abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99339449
quote:
Dat meisje achter Vettel, met een redbull jacket :9~
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 11 juli 2011 @ 21:50:28 #252
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_99340740
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Kw4Kje het volgende:
Ben geen Vettel fan, maar zo te zien kun je met hem lachen, leuke gast. ^O^
En hij is nog snel ook. Heerst over de F1 zoals alleen een Duister kan, net als Schumacher. Nu kijken hoelang hij dat volhoud en of hij nog een keer de uitdaging aan gaat om een team te helpen opbouwen, ook zoals Schumi bij Ferrari.
pi_99373865
Idd ! Vettel naar Williams, zou het erg tof vinden als Williams weer dat top team kan worden uit begin jaren 90 !
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:20:53 #254
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_99388556
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:21 schreef Meike26 het volgende:
Idd ! Vettel naar Williams, zou het erg tof vinden als Williams weer dat top team kan worden uit begin jaren 90 !
Zou wat zijn als hij naar Williams gaat... Want zoveel opties zijn er niet, mocht hij RBR willen/moeten verlaten.

Ferrari heeft Alonso en het team word momenteel rond hem opgebouwd, waar we volgens mij al de voortekenen van gaan zien... En hebben Vettel dus niet nodig.
Mclaren heeft een iets andere tactiek, 2 kampioenen bij elkaar en tot nog toe is dat niet heel succesvol, hoewel beide coureurs hele goede races hebben gereden. En het goed genoeg is voor een 2e plaats in het constructeurs-kampioenschap vorig jaar en nu weer. En ook zij hebben Vettel dus niet nodig, hoewel hij wel makkelijker in te passen is door 1 van de 2 andere coureurs te laten vallen. Iets wat Ferrari niet mogelijk is omdat het team rond Alonso gebouwd word en ze geen supersnelle 2e coureur nodig hebben.

Dan blijven alleen Renault en Williams over denk ik...
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:29:38 #255
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_99389025
of mercedes
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:42:38 #256
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_99389710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Schunckelstar het volgende:
of mercedes
Goeie, alhoewel die al een talent hebben rijden, bij Force India, weet niet meer hoe die heet. Maar ik denk dat ze voor Vettel wel plek zullen maken en budget hebben ze genoeg...
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:42:50 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99402370
Red Bull hopeful Mark Webber will stay in 2012, despite team orders row
By Jonathan Noble Monday, July 11th 2011, 08:59 GMT


quote:
Red Bull Racing boss Christian Horner hopes that the fresh team orders row with Mark Webber at Silverstone does not hurt the chances of the squad renewing its contract with the Australian.

Webber was left fuming at the British Grand Prix when the team instructed him to hold position behind his team-mate Sebastian Vettel in the closing stages of the race.

However, despite repeated calls from the pitwall, Webber ignored the instructions and continued to fight Vettel until the chequered flag - although ultimately failing to get past.

Horner has vowed to sit down with Webber to talk about what happened at Silverstone, and he said after the race that he was keeping his fingers crossed that the incident did not have implications regarding a deal for next year.

AUTOSPORT understands that team and driver have been on course to finalise a one-year contract extension that would keep Webber at the British-based outfit for 2012 - although it is not yet signed.

When asked whether the Silverstone incident would change what the he thought would be fairly straightforward talks to finalise a deal, Horner said: "I sincerely hope not. "But, at the end of the day, it is about the team. I can understand that sometimes a driver will be frustrated with an instruction, but my responsibility is to ensure the team optimises its results.

"And there would have been absolutely no benefit in both cars coming back on a tow truck today if they had got together, as we so nearly saw Hamilton and Massa do on that last lap."

Although Horner has faced criticism for the team orders instruction - with him having publicly criticised Ferrari for instructing its drivers at Hockenheim last year – he says that there was no choice but to try to stop his two drivers colliding at Silverstone.

Asked to respond to recent claims from Red Bull boss Dietrich Mateschitz that the team would never impose team orders, Horner said: "Mr Mateschitz would not thank us for having both cars in the fence in the last lap, with so many points having got ourselves into a very good position.

"If you look we also gave Mark an undercut at the first two stops. We did not stop them racing each other at the start. But there comes a point in a race, with two or three laps to go, when you have a lot of points, and both cars on the podium, that it would be absolute stupidity to allow them to keep fighting.

"We saw it get very, very close between the two of them. And we would have looked pretty stupid if they had both ended up in the fence."
pi_99421942
Vettel / Kimi .. ik zou er voor tekenen,
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_99425056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vettel / Kimi .. ik zou er voor tekenen,
pi_99425164
quote:
Perez to test Ferrari's 2009 Formula 1 car later this year

Mexican Sergio Perez will test a Ferrari Formula 1 car later this year, the Maranello squad has revealed.

Perez, making his Formula 1 debut this season with Sauber, is part of Ferrari's driving academy.

The rookie will test Ferrari's 2009 Formula 1 car at Mugello or Fiorano in September, when he will be joined by GP2 driver Jules Bianchi, also part of Ferrari's academy.

"It will be a very interesting test, because we will be putting Jules Bianchi and Sergio Perez up against one another," said FDA director Luca Baldisserri

"I think they will both be very motivated and for us it will be the perfect opportunity to assess both drivers."
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:28:37 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99426174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:05 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Op de een of andere manier begin ik steeds sterkere vermoedens te krijgen dat mijn post van een tijdje geleden toch gaat uitkomen: [F1] F1 nieuwtjes topic deel 89: Zonder hete lucht diffusers
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Is idd al een paar dagen/weken op gang. Maar Ferrari lijkt me iig sterk, die hebben Perez in het opleidings programma zitten. En laat Sauber nu ook toevallig met Ferrari krachtbronnen rijden. Denk dat Massa nog 1 jaar aandoet en dan komt Perez daar voor in de plaats. Ongeveer hetzelfde traject als met Massa: 2 jaar Sauber en dan hup die rooie bak in. Verschil zit 'm erin dat Perez al in het programma zit, en Massa tussendoor 1 jaar testrijder bij Ferrari is geweest om het team te leren kennen.
*knip*


[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 13-07-2011 21:09:21 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:40:09 #262
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99426716
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vettel / Kimi .. ik zou er voor tekenen,
Toch niet als die rijdt als een zak zout zoals in 2009.
Voor de quotes zou 't dan wel weer goed zijn :D
Funny Kimi Raikkonen quotes
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_99427168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Op de een of andere manier begin ik steeks sterkere vermoedens te krijgen dat mijn post van een tijdje geleden toch gaat uitkomen: [F1] F1 nieuwtjes topic deel 89: Zonder hete lucht diffusers

[..]

En via Perez kunnen ze ook gelijk kijken hoever Bianchi is.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor de quotes zou 't dan wel weer goed zijn :D
Funny Kimi Raikkonen quotes
quote:
What kind of an atmosphere do you think McLaren has right now (the spy saga)? - I bet it’s fucking great.
:D Blijft lachen om die quotes van hem door te lezen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:06:09 #264
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99427846
quote:
The helmet has a special meaning for many drivers. How important is it to you? -
It protects my head.
:')
quote:
Martin Brundle: “Kimi Raikkonen doesn’t seem interested in the proceedings going on up there. Kimi, you missed the presentation by Pele.”
Kimi (nonchalantly):Yeah.”
Martin: ”Will you get over it?
Kimi: “Yeah. I was having a shit.”
Martin: “OK, thanks for that! Obviously you’ll have a nice light car on the grid, then.
:D _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_99427962
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Vettel / Kimi .. ik zou er voor tekenen,
Vettel zal alleen maar meer afstand nemen van zijn teamgenoot als dat Raikkonen is, terwijl die nou ook niet echt bekend staat als een coureur die veel bijdraagt aan de ontwikkeling van de auto. Hij is uiteindelijk toch door de mand gevallen, heel lang heeft het fabeltje de ronde gedaan dat hij wel heel snel was, bij gebrek aan andere sterke punten, maar ook dat bleek niet het geval.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99428292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel zal alleen maar meer afstand nemen van zijn teamgenoot als dat Raikkonen is, terwijl die nou ook niet echt bekend staat als een coureur die veel bijdraagt aan de ontwikkeling van de auto. Hij is uiteindelijk toch door de mand gevallen, heel lang heeft het fabeltje de ronde gedaan dat hij wel heel snel was, bij gebrek aan andere sterke punten, maar ook dat bleek niet het geval.
Mannen zoals Kimi hebben gewoon een snelle bak onder hun "reet" nodig ..

verstand op 0, en gas geven ... Raw Speed, noemen ze dat.
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_99431684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel zal alleen maar meer afstand nemen van zijn teamgenoot als dat Raikkonen is, terwijl die nou ook niet echt bekend staat als een coureur die veel bijdraagt aan de ontwikkeling van de auto. Hij is uiteindelijk toch door de mand gevallen, heel lang heeft het fabeltje de ronde gedaan dat hij wel heel snel was, bij gebrek aan andere sterke punten, maar ook dat bleek niet het geval.
:')

Raikkonen is/was wel degelijk een van de snelste. Daarnaast ook erg sterk om met druk om te gaan. Dat hij het moeilijk vindt om aan te geven hoe de auto afgesteld moet worden/verbeterd is in mijn ogen in deze tijd van de F1 niet zo belangrijk meer. Uit de data is goed af te leiden wat de beste afstelling voor een coureur is.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_99433094
Interviewer: The most exciting moment during the race weekend?
Kimi: I think so it's the race start, always.
Interviewer: The most boring?
Kimi: Now.

Wat dat betreft mis ik Kimi wel, het zijn nu bijna allemaal van die brave jongetjes..
Where facts are few, experts are many.
pi_99434779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Atreidez het volgende:
Interviewer: The most exciting moment during the race weekend?
Kimi: I think so it's the race start, always.
Interviewer: The most boring?
Kimi: Now.

Wat dat betreft mis ik Kimi wel, het zijn nu bijna allemaal van die brave jongetjes..
_O- inderdaad
pi_99516168
quote:
Formula 1 teams discussing plans for in-season testing return

By Jonathan Noble Friday, July 15th 2011, 14:28 GMT

Teams set to reject testing return planFormula 1 teams have begun talks to see if there is a way for in-season testing to return next year, with FIA president Jean Todt having said he wants to free up the rules to allow more running.

Todt revealed at the Turkish Grand Prix earlier this year that he was keen to get teams to have some limited running during the season, rather than have testing limited to just a few events in the build-up to the first race.

His calls initially fell on deaf ears, with teams worried that a return to testing would lead to a big escalation in costs at a time when budgets are being kept tightly under control.

However, F1 think tank the Sporting Working Group has now begun discussions to see if consensus can be reached on a way to re-introduce testing without it having too big an impact on expenditure.

One suggestion that has been mentioned is to hold an extra young drivers' test during the summer - to add to the one that takes place at the end of the year.

Speaking about the idea of getting testing back during the season, Williams technical director Sam Michael said: "That is being reviewed in the sporting working group right now and we had a meeting at Silverstone about it. There has not been a vote yet. All they have done is put a few ideas out there about what you could potentially do, which might involve doing an extra young drivers' test during the season.

"It's just being discussed. There's not been any agreement or votes or anything. Now it's been discussed the teams will go away, discuss it internally and think about it. We haven't done anything more than that."

Michael said that although Todt had been pushing for the testing return for several months, other issues - including the future engine formula in F1 and the row over blown diffuser – had proved a distraction from sorting out this issue.

"I think everyone has got a pretty similar idea on it and it's in everyone's interest," he said. "It was a proposal put on the table, and from reading the minutes there was just an initial thought.

"There have been too many other things to sort out. It's been pretty far down the list of priorities especially in terms of V6 engines and exhaust blowing. It's the sort of thing that could be sorted out in an afternoon if need be."

Todt said during a media briefing in Turkey that he felt it was ridiculous that teams did not test at all once the season had got underway.

"For me, it is a stupid decision to have no testing during the season," he explained. "In the past it was crazy to have unlimited testing during the year, but to go from unlimited to completely banned, it is not the right measure.

"It doesn't allow young drivers to test, it doesn't give the opportunity for young drivers to learn some experience in F1, and I will make sure that this situation will change for the future.

"It cannot come back to free testing, but teams now have simulation facilities in the factory, so we are not talking about [a testing ban] being a cost-saving for the big teams.

"So we will push for a few days of free testing during the season as soon as possible but by respecting the rules."
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:33:13 #271
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_99518531
gewoon testen toe staan op circuits waar ze niet racen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_99525530
Blijf gewoon na elke GP 1 dag langer als er 2 weken tussen de races zitten. Zitten aardig wat pluspunten aan denk ik:
- De teams zijn er al, dus er hoeft weinig geshipt te worden.
- Je hebt gelijk een baseline omdat de teams er al 3 dagen bezig zijn geweest.
- Voor de toeschouwers is het een extra dag F1 (hopelijk gratis entree).
- Is mogelijk voor 16 GP's wat dus 16 extra testdagen zijn.

Kunnen ze dit soort shit niet zelf bedenken?

[ Bericht 13% gewijzigd door ari_zahav op 15-07-2011 23:59:14 ]
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_99556412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

:')

Raikkonen is/was wel degelijk een van de snelste.
Net als Massa zeker? Hij is niet goed in ontwikkelen, hij is tactisch niet sterk en hij maakt best vaak belangrijke foutje. Maar hij zit bij McLaren dus zal hij wel veel raw speed hebben? Niet dus.

quote:
Daarnaast ook erg sterk om met druk om te gaan. Dat hij het moeilijk vindt om aan te geven hoe de auto afgesteld moet worden/verbeterd is in mijn ogen in deze tijd van de F1 niet zo belangrijk meer. Uit de data is goed af te leiden wat de beste afstelling voor een coureur is.
Was het toen ook. Hij is gewoon overschat in het begin omdat hij heel jong bijna net zo snel was als Heidfeld, maar coureurs werden ook toen al steeds jonger en leeftijd zegt niet zoveel. Die overschatting wordt zo wel heel hardnekkig. Ferrari heeft wel naar de feiten gekeken en erkend dat ze hem overschat hebben.

Ik vind hem ook leuk en ik vind het ook jammer dat hij weg is, maar voor hem 10 anderen. Zo werkt het nou eenmaal, hij heeft geen kwaliteiten die een topteam verder helpt. Ferrari heeft nu een coureur die wel 3 tienden heeft op Massa, 3 tienden die ze met Raikkonen uit de auto hadden moeten halen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 17 juli 2011 @ 03:04:54 #274
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_99569025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik vind hem ook leuk en ik vind het ook jammer dat hij weg is, maar voor hem 10 anderen. Zo werkt het nou eenmaal, hij heeft geen kwaliteiten die een topteam verder helpt. Ferrari heeft nu een coureur die wel 3 tienden heeft op Massa, 3 tienden die ze met Raikkonen uit de auto hadden moeten halen.
Ik vind Alonso, samen met Vettel, daarom ook de beste coureurs op dit moment in de F1...
pi_99625325
quote:
Seb Vettel may not be in the movie but I chuckled when Lighting McQueen wins a race and says: "That is what I am talking about....."
https://twitter.com/#!/noblef1/status/92692067251273728
Calmer than you are
pi_99702239
Voor de liefhebbers. Deze week bij ferrari collection magazine de F2008 van Massa. Kon hem voor 13 euro toch niet laten liggen :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_99722116
http://www.autoblog.nl/ar(...)an-fraude#post-44494
quote:
Het leven van een 80-jarige miljardair gaat niet over rozen, vraag dat maar aan Rupert Murdoch. De volgende excentrieke geriatrische rijkaard die met zijn kop op het hakblok moet is Bernie E. Hij wordt er van verdacht vijf jaar geleden niet minder dan 44 miljoen dollar (31 miljoen uuroo) aan steekpenningen te hebben betaald aan een Duitse bankier.

Verantwoordelijk voor het lastig vallen van deze arme oude man, die als een moderne Robin Hood met geld heeft gestrooid, is het Duitse OM (het zal eens een keer niet zo zijn..) Het draait allemaal om een verdachte transactie in Formule1-aandelen in 2005, waarin onrechtmatig met geld zou zijn geschoven door een persoon met de naam ‘Bernard E’. De Duitse bankier moet sowieso voor het gerecht verschijnen. Of en op wat voor manier ‘zee Germans’ Ecclestone willen laten voorkomen moet nog blijken, maar hij is wel formeel in staat van beschuldiging gesteld.

Van zeepjes rapen in een staatshotel zal het wel niet komen, maar dit soort zaken is nooit goed voor je image natuurlijk. Het naadje van de kous kan je lezen in The Telegraph. (via GPUpdate)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:47:29 #278
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_99731284
quote:
Wat een subjectieve berichtgeving, zeg!
Calm down, please!
pi_99733575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Toch niet als die rijdt als een zak zout zoals in 2009.
Voor de quotes zou 't dan wel weer goed zijn :D
Funny Kimi Raikkonen quotes
Euhm het was juist alleen Kimi die nog wat uit die Ferrari van 2009 kon persen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:38:37 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99740768
http://www.myweather2.com(...)-Circuit.aspx?sday=3

Lijkt weer een nat middagje te worden zondag :D
The line is a dot to you!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 juli 2011 @ 11:32:28 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99742312
Behoorlijk wat wijzigingen vanaf 2014 trouwens:

FIA wil stille F1-pitstops vanaf 2014
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_99742986
Chandock vervangt Trulli dit weekend bij Lotus:

quote:
So now we've told the world the frankly fantastic news that @karunchandhok in for Jarno this weekend in Germany - here: http://bit.ly/o1wsmh
(Twitter van Team Lotus)
pi_99746759
Jammer, geen karun-o-pedia meer op 5live tijdens de trainingen :'(

edit: ohh, het is maar voor 1 race...

[ Bericht 13% gewijzigd door ari_zahav op 21-07-2011 13:48:39 ]
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:42:48 #284
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99747385
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Behoorlijk wat wijzigingen vanaf 2014 trouwens:

FIA wil stille F1-pitstops vanaf 2014
Hey, dat riep iemand hier laatst nog :D
The line is a dot to you!
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:20:55 #285
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99748982
Nieuwtje over Jérôme

Eric Boullier vertelde onlangs dat onze landgenoot Jérôme D’Ambrosio aanbiedingen heeft van andere teams, om volgend jaar bij hen te gaan rijden in de Formule 1.

Lowdon sprak echter met de vertegenwoordiger van D’Ambrosio, en die vertelde hem dat het gaat om louter geruchtvorming binnen de paddock.

“We zijn uiterst tevreden met onze rijders en we willen hen graag houden voor 2012”, zegt Lowdon. “Het is niet ongewoon om je line-up te wijzigen maar wij hebben op dit moment twee extreem goede piloten binnen onze rangen en willen dat graag zo houden.”

Lowdon voegde daar overigens aan toe dat in september met Jérôme D’Ambrosio zal worden onderhandeld over een nieuw contract. Onze landgenoot scoorde dit seizoen al twee keer een veertiende plaats, en dat is het beste wat ze bij Virgin ooit zagen.

Ook de toekomst van Timo Glock bij het team lijkt men te willen verzekeren, en nu het team samenwerkt met Mclaren staat de Duitser daar ook niet weigerachtig tegenover ...
Trotse Belg.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:10:20 #286
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_99770510
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Behoorlijk wat wijzigingen vanaf 2014 trouwens:

FIA wil stille F1-pitstops vanaf 2014
Vaste versnellingen voor het hele seizoen? Uitdaging voor de coureurs en teams. Verkeerde keuze zal je het hele seizoen blijven voelen :o
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 juli 2011 @ 23:59:00 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99777496
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

Vaste versnellingen voor het hele seizoen? Uitdaging voor de coureurs en teams. Verkeerde keuze zal je het hele seizoen blijven voelen :o
Dat is dan ook de enige zet in dat nieuwsbericht waar ik t niet mee eens ben. De rest vind ik prima.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 22 juli 2011 @ 00:34:45 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99778313
quote:
19s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat is dan ook de enige zet in dat nieuwsbericht waar ik t niet mee eens ben. De rest vind ik prima.
Ze mogen het 1 keer wijzigen naar een andere definitieve setting

quote:
9.6.2 Each competitor must nominate the forward gear ratios (calculated from engine crankshaft to
drive shafts) to be employed within their gearbox. These nominations must be declared to the
FIA technical delegate at or before the first Event of the Championship. For 2014 only, a
competitor may re-nominate these ratios once within the Championship season, in which case
the original nomination becomes immediately void. Ratio re-nominations must be declared as
a set and may only be effected by the substitution of change gears.
Maar deze regelementen zijn toch nog in de voorstel fase of is het definitief?
pi_99784487
Dat zal me toch een klap geld schelen.
pi_99788480
De FIA draait door...
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_99793397
quote:
19s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Euhm het was juist alleen Kimi die nog wat uit die Ferrari van 2009 kon persen..
:? Massa stond tot aan zijn crash in Hongarije voor Kimi in de WK tussenstand. Dat Kimi altijd zo snel leek kwam voornamelijk door de super snelle auto van Newey in 2005, deze was op pure snelheid echt briljant. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Hakkinen en Villeneuve, zij kwamen ook in een dominante auto van Newey terecht.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:01:06 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99810221
Formule 1 denkt aan dichte cockpits

quote:
Binnen de Formule 1 wordt nagedacht over de mogelijkheid om straaljagerachtige gesloten cockpits toe te passen op de auto’s. Dit alles om de veiligheid van de coureurs te bevorderen. Hoewel het idee niet nieuw is wordt er wel serieuzer aandacht aan besteed nadat de FIA recentelijk een rapport publiceerde met daarin de haalbaarheid en toepasbaarheid van het concept.

Het zal nog lang duren voordat een dergelijke verandering wordt geïmplementeerd. Het roept veel vragen op, vooral de vraag of Formule 1 dan niet teveel een andere versie van autosport wordt. James Allison, technisch directeur van Renault, zei: “Het is iets wat al vaker ter discussie stond tijdens Technical Working Group vergaderingen. Wij kijken naar de veiligheid van het hoofd van de coureur. Zowel op grote schaal, zoals banden, als op kleine schaal, zoals het onfortuinlijke incident van Felipe Massa.”
Ja, dan stop ik echt met kijken hoor. F1 is open cockpit racing, als je het te gevaarlijk vindt dan moet je maar in een andere klasse gaan rijden :{
The line is a dot to you!
pi_99811482
Dacht dat dat idee vorige week al afgeschoten was eigenlijk..

[ Bericht 3% gewijzigd door Radegast op 22-07-2011 20:38:03 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:31:39 #295
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99811512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:31 schreef Radegast het volgende:
Dacht dat idee vorige week al afgeschoten was eigenlijk..
ow gelukkig :D
The line is a dot to you!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:18:57 #296
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_99813971
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef kepler het volgende:
Formule 1 denkt aan dichte cockpits

[..]

Ja, dan stop ik echt met kijken hoor. F1 is open cockpit racing, als je het te gevaarlijk vindt dan moet je maar in een andere klasse gaan rijden :{
Als ze dan gewoon meteen een X1 maken met bijbehorende prestaties....
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_99819052
Dat is Newey's natte droom toch? Mischien leuk voor de 24h van Le Mans.

Ik vind dat de F1 terug moet naar de auto's van vroegah.
Dat waren mooie bakken, zonder al te veel vleugeltjes en andere areodynamische meuk. _O_
Maar dan zal het wel ietsjes veiliger moeten. :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 juli 2011 @ 11:01:42 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_99869836
Glock is het sillyseason voor :P

Glock tot 2014 bij Virgin
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_99930883
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years

Documentaire over de vele dodelijke ongevallen op de Formule 1 circuits in de jaren '60 en '70 en de manier waarop de coureurs zelf streden voor betere veiligheidsmaatregelen. Sinds het dramatische ongeval van Ayrton Senna in 1994 zijn er geen Formule 1 coureurs meer omgekomen tijdens races. Maar in de jaren '50 tot '70 was dat wel even anders. Toen vielen er haast elk jaar dodelijke slachtoffers, vaak tijdens rechtstreeks op televisie uitgezonden wedstrijden. De fatale ongevallen werden veroorzaakt door mechanische problemen, onveilige circuits of menselijk falen. Tientallen jonge coureurs verloren het leven in verschrikkelijke crashes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:53:53 #300
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_99932431
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years
Goede tip ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')