quote:Al Jazeera is reporting four French journalists arrested, no further details at the moment.
Vodafone heeft zich gewoon te houden aan wat de overheid zegt, dus ze zitten denk ik in een soort tweestrijd. Als ze het netwerk niet plat zouden gooien zou de politie wel even bij ze langskomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:06 schreef IHVK het volgende:
Als de revolutie doorzet kan Vodafone wel haar koffers pakken overigens , en terecht.
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:06 schreef IHVK het volgende:
Als de revolutie doorzet kan Vodafone wel haar koffers pakken overigens , en terecht.
Denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vodafone heeft zich gewoon te houden aan wat de overheid zegt, dus ze zitten denk ik in een soort tweestrijd. Als ze het netwerk niet plat zouden gooien zou de politie wel even bij ze langskomen.
Dat lijkt me tenminste wel als ze ook niet beroerd zijn om demonstranten dood te schieten.
Dat. Het is ook het in bescherming nemen van haar eigen personeel ter plaatse.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vodafone heeft zich gewoon te houden aan wat de overheid zegt, dus ze zitten denk ik in een soort tweestrijd. Als ze het netwerk niet plat zouden gooien zou de politie wel even bij ze langskomen.
Dat lijkt me tenminste wel als ze ook niet beroerd zijn om demonstranten dood te schieten.
Precies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. Het is ook het in bescherming nemen van haar eigen personeel ter plaatse.
Waar kun je dit zien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:09 schreef Dulk het volgende:
duizenden mensen en één rij agenten op de live beelden nu
Een chaos van berichten, berichten worden tegengesproken etc.quote:
Tijd dat er word ingegrepen daar. Oh wacht, er is daar waarschijnlijk niets te halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef Wijnbo het volgende:
EGYPT: Police shooting random people, at least 130 killed. #egypt #jan25
What the hell.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef Wijnbo het volgende:
EGYPT: Police shooting random people, at least 130 killed. #egypt #jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |