Net als Massa zeker? Hij is niet goed in ontwikkelen, hij is tactisch niet sterk en hij maakt best vaak belangrijke foutje. Maar hij zit bij McLaren dus zal hij wel veel raw speed hebben? Niet dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Raikkonen is/was wel degelijk een van de snelste.
Was het toen ook. Hij is gewoon overschat in het begin omdat hij heel jong bijna net zo snel was als Heidfeld, maar coureurs werden ook toen al steeds jonger en leeftijd zegt niet zoveel. Die overschatting wordt zo wel heel hardnekkig. Ferrari heeft wel naar de feiten gekeken en erkend dat ze hem overschat hebben.quote:Daarnaast ook erg sterk om met druk om te gaan. Dat hij het moeilijk vindt om aan te geven hoe de auto afgesteld moet worden/verbeterd is in mijn ogen in deze tijd van de F1 niet zo belangrijk meer. Uit de data is goed af te leiden wat de beste afstelling voor een coureur is.
Ik vind Alonso, samen met Vettel, daarom ook de beste coureurs op dit moment in de F1...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind hem ook leuk en ik vind het ook jammer dat hij weg is, maar voor hem 10 anderen. Zo werkt het nou eenmaal, hij heeft geen kwaliteiten die een topteam verder helpt. Ferrari heeft nu een coureur die wel 3 tienden heeft op Massa, 3 tienden die ze met Raikkonen uit de auto hadden moeten halen.
https://twitter.com/#!/noblef1/status/92692067251273728quote:Seb Vettel may not be in the movie but I chuckled when Lighting McQueen wins a race and says: "That is what I am talking about....."
quote:Het leven van een 80-jarige miljardair gaat niet over rozen, vraag dat maar aan Rupert Murdoch. De volgende excentrieke geriatrische rijkaard die met zijn kop op het hakblok moet is Bernie E. Hij wordt er van verdacht vijf jaar geleden niet minder dan 44 miljoen dollar (31 miljoen uuroo) aan steekpenningen te hebben betaald aan een Duitse bankier.
Verantwoordelijk voor het lastig vallen van deze arme oude man, die als een moderne Robin Hood met geld heeft gestrooid, is het Duitse OM (het zal eens een keer niet zo zijn..) Het draait allemaal om een verdachte transactie in Formule1-aandelen in 2005, waarin onrechtmatig met geld zou zijn geschoven door een persoon met de naam ‘Bernard E’. De Duitse bankier moet sowieso voor het gerecht verschijnen. Of en op wat voor manier ‘zee Germans’ Ecclestone willen laten voorkomen moet nog blijken, maar hij is wel formeel in staat van beschuldiging gesteld.
Van zeepjes rapen in een staatshotel zal het wel niet komen, maar dit soort zaken is nooit goed voor je image natuurlijk. Het naadje van de kous kan je lezen in The Telegraph. (via GPUpdate)
Wat een subjectieve berichtgeving, zeg!quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)an-fraude#post-44494
[..]
Euhm het was juist alleen Kimi die nog wat uit die Ferrari van 2009 kon persen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet als die rijdt als een zak zout zoals in 2009.
Voor de quotes zou 't dan wel weer goed zijn
Funny Kimi Raikkonen quotes
(Twitter van Team Lotus)quote:So now we've told the world the frankly fantastic news that @karunchandhok in for Jarno this weekend in Germany - here: http://bit.ly/o1wsmh
Hey, dat riep iemand hier laatst nogquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Behoorlijk wat wijzigingen vanaf 2014 trouwens:
FIA wil stille F1-pitstops vanaf 2014
Vaste versnellingen voor het hele seizoen? Uitdaging voor de coureurs en teams. Verkeerde keuze zal je het hele seizoen blijven voelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
Behoorlijk wat wijzigingen vanaf 2014 trouwens:
FIA wil stille F1-pitstops vanaf 2014
Dat is dan ook de enige zet in dat nieuwsbericht waar ik t niet mee eens ben. De rest vind ik prima.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Vaste versnellingen voor het hele seizoen? Uitdaging voor de coureurs en teams. Verkeerde keuze zal je het hele seizoen blijven voelen
Ze mogen het 1 keer wijzigen naar een andere definitieve settingquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige zet in dat nieuwsbericht waar ik t niet mee eens ben. De rest vind ik prima.
Maar deze regelementen zijn toch nog in de voorstel fase of is het definitief?quote:9.6.2 Each competitor must nominate the forward gear ratios (calculated from engine crankshaft to
drive shafts) to be employed within their gearbox. These nominations must be declared to the
FIA technical delegate at or before the first Event of the Championship. For 2014 only, a
competitor may re-nominate these ratios once within the Championship season, in which case
the original nomination becomes immediately void. Ratio re-nominations must be declared as
a set and may only be effected by the substitution of change gears.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Euhm het was juist alleen Kimi die nog wat uit die Ferrari van 2009 kon persen..
Ja, dan stop ik echt met kijken hoor. F1 is open cockpit racing, als je het te gevaarlijk vindt dan moet je maar in een andere klasse gaan rijdenquote:Binnen de Formule 1 wordt nagedacht over de mogelijkheid om straaljagerachtige gesloten cockpits toe te passen op de auto’s. Dit alles om de veiligheid van de coureurs te bevorderen. Hoewel het idee niet nieuw is wordt er wel serieuzer aandacht aan besteed nadat de FIA recentelijk een rapport publiceerde met daarin de haalbaarheid en toepasbaarheid van het concept.
Het zal nog lang duren voordat een dergelijke verandering wordt geïmplementeerd. Het roept veel vragen op, vooral de vraag of Formule 1 dan niet teveel een andere versie van autosport wordt. James Allison, technisch directeur van Renault, zei: “Het is iets wat al vaker ter discussie stond tijdens Technical Working Group vergaderingen. Wij kijken naar de veiligheid van het hoofd van de coureur. Zowel op grote schaal, zoals banden, als op kleine schaal, zoals het onfortuinlijke incident van Felipe Massa.”
ow gelukkigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:31 schreef Radegast het volgende:
Dacht dat idee vorige week al afgeschoten was eigenlijk..
Als ze dan gewoon meteen een X1 maken met bijbehorende prestaties....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:01 schreef kepler het volgende:
Formule 1 denkt aan dichte cockpits
[..]
Ja, dan stop ik echt met kijken hoor. F1 is open cockpit racing, als je het te gevaarlijk vindt dan moet je maar in een andere klasse gaan rijden
Goede tipquote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ketnet & Canvas 25-07-2011 22:10 - 23:00
Grand Prix: The killer years
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |