http://www.eurasianet.org/node/62802quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het feit dat daar een standbeeld van hem staat verbaasd mij meer dan dat ze m verwijderen
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef Onverlaatje het volgende:
Mensen, ik denk dat een generaal een geniale protestzet doet met die betonblokken. Wie wordt er nou gestopt in bewegingsvrijheid? Wandelende mensen of voertuigen die geen kant meer op kunnen?
Het is wel heel erg simpel nu een barricade te maken waar geen tank of busje meer doorheen kan.
Als ze dat overal doen wint het volk geheid.
Filmpje ^^quote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goed punt, AJ had het de hele tijd over blokkades van 3ft (ca 90cm) hoog. Komt geen tank/vrachtwagen langs, maar mensen klimmen er makkelijk over heen.
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat duurt dat ook veelste lang, de LAPO moet het nieuwe topic maken.......!!!!!!!!!!!
da's voor een tank toch ook geen probleem?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
90 cm is makkelijk inderdaad te doen.
tuurlijk stond er een standbeeld .. maar word ie nu ook echt neergehaald ? vind ik veel interessanterquote:Op maandag 31 januari 2011 21:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://www.eurasianet.org/node/62802hij stond er dus echt...
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een nieuw deel, open ik er domweg 1
Niet als het een 90 cm hoge muur van antitankgranaten is!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's voor een tank toch ook geen probleem?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewapend beton? Lijkt me wel... Is 90cm hoor, maar niet veel meer dan 20/30cm breed.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
SherineT Sherine Tadrosquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zijn er geen live beelden meer of zo?
I know, maar een modje kan er altijd voor kiezen om er 1 te sluiten. Ik laat dat over aan henquote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee niet jou fout, want ik opende er ook 1, maar doordat de LAPO hem niet opent krijg je nu 2 topics..
Ja, en hier en daar een tank en wat stille straten... No people....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
Laat de staats tv nog altijd een rustig bruggetje zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |