Hij wil revolutie, wij helpen, consequenties naar het 0-punt brengen kan je niet, zo wel, wordt sandmonkey onze eerste Fok!-Martelaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog. Het lijkt me sterk dat de mensen achter downwithmubarak.com de situatie voor Sandmonkey nóg onveiliger willen maken.
Daarbij denk ik niet dat de situatie voor Sandmonkey nog gevaarlijker kan worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hij wil revolutie, wij helpen, consequenties naar het 0-punt brengen kan je niet, zo wel, wordt sandmonkey onze eerste Fok!-Martelaar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef GeileSoeplepel het volgende:
"Waar Saleiman lult" had ik hem genoemd
Vertrouwen blijven houden dat het goed komt. Rust bewaren en uitkijken naar september als er verkiezingen worden gehouden. Verder steunt ie de jeugd die de oppositie begon omdat het intelligente mensen zijn en vertrouwt op hun gezonde verstand. Verder alleen maar over bureaucratische dingen waardoor ze tijd nodig hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Iemand ff ee samenvatting van Suleiman? En willen jullie het aangeven als er live beelden zijn? Heb de hele dag nog niets gezien.
Beter nog, misschien kan de internationale aandacht hem daar van afremmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarbij denk ik niet dat de situatie voor Sandmonkey nog gevaarlijker kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |