Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
autosport.comquote:Kamui Kobayashi will deputise for Timo Glock at Toyota in the Brazilian Grand Prix after it was revealed that Glock sustained a cracked vertebrae in his Suzuka accident.
The German missed last weekend's Japanese GP having crashed heavily at the exit of the chicane in qualifying. It was initially thought that his injuries were limited to a cut leg, which restricted his mobility enough to rule him out of the Suzuka race but was not expected to cause any further problems.
But today Toyota announced that further medical checks in Germany have revealed the injury to his back as well. This will prevent Glock from racing in Brazil, and team boss John Howett admitted that he was also in doubt for the season closing Abu Dhabi GP a fortnight later.
"Obviously everyone in the team is very disappointed and feels for Timo," said Howett. "We wish him a very speedy recovery. Based on the initial diagnosis, we fully expected Timo to return in Brazil but unfortunately a different injury has been revealed which prevents that.
"He will remain in Germany to recover and we hope he can recuperate in time for Abu Dhabi, although at this stage the situation is not clear."
Toyota reserve driver Kobayashi had deputised for Glock when an illness prevented him from running in Friday practice at Suzuka. His Interlagos appearance will mark the GP2 Asia champion's grand prix debut.
"Kamui was the natural choice to step in and he proved in Suzuka that he is capable of holding his own," said Howett.
"It is a difficult task for him but he knows the team will give him its complete support and we know he is motivated to make the most of this unexpected opportunity."
een echte japanner dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef Atreidez het volgende:
Toch kan hij wel leuke dingen laten zien hoor, zoals roekeloos rijden en super(te)laat uitremmen
Dat laatste topic moet als | 56 | bovenaan erbijquote:2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
F1 Nieuwtjestopic #56 Alonso eindelijk naar Ferrari?
Ik zal het nooit meer doen , ik dacht trouwens dat degene die als laatste post het nieuwe topic opent maar dat bleek niet het gevalquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:44 schreef Sally het volgende:
Klopt iets niet in de OP
[..]
Dat laatste topic moet als | 56 | bovenaan erbij
En deze racetopics kunnen toegevoegd:
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
Omg, van Japan was maar 1 topic Vast te vroeg in de morgen
Soms heb je het niet meteen door dat jij 'm sluit Ik, bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen , ik dacht trouwens dat degene die als laatste post het nieuwe topic opent maar dat bleek niet het geval
Lees verder op FOK!sport.quote:Max Mosley is samen met Bernie Ecclestone één van de meest besproken personen in het Formule 1-circus. Vooral de laatste jaren moest Mosley nogal wat brandjes zien te blussen als president van de internationale autosportbond FIA, zowel zakelijk als privé. Eind oktober 2009 zal Mosley aftreden als president na een termijn van zestien jaar.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind
No shit Sherlock, dat roep ik al jaren. Je bent er dan toch, rij nog lekker een paar rondjes. Ik vraag me serieus al jaren af waarom ze dat in godsnaam niet doenquote:Bernie Ecclestone wil testdagen op maandag
Als het aan Bernie Ecclestone ligt keert het testen tijdens het seizoen weer terug. Sinds dit jaar is het in de Formule 1 verboden om gedurende het seizoen te testen met de bolides vanwege de hoge kosten. Ecclestone weet wel een manier om te testen zonder al te veel kosten.
Veel teams zijn tegen de volledige ban op testen in het seizoen. Mocht je als team namelijk een slechte auto hebben gebouwd, is het bijna onmogelijk om deze zonder tests gedurende het seizoen te verbeteren. Volgens Bernie Ecclestone is er wel een manier om te testen zonder al te hoge kosten: testen op de maandag na de Grand Prix'.
"Ik weet zeker dat er in de toekomst een regel komt dat er na de Grand Prix-weekenden op maandag getest mag worden," vertelde Ecclestone. "De auto's en de mensen zijn namelijk al op het circuit, waardoor je geen extra kosten maakt. Ook krijgen jonge coureurs nog een kans om aan de auto's te wennen."
Er staat tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef vosss het volgende:
Nou en bedankt, ik ga hier gewoon met de billen bloot en jij lacht me keihard in mn gezicht uit!
IK WIL MN KUSJE TERUG GODNONDEJU!!! !!
?quote:
Ik heb het je nog nooit horen (zien) zeggenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit Sherlock, dat roep ik al jaren. Je bent er dan toch, rij nog lekker een paar rondjes. Ik vraag me serieus al jaren af waarom ze dat in godsnaam niet doen
Alweer 1? Net als die medailles? *zucht*quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Ik heb het hier denk ik ook niet geroepen, maar tegen mijn offline vrienden meerdere malen
En wat betreft die kilometers, ik heb geen idee, volgens mij is het nog niet meer dan een proefballonetje
En jij een goede dag gewenst dan morgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:52 schreef vosss het volgende:
Anyway, ik ga slapen, morgen weer een drukke dag.
Sweet dreams Sally
Ja Luciano Burti bevestigt dat ook op z'n twitter, ook dat ze met Cosworth motoren gaan rijdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
M'n vriendin leest net op een Braziliaanse nieuwssite dat Barrichello getekend heeft bij Williams. Op de site van Williams is hier nog niks over te vinden overigens
Wordt alweer ontkend door Barrichelloquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja Luciano Burti bevestigt dat ook op z'n twitter, ook dat ze met Cosworth motoren gaan rijden
http://twitter.com/LucianoBurti
Is dit ineens een slowchat ofzo!?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef vosss het volgende:
Ow okay, dan is het goed Sally
Ik had er overheen gelezen. Denk ik
quote:12 oktober 2009
Volgens de Braziliaanse krant El Globo is de deal tussen Rubens Barrichello en het team van Williams rond. Dat zou inhouden dat de Braziliaan het team van Brawn gaat verlaten, of hij nou de titel wint of niet.
De geruchten gaan al een tijdje, maar volgens oud-coureur Luciano Burti is de overeenkomst nu rond. Rubens Barrichello heeft getekend bij Williams. De kans is groot dat Brawn en Williams van coureur zullen ruilen, want Nico Rosberg lijkt de plaats van Barrichello in te nemen bij Brawn, dat op het punt staat om het constructeurskampioenschap binnen te halen.
De teamgenoot van Barrichello zal hoogstwaarschijnlijk GP2-kampioen Nico Hülkenberg worden. De Duitser is al een tijdje testrijder van het Britse team en lijkt helemaal klaar voor zijn Formule 1-debuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neu, volgens mij een verkapte tvp van vosss
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef Sally het volgende:
Toch waar?
'Barrichello heeft getekend bij Williams'
[..]
Het is wel zo dat Burti Barichello zelf heeft geïnterviewd en met dit nieuws komt, het zal dan nog niet officieel zijn maar wel voor 99,9% zekerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.
Zie ook mijn reactie enkele posts hierboven
Ja dat had ik gelezen, en daarom zei ik ook 'Toch waar?'quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee! Het bericht is alweer ontkend door een woordvoerder van Barrichello. Barrichello zou naast Williams en Brawn nog met andere teams in gesprek zijn. Dus er is nog niets definitiefs.
Zie ook mijn reactie enkele posts hierboven
Hij zegt dat ie geen enkel probleem heeft gehad en dat het is alsof hij nooit een ongeluk gehad heeft en dat hij hartstikke fit is en zo 2 GPs zou kunnen rijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa heeft vanmorgen getest met 2007 Ferrari.. Geen tijden of aantal rondes bekend, ben benieuwd hoe het gegaan is.
Die zou hem voor z'n ongeluk ook de oren wassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie geen enkel probleem heeft gehad en dat het is alsof hij nooit een ongeluk gehad heeft en dat hij hartstikke fit is en zo 2 GPs zou kunnen rijden.
Beetje een grote bek als je het mij vraagt en ik moet nog zien wat er van zn racepace over is gebleven.
Ik denk dat Slonso hem finaal de oren wast komend jaar
De kans is wel vrij groot dat Barri naar Williams gaat, dus waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen, en daarom zei ik ook 'Toch waar?'
dat gaat een leuk weekend wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
Regen en onweer voorspeld voor aankomend race weekend.
Maar verstappen rijdt toch helemaal niet mee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:14 schreef Atreidez het volgende:
En weten allemaal wie er goed uit de voeten komt als de baan nat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |