Beiden zijn niet live, misschien in een later stadium, ik ga er in ieder geval niet op wachtenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:05 schreef Tarado het volgende:
nog een link;
http://www.ustream.tv/channel/bavaria-city-racing-2011
dat is in ieder geval live, veel plezierquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien
Vermoeden kreeg ik ook een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijken gewoon amateur filmpjes die achter elkaar gezet zijn
Ik hoop het voor je! Veel plezier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien
de telegraaf dan waarschijnlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lezen we morgen in de krant "Bizar fietsongeluk"
Hij zei krant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de telegraaf dan waarschijnlijk
Thx :-)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Voor de buisquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef LeXX het volgende:
[..]
Thx :-)
Ben ook bij BCR geweest. Tot mijn verbazing geen renault... Demo's waren leuk, maar deed het lange wachten niet rechtvaardigen. Geen echt vol programma, volgende keer weer voor de buis ipv erbij...
H-E-L-D!!! Dankje, heb de docu ook al gedownload maar dit is toch even mooier. Was laatst ook op Canvas, maar het is zó mooi in beeld gebracht, zeker een 2e keer kijken waard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had geredenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor de buis? Heb je die nep-samenvatting gezien op RTL7? Dat was gewoon Olav die even moest laten zien hoe stoer hij wel niet was dat hij bij Ferrari was uitgenodigd. Man, ik heb het na een kwartier weer weggezet.
Gelukkig ben ik er volgend weekend live bij.
Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.
Komt goed. Voorpret begint morgen al. Dan ga ik alvast naar vriend van mijn zusje toe die met mij mee gaat. Ik woon in Groningen en hij in Sliedrecht. Dan kunnen we woensdag lekker rustig aan doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:15 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had gereden
Ik ging om het geluid, maar er gaat niets boven meer dan 20 auto's achter elkaar langs te horen jankenGelukkig al meerdere keren een GP bezocht.
Have fun in Spa
Die beelden van Bandini had ik nog niet eerder gezien. Tamelijk gruwelijk was dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |