abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:01:58 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100937534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Als ze het talent hebben, dan moet dat echt geen obstakel zijn. Sterker nog, ik zou het zelfs toejuichen, omdat je zo weer een dimensie aan de Formule 1 toevoegt. Het is alleen wel zo dat de kwaliteit voorop moet staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_100937696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Vrouwelijke straaljager-piloten zijn er zat en ook astronautes ... ik zie het probleem niet.
9+ G redt je niet in een F1 ...
Calm down, please!
pi_100937773
Heeft Danica Patrick eigenlijk al eens F1 getest. Als ik kijk naar wat ze doet in de Indycar zou ze prima mee kunnen in een lotus of misschien nog wel beter.

Lijkt me ook wel een redelijke stap voor een kleiner team, trekt veel belangstelling en sponsorgeld zou je zeggen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_100937832
Danica zit liever onderuitgezakt in een nascar tegenwoordig ;)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_100937963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:10 schreef ari_zahav het volgende:
Danica zit liever onderuitgezakt in een nascar tegenwoordig ;)
Beetje in de rondte rijden de hele middag, dat kan toch iedereen :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_100938017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Vrouwelijke straaljager-piloten zijn er zat en ook astronautes ... ik zie het probleem niet.
9+ G redt je niet in een F1 ...
Hebben jouw voorbeelden niet alleen maar G-krachten naar boven en beneden (z-axis). Met rijden heb je ze alle kanten op. En als er zelfs in the 90's er mannen waren die 1 complete race op Interlagos niet konden voltooien, dan....
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_100938078
In een straaljager kan je niet naar links en naar rechts? :P

Volgens mij was vroeger (het gebrek aan) stuurbekrachtiging een reden dat vrouwen het zwaar hadden..
Where facts are few, experts are many.
pi_100938082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Hebben jouw voorbeelden niet alleen maar G-krachten naar boven en beneden (z-axis). Met rijden heb je ze alle kanten op. En als er zelfs in the 90's er mannen waren die 1 complete race op Interlagos niet konden voltooien, dan....
in een straaljager vlieg je alleen over de z-as?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_100938123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:16 schreef Karstman het volgende:

[..]

in een straaljager vlieg je alleen over de z-as?
Kan je met je rudder dan 5g trekken?
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_100938200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Kan je met je rudder dan 5g trekken?
Geen idee maar G-kracht is G-kracht of het nou van links rechts onder of boven komt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:23:21 #61
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100938298
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

Geen idee maar G-kracht is G-kracht of het nou van links rechts onder of boven komt.
Ben ik niet met je eens. Daar zit wel verschil in. Als je naar links of rechts gaat krijg je veel kracht op de nek en dat moet je trainen. 3G en dat in een weekend 200 keer is zwaar. Ik denk dat ik in een weekend niet veel moeite zou hebben om 200 keer in een achtbaan te gaan die omhoog of omlaag schiet en dan met 3G, dan belast je de nek veel minder.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_100938508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Daar zit wel verschil in. Als je naar links of rechts gaat krijg je veel kracht op de nek en dat moet je trainen. 3G en dat in een weekend 200 keer is zwaar. Ik denk dat ik in een weekend niet veel moeite zou hebben om 200 keer in een achtbaan te gaan die omhoog of omlaag schiet en dan met 3G, dan belast je de nek veel minder.
Tja geen idee, klinkt logisch maar zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Het lijkt me alleen niet dat het omgaan me G-kracht nou de hoofdreden is dat er minder vrouwen autoracen dan mannen en dus ook minder in de topklasses terechtkomen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_100938771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Kan je met je rudder dan 5g trekken?
Met thrust vectoring en fly-by-wire kun je tegenwoordig wel gekkere dingen met een jachtvliegtuig.
De huidige toestellen kunnen veel meer G aan dan de piloten.

Wat denk je van een high speed barrel roll in een F22 Raptor?
Of een Cobra manouvre in een Su-37?

edit : of een spin stall? ;) Worden ze ook op getest.

http://en.wikipedia.org/wiki/Supermaneuverability

[ Bericht 12% gewijzigd door Googolplexian op 19-08-2011 14:45:14 ]
Calm down, please!
pi_100938828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Atreidez het volgende:
Vrouwen in de F1 lijkt mij geen probleem, maar laat ze eens een jaar feeder series rijden eerst dan.. GP2 is een perfecte opstap voor F1, maar er rijdt geen vrouw rond daar, dus in de F1 hoeven we dan toch ook niet snel iemand te verwachten. En hoe zit t met F2, GP3, enz.. Enige klasse met vrouwen op hoog nivo is Indycar, en daar gooien ze nou ook niet bepaald hoge ogen.

Met 31 jaar mag je ook niet echt een talent meer genoemd worden, toch? :')
Ik denk ook niet dat De Villota een F1 waardig talent is.

In de IndyCar is denk ik Simona de Silvestro een talent die het wel zou kunnen maken in de F1, zeker nadat ik haar aan het begin van het seizoen heb zien rijden voor een podiumplek. Ondanks een wat mindere wagen (De HVM is niet opgewassen tegen de Penskes en Ganassi's) scoort ze zeer regelmatig een top 10 op een straten- of permanent circuit.

Resultaat in de Indycar is echter geen garantie op succes in de F1. Kijk maar naar Bourdais. :)

@Karstman: Danica heeft ooit een test van Honda aangeboden gekregen, maar die ging niet door doordat Honda zich uit de F1 terug trok. Daarbij denk ik dat ze beter thuis is op ovals dan op straten- of permanente circuits.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:34:34 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_100942772
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef ari_zahav het volgende:
Vrouwen in F1 gaat niet lukken hoor. Als het al in de 90's niet lukte dan waarom nu wel? De G-krachten zijn veel hoger nu dan die van toen.
Ik heb juist uit een documentaire over straaljagerpiloten begrepen dat een vrouwenlichaam beter geschikt is om hoge en langdurige G-Krachten te weerstaan.
Dit omdat de afstand hart-hersenen en de afstand hart-voeten gemiddeld genomen korter is bij een vrouw dan bij een man. Dat is weer een voordeel voor het goed in stand houden van de bloedsomloop bij die krachten.

Spiermassa is een ander verhaal natuurlijk.
pi_100943490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Karstman het volgende:
Heeft Danica Patrick eigenlijk al eens F1 getest. Als ik kijk naar wat ze doet in de Indycar zou ze prima mee kunnen in een lotus of misschien nog wel beter.
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de allerbesten uit de indycars niet of met grootse moeite meekomen in de F1 en geen toegevoegde waarde hebben.

quote:
Lijkt me ook wel een redelijke stap voor een kleiner team, trekt veel belangstelling en sponsorgeld zou je zeggen.
Daarom ken ik haar ook van naam. Maar ik kan je zo al wel vertellen dat ze bij lange na niet goed genoeg is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100943727
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik heb juist uit een documentaire over straaljagerpiloten begrepen dat een vrouwenlichaam beter geschikt is om hoge en langdurige G-Krachten te weerstaan.
Dit omdat de afstand hart-hersenen en de afstand hart-voeten gemiddeld genomen korter is bij een vrouw dan bij een man. Dat is weer een voordeel voor het goed in stand houden van de bloedsomloop bij die krachten.

Spiermassa is een ander verhaal natuurlijk.
Toen ik aspirant F16-piloot was ging een verhaal in de rondte dat vrouwen hun baarmoederhals moesten laten dichtnaaien als ze straaljager-piloot wilden worden en moesten tekenen dat -indien onvruchtbaar- het nooit de schuld van de luchtmacht was.

Geen idee of dit ook echt zo is ... ben nooit verder gekomen dan de op één-na-laatste test :(
Calm down, please!
pi_100943915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat de allerbesten uit de indycars niet of met grootse moeite meekomen in de F1 en geen toegevoegde waarde hebben.

[..]

Daarom ken ik haar ook van naam. Maar ik kan je zo al wel vertellen dat ze bij lange na niet goed genoeg is.
Dat geld zeker niet voor iedere coureur, zoals een Mario Andretti, Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya om er maar een paar te noemen.

Verder ben ik benieuwd wat een coureur als Will Power in de Formule 1 zou kunnen. Ik zie hem in de F1 best wel een kans maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_100959753
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat had meer met de layout van de baan te maken. De McLaren lijkt nogal goede mechanische grip te hebben. Daarom gaat die auto ook zo goed in de regen en vooral op een opdrogende baan.
Deze caps bevestigen dat ook:

http://img804.imageshack.us/img804/5022/t5apex.jpg (copy/paste deze link)
http://img232.imageshack.us/img232/1745/schumachersmid.jpg (copy/paste deze link)


Q3 laps van Webber en Hamilton op de Nurburgring, verschil was minimaal maar RBR duidelijk beter in de mid/high speed corners, McLaren weet het verschil weer goed te maken in de langzamere bochten waar je een goede mechanische grip nodig hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door M.Melandri op 20-08-2011 00:08:51 ]
pi_100970900
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat geld zeker niet voor iedere coureur, zoals een Mario Andretti, Jacques Villeneuve en Juan Pablo Montoya om er maar een paar te noemen.

Verder ben ik benieuwd wat een coureur als Will Power in de Formule 1 zou kunnen. Ik zie hem in de F1 best wel een kans maken.
Dat lijkt me nogal naief. Michael Andretti, Da Matta, Zanardi, Bourdais, die kwamen gewoon tekort, konden het tempo echt niet bijbenen. Dan had je nog coureurs als JPM en JV, die er in de VS ver en ver bovenuit staken. JPM had veel moeite met een middelmatig coureur als Ralf en werd vernietigd door Raikkonen, die dan op zijn beurt Massa niet te snel af was. Hij heeft voor leuke momenten gezorgd maar uiteindelijk was het gewoon een mislukking. Niet snel genoeg, niet onbelangrijk in deze sport. JV eigenlijk hetzelfde verhaal, iets beter maar ook gewoon niet sneller dan de middelmaat van de coureurs, en tactisch en mentaal ook niet beter. Doordat hij en JPM meteen in konden stappen in de beste auto leek het nog wat. Maar als ze onderaan waren begonnen zoals de meeste Europeanen, hadden ze niet de snelheid om de topteams op te vallen. Uiteindelijk hebben ze allemaal diep teleurgesteld.

Andersom zie je dat coureurs die te licht zijn voor de F1 of daarin niet opvallend gepresteerd hebben, het uitstekend doen in de VS. Van Teo Fabi tot Robert Doornbos. Dan is er maar één conclusie mogelijk en dat is dat het gewoon een lagere raceklasse is, met mindere coureurs. Ik denk dan ook niet dat er nog vaak teams zich nog vaker laten verblinden door succesverhalen uit de VS.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:00:48 #71
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100973865
Vandaag maar beetje begonnen met tas inpakken. Dat verhoogt de voorpret vaak.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:33:36 #72
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100979023
Wat doet RTL trouwens fout? Wel vorige week een of andere gay samenvatting maar morgen geen verslag van Bavaria City Racing?
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:40:12 #73
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100995817
Ergens nog een stream van BCR?
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:59:25 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100996189
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ergens nog een stream van BCR?
http://www.raceteevee.com/

geen idee of dit live is
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:02:21 #75
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100996245
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

http://www.raceteevee.com/

geen idee of dit live is
Tof! Dankje.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:04:12 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100996283
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:02 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Tof! Dankje.
Lijken gewoon amateur filmpjes die achter elkaar gezet zijn
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:05:51 #77
131800 Tarado
capô de fusca
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:08:27 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100996369
quote:
Beiden zijn niet live, misschien in een later stadium, ik ga er in ieder geval niet op wachten
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:09:06 #79
34586 kepler
No bounce, no play
pi_100996379
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien :D
The line is a dot to you!
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:10:01 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100996394
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien :D
dat is in ieder geval live, veel plezier ^O^
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:17:23 #81
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100996557
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijken gewoon amateur filmpjes die achter elkaar gezet zijn
Vermoeden kreeg ik ook een beetje.

quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:09 schreef kepler het volgende:
Ik ga nu op weg naar City Racing, kijken of ik wat kan zien :D
Ik hoop het voor je! Veel plezier.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:50:49 #82
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_100997380
http://www.formula1.com/news/headlines/2011/8/12422.html

Op zich wel opmerkelijk dat Perez nog even zijn incident in Monaco aanhaalt.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:47:35 #83
34586 kepler
No bounce, no play
pi_100999058
Ik sta nu op mn fiets om wat te kunnen zien :D Ik sta wel op een goed punt waar veel auto's mooie donuts kunnen maken :D (vlakbij Blaak treinstation)
The line is a dot to you!
pi_100999963
ik verwacht wel mooie foto's nu :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:16:04 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101000052
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:13 schreef Schunckelstar het volgende:
ik verwacht wel mooie foto's nu :Y
:D Lezen we morgen in de krant "Bizar fietsongeluk"
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:18:17 #86
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101000109
Haha, Marc Gene rijdt zijn achterwiel er zowat af, recht voor mn neus!
The line is a dot to you!
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:18:49 #87
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101000129
Geen foto's helaas...
The line is a dot to you!
pi_101000363
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D Lezen we morgen in de krant "Bizar fietsongeluk"
de telegraaf dan waarschijnlijk :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_101000584
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

de telegraaf dan waarschijnlijk :')
Hij zei krant.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:43:40 #90
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_101020959
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
pi_101023036
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Thx :-)

Ben ook bij BCR geweest. Tot mijn verbazing geen renault... Demo's waren leuk, maar deed het lange wachten niet rechtvaardigen. Geen echt vol programma, volgende keer weer voor de buis ipv erbij...
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:33:46 #92
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101023183
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:30 schreef LeXX het volgende:

[..]

Thx :-)

Ben ook bij BCR geweest. Tot mijn verbazing geen renault... Demo's waren leuk, maar deed het lange wachten niet rechtvaardigen. Geen echt vol programma, volgende keer weer voor de buis ipv erbij...
Voor de buis :') ? Heb je die nep-samenvatting gezien op RTL7? Dat was gewoon Olav die even moest laten zien hoe stoer hij wel niet was dat hij bij Ferrari was uitgenodigd. Man, ik heb het na een kwartier weer weggezet.

Gelukkig ben ik er volgend weekend live bij.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:34:45 #93
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101023235
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
H-E-L-D!!! Dankje, heb de docu ook al gedownload maar dit is toch even mooier. Was laatst ook op Canvas, maar het is zó mooi in beeld gebracht, zeker een 2e keer kijken waard. _O_
UI Made bij VanilleKwark.
pi_101030915
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef beantherio het volgende:
TV-tip. Vannacht om 00.30 uur op BBC2: Grand Prix: The Killer Years
Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.
<>
pi_101031347
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Voor de buis :') ? Heb je die nep-samenvatting gezien op RTL7? Dat was gewoon Olav die even moest laten zien hoe stoer hij wel niet was dat hij bij Ferrari was uitgenodigd. Man, ik heb het na een kwartier weer weggezet.

Gelukkig ben ik er volgend weekend live bij.
Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had gereden :P
Ik ging om het geluid, maar er gaat niets boven meer dan 20 auto's achter elkaar langs te horen janken ;) Gelukkig al meerdere keren een GP bezocht.
Have fun in Spa :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:56:25 #96
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101045244
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:36 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ik blijf dat een hele nare documentaire vinden.
Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:57:10 #97
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101045271
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:15 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik heb gisteren toen ik thuiskwam alleen het laatste kwartier gezien, met de demo van Marc Gene. Wel gelijk het meest boeiende, ik wilde weten hoe hij zijn achterwiel krom had gereden :P
Ik ging om het geluid, maar er gaat niets boven meer dan 20 auto's achter elkaar langs te horen janken ;) Gelukkig al meerdere keren een GP bezocht.
Have fun in Spa :)
Komt goed. Voorpret begint morgen al. Dan ga ik alvast naar vriend van mijn zusje toe die met mij mee gaat. Ik woon in Groningen en hij in Sliedrecht. Dan kunnen we woensdag lekker rustig aan doen.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:30:59 #98
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_101050911
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Is het ook. Maar aan de andere kant is ook wel interessant hoe o.a. Rindt, Scheckter en Stewart toch veel voor elkaar hebben gekregen. Dat Stewart dan vertelt dat hij ruim een halfuur heeft klemgezeten voor de ambu kwam is iets waar wij niet bij zouden kunnen. Ook het verhaal dat een coureur naar een ziekenhuis word gereden dat gesloten is, hoe erg ook, ik moest toch even een beetje lachen. Sommige beelden hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. Ik hoef namelijk niet een verkoolde coureur te zien.
Die beelden van Bandini had ik nog niet eerder gezien. Tamelijk gruwelijk was dat. :{

En die beelden van Williamson op Zandvoort kan eigenlijk niet meer zien. Afschuwelijk vanwege het ongeluk en afschuwelijk vanwege het gedrag van de omstanders. Ongelooflijk dat dat ooit mogelijk was. :'( -O-
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:42:32 #99
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101051508
The line is a dot to you!
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:43:03 #100
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101051533
Erg interessante analyse van een (gevonden?) telemetry-sheet van Monaco :)

http://scarbsf1.wordpress(...)alysis-introduction/
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')