Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Man op AJE zegt dat anti's Tahrir in bezit willen houden en willen niet marcheren naar het presidentiële paleis, maar op Tahrir willen blijven protesteren
Tsja, de een kan beter tegen zo'n filmpje dan de ander. Het waren ook bepaald geen prettige filmpjes ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Waarin iemand z'n hoofd langzaamaan afgesneden wordt? Dat is niet bepaald iets wat je dagelijks ziet en sommige mensen vinden dat minder prettig om te zien. Vind het niet zo gek als je daarvan van slag raaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ja kom op, wekenlang van slag van een filmpje?
Voorheen dacht ik dat ook, nu denk ik dat ze wonderlijk veel bereiken door dat plein bezet te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als dat echt de houding is, gaat er niets veranderen ben ik bang.
Ja, de FP mensen zijn lui vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef Beach het volgende:
Hoiop de fp staat helemaal niks nieuws
Wat is er in het kort gebeurd vannacht/vanochtend?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja, de FP mensen zijn lui vandaag
()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hmm.... Je kan altijd een sollicitatie doen bij frontpage@fok.nl
Kans is erg groot dat je die vandaag niet ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Dekatria het volgende:
Goedemorgen everyone
Meteen CNN aangezet - Pro's zijn weggevlucht ja?
Ja, denk het wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef yavanna het volgende:
Lijkt de grootste opkomst sinds het begin te worden. Mede door betere doorgang?
Probleem is dat ik nu in een collegezaal zit. Vanmiddag ga ik weer hard aan den slag (indien Raistlin6 mij niet voor is)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zal ik eens laten zien wat vaak updaten is
Maar nee.. toch maar niet
De Burgerwachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef yavanna het volgende:
ME_Observer Troy
Got frisked 7 times coming into #tahrir but every time it started out with a welcome and a hug from civil guard. #egypt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef RvLaak het volgende:
tiet veur ne pafke, dan volgende college...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |