NIet alleen bij jou, fok is een ramp bij mij op dit moment.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
nee ligt aan FOK, soms kan ik niet eens quotenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
ik dacht al zoiets ( al voor dat die vertalingen hier waren .. maar dit is indd. een mega trigger .. ben super benieuwd !! )quote:Tomorrow is going to be tremendous.
Alle Egyptenaren zullen dit hoe dan ook te zien krijgen, dus dat zit er dik in.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk gewoon serieus nu, dat Wael's emotioneel interview, het einde van Mubarak kan betekenen.
Hier is een deel te zien:quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Graag het interview! Arabisch is geen probleem.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:33 schreef -jos- het volgende:
+100 voor degene die het hele interview + engelse subtitles als eerste heeft
Tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:43 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hier is een deel te zien:
http://www.ustream.tv/recorded/12534787
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wou nog wat anders terug reageren , maar lama morgen weer een dag en ik vermoed een grandioze!!
truzztuh
De revolutie heeft nu wat het nodig had.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef MangoTree het volgende:
ayaelb: Egyptians tweeting that Wael @Ghonim just became the mayor of Tahrir Square #Jan25 #Egypt
goeie zaak!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De revolutie heeft nu wat het nodig had.
Een gezicht.
Truste Heksquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
schei er mee uit voor vanavond, FOK is raar aan het doen, slaap lekker allemaal en hopen op een rustige nacht op het plein
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
schei er mee uit voor vanavond, FOK is raar aan het doen, slaap lekker allemaal en hopen op een rustige nacht op het plein
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Nu nog een TXT888 en het feest is compleet.quote:
Zal ze daar op het Tahrir plein zeker een boost geven dat ze het niet voor niks doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De revolutie heeft nu wat het nodig had.
Een gezicht.
Als het nat en koud is dan wil men nog weleens griep krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Mexicaanse griep verslaat de revolutie???
ElFoulio damn straight @monasosh: Finally left tahrir square, warm drinks and medicines. We can't let the flue defeat the revolution #Jan25
3 minutes ago via Twitter for Mac
Dat is snel. Dit is genoeg voor het Tahrir.quote:
Nee. Eerst helft alleen.quote:
Ze hebben iets beloofd voor morgen maar willen het leger niks laten weten zodat die zich niet kunnen voorbereiden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zal ze daar op het Tahrir plein zeker een boost geven dat ze het niet voor niks doen.
Las al dat er plannen voor morgen zijn maar men nog niet uitlekt wat?
En terecht en ook dat de pro mubarak mensen het niet weten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ze hebben iets beloofd voor morgen maar willen het leger niks laten weten zodat die zich niet kunnen voorbereiden.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef MangoTree het volgende:
OHbamaMama: RT @habibh: Translation of @Ghonim's first interview now live: http://bit.ly/ghonim1st (expand) @aliveinegypt - Please RT
Broken link hier
Is toch ook zo of niet dan? Snap best dat het het NOS niet gaat melden dat er een of ander vaag gerucht is dat er morgen iets te gebeuren staat omdat een vriend van een FOK!er dat las op twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En terecht en ook dat de pro mubarak mensen het niet weten.
Georganiseerd dus ? Er moet echt wat gebeuren.Hier in de media hoor je alleen nu maar dat de winkels weer open gaan en het volk weer aan het werk gaat
Damn zegquote:
Heftigquote:
Doet het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
RT @habibh Translation of @Ghonim's first interview now live: http://bit.ly/ghonim1st @aliveinegypt - Please RT
3 minutes ago
Met vertaling.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
Anders ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
is dezequote:
Dat vond ik ook ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
quote:shakhshier RT @shafiqassi: My name is Shafiq, & I delegate Wael @Ghonim to speak on My Behalf #Jan25 #Egypt #tahrir not just for #egypt but every single #Arab country
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:quote:
Bewust misschien om wat los te maken, om zo de boel nog meer te triggeren. Ja is maar een optie hoor. Met in het achterhoofd dat dit verspreid gaat worden. Is maar een gedachte van mij hoor. Ghonim is daar mee gaan demonstreren vanaf dag 1 als ik het goed heb en bewust om dat hij zich daar geroepen toe voelde en mee moest doen van zich zelf als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
Dank voor vertalingquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Drifter__ het volgende:
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:
-Ik wil tegen elke vader en moeder, die hun zoon hebben verloren zeggen
-Het spijt mij, maar het is niet onze schuld. Ik zweer op Allah het is niet onze schuld.
-Het is de schuld van die zich vasthielden aan het regime...
-Ik wil weg.
Mooi dat scheelt scrollen.quote:
Ah, mooi wat je met die plaatjes hebt gedaan.. ik had ze uit onmacht maar weggehaaldquote:
Dat komt nog wel hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er geen interview online staat met sub?
Nog niet ? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Volgt snel denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er geen interview online staat met sub?
Teveel tekst om te lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet ? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Volgt snel denk ik.
Yavanna heb de vertaling in vorige topic gezet
done, heb gelijk alle witregels weggehaald. Nu kan het niet korter meer behalve dan die tussenkopplaatjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, mooi wat je met die plaatjes hebt gedaan.. ik had ze uit onmacht maar weggehaalddankzij ons werk hoeven we niet meer een half uur te scrollen
Overigens kan #139 er nog bij
o? is dat zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja heb het zelf globaal gelezen.
En een enorme journo cam in beeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
evanchill Tonight in Tahrir Square - a Woodstock atmosphere. God I love it when I can upload videos quickly. http://ow.ly/3S1c8
En weer ziet het er druk uit daarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
evanchill Tonight in Tahrir Square - a Woodstock atmosphere. God I love it when I can upload videos quickly. http://ow.ly/3S1c8
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En weer ziet het er druk uit daar
Google Weather voorspelt regen, dus het weer kan het niet zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Google Weather voorspelt regen, dus het weer kan het niet zijn
Ik ben erg benieuwd naar morgen. Officieel gaan ze het plein versieren, maar er lijkt wat meer op stapel te staan...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?
hier wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
http://egypt.alive.in/201(...)h-english-subtitles/
zie geen filmpje nog![]()
Weinig verder wat ik terug gelezen heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, heeft iemand even een samenvatting van vandaag voor me? Ik begrijp dat die Google-dude vrij is, dat is toch Ghonim? Ik ga nu z'n interview kijken, blijkbaar heeft dat het een en ander losgemaakt? Wat is er verder gebeurd?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
zie geen filmpje nog![]()
Ghonim is die gast ja. Heeft meteen een hevig geemotioneerd interview gegeven waarin hij een aantal dingen duidelijk maakte; zijn vrijlating met daaropvolgend interview zou het eind van Mubarak kunnen betekenen - Mubarak gaat naar verluid naar Duitsland om z'n gezondheid te laten onderzoeken, maar dat is nog niet zeker) - morgen heeft men op Tahrir kunstenaars uitgenodigd om het plein te komen verfraaien, maar er lijkt veel meer op stapel te staan dan dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, heeft iemand even een samenvatting van vandaag voor me? Ik begrijp dat die Google-dude vrij is, dat is toch Ghonim? Ik ga nu z'n interview kijken, blijkbaar heeft dat het een en ander losgemaakt? Wat is er verder gebeurd?
Dat is Ghonim. Door dat men foto's liet zien van de overleden jongens met een smeuig muziekje eronder.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar da's niet het interview waar ze het op twitter over hadden. Iets met dat Wael ging huilen door foto's & muziek
Niks gebeurd. Maar er werden al plannen gemaakt voor dat Ghonim vrij kwam. Maar na zijn interview (dat nu langzaam naar de bevolking door zal sijpelen) begint het ernstig te borrelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghonim is als ik het goed heb 1 van de mannen achter de #25Jan beweging, en de afgezant van Google in die regio. Werd al snel opgepakt, tot vandaag dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik word niet veel wijzer van de filmpjes. Wie legt me het verhaal rondom Ghonim even uit?
Nieuwe geruchten over een ziekenhuisopname in Duitsland voor Mubarak. Ik geloof gister waren er tweets dat de vs en duitsland daarover aan het onderhandelen waren.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zoiets had ik begrepen ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Ghonim. Door dat men foto's liet zien van de overleden jongens met een smeuig muziekje eronder.
Hij is niet gemarteld, 11 dagen blinddoek om. Ze wilden weten welke buitenlandse invloeden er waren. Gisteren heeft hij gesprek gehad met leden van het regime. Ze begrijpen niet hoe de opstand zo heeft kunnen escaleren. Ghonim heeft ze duidelijk gemaakt dat:quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik word niet veel wijzer van de filmpjes. Wie legt me het verhaal rondom Ghonim even uit?
@Rvlaak.. Was dit niet de vertaling van drifter eerder op de avond!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:
-Ik wil tegen elke vader en moeder, die hun zoon hebben verloren zeggen
-Het spijt mij, maar het is niet onze schuld. Ik zweer op Allah het is niet onze schuld.
-Het is de schuld van die zich vasthielden aan het regime...
-Ik wil weg.
Hoe bedoel je dit? Ik snap je nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ghonim heeft ze duidelijk gemaakt dat:
1 Geen communicatie met de demonstranten
2. Geen vertrouwen in het regime.
Da's wel het laatste stukje wat ik net gelezen heb van de tweets van SM.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
@Rvlaak.. Was dit niet de vertaling van drifter eerder op de avond!
Die kwam net ook langs in mijn twitter lijstquote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
ahmednaguib @AJELive: Wael Ghonim's full interview & transcript is now available on Al Jazeera's live blog: http://t.co/E4Xl9P3 #Jan25
Toch knap dat ik nooit tranen zie als een Arabier begint te huilen.quote:
@JacobPark/tweeting-from-egypt. Hier staan veel tweets!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kwam net ook langs in mijn twitter lijst
Voor een vreedzame rustige transitie:quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Ik snap je niet. Ik ga maar even een topicje of wat teruglezen. Nu eerst even het filmpje van Ayman kijken.
nopequote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef RvLaak het volgende:
BTW: die DreamTV zender, is dat staatstv?
die eerste (enigste) reactie eronderquote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
ahmednaguib @AJELive: Wael Ghonim's full interview & transcript is now available on Al Jazeera's live blog: http://t.co/E4Xl9P3 #Jan25
Op AJE staat het al, nu nog even de subs!
k, duidelijk. Dank.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef RvLaak het volgende:
Iemand een vertaling hiervan (laatste stuk):
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
After watching Wael @ghonim my dad looked at me and said : Yeb2o welad seteen kalb law sabo midan el tahrir
quote:I am not a hero. I was only used the keyboard, the real heroes are the ones on the ground. Those I can't name. This is the season where people use the word traitor against each other. I wasn't abused, I was jailed, kidnapped.
I met some really intellectual people in jail, they actually thought that we were traitors, working for others. If I was a traitor I would have stayed by the swimming pool in my house in the UAE. What are called the "facebook youth" went out in their tens of thousands on January 25th, talk to them. This is the era where people who have good intentions are considered traitors
"I tricked my employer so I could attend the protests in Egypt. I am not a traitor. I don't need anything from anyone.
"I am not a hero. I was only used the keyboard, the real heroes are the ones on the ground. Those I can't name. This is the season where people use the word traitor against each other. I wasn't abused, I was jailed, kidnapped. I met some really intellectual people in jail, they actually thought that we were traitors, working for others.
"If I was a traitor I would have stayed by the swimming pool in my house in the UAE.
"What are called the "facebook youth" went out in their tens of thousands on January 25th, talk to them. This is the era where people who have good intentions are considered traitors.
"My wife was going to divorce me because I didn't spend time with her, and now they call me a traitor. I spent all my time on the computer working for my country.
I wasn't optimistic on the 25th but now I can't believe it. Thanks to everyone who tried to get me out of jail. It's Haram [sinful, not right] for my father to lose his sight in one eye and now is at risk of losing it in the other. I kept thinking "are people thinking of me?" I was wondering if my family knew where I was, my wife, dad, mother.
"I am proud of what I did. This is not the time to settle scores. Although I have people I want to settle scores with myself. This is not the time to split the pie and enforce ideologies. The secret to the success of the facebook page was use of surveys.
"I met with the Minister of Interior today. He was sat like any other citizen. He spoke to me like an equal. I respected that. The youth on the streets made Dr Hossam Badrawi [General Secretary of NDP] drive me to my house today. They transfered me to state security, it's a kidnapping. On Thursday night, at 1am I was with a friend, a colleague from work. I was taking a taxi, suddenly four people surrounded the car, I yelled "Help me, Help me" I was blindfolded then taken away. I will say this as it is: nothing justifies kidnapping, you can arrest me by the law, I am not a drug dealer or terrorist.
"Inside I met people who loved Egypt [State Security people] but their methods & mine are not the same. I pay these guys salaries from my taxes, I have the right to ask the ministers where my money is going, this is our country. I believe that if things get better those (good state security people he met) will serve Egypt well. Don't stand in our way, we are going to serve Egypt. I saw a film director get slapped, they told him "You will die here" Why?
"Now they want to have an agreement with me when they are in a position of weakness. I am not a hero, I am a normal person. What happened to me was a crime but I still thank those who tried to got me out, I am an educated person, I have a family. Badrawi told me we took all the bad people out from the NDP. I told him I don't want to see the logo of the NDP ever again. The NDP is got this country to where it is. You can create a new party. It looks like I might be kidnapped again after this.
"There were 300 fake registrations on my facebook page, all negative comments, about how we were allegedly being paid. I was the admin of the page but others paid for it. We are dreamers [says it in English]. There was no Muslim Brotherhood presence in organising these protests, it was all spontaneous, voluntary. Even when the Muslim Brotherhood decided to take part it was their choice to do so. This belongs to Egyptian youth.
"Please everyone, enough rumours. Enough."
"I told the Interior Minister - I was upset - I told him I will go in the car with Hossam Badrawi but without an NDP logo. I told them we don't want any NDP logo on the streets. I cried when I heard that there are people who died, officers and protesters, this is my country.
"I was chatting with Ahmad Maher of 6th of April Youth Movement about the Jan 25 protests but he didn't know who I was. My wife is an American, I can apply for US citizenship but I didn't, not even the lottery. Many people want to leave though. We have to restore dignity to all Egyptians. We have to end corruption. No more theft. Egyptians are good people. We are a beautiful people. Please everybody, this is not a time to settle scores, this is a time to build our country.
"I can't claim I know what happened when I was inside. I didn't know anything until one day before I left. The interrogators wanted to know if outsiders were involved. I convinced them this was a purely Egyptian movement. The treatment was very good, they knew I was a good Egyptian. I was blindfolded for 12 days, I didn't see their faces. They wanted details, information. "Are the people who planned this outsiders?" We didn't do anything wrong, this was an appeal.
"I wrote an appeal to the president Egypt on Jan 25. I told the Minister of Interior we have two problems 1- We don't talk to each other, this must be solved, 2- There is no trust. I told the Interior Minister if I stripped naked & told people that I was beaten even without marks they would believe me. The Egyptian State TV channels didn't portray the truth, that is why people watch the private channels now.
"There were several men in the room with me & the Minister of Interior. I asked him if I can speak about this he said as u wish. Everyone asked me "How did you do this?" The Interior Minister told me he was only a minister for 8 days. I was told that people died, one day before I was released," he said.
Ik lees het precies op tijd om het geluid aan te zettenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef MangoTree het volgende:
Een van de plannen morgen is om het op StaatsTV te krijgenZometeen nieuws bij AJE.
Evolutie: zou waterverspilling zijn in de woestijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch knap dat ik nooit tranen zie als een Arabier begint te huilen.
En dit zeg jij omdat het jou gewoon opvalt, of omdat je iets wil duidelijk maken.?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch knap dat ik nooit tranen zie als een Arabier begint te huilen.
Omdat het me opvalt, heb er verder geen oordeel over. Zijn gevoelens zijn vast oprecht.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dit zeg jij omdat het jou gewoon opvalt, of omdat je iets wil duidelijk maken.?
quote:SaadAbedine Facebook fan page endorsin @Ghonim "2speak on behalf of #Egypt revolution" http://tinyurl.com/63mz42h , had 27,831 fans, now 34,439 in 5 min
less than a minute ago via web
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef BrandX het volgende:
een goede kennis van me op de boksschool blijkt Egyptisch. Hij gaf aan dat hij, omdat hij hier geboren en getogen is, zich meer Nederlander voelt dan Egyptenaar, maar zijn ouders zijn volbloed.
Vandaag met hem gesproken over wat er gaande is. Hij vertelde over de armoede (echt vreselijke verhalen) die in een groot deel van het land heerst. Ook onder de mensen die wel een 'baan' hebben, maar het mag het woord niet hebben. Ze verdienen dan bij lange na niet genoeg om rond te komen. Lopen in ondergoed op straat omdat ze hun broeken aan de kinderen geven. Ook de corruptie en rare gedachtengoeden zijn schering en inslag. Zo gaat hij standaard met zijn Nederlands paspoort naar Egypte, en niet met zijn Egyptische paspoort. Doet hij dat wel, dan wordt hij gelijk soort van aangehouden. Hij mag dan uuuuren wachten. De douane en staatspolitie ziet je als soort van landverrader als je niet in je eigen land woont. En behandelen je vervolgens als een stuk vuil. Ook geniet je dan geen enkele bescherming meer. En zo had hij meer verhalen *ril*
Hij juicht de protesten toe, maar gaf wel aan toch bezorgd te zijn over hoe de MB hierin zal gaan acteren wanneer mubarak eindelijk gaat. Ook vreest hij voor de chaos in het land, als straks mubarak weg is en men te snel veranderingen verwacht. HIj hoopt dat het Egyptische volk begrijpt dat het jaren duurt om iets van democratie te bereiken en wellicht 2 of 3 decennia eer het land zich volledig democratisch mag noemen. Hij verwacht dan ook niet dat de Egyptenaren dat willen, democratie zoals wij dat gewoon zijn. Maar wel een stuk vrijer, makkelijker en gelijker. Hij zei ook dat hij nu al geniet van het gegeven dat de wederopbouw, dat wil zeggen als de protesters winnen, vooral uit zak van de elite moet komen die zich tot nu toe vooral heeft verrijkt over de ruggen van de armen.
Vast de droge woestijnlucht. :pquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat het me opvalt, heb er verder geen oordeel over. Zijn gevoelens zijn vast oprecht.
Is een reportage van voordat Ghonim vrij was en een interview gaf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef RvLaak het volgende:
AJE zei net dat de mensen op het plein bang zijn het momentum te verliezen. Alle tweets die ik tot nu toe heb gelezen zeggen het tegendeel....
Ook zegt AJE dat de aantallen minder worden, wordt wederom tegengesproken door de tweets
Weer verwarring alom
We zullen zien hoeveel Ghonim morgen op de been brengt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef RvLaak het volgende:
AJE zei net dat de mensen op het plein bang zijn het momentum te verliezen. Alle tweets die ik tot nu toe heb gelezen zeggen het tegendeel....
Ook zegt AJE dat de aantallen minder worden, wordt wederom tegengesproken door de tweets
Weer verwarring alom
Ligt er ook maar aan wie ze spreken, wie er tweetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef RvLaak het volgende:
Weer verwarring alom
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:08 schreef yavanna het volgende:
etharkamal Ethar El-Katatney
by Sandmonkey
Tomorrow, millions will come to #tahrir. Tomorrow, things will happen and things will change. Tomorrow might just be the end
Ik merkte het aan de infoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:07 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Is een reportage van voordat Ghonim vrij was en een interview gaf.
Dit is voor mij voor de eerste keer dat AJE geen contact heeft met het plein.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wie ze spreken, wie er tweeten
Gewoon een statement, stilte.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik merkte het aan de infojammer dat ze niet up to date zijn
Dance Valley Redquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef yavanna het volgende:
Wear RED for #Tahrir tomorrow -- to school, to work, to the square, wherever you're going. A show of support.
Ik geloof eerder AJE dan "tweets".quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef RvLaak het volgende:
Weer verwarring alom
En dat dachten er meer, al het hele weekend, na "Departure Friday" wat een faal wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik geloof eerder AJE dan "tweets".
Wat AJE beweert lijkt mij verder ook vrij logisch.
Ben benieuwd wat ze van plan zijn en of ze iets weten mbt het leger/regime wat een mega ommekeer kan betekenen.quote:
Sorry, but we couldnt find that link!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef yavanna het volgende:
Meet the young cyberactivists who've been planning #Egypt 's uprising for years. http://t.co/8DzAj8SAtike
Zo danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, but we couldnt find that link!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo dan
http://www.foreignpolicy.(...)t=4d5077441d6bf411,0
Deze kan meteen bij de Revolutieverhalen in de OPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
Zo dan
Grappige is dat AJE ook info van Twitter afhaalt.. Van sommige mensen daar weet je dat ze geen onzin tweeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat dachten er meer, al het hele weekend, na "Departure Friday" wat een faal was
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze kan meteen bij de Revolutieverhalen in de OP
Now, time for bed
Ja, die wil ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef -jos- het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog steeds op de video me subs, met de emoties erbij is het verhaal pas echt compleet.
En daar hoort ook het vertrek bij natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
Wat een sfeer, wat mooi.![]()
![]()
evanchill Evan Hill
What it's like to enter Tahrir Square at night these days. http://ow.ly/3S2CA
En zeker niet rustig.
Ja geweldig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
En daar hoort ook het vertrek bij natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoiets had ik begrepen ja.
Iemand een vertaling hiervan (laatste stuk):
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
After watching Wael @ghonim my dad looked at me and said : Yeb2o welad seteen kalb law sabo midan el tahrir
Waar zie jij het woord "hoer"?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Typisch een Egyptenaar die aan het schelden is.
Zijn vader zei: Als zij de tahrirplein opgeven, dan zijn zij allemaal hoerezonen.
Dankquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Typisch een Egyptenaar die aan het schelden is.
Zijn vader zei: Als zij de tahrirplein opgeven, dan zijn zij allemaal hoerezonen.
Ik kap er nu ook mee, moet morgen ook weer vroeg (genoeg) op.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:32 schreef schommelstoel het volgende:
Nu stop ik op Fok voor deze nacht.
Morgen hopen op iets groots!
Iedereen een goede nacht.
And again,
Bless the people on the tahrir square!
Ik zou het echt écht fantastisch vinden als het lukt, maar volgens mij is dit een beetje te groot gedroomd.quote:Sandmonkey Sandmonkey Predictions: Tomorrow will be 3-5 million people out in cairo. 8 million is even possible.
Als ik het letterlijk vertaal dan is het de kinderen van 60 honden, wat dus in het NL nergens op slaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waar zie jij het woord "hoer"?
Hehehe, ik als Turk snap wel hoe hij dat eerste bedoelt ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als ik het letterlijk vertaal dan is het de kinderen van 60 honden, wat dus in het NL nergens op slaat.Beste vergelijking is dan met hoerezoon in dit geval.
Hij staat in de OP, net gelezen. Geen idee of alles klopt want ik volg het pas 2 weken goed maar ik heb geen onjuiste beweringen gelezen. Vooral het gedeelte vanaf de internet shutown is herkenbaar. Die RamyRaoof was inderdaad een van de beste twitteraarsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo dan
Dat z'n moeder ...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hehehe, ik als Turk snap wel hoe hij dat eerste bedoelt ja.
Ja, nou ja, honden staan niet heel hoog in de respectladder zeg maar, in het oostenquote:
lol oke, begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als ik het letterlijk vertaal dan is het de kinderen van 60 honden, wat dus in het NL nergens op slaat.Beste vergelijking is dan met hoerezoon in dit geval.
Dat dacht ik ook. Ik heb het hele interview met Ghonim niet gezien, maar de laatste paar minuten wel, en de rauwe emotie die die jongen laat zien, kon nog wel 's een ontzettende ommezwaai veroorzaken. De mensen die nu nog op Tahrir zitten gaan sowieso niet weg na dit, een deel van de mensen die weg is gegaan zal zich terug aansluiten, en ik denk dat het geklaag op de demonstranten ook een stuk minder zal zijn.quote:
Doet het hier niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Deel 1 met engelse subs.
Phwoe, deel 1 is al indrukwekkend.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Deel 1 met engelse subs.
Inderdaad, en daar is de beste man nog niet eens in beeldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Phwoe, deel 1 is al indrukwekkend.
Ik las ook zoiets.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, is dit nou die presentatrice die ontslag had genomen bij de staatstv?
Hij is mooi iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:00 schreef rakotto het volgende:
Liedje waar Ghonim aan dacht toen hij in gevangenis zat.
Mooi liedje.
Dus ik blijf nog even. Overigens lijken de plannen vrij serieus te zijn om morgen naar de staatstv toe te marcheren. Ik ben benieuwd.quote:Ramy Yaacoub RamyYaacoub Translation complete! #Jan25 #Egypt #Ghonim @Ghonim. Thanks to @Sarahngb @forsoothsayer @Jan25voices . . . Video coming up shortly!
quote:@Sandmonkey: Alarabiya says that Ahmed Zuweil and Mohamed ElBaradei refuse to negotiate now unless Mubarak leaves first. #jan25
Dit gaan we vaker zien, nu.quote:I've CHANGED
door Muhammad Omar El-Shourbagy op maandag 7 februari 2011 om 22:57
Dear ,
What you said was beyond amazing. You are PURE, SMART & HUMAN.
Im sorry I wasnt in Tahreer 25th of January 2011. Maybe I was wrong, and maybe not.
However, you have CREDIT for what you did, a great CREDIT.
Also, even Greater CREDIT for those whos Lives were used as pens for writing a new page in the Egyptian History, those whos Lives were the Fuel to pump FREEDOM to more than 80 Million Human Being, even more considering that it initiated the well in other countries to be FREE.
Im sorry for your 12 blind days, but your Blinded eyes opened everyone elses eye to see what you wanted to see.
I was the type of youth you mentioned in your speech, Im not that addicted to Egypt, or to be more accurate I WAS NOT THAT ADDICTED TO EGYPT,
when I saw the great ones who died in the Revolution, I wasnt that affected.
When I saw you on TV affected by their pictures, apologizing to their families, you got my tears.
Wael, allow me to call you with your first name, you just happened to Restart my Egyptian Blood to have more Love Percentage to my home country EGYPT.
I Muhammad Omar am really looking forward to seeing you.
Thank you WAEL, Thank you so much. And Thank you ALL BRAVE SHOHADA2.
I will raise a new EGYPTIAN ME.
Wat staat er nou in die eerste zin?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:43 schreef rakotto het volgende:
El 7ekoma el masriya bet5abat fil 7ilal dilwakty ya FOK!
Ze hebben een grote fout gemaakt door Wael op te pakken.
Ik zie ook geen subs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit zou de ondertitelde versie moeten zijn, maar ik zie op m'n telefoon in ieder geval geen ondertiteling. Jullie wel?
Libanon telt niet mee want die heeft Hezbollah in de regering gestemd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 02:58 schreef raistlin6 het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik vond dit zo walgelijk. Ik dacht dit kan ik jullie niet onthouden. Uit the Jeruzalem Post:
Ayalon: Mubarak deserves credit for acting responsibly
By HERB KEINON
02/08/2011 03:41
Shalev says Israel must brace for time when it cant claim to be only democracy in the Mideast.
Dictators prijzen omdat ze de wil van het volk naast zich neerleggen.quote:Deputy Foreign Minister Danny Ayalon praised Egyptian President Hosni Mubarak on Monday for his good behavior and acting responsibly during the recent crisis in Egypt.
Ayalon, speaking at the Herzliya Conference, said that Mubarak and the Egyptian government did not lose their nerves in dealing with the protests or do anything out of the ordinary, but let the demonstrations run their course and die down on their own.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Libanon telt niet mee want die heeft Hezbollah in de regering gestemd.
De Palestijnse gebieden tellen niet mee want die hebben op Hamas gestemd.
Je bent alleen een democratie als je op partijen stemt die de goedkeuring van Israel kunnen wegdragen.
[..]
Dictators prijzen omdat ze de wil van het volk naast zich neerleggen.
Israel is alle schaamte allang voorbij maar je blijft je verbazen.
Niet dat dat het minder erg maakt, maar dit is een filmpje uit Iran, tijdens de uitgedoofde en helaas succesvol onderdrukte demonstraties van 2009.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:07 schreef schommelstoel het volgende:
Kon niet slapen...
En na het zien van dit ook niet...
Je lijkt mij wel...ik ben al een week van streek wat ik allemaal tegen ben gekomenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:07 schreef schommelstoel het volgende:
Kon niet slapen...
En na het zien van dit ook niet...
Ja computers somsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:08 schreef pippicaro het volgende:
Goede morgen iedereen!!
Ik zal niet veel zeggen ( langzaam en ongehoorzaam PCtje )
Maar reken maar dat ik alles volg!!!!!
Humor blijft een goede uitlaatklepquote:pakinamamer @NadiaE @Mariumaz @ahmednaguib Biological warefare? Won't take it past our regime. Mubarak, take my flu & give me my agenda back! *Hatshou*
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry® in reply to NadiaE
quote:Sandmonkey Sandmonkey
People are heading out as early as 9 am. This will be massive. #jan25
38 minutes ago Favorite Retweet Reply
Elazul Elazul
by seifito
Egyptian Blogger : Abd el Karim Sulieman has disappeared last night on his way home from tahrir. Please Help find him and Please RT. #Jan25
2 hours ago Favorite Retweet Reply
weddady weddady
by bencnn
RT @SLSiri: @Dima_Khatib Dream TV Interview With Wael Ghonim: Part 1 - With English Subtitles http://bit.ly/fwg3nR via @AliveInEgypt
4 hours ago Favorite Retweet Reply
weddady weddady
by bencnn
RT @SLSiri Part 2 of Wael @Ghonim intrvwEng subtitles RT @AliveInEgypt #Egypt translation http://bit.ly/fFacE5 @speak2tweet #jan25
4 hours ago Favorite Retweet Reply
Ghonim Wael Ghonim
My friends please don't create logos with my personal photos in general. Also specially if it has Google logo in it. #Jan25
6 hours ago Favorite Retweet Reply
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?quote:
YT???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?
Nope, nog niets over gevonden/gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Heb je nog iets kunnen vinden over die nieuwe functionaliteit die google aan YT zou toevoegen om het protest in Egypte te ondersteunen ?
Okay hoeft dus i.d.d. niet functionaliteit voor youtube te zijn maar ze kondigen het daar aan begrijp ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:35 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb wel de tweet teruggevonden:
ziadaly ziadaly
by Sandmonkey
Google is launching very cool product on YouTube tomorrow to support the #Egypt #Revolution #jan25 #Tahrir #Fb
8 hours ago Favorite Retweet Reply
Hallo....ik be ook al in de 30 he?......doet eens voorzichtig met mijquote:
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruikenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hallo....ik be ook al in de 30 he?......doet eens voorzichtig met mij
ttfn: Ta Ta, For Nowquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruiken
Zo zit ik me nog steeds af te vragen van Rvlaak bedoeld met fftn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
LoL ik ook, en ik dacht laat ik ook eens een afkorting gebruiken
Zo zit ik me nog steeds af te vragen van Rvlaak bedoeld met fftn![]()
Het ergste is, ik snap ook nog wat daar stond vanuit mijn programmeer-achtergrondquote:
Doh ttfnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ttfn: Ta Ta, For Now
[..]
, nog meer tweets van onze held
Zit in IT- management, dus jij vind me vast onprofessioneel en ik jou niet ambitieus geoegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het ergste is, ik snap ook nog wat daar stond vanuit mijn programmeer-achtergrond
@DP: ik ben ook bijna 30 hoor... Kwestie van in de juiste sector werken/gewerkt hebben... Binnen de IT moet je wel aan afkortingen doen
Je maakt dezelfde fout als ik:)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Doh ttfnja dan ga ik het nooit vinden als ik op fftn zoek
![]()
Maar vond deze wel mooi : Food For Thought Network
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zit in IT- management, dus jij vind me vast onprofessioneel en ik jou niet ambitieus geoeg
Klinkt as een detacheerder a la sogeti, die hun werknemers zo propvol met opleidingen gooit dat ze vinden dat een salaris onder de maat rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetend
& ter info, ik ben totaal niet ambitieus, wat een grote shock was voor mijn laatste werkgever toen ik aangaf na mijn MCSA niet verder te willen leren
.
Draai alles eens omquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetend
& ter info, ik ben totaal niet ambitieus, wat een grote shock was voor mijn laatste werkgever toen ik aangaf na mijn MCSA niet verder te willen leren
.
edit:
Moet jouw naam niet eindigen op -C64 of CP86 btw??? Of is 86 je bouwjaar?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klinkt as een detacheerder a la sogeti, die hun werknemers zo propvol met opleidingen gooit dat ze vinden dat een salaris onder de maat rechtvaardigt.![]()
Al een paar dagen geen continue live-stream meer gezien.quote:Maar goed, ontopic, livelinkjes aanwezig?, wil di ettelijke miljoenen nu weleens zien
Niet meer hoor, ik heb nog een 65 chevelle als daily en een 57 210 voor de funquote:
ik heb echt niets met auto's, maar de oude US modellen kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niet meer hoor, ik heb nog een 65 chevelle als daily en een 57 210 voor de fun
Een hoop dat Amerika doet is fout, maar kom niet aan hun auto's van voor de oliecrisis
voor zover ik het begrijp, werken de subs via javascript. Wss zit daar het probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef pippicaro het volgende:
Waarom doen die linken met subtitles het bij mij niet?
Ik zie wel een mooie link maar ik kan erop klikken tot ik een ons weeg maar er komt niets!
En deze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef pippicaro het volgende:
Waarom doen die linken met subtitles het bij mij niet?
Ik zie wel een mooie link maar ik kan erop klikken tot ik een ons weeg maar er komt niets!
And now something completly different:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef yavanna het volgende:
ahmednaguib Ahmed Naguib
FB Page to delegate Wael #Ghonim as a spokesperson of the revolution. facebook.com/pages/afwd-way (RT/Spread/Like) #Jan25
Alleen niet echt leesbaar voor de meeste van ons
iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
And now something completly different:
Vinden jullie de TT ook zo op een Harry Potter boektitel lijken ?
Nee...op die linken klik ik al vanaf vannacht...ze doen niets hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
En deze?
Hier staan ze er wel bij.
Rechtstreeks
Deel 1
Deel 2
Eerste interview na vrijlating.
Morgen, ik dacht aan Suske en Wiskequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
And now something completly different:
Vinden jullie de TT ook zo op een Harry Potter boektitel lijken ?
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Nee...op die linken klik ik al vanaf vannacht...ze doen niets hier
Ff proberen...ik kan wel de tekst zien...maar zie dan geen filmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)
Zat gisteravond eens de sfeer op te meten, muziek van alle kanten, het klinkt als een grote kermisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:07 schreef theNull het volgende:
Gewoon een een dorp wat daar wordt gebouwd middenin een grote stad
Hmm dan weet ik het ook even niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ff proberen...ik kan wel de tekst zien...maar zie dan geen film
Oke doet het...thx ga nu ff kijken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)
Ik wet het niet, hoe groot is het Wael-nieuws inde Egyptische media opgevallen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:11 schreef Dekatria het volgende:
Morning allde streaming staat hier alweer te snorren. Ik merk dat er vandaag echt iets in de lucht hangt, na Wael gister.
Laptoptoetsenborden, nooit zijn ze van redelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik wet het niet, hoe groot is het Wael-nieuws inde Egyptische media opgevallen dan?
Is het gisteren dan op de staats-tv uitgezonden? Ik ben het hele weekend en gisteren weg geweest, zie wel dat er een hoop ophef is over Wael.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef shomila het volgende:
Op AJE zeiden ze net dat de mensen in Egypte pas gister de beelden hebben gezien van wat er allemaal gebeurt in Egypte.
Nee volgens mij niet maar op een bekende Egyptische zender zijn filmpjes van mishandeling uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het gisteren dan op de staats-tv uitgezonden? Ik ben het hele weekend en gisteren weg geweest, zie wel dat er een hoop ophef is over Wael.
Ik krijg hier in NL steeds meer updates over die arme ondernemers in Hurghada en Shar el Sheik, en irriteren me mateloos.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef shomila het volgende:
Op AJE zeiden ze net dat de mensen in Egypte pas gister de beelden hebben gezien van wat er allemaal gebeurt in Egypte.
Niks voor mij hoor, vrouw zijn, kwam ik helemaal niet aan het normale leven toequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef yavanna het volgende:
Onbekend gezegd voor mij.
shadysamir Shady Samir
by NadiaE
A man does not become a woman by shaving his legs. If that's the kind of change you settle for then knock yourselves out
tnx, ze staan in de OPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zie ook geen subs.
Hier staan ze er wel bij.
Rechtstreeks
Deel 1
Deel 2
Eerste interview na vrijlating.
Prachtig he?quote:
Ik slaap nog half, ik volg je niet. Die troep wordt toch ook opgeruimd, hoewel niet door mannen met palmbladeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Prachtig he?
DAAROM BEN IK OOK ZO TEGEN DIE STOMME PLASTIC BEKERTJES MET FESTIVALS
Het word dan niet zo godsgruwelijk vuil ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik slaap nog half, ik volg je niet. Die troep wordt toch ook opgeruimd, hoewel niet door mannen met palmbladeren.
wauw ( is zelfs schoner als de meeste straten hier in NL)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |