als je niet over usenet beschikt:

Doe ik idd niet, thnx. Is het maar zo kort dat het op YT gezet kan worden?

Edit: wow, 59 minuten maar liefst, wist niet dat het kon op YT!

*O*

ff bij Favorieten zetten :9 Thnx :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 25-07-2011 21:15:49 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:35:10 #11
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99967534
Eventueel een torrentje
Of een filehost ergens.
Illegaal kan het niet zijn aangezien het al publiek is uitgezonden.

Maar het was een zeer interessante documentaire iig :Y Dus nogmaals een dank voor de tip ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_99968769
Komt er volgende week niet een deel II? Ik vond hem een beetje onaf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:10:11 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99970436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Komt er volgende week niet een deel II? Ik vond hem een beetje onaf.
Heb 's een beetje rondgekeken, maar volgens mij is dit het toch. Zag al op meerdere fora, en reacties op website dat er meerdere mensen zijn die 'm abrupt vonden eindigen. Voornamelijk omdat ze het bijna dodelijk ongeluk van Lauda oa niet hebben getoond.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_99977191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Heb 's een beetje rondgekeken, maar volgens mij is dit het toch. Zag al op meerdere fora, en reacties op website dat er meerdere mensen zijn die 'm abrupt vonden eindigen. Voornamelijk omdat ze het bijna dodelijk ongeluk van Lauda oa niet hebben getoond.
En Tom Pryce, en Cevert, een beetje lugubere ongelukken en verder misschien niet zo relevant. Maar eindig dan even met hoe het er nu voorstaat of hoe het in de jaren 80 beter werd. Zoiets, draai er even een punt aan. Maar goed, voor de rest wat het mooi om te zien.

Niet dat ik het terug wil en er gaat echt nog wel een keer een dooie vallen in de F1, maar het is wel grappig om te zien hoe anders er in een paar decennia met leven en dood en risico in het algemeen wordt omgegaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99983623
Kan iemand mij nog even precies vertellen waarom Chandok reed dit weekend en niet Trulli? Ik zat zaterdag op de tribune en wist niet wat ik zag toen ik die lul weer langs zag komen.. Ik heb die gast geen één keer de eerste bocht zien nemen zonder zich te verremmen, wat een oetlul! Het is een heel aardige gast, maar serieus, dat hoort niet op de grid thuis. Net zoals D'ambrosio trouwens.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_99984943

Kees heeft het goed naar zn zin zo te zien in de karting :)

Nooit geweten eik wat die gast deed nadat Bridgestone zich teruggetrokken heeft.

Wel mooi om te zien. Van jarenlang F1 weer helemaal terug naar de basis. O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99989988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:20 schreef Burnie88 het volgende:
Kan iemand mij nog even precies vertellen waarom Chandok reed dit weekend en niet Trulli? Ik zat zaterdag op de tribune en wist niet wat ik zag toen ik die lul weer langs zag komen.. Ik heb die gast geen één keer de eerste bocht zien nemen zonder zich te verremmen, wat een oetlul! Het is een heel aardige gast, maar serieus, dat hoort niet op de grid thuis. Net zoals D'ambrosio trouwens.
Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.

Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.

Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
pi_99998322
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef vosss het volgende:

Kees heeft het goed naar zn zin zo te zien in de karting :)

Nooit geweten eik wat die gast deed nadat Bridgestone zich teruggetrokken heeft.

Wel mooi om te zien. Van jarenlang F1 weer helemaal terug naar de basis. O+
Jammer van het NAB, dat is echt de grootste kut organisatie van het karten :r
Allemaal amateurs die niet weten wat ze aan het doen zijn.

Zo frustratie er even uit :P
<>
pi_99998790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.

Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.

Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
Oke, duidelijk.

Misschien dat ik te snel ben met mijn mening over D'Ambrosio, maar ik vind hem tot nu toe niets toevoegen. Vroeger kon een Alonso, Webber of Vettel wel wat toevoegen in een inferieure wagen. Maar eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat de Virgin echt een auto om te huilen is.

Ja over die oude mannen heb je helemaal gelijk, oprotten!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_100014043
Net even de onboard bekeken van de race dit weekend; die Schumacher en Petrov hebben een lekker potje zitten wheelbangen in de eerste ronde :D
Calmer than you are
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:44:33 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_100014257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.

Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.

Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_100015082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Net even de onboard bekeken van de race dit weekend; die Schumacher en Petrov hebben een lekker potje zitten wheelbangen in de eerste ronde :D
waar heb je dit bekeken?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_100015530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)
Een superlicentie krijg je echt niet zomaar, daar zitten gewoon regels aan.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  woensdag 27 juli 2011 @ 20:11:48 #24
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_100017722
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

ze zouden gewoon alleen mensen een superlicentie moeten geven die in de top 3 mee kunnen in een internationale race klasse (en nee niet de Formule trapauto in Maleisie)
Moet Kobayashi zijn licentie dan weer inleveren??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_100019734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ervaring opdoen voor de GP van India, commercieel gezien veel interessanter om daar een Indier te laten rijden en Trulli is toch uitgeblust dus gaven ze Chandhok de kans om wat ervaring op te doen in de Lotus.

Kritiek op D'Ambrosio vind ik overdreven, absoluut niet te vergelijken met Chandhok, was in de Kwalificatie een fractie langzamer dan Glock en in de race was hij ook niet veel langzamer, snelste raceronde zelfs sneller dan die van Glock.

Heidfeld,Barrichello en Trulli mogen de f1 wat mij betreft per direct verlaten, houden talentvolle jongens zoals Hulkenberg alleen maar tegen.
Alleen was Hulkenberg vorig jaar niet beter dan Barri bij Williams.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')